Δείτε τι έγινε στο 1ο σκέλος του Ράλι Ουαλίας, τον προτελευταίο αγώνα του φετινού WRC. Πόσο άνετος ήταν ο ήδη πρωταθλητής Sebastien Ogier;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δείτε τι έγινε στο 1ο σκέλος του Ράλι Ουαλίας, τον προτελευταίο αγώνα του φετινού WRC. Πόσο άνετος ήταν ο ήδη πρωταθλητής Sebastien Ogier;

Ράλι Ουαλίας: 1ο Σκέλος

3.482 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2016)

Δείτε τι έγινε στη λασπωμένη και ομιχλώδη Ουαλία, κατά το 1ο σκέλος του Ράλι της Μεγάλης Βρετανίας, του προτελευταίου αγώνα του φετινού WRC.

Ο ήδη πρωταθλητής, Sebastien Οgier, κυριάρχησε στη λάσπη και την ομίχλη του Ράλι Ουαλίας και έκλεισε το πρώτο σκέλος του αγώνα με διαφορά 37,3 δλ. από τον 2ο Ott Tanak, παρόλο που «κοψοχόλιασε» προς το τέλος της χθεσινής ημέρας, καθώς ένα πρόβλημα στο κιβώτιο έριξε την απόδοση του Volkswagen Polo R.

Ο μόνος που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Ogier ήταν ο Ott Tanak, ο οποίος έφερε το πρωί το Ford Fiesta RS στην πρώτη θέση δύο ειδικών.

Ο μόνος που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Ogier ήταν ο Ott Tanak, ο οποίος έφερε το πρωί το Ford Fiesta RS στην πρώτη θέση δύο ειδικών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ο Γάλλος υποπτεύθηκε πως έσπασε ο κινητήριος άξονας, κάτι που καθυστέρησε σημαντικά τους ομόσταυλους Jari-Matti Latvala και Andreas Mikkelsen. Ο Ogier κέρδισε στις 5 από τις 8 ειδικές της μέρας, καλύπτοντας 178,22 χλμ., περισσότερο από το μισό του αγώνα. Ανοίγοντας τις διαδρομές, αυτή τη φορά είχε πλεονέκτημα, καθώς οι συνθήκες στους λασπωμένους δρόμους, χειροτέρευαν με το πέρασμα κάθε αυτοκινήτου.
 
Ο μόνος που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό ήταν ο Ott Tanak, ο οποίος έφερε το πρωί το Ford Fiesta RS στην πρώτη θέση δύο ειδικών, μένοντας πίσω στα μισά της μέρας κατά 7,7 δλ. από τον πρωταθλητή. Το απόγευμα, όμως, ένα πρόβλημα στην πίσω ανάρτηση, αλλά στη συνέχεια ένα κλαταρισμένο ελαστικό, του κόστισαν σε χρόνο.
 
Την τελευταία ειδική της χθεσινής ημέρας κέρδισε ο Thierry Neuville, παίρνοντας την τρίτη θέση. Αρχικά είχε παράπονα από τη συμπεριφορά του Hyundai i20, αλλά βελτιώθηκε σταθερά ανεβαίνοντας από την 8η στην 3η θέση. Ο Βέλγος ήταν 31,7 δλ. πίσω από τον Tanak και 3,8 δλ. μπροστά από τον team-mate, Hayden Paddon. Ο τελευταίος οδήγησε την τελευταία ειδική με σκασμένο λάστιχο και μετάνιωσε που άλλαξε στα μισά της μέρας το set-up του i20.
 
Ο Kris Meeke έχασε δυο θέσεις στην τελευταία ειδική, παίρνοντας την 5η. Ήταν 2 δλ. πίσω από τον Paddon, αλλά καθαρά μπροστά από τους Dani Sordo και Mads Οstberg, ο οποίος την γλίτωσε στο τσακ σε ένα γλίστρημά του να βρεθεί στους θάμνους. Οι Jari-Matti Latvala, Stephane Lefebvre και ο επικεφαλής του WRC 2, Esapekka Lappi, συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.
ΡΑΛΙ ΟΥΑΛΙΑΣ - 1ο ΣΚΕΛΟΣ
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦ. ΕΠ/ΝΟ ΔΙΑΦ. 1ο
1. OGIER 1:44:31.2    
2. TANAK 1:45:08.5 +37.3 +37.3
3. NEUVILLE 1:45:40.2 +31.7 +1:09.0
4. PADDON 1:45:44.0 +3.8 +1:12.8
5. MEEKE 1:45:46.0 +2.0 +1:14.8
6. SORDO 1:46:38.4 +52.4 +2:07.2
7. OSTBERG 1:47:08.5 +30.1 +2:37.3
8. LATVALA 1:48:14.8 +1:06.3 +3:43.6
9. LEFEBVRE 1:49:02.8 +48.0 +4:31.6
10. LAPPI 1:49:26.2 +23.4 +4:55.0
11. CAMILLI 1:49:57.2 +31.0 +5:26.0
12. SUNINEN 1:50:12.9 +15.7 +5:41.7
13. TIDEMAND 1:50:37.4 +24.5 +6:06.2
14. KOPECKY 1:51:05.8 +28.4 +6:34.6
15. GILBERT 1:51:35.4 +29.6 +7:04.2
16. BERTELLI 1:51:43.0 +7.6 +7:11.8
17. AASEN 1:52:24.4 +41.4 +7:53.2
18. PRYCE 1:52:26.2 +1.8 +7:55.0
19. MIKKELSEN 1:53:29.8 +1:03.6 +8:58.6
20. PARN 1:55:29.2 +1:59.4 +10:58.0
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING SEAT
NISSAN