Preview: Μόντε Κάρλο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Preview: Μόντε Κάρλο

3.472 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2017)

O Sebastien Ogier ξεκίνησε τη νέα εποχή του WRC από εκεί που άφησε την παλιά. 1η θέση στο shakedown του Μόντε Κάρλο, την έκπληξη ο Andreas Mikkelsen με Fabia R5, «εξαφανισμένα» τα δυο Citroen.

Ξεκίνησε με Γάλλους, συνέχισε με Γερμανούς και τώρα συνεργάζεται με ¶γγλους. Θα μπορούσε να πρόκειται για παραλλαγή ανέκδοτου ή κάποιον μυστικό πράκτορα. Ο λόγος για τον 4 φορές πρωταθλητή WRC, Sebastien Ogier, ο οποίος μπαίνει στη νέα εποχή του παγκοσμίου πρωταθλήματος με πρωτιά, αυτή τη φορά με Ford.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Έπειτα από τις επιτυχίες με τη Citroen και τη VW, ήρθε η ώρα να αναστήσει μια ιστορική ομάδα που έχει να δει πρωτάθλημα Κατασκευαστών εδώ και 10 χρόνια. Για το αντίστοιχο Οδηγών ούτε λόγος, καθώς ο τελευταίος πρωταθλητής με Ford σημειώνεται στο 1977 με το όνομα “Ari Vatanen”. Και οι οιωνοί δείχνουν πως είναι με το μέρος του.

Στο shakedown για το Ράλι Μόντε Κάρλο, που ξεκινάει αύριο, ο Γάλλος πήρε άνετα την 1η θέση με διαφορά 5.2 δλ. από τον δεύτερο. Εκεί βρέθηκε κάνοντας τη μεγάλη έκπληξη ο πρώην teammate του Ogier στη VW, Andreas Mikkelsen, με το Skoda Fabia R5. O Νορβηγός δεν βρήκε κάποιο κενό bucket σε ομάδα της μεγάλης κατηγορίας και «υποβιβάστηκε» στη WRC2. H επίδοσή του αποτελεί την πιο τρανταχτή δήλωση «εκδίκησης» προς όλους όσοι τον ξέχασαν την ώρα των συμβολαίων.
Από εκεί και πέρα, τα πράγματα είχαν μια φυσιολογική ροή. Το δεύτερο Fiesta WRC με τον Ott Tanak στο τιμόνι σημείωσε τον 3ο χρόνο, ακολούθησε το Yaris WRC του Jari-Mati Latvala τα δυο i20 WRC των Paddon και Sordo, με τη δεκάδα να κλείνουν οι Hanninen, Neuville, Camilli και Kopecky. Ποιος λείπει;

Mα, φυσικά, η Citroen! Τα δυο C3 WRC τερμάτισαν μόλις στη 16η (Lefebvre) και 19η (Meeke) θέση, ενώ πρώτο μοντέλο της γαλλικής εταιρίας ήταν το DS3 WRC του Graig Breen μια θέση πάνω από τον Lefebvre. Ωστόσο, οι πολυπρωταθλητές της τελευταίας 15ετίας δεν ξέχασαν να φτιάχνουν αγωνιστικά αυτοκίνητα ξαφνικά.  Όπως δήλωσαν οι οδηγοί της ομάδας, χρησιμοποίησαν μόνο σλικ ελαστικά σε οδόστρωμα με μικτές συνθήκες –και αρκετό πάγο- προκειμένου να διαφυλάξουν τα χειμερινά για το αγωνιστικό τριήμερο. Σαν να λέμε θόλωσαν τα νερά.

Η νέα σεζόν ξεκινά αύριο  και μέχρι το μεσημέρι της Κυριακής θα ξέρουμε τον άνθρωπο που θα κάνει «σεφτέ» στο πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων ετών.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto