Ο ένας από τους δύο κινητήρες που θα παρουσιάσει η VW θα είναι διπλού καυσίμου και θα μπορεί να «κάψει» και φυσικό αέριο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο ένας από τους δύο κινητήρες που θα παρουσιάσει η VW θα είναι διπλού καυσίμου και θα μπορεί να «κάψει» και φυσικό αέριο.

Νέοι κινητήρες από τη VW

5.849 Επισκέψεις στο άρθρο (28/4/2017)

Η Volkswagen στο Συμπόσιο της Βιέννης θα παρουσιάσει δύο νέους κινητήρες που ο ένας θα σβήνει όταν το αυτοκίνητο ρολάρει και ο άλλος θα καίει βενζίνη και φυσικό αέριο ενώ θα παρουσιάσει και τα σχέδιά της σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Στο Συμπόσιο Αυτοκινήτου της Βιέννης η Volkswagen θα παρουσιάσει μια ποικιλία από τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου.

Στη Βιέννη η VW θα αναφερθεί και στα μελλοντικά της σχέδια σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Στη Βιέννη η VW θα αναφερθεί και στα μελλοντικά της σχέδια σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η πρώτη είναι ένα «micro hybrid system» το οποίο απενεργοποιεί τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο ρολάρει και πρόκειται να παρουσιαστεί στο νέο Golf TSI BlueMotion. Το σύστημα αποτελείται από έναν κινητήρα 1.5 λτ. TSI Evo1 και ένα DQ200 DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τα οποία συνδυάζονται με μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου ώστε να τροφοδοτούνται τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου όταν δε λειτουργεί ο κινητήρας.
 
Το σύστημα λειτουργεί σε ταχύτητες μικρότερες των 130 χλμ./ώρα και απενεργοποιεί τον κινητήρα μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι. Η Volkswagen ισχυρίζεται ότι με το σύστημα αυτό επιτυγχάνεται μείωση στην κατανάλωση κατά 0.4 λτ./100 χλμ. σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης.Όταν το ρολάρισμα σταματήσει ο κινητήρας ενεργοποιείται με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους, ανάλογα την ταχύτητα και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται εκείνη τη στιγμή το αυτοκίνητο, τους οποίους όμως τρόπους η Volkswagen δεν ξεκαθάρισε ποιοι είναι. Το μόνο το οποίο ανέφερε είναι ότι η επανεκκίνηση του κινητήρα μπορεί να γίνει με τη μίζα, τους συμπλέκτες του DSG ή με συνδυασμό και των δύο.
 
Πέρα από αυτό το νέο σύστημα η Volkswagen θα παρουσιάσει και έναν νέο κινητήρα 1.0 λτ. ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιήσει τόσο βενζίνη όσο και φυσικό αέριο. Αποδίδει 90 ίππους και έχει πάρα πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 και NOx χάρη σε έναν νέο εξελιγμένο καταλύτη ο οποίος πιάνει τη θερμοκρασία λειτουργίας του πολύ πιο γρήγορα με αποτέλεσμα καλύτερο φιλτράρισμα των ρύπων.
 
Τέλος η Volkswagen στο συμπόσιο θα αναδείξει τις προσπάθειές της προς την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων τα οποία θα στηρίζονται σε ξεχωριστή πλατφόρμα και το πρώτο μοντέλο θα λανσαριστεί το 2020 συνδυάζοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων, μεγάλη αυτονομία και πολύ ανεπτυγμένες τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center