mototriti.gr autotritipro.gr xrimatistirio.gr 4green.gr
2.280 Καινούρια μοντέλα
Test - Συγκριτικά - Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
42.900 Μεταχειρισμένα
Αυτοκίνητα - Επαγγελματικά - Autoaccessories
Μοτοσυκλέτες - Motoaccessories
facebook twitter youtube rss

  Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Θα αγοράζατε ξανά αυτοκίνητο ίδιων επιδόσεων με αυτό που έχετε σήμερα; (2 σχόλια)
Εσείς όταν υπολογίζετε το κόστος χρήσης, μετράτε μόνο το καύσιμο;
Τι θα δίνατε για πραγματική κατανάλωση μόλις 3,5 λτ./100 σε μικρομεσαίο; (2 σχόλια)
Τέλη κυκλοφορίας με το μήνα; Θα αλλάξει κάτι; (13 σχόλια)
Θέλετε σήμερα να αγοράσετε ντίζελ αυτοκίνητο όσο και όταν πρωτοήρθαν; (6 σχόλια)
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Είναι οι «καιροί» δύσκολοι ή είναι το Duster εύκολο; Μήπως και τα δύο; Το σίγουρο είναι πάντως πως το SUV της Dacia είναι αυτή τη στιγμή το best seller.
Διαβάστηκε από 10984 αναγνώστες

Τι SUV αγοράζεις με 13.990; Με τέσσερις πόρτες παρακαλώ, χώρο για πέντε επιβάτες και αποσκευές, σύγχρονη κατασκευή, λίγα κυβικά και αξιοπρεπείς επιδόσεις; Το Duster έπεισε με την εμφάνισή του από την αρχή και τώρα πείθει και με την τιμή του αλλά και αυτά που προσφέρει. Εσάς όμως, σας έπεισε; Τι SUV αγοράζεις με 13.990; Με τέσσερις πόρτες παρακαλώ, χώρο για πέντε επιβάτες και αποσκευές, σύγχρονη κατασκευή, λίγα κυβικά και αξιοπρεπείς επιδόσεις; Το Duster έπεισε με την εμφάνισή του από την αρχή και τώρα πείθει και με την τιμή του αλλά και αυτά που προσφέρει. Εσάς όμως, σας έπεισε; Η γενική άποψη για την οικονομική κατάσταση σήμερα θεωρεί πως τα ακριβότερα αυτοκίνητα είναι αυτά που χάνουν πωλήσεις και πως τα φθηνά κερδίζουν. Όμως η αλήθεια δεν είναι έτσι ακριβώς. Γιατί οι πρώτοι που θίγονται είναι πάντα οι αδύναμοι, αυτοί που θα έδιναν λίγα λεφτά για να αγοράσουν ένα φθηνό αυτοκίνητο. Και έτσι η αγορά χτυπιέται από κάτω προς τα πάνω και όχι το αντίθετο, όπως πολλοί πιστεύουν.

Τότε όμως πως εξηγείται το ότι το Duster πουλάει σήμερα περισσότερο από κάθε άλλο SUV; Μήπως γιατί έχει μόνο 13.990 ή μήπως γιατί είναι το ίδιο ένα πολύ καλύτερο αυτοκίνητο;
Χαμηλές τιμές έχουμε ξαναδεί σε αρκετά μοντέλα. Ποιο από αυτά ήταν ποτέ best seller; Γιατί η τιμή μόνη της δε λέει τίποτα. Και όποιος έχει δει ένα Duster από κοντά έχει καταλάβει πως με τα λεφτά που δίνει αγοράζει πολύαυτοκίνητο. Και εκεί έγκειται και η επιτυχία: στο ότι το Duster το αγοράζουν όλοι όσοι θέλουν ένα καλό SUV. Απλά η τιμή του κάνει πολύ πιο εύκολη την τελική απόφαση.

Ειδικά δεδομένου πως ο ανταγωνισμός ξεκινάει από σχεδόν 2.000 ευρώ πιο πάνω και δεν έχει ούτε τη σχεδίαση ούτε τις διαστάσεις του Duster. Δεν είναι το ίδιο. Όπως δεν είναι το ίδιο όταν δεις πως υπάρχουν μοντέλα που έχουν τη διπλή τιμή, δύο φορές περισσότερα χρήματα, χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικά πλεονεκτήματα.

Ποιος θα έδινε 28.000 ευρώ, η τιμή μονόδρομος μερικά χρόνια πριν αν ήθελες SUV, τη στιγμή που αγοράζεις το Duster με 13.990; Μερικά χρόνια πριν, όταν τα 2.0 λίτρα ήταν σε (φορολογική) προσφορά και τα εικοσιοκτώ χιλιάρικα μπαινόβγαιναν σε αρκετές τσέπες, μπορεί να υπήρχε μια δεύτερη σκέψη. Σήμερα;

Σίγουρα η συγκυρία ευνοεί την ανταγωνιστικότητα του Duster, αυτό όμως δε σημαίνει πως ευνοεί και την εμπορικότητά του. Με ανθηρή οικονομία θα πουλούσε περισσότερο. Ποτέ δεν περνάει απαρατήρητο ένα SUV σαν το Duster με 13.990. Πόσο μάλλον τώρα.

Το θέμα είναι, το βλέπετε; Βλέπετε την τιμή ή το αυτοκίνητο; Θεωρείτε πως το ένα βοηθάει το άλλο; Μήπως είστε από αυτούς που σας πτοεί αντί να σας προκαλεί η χαμηλή του τιμή; Και τελικά υπάρχει κάποιο ψεγάδι στο πακέτο Duster που να μην το κάνει δίκαια το best seller SUV των ημερών μας; Τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
kosne... (22/9/2011, 09:50) Νομίζω είναι λάθος σύγκριση YETI 1200 με DUSTER 1600. Γιατί δεν συγκρίνουμε YETI 1800 4Χ4 με DUSTER 1600 4Χ4? Εκεί μιλάμε για σχεδόν 2πλάσια διαφορά τιμής. Και αν συγκρίνουμε ΥΕΤΙ 2000 tdi με DUSTER 1500 dci διαφορά τεράστια σε όλα τιμή-τέλη-ασφάλεια. Το αυτοκίνητο στην έκδοση πετρελαίου είναι μακράν ότι καλύτερο σε SUV μπορείς να πάρεις σε αυτά τα λεφτά. To τονίζω "σε αυτά τα λεφτά". Με 20100 που στοιχίζει η σπέσιαλ έκδοση πετρελαίου δεν αγοράζεις ούτε το TERIOS που είναι το άμεσα συγκρινόμενο αυτοκίνητο & επειδή είχα TERIOS 2 σας λέω ότι δεν ήταν σε τίποτα καλύτερο. Το DUSTER για τα λεφτά του είναι μια πολύ τίμια πρόταση και δεν νομίζω ότι σε λίγα χρόνια θα είναι μηδέν η αξία του.
papad... (22/9/2011, 01:02) ενημερωτικα το Duster φέτος είναι 3ο σε πωλήσεις SUV στην Ελλάδα. Σαν diesel είναι τέλειο πακέτο γι αυτό και στην επαρχεία έχει πουλήσει πολύ περισσότερο από την Αθήνα. Σαν βενζινοκίνητο υστερεί σε κινητήρα, το οποίο οδηγεί και σε σχετικά ψηλά τέλη κυκλοφορίας με βενζίνη. Αν ενδιαφερομουν για προσιτό SUV θα ήταν σίγουρα στις πρώτες επιλογές μου. Το μόνο κόλλημα για τον Ελληνα είναι το σήμα και τίποτα παραπάνω, ειδικά στα χρόνια που περάσανε τις εποχές των παχιών αγελάδων. Τώρα, με το ΔΝΤ θα ξεπεράσει τέτοια κολλήματα και ο Ελληνας.
tasos... (21/9/2011, 22:44) Τιμιο αλλα μονο για το εξωτερικό... Είναι όντως πολύ ακριβότερο στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Τώρα, με 14.000 προτιμώ να πάρω ένα Kia Ceed και να έχω ένα αμάξι χωρίς ελλείψεις. Νομίζω πως μαζί με το Leon είναι το πιο τίμιο αμάξι σε θέμα αναλογίας τιμής/αξίας/αξιοπιστίας...
fnyim... (21/9/2011, 16:50) Το Yeti και το SX4 κάνουν πάνω από 18.000 ευρώ
fnyim... (21/9/2011, 16:47) Στην Ελλάδα μάθαμε να αγοράζουμε όχι βάσει των αναγκών μας, αλλά βάσει του prestige. Όποιος κατοικεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ίσως να μη χρειάζεται SUV. Ρωτήστε όμως και όλους εμάς που μένουμε στην επαρχία και ειδικότερα σε ορεινές ή ημιορεινές περιοχές. Αγόρασα ένα Duster πετρελαιοκίνητο, με αρκετό ενδοιασμό τολμώ να πω, αλλά έχω εκπλαγεί. Ναι, τα πλαστικά του δεν είναι σαλονιού, το κοντέρ δεν είναι διαστημικό και το σηματάκι της Dacia δεν πουλάει κοινωνικό status. Αν λοιπόν αγοράζεις αμάξι με τέτοια κριτήρια τότε οκ. Αν όμως έχεις άλλα κάτσε να ακούσεις. Τα πλαστικά μέρη δεν τρίζουν, η ηχομόνωση είναι πολύ καλή, αναφέρομαι στο diesel μοντέλο, η τετρακίνηση σε συνδιασμό με τα χαρακτηριστικά των γωνιών του αμαξώματος προσφέρουν άνεση κίνησης σε κάθε δρόμο ή βουνό, τα σέρβις τα κάνεις με τα ρέστα από το Supermarket, η κατανάλωση είναι απίστευτα χαμηλή, ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, μπαίνει ESP εάν το ζητήσεις, ο υπολογιστής ταξιδιού έχει κάθε είδους ένδειξη που σου χρειάζεται καθώς και μία έξτρα, σου λέει πόσα λίτρα έχεις κάψει, οι χώροι είναι άπλετοι, οι εξωτερικές διαστάσεις είναι κόμπακτ, χωρά 440 λίτρα πίσω, ο κινητήρας τραβάει, οι επιταχύνσεις είναι τέλειες, εσείς οι κύριοι των testbook κάντε ένα τεστάκι στο Duster, η απόσταση από το έδαφος είναι 210mm, τα δερμάτινα καθίσματα είναι ποιοτικότατα, τα αξεσουάρ είναι ΥΠΕΡΠΛΗΡΗ, οι ρύποι έχουν τέλη 217 ευρώ, ο κυβισμός είναι 1500 κυβικά, σε περίπτωση που οι κύριοι της κυβέρνησης φορολογήσουν ξανά με βάσει τα κυβικά, για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας, η εργονομία είναι πολύ καλή ,δεν καταλαβαίνω γιατί τα χειριστήρια των τζαμιών στο ταμπλό είναι άσχημα, ίσα ίσα μπορεί να τα ρυθμίζει και ο συνοδηγός, γιατί η ηλεκτρονική ρύθμιση των τζαμιών πειράζει να είναι κάτω από το χειρόφρενο; μήπως οδηγώντας το αυτοκίνητό μας τους ρυθμίζουμε; κλπ κλπ. Το ότι δεν έχει πλημμυρίσει η αγορά Duster δεν είναι ακριβές, διότι το Duster είναι ακόμα μωρό, έχουμε οικονομική κρίση και τα πιο πολλά κυκλοφορούν στην επαρχία.. οπότε δεν πολυφαίνονται στις μεγαλουπόλεις. Έπειτα υπάρχει το κόμπλεξ του ρουμάνικου, το οποίο συγγενεύει με το κόμπλεξ του τσέχικου, είδαν και έπαθαν οι πωλητές των skoda να πείσουν για την πολύ καλή ποιότητα των αυτοκινήτων τους. Λοιπόν πολλά είπα. Παιδιά κάντε ένα testdrive και μετά να κρίνετε. Να τσεκάρετε στο youtube τα βίντεο από το Τ Α Τ 2011 για να δείτε το Duster να περνά αέρας εκεί που ακριβά και φτιαγμένα μεγάλα τζιπ καθυστερούσαν. Σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία της γνώμης μου.
rilia... (21/9/2011, 13:25) Στα ίδια περίπου είναι και το Yeti 1200CC. Πιστεύω παρασάγκες καλύτερο
BOULI... (21/9/2011, 13:02) ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΑΝΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ 2ΚΙΝΗΤΩΝ SUV. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ DUSTER ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ BEST SELLER ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.ΕΑΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΣΤΟΚΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΘΗΚΩΝ ΤΗΣ RENAULT ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΗΚΑ ΜΕ 14000ΕURO ΣΥΝ ΧΡΩΜΑ ΣΥΝ ΛΟΙΠΑ ΕΞΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. ΜΕ ΣΥΝ 1700ΕURO SUZUKI SX4 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ BEST SELLER ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ <ΒΑΡΕΘΕΙ> ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ.
giorg... (20/9/2011, 18:32) ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ <<ΔΥΣΚΟΛΟ>> σαν BENZ ML
anakt... (20/9/2011, 18:05) οι τιμές των ντατσια στην ελλάδα είναι 10 με 15 τις εκατό πάνω απο άλλες χώρες της ΕΕ. το νταστερ δεν ειναι ευκαιρια! εναι πανάκριβο αν σκεφτέις οτι μετά απο μερικά χρόνια η αξία του θα είναι 0. Ισως το ντιζελ αλλά κι αυτό είναι πανάκριβο!
anton... (20/9/2011, 09:02) ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΕΚΔΟΣΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ (1.500cc, 110hp, 24 kgr ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ) ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΙΔΙΩΣ ΣΗΜΕΡΑ!!
nic_k... (19/9/2011, 22:10) Σκεφθειτε να ειχε πλουσιοτερο εξοπλισμο,ποιο συγχρονο κινητήρα ,κάτι JIMNY κλπ που δέν εχουν ούτε αυτά ,δέν θα πουλάγανε κομματι,καί τό βασικο ,είναι κατασκευασμένα στήν ευρωπη Αντε μέ ό καλό και στήν ΕΛΛΑΔΑ για νά μήν πληρώνουμε αδικους φόρους,εξαλου ο Ανδρεας εκλεισε οτι ελληνικο στό χώρο του αυτοκινήτου υπήρχε Μπράβο στήν Renault και τούς Ρουμάνους
haval... (19/9/2011, 19:22) Οταν κατι κοστιζει 14.000 δεν το λεμε φτηνο ειδικα αν λεγεται Dacia! Mε τοσα λεφτα παιρνεις αυτοκινηταρες! Γιατι να τα επενδυσεις στο Dacia? Με τοσα λεφτα παιρνεις αληθινη αυτοκινηση... Φτηνο θα ηταν το Duster αν κοστιζε 8.000. Ναι τοτε θα ηταν Best seller. Τωρα που ακριβως ειναι Best seller? Δεν εχει πουλησει ντιπ κατα ντιπ στην Ελλαδα.
stath... (19/9/2011, 15:27) Είναι μια πολύ καλή ευκαιρία, για ένα καλό και φθηνό SUV. Αν ήθελα SUV, θα ήταν το πρώτο στη σειρά προτιμήσεως μου.
ferra... (19/9/2011, 14:07) Για τωρα το duster κελεπουρι φανταζει λογω των οικονομικων μεγεθων οχηματος-καταναλωτων.Ειδικα στην diesel εκδοση του,παλι τιμιο ειναι για αυτα που προσφερει.Αργοτερα βλεπουμε.Αν δεν χρειαζεται ομως καποιος τετοιου ειδους οχημα,καλο ειναι να κοιταξει,βασει οικονομικων μεγεθων,κατα κορεα μερια.
manos... (19/9/2011, 13:41) Το Dacia Duster σε αυτούς τους καιρούς που ζούμε τώρα, πιστεύω ότι είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο που προσφέρει τα αναγκαία στοιχεία που ζητάει ο αγοραστής σε προνομιακή τιμή. Είναι best seller γιατί τα έχει όλα. Αν θέλει κάποιος να μη σπαταλήσει μια περιουσία για να πάρει ένα SUV, μπορεί να το πάρει. Εξάλλου λεφτά δεν υπάρχουν και ο Έλληνας ψάχνει να βρει κάτι φθηνό και καλό που να τον ικανοποιεί καλά στις ανάγκες του. Εύκολο ήταν να γίνει best seller.



ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ | BEST BUY
autotriti-asfaleies
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
BEST BUY:Ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορώ να αγοράσω;
ANYTIME:Μόνο από 118 ευρώ για 1400cc ασφάλεια αυτοκινήτου! Anytime Auto Basic!
AUTO ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ:Best Auto Deals
CITROEN:ΜΕΝΕΞΕΔΩΝ προσφορές-πακέτα συντήρησης
ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ:Όλες οι προσφορές των εταιρειών
non - paper Πείτε μας τη γνώμη σας
Εσείς όταν υπολογίζετε το κόστος χρήσης, μετράτε μόνο το καύσιμο;Εσείς όταν υπολογίζετε το κόστος χρήσης, μετράτε μόνο το καύσιμο;
Θα αγοράζατε ξανά αυτοκίνητο ίδιων επιδόσεων με αυτό που έχετε σήμερα;Θα αγοράζατε ξανά αυτοκίνητο ίδιων επιδόσεων με αυτό που έχετε σήμερα;
Τι λέτε, μέχρι που φτάνει η «θυσία» σας, ή αντίθετα, μήπως είναι η κατανάλωση το μόνο που αξίζει να «πληρώσεις» για να μην πληρώνεις στο πρατήριο; Τι θα δίνατε για πραγματική κατανάλωση μόλις 3,5 λτ./100 σε μικρομεσαίο;
Διαβάστε: 646 non papers 11317 σχόλια




ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ




© 2014 autotriti.gr