|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||
Εσείς είστε έτοιμοι για τη νέα τάξη πραγμάτων που φέρνουν τα τρικύλινδρα μοτέρ της συνεργασίας Peugeot-BMW που έρχονται με το νέο 208; | ||||||||||||
Διαβάστηκε από 9635 αναγνώστες | ||||||||||||
Πέντε χρόνια το ακούμε αλλά δεν το βλέπουμε, τη μέρα δηλαδή που τα κυβικά που ξέραμε είναι πλέον αμετάκλητα παρελθόν. Το νέο 208 έρχεται με τους τρικύλιδρους της συνεργασίας Peugeot-BMW να αλλάξει τα νούμερα στις περισσότερες κατηγορίες. Είστε έτοιμοι;
Πόσο σοκαριστήκατε όταν η VW έδωσε τα 170 εκείνα άλογα από 1,4 λίτρα πριν μερικά χρόνια με τα μοτέρ TSI. Τα 170 άλογα ήταν ακόμη μυθικά, ενώ αντίθετα ο κυβισμός ακριβώς αυτός που έπρεπε. Με τον ανταγωνισμό να προλαβαίνει, έφτασε τώρα η στιγμή για τη δεύτερη φάση. Το νέο 208 αναμένεται να φτάσει με ολοκαίνουργια μοτέρ με τρεις κυλίνδρους, προιόντα συνεργασίας της Peugeot με τη BMW. Τρεις κύλινδροι σε δύο κυβισμούς 1,0 και 1,2 λίτρα και τέσσερις εκδόσεις. 1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός 70 ίππων, 1,2 ατμοσφαιρικός 82 ίππων, και μετά 1,2 με τούρμπο στα 105 και 136 άλογα. Μετά από εκεί ξεκινάει ο γνωστός καλός 1,6 τούρμπο με 156 και 200 άλογα. Τέλος. Το 208 θα είναι το πρώτο μοντέλο που η γκάμα κινητήρων του θα ανήκει στη νέα τάξη πραγμάτων. Που θα έχει ξεφύγει τελείως από το παραδοσιακό παρελθόν του 1,2-1,4-1,6, των τεσσάρων κυλίνδρων και των συγκεχυμένων τεχνολογιών. Σαφώς και έχουμε δει μοτέρ με 1,2 λίτρα και τούρμπο. Ίσως όχι στα 136 άλογα, ίσως όχι τρικύλινδρα. Ακόμη και αυτά τα δύο χαρακτηριστικά όμως που φέρνει επιπλέον η Peugeot δεν είναι που κάνουν τη διαφορά. Είναι το σύνολο, η γκάμα ολόκληρη που ξεκολλάει το νέο μικρό μοντέλο από το κατεστημένο. Και ποιος μπορεί να έχει παράπονο; Από την απόλυτη οικονομία των 70 ίππων (σε ένα αυτοκίνητο κάτω των 1.000 κιλών δε θα είναι λίγοι), μέχρι τις λαμπρές επιδόσεις των 136 (για να μείνουμε στα νέα μοτέρ) και την ισορροπία που δίνουν οι ενδιάμεσες εκδόσεις των 82 και 105. Με αυτή την κλιμάκωση, είναι ή δεν είναι το νέο 208 το αυτοκίνητο που για πρώτη φορά θα αναφερόμαστε στις εκδόσεις του όχι με βάση τον κυβισμό αλλά την ισχύ; Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Γιατί ακολουθούν ανανεώσεις με αυτά τα μοτέρ για ολόκληρη τη γκάμα της Peugeot αλλά και της αδελφής Citroen, όπως επίσης και μοντέλων της Mini και BMW που μοιράζονται τα μοτέρ αυτά με τους γάλλους. Τι λέτε λοιπόν; Είστε έτοιμοι για την επόμενη φάση στη διαβάθμιση των κινητήρων των μικρών και μικρομεσαίων μοντέλων; Σας καλύπτει μια τέτοια γκάμα; Μήπως σας προβληματίζει ακόμη η χρήση ενός λιγότερου κυλίνδρου; Και τελικά με το προηγούμενου του «διαμαντιού» της συνεργασίας Peugeot-ΒΜW στον 1,6 τούρμπο, έχετε αμφιβολία για αυτά τα μοτέρ; |
||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr