Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς είστε έτοιμοι για τη νέα τάξη πραγμάτων που φέρνουν τα τρικύλινδρα μοτέρ της συνεργασίας Peugeot-BMW που έρχονται με το νέο 208;
Διαβάστηκε από 9635 αναγνώστες

Πέντε χρόνια το ακούμε αλλά δεν το βλέπουμε, τη μέρα  δηλαδή που τα κυβικά που ξέραμε είναι πλέον αμετάκλητα παρελθόν. Το νέο 208 έρχεται με τους τρικύλιδρους της συνεργασίας Peugeot-BMW να αλλάξει τα νούμερα στις περισσότερες κατηγορίες. Είστε έτοιμοι; Πέντε χρόνια το ακούμε αλλά δεν το βλέπουμε, τη μέρα δηλαδή που τα κυβικά που ξέραμε είναι πλέον αμετάκλητα παρελθόν. Το νέο 208 έρχεται με τους τρικύλιδρους της συνεργασίας Peugeot-BMW να αλλάξει τα νούμερα στις περισσότερες κατηγορίες. Είστε έτοιμοι; Πόσο σοκαριστήκατε όταν η VW έδωσε τα 170 εκείνα άλογα από 1,4 λίτρα πριν μερικά χρόνια με τα μοτέρ TSI. Τα 170 άλογα ήταν ακόμη μυθικά, ενώ αντίθετα ο κυβισμός ακριβώς αυτός που έπρεπε. Με τον ανταγωνισμό να προλαβαίνει, έφτασε τώρα η στιγμή για τη δεύτερη φάση.

Το νέο 208 αναμένεται να φτάσει με ολοκαίνουργια μοτέρ με τρεις κυλίνδρους, προιόντα συνεργασίας της Peugeot με τη BMW. Τρεις κύλινδροι σε δύο κυβισμούς 1,0 και 1,2 λίτρα και τέσσερις εκδόσεις.

1,0 λίτρου ατμοσφαιρικός 70 ίππων, 1,2 ατμοσφαιρικός 82 ίππων, και μετά 1,2 με τούρμπο στα 105 και 136 άλογα. Μετά από εκεί ξεκινάει ο γνωστός καλός 1,6 τούρμπο με 156 και 200 άλογα. Τέλος.

Το 208 θα είναι το πρώτο μοντέλο που η γκάμα κινητήρων του θα ανήκει στη νέα τάξη πραγμάτων. Που θα έχει ξεφύγει τελείως από το παραδοσιακό παρελθόν του 1,2-1,4-1,6, των τεσσάρων κυλίνδρων και των συγκεχυμένων τεχνολογιών.

Σαφώς και έχουμε δει μοτέρ με 1,2 λίτρα και τούρμπο. Ίσως όχι στα 136 άλογα, ίσως όχι τρικύλινδρα. Ακόμη και αυτά τα δύο χαρακτηριστικά όμως που φέρνει επιπλέον η Peugeot δεν είναι που κάνουν τη διαφορά. Είναι το σύνολο, η γκάμα ολόκληρη που ξεκολλάει το νέο μικρό μοντέλο από το κατεστημένο.

Και ποιος μπορεί να έχει παράπονο; Από την απόλυτη οικονομία των 70 ίππων (σε ένα αυτοκίνητο κάτω των 1.000 κιλών δε θα είναι λίγοι), μέχρι τις λαμπρές επιδόσεις των 136 (για να μείνουμε στα νέα μοτέρ) και την ισορροπία που δίνουν οι ενδιάμεσες εκδόσεις των 82 και 105.

Με αυτή την κλιμάκωση, είναι ή δεν είναι το νέο 208 το αυτοκίνητο που για πρώτη φορά θα αναφερόμαστε στις εκδόσεις του όχι με βάση τον κυβισμό αλλά την ισχύ; Και αυτή είναι μόνο η αρχή. Γιατί ακολουθούν ανανεώσεις με αυτά τα μοτέρ για ολόκληρη τη γκάμα της Peugeot αλλά και της αδελφής Citroen, όπως επίσης και μοντέλων της Mini και BMW που μοιράζονται τα μοτέρ αυτά με τους γάλλους.

Τι λέτε λοιπόν; Είστε έτοιμοι για την επόμενη φάση στη διαβάθμιση των κινητήρων των μικρών και μικρομεσαίων μοντέλων; Σας καλύπτει μια τέτοια γκάμα; Μήπως σας προβληματίζει ακόμη η χρήση ενός λιγότερου κυλίνδρου; Και τελικά με το προηγούμενου του «διαμαντιού» της συνεργασίας Peugeot-ΒΜW στον 1,6 τούρμπο, έχετε αμφιβολία για αυτά τα μοτέρ;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
dimsk... (18/11/2011, 12:12) Ο γνωστός "καλός" 1600 turbo είναι καλός μόνο για τα περιοδικά όπως εσείς... Για όσους έχουν δει αυτό τον κινητήρα να τρέχει λάδια από παντού στις 70 ή 80 χιλιάδες χιλιόμετρα και να μην μπορεί να μαζευτεί με τίποτα, ε μάλλον δεν είναι καλός.... Τι να λέμε τώρα... για να αλλαχτεί ένα σωληνάκι επιστροφής πρέπει να λυθεί το μισό μοτέρ... 2 ημέρες δουλειά και μερικές εκατοντάδες ευρώ εργατικά... ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ...
yanni... (16/11/2011, 10:25) Εμενα μου αρέσει η ιδεα του ατμοσφαιτικού τρικύλινδρου, αν ΔΕΝ ειναι ακριβότερο απο το τετρακύλινδρο που αντικαθιστά. Ομως το κοντινό μέλλον στην οικονομική και οικολογική μετακινηση ΔΕΝ ειναι το turbo. Ωραια ακούγετε το (οικονομια & επιδόσεις) αλλα όποιος γνωρίζει ακόμα και στοιχειώδη φυσική γνωρίζει οτι για να παραχθει έργο χρειάζεται ενέργεια. Κοινώς αμα το πατάς καιει. Και το turbo αμα το πατάς καιει περισσότερο απο το ατμοσφαιρικό. Γιατι ποιός πάει ¨κυρία" μέχρι 2500 σ.α.λ.? Οπότε μη μας δουλέυετε κύριοι κατασκευστές. Οικονομία = ατμόσφαιρα Επιδόσεις = turbo. Τοσο απλά.
panag... (15/11/2011, 18:45) Κυριε Γιαννη Χρήστου, εχετε τοσο δικιο.. δυστυχως το ποταμι δεν γυριζει πισω, αλλα μπορει να βελτιωθει καπως, π.χ. τα ηλεκτρικα αυτοκινητα με λιγοτερο θορυβο. Ομως ποσο διαφορετικα θα ηταν τα πραγματα με λιγοτερο θεορατα σπιτια, και λιγοτερο θεορατα αυτοκινητα η και καθολου αυτοκινητα
ferra... (15/11/2011, 00:53) Καθολου,ειδαμε την αξιοπιστια δια μεσω tuv γερμανιας των vw tsi.Και επαναλαμβανομενη συμπτωση παυει να ειναι συμπτωση.Καλα κανουνε οι εταιρειες και ψαχνουνε για χαπατα,γιατι ενα μοτερ να αντεχει 500000χλμ.και ανω.Αλλα οταν οι περισσοτεροι δεν εχουνε το δικαιωμα της επιλογης καλο ειναι να γνωριζουνε το τι σημαινουνε ολα αυτα γυρω τους.Ας δουνε επισης τι θεσεις περνει η peugeuot-citroen στο tuv γερμανιας και μετα εδω ειμαστε να τα ξαναπουμε.Αν ειναι οπως τα προηγουμενα μοτερ και γενικα ολο το αυτοκινητο διχως ποιοτητα κατασκευης,αραγε τι νεο εχει να μας προσφερει.Αιμοδοτες για τα παντως ειδους συνεργεια.Και τα χρηματα που υποτιθεται γλιτωνω απο τελη,καυσιμα,ασφαλεια,να τα δωσω στις επισκευες η να παω για αλλο οχημα,χανοντας μεγαλη αξια κιολας απο τυχον πωληση.Ο καθενας τα βαζει κατω και αποφασιζει τελικα τι συμφερει και τι οχι.
panag... (14/11/2011, 22:07) Τετοια αυτοκινητα θελει πια ο κοσμος ! Πανεμορφο, αρκετα μικρο σε διαστασεις, αρκετα ελαφρυ, με τρικυλυνδρους οικονομικους κινητηρες! Ισως και ο 1.2 με 82 αλογα να ειναι υπεραρκετος, αν λαβει κανεις υπ οψη του οτι ειναι μολις 1000 κιλα το αυτοκινητο. Ενα ολοκληρωμενο αυτοκινητο που κανει και για πρωτο και για δευτερο αυτοκινητο! Αυτο και το Honda Jazz αφηνουν πολυ πισω ολον τον ανταγωνισμό!
aenao... (14/11/2011, 18:48) Αγαπητέ κύριε...ανώνυμε δημοσιογράφε του περιοδικού καλησπέρα σας. Παρακολουθώ μερικές φορές το περιοδικό σας και οφείλω να ομολογήσω ότι έχετε και ενδιαφέροντα θέματα. Είναι γεγονός όμως ότι υπερβάλλετε σε μεγάλο βαθμό, σε ότι έχει να κάνει με την χρησιμότητα, και ενδεχομένως την αναγκαιότητα των επιβατικών αυτοκινήτων. Κατανοώ απολύτως την ανάγκη ως περιοδικού αυτοκινήτου, να προβάλλετε μόνο τα θετικά στοιχεία των προϊόντων και να μην ασχοληθείτε καθόλου με τα υπόλοιπα. Σαφέστατα ένας νέος τρικύλινδρος κινητήρας της Πεζώ ή κάποιου άλλου κατασκευαστή με πολύ, λίγη ή και πάρα πολύ ιπποδύναμη έχει κάποιο ενδιαφέρον. Όμως αγαπητέ μου ανώνυμε φίλε, μήπως υπάρχουν πολύ πιο σοβαρά και άκρως ενδιαφέροντα θέματα που άπτονται και των επιβατικών αυτ/των; Όπως ανθρώπινες πόλεις, μη αναστρέψιμη μόλυνση περιβάλλοντος, αξιοπρεπή μέσα μαζικής μεταφοράς, απομόνωση των ανθρώπων, χαμένος χρόνος ζωής στην κίνηση, δαπάνες περιττές, ηχορύπανση και τόσα άλλα που μπορείτε να σκεφθείτε. Λυπάμαι ειλικρινά αν δεν είμαι απόλυτα στο πνεύμα των αγαπητών αναγνωστών σας, όμως με πολύ αγάπη θέτω αυτά τα θέματα. Θεωρώ ότι εκείνο που χρειάζονται οι άνθρωποι είναι αγάπη, αρμονία, γαλήνη και χαμόγελο. Επειδή το επιβατικό αυτ/το τείνει να πρεσβεύει το εγώ του ανθρώπου. Θέλω να σας θυμήσω ότι η Ελλάδα και ο πλανήτης γή βρίσκονται σήμερα εδώ, όχι από υπερβολική αγάπη αλλά από υπερβολικό εγώ... Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία. Με εκτίμηση Γιάννης Χρήστου.
manos... (14/11/2011, 16:20) Το 208 είναι φοβερό μέσα/έξω και οι νέοι κινητήρες θα του ταιριάζουν γάντι αφού θα συνδυάζουν πολύ καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Κρίνω πολύ καλή την κίνηση της Peugeot να αναπτύξει αυτούς τους κινητήρες σε συνεργασία με την BMW και θα επέλεγα ευχαρίστως το 208!