|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||||
περισσότερα » | |||||||||
Ποιο χαρακτηριστικό ενεργητικής ασφάλειας μετράει περισσότερο στους ελληνικούς δρόμους; | |||||||||
Διαβάστηκε από 4234 αναγνώστες | |||||||||
Ποιο χαρακτηριστικό ενεργητικής ασφάλειας μετράει περισσότερο στους ελληνικούς δρόμους;
Καλή η παθητική ασφάλεια αλλά καλύτερα να αποφύγουμε να τη δούμε στην πράξη. Γι αυτό το σκοπό τα αυτοκίνητα φέρουν ένα σωρό συστήματα που λειτουργούν ώστε να αποφύγουν ένα ατύχημα. Ποια είναι όμως αυτά που μετράνε περισσότερο στις ιδιαιτερότητες της Ελλάδας;
Να ξεκινήσουμε λίγο καθορίζοντας αυτές τις ιδιαιτερότητες που η Ελλάδα έχει σε σχέση με άλλες χώρες. Τουλάχιστον σε ότι αφορά την ασφάλεια, το πράγμα έχει να κάνει με την χάραξη και κατασκευή των δρόμων. Έτσι, ξεκινώντας από τα απλά, στην Ελλάδα έχουμε μία από τις πιο γυαλιστερές ασφάλτους. Η ζέστη του καλοκαιριού έχει μεγάλη διάρκεια, και φαίνεται πως οι εργολάβοι δεν αλλάζουν το χαρμάνι της ασφάλτου για να ανταποκριθούν ώστε να προσθέσουν διάρκεια ζωής στους δρόμους. Έτσι μέσα σε λίγα χρόνια το οδόστρωμα γίνεται «καθρέφτης», «σαπουνάδα» ή όπως αλλιώς το λέμε. Το χειμώνα στο πρώτο νερό γίνεται πιο γλιστερό κι από πάγο. Τι μπορούν να κάνουν τα αυτοκίνητα απέναντι σε αυτό το πρόβλημα; Τον πρώτο λόγο έχουν τα ελαστικά. Όσο πιο καινούργια και με φρέσκια γόμμα γίνεται. Μετά είναι η ανάρτηση, να μπορεί να κρατάει τον τροχό πάντα σε επαφή με το οδόστρωμα, ακόμη και όταν υπάρχουν ανωμαλίες, ή στο φρενάρισμα και την επιτάχυνση. Κατόπιν είναι τα φρένα με το ΑΒS ώστε να φρενάρεις σύντομα και χωρίς να χάνεις την κατευθυντικότητα. Και τέλος ένα σύστημα ESP που βοηθάει στις αλλαγές πορείας, είναι απολύτως απαραίτητο. Οι δρόμοι όμως της Ελλάδας δεν είναι μόνο ολισθηροί. Είναι και γεμάτοι στροφές. Γεμάτοι ανηφόρες και κατηφόρες, ενώ είναι συνήθως και πολύ στενοί. Σε αυτή την ιδιαιτερότητα τι χρειάζεται ένα αυτοκίνητο; Ροπή (και όχι ισχύ) για σύντομο προσπέρασμα, λένε οι περισσότεροι, εννοώντας ίσως ότι το σύστημα ESP θα είναι παρόν ώστε να ελέγχει τις αλλαγές πορείας, συχνά απότομες και απρόβλεπτες. Από κει και πέρα δυνατά φώτα, καθότι οι ελληνικοί δρόμοι είναι και σκοτεινοί τη νύχτα, ιδανικά τεχνολογίας Ξένου ώστε να φέγγουν μακριά και να δείχνουν τα επόμενα εμπόδια. Χωρίς όμως να τυφλώνουν τον απέναντι γιατί τεχνολογία που να προστατεύει από αυτό ακόμη δεν υπάρχει. Εσείς ποια στοιχεία θεωρείτε απαραίτητα για ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους; Που δίνετε περισσότερο το βάρος σας και τι κοιτάτε πιο πολύ σε ένα αυτοκίνητο; Τι λέτε; |
|||||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr