|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||
περισσότερα » | ||||||||
Εσείς όταν υπολογίζετε το κόστος χρήσης, μετράτε μόνο το καύσιμο; | ||||||||
Διαβάστηκε από 5053 αναγνώστες | ||||||||
Εσείς όταν υπολογίζετε το κόστος χρήσης, μετράτε μόνο το καύσιμο;
Ποιο κάνει ένα αυτοκίνητο φθηνό; Το πόσο το αγοράζεις ή το πόσο σου στοιχίζει να το χρησιμοποιείς; Και όταν λέμε χρήση, τι ακριβώς περιλαμβάνετε εσείς στους υπολογισμούς σας; Μόνο το καύσιμο;
Η επιλογή αυτοκινήτου φαντάζει εύκολη υπόθεση: Τι μου αρέσει, πόσο έχει, πόσο καίει. Αλήθεια, εσείς μένετε σε αυτά τα βασικά; Γιατί ειδικά στο κόστος χρήσης ο υπολογισμός πρέπει να περιλαμβάνει μια σειρά από πράγματα. Για να δούμε. Σαφώς, το καύσιμο είναι βασικό. Πόσο καίει, πόσα χιλιόμετρα κάνετε το χρόνο; Με 6 λτ./100χλμ. και με 15.000 χλμ το χρόνο το κόστος είναι 1.440 ευρώ (καύσιμο στα 1,6 το λίτρο). Πολλά λεφτά. Για να δούμε όμως, από πού αλλού προκύπτουν έξοδα; Ασφάλιστρα. Με βάση τον κυβισμό, την αξία και τη χρήση, το ασφάλιστρο διαφέρει, αν και ανάμεσα σε ίδια μοντέλα οι διαφορές δεν είναι τεράστιες. Μεγαλύτερες είναι μεταξύ ασφαλιστικών. Αλλά, όπως και να έχει είναι ένα κόστος που πρέπει να ερευνήσετε πριν αγοράσετε. Το κάνετε; Σέρβις. Πόσο συχνά θέλει σέρβις το μοντέλο που σας αρέσει. Κάθε χρόνο; Συχνά ακούγεται. Κάθε δύο χρόνια; Μισά λεφτά! Ή όχι. Θα πρέπει να ρωτήσετε, πριν αγοράσετε, πόσο έχουν τα σέρβις των 15.000, 30.000 και 45.000 χλμ. Αν δεν πιάνετε τα χιλιόμετρα κάθε χρόνο, μήπως και πάλι θέλει σέρβις; Μια ερώτηση στο συνεργείο τα καλύπτει. Και οι διαφορές εδώ είναι τεράστιες. Από μάρκα σε μάρκα διαφέρουν τα διαστήματα και το κόστος. Ρωτήστε για να ξέρετε ακριβώς. Ανταλλακτικά και επισκευές. Πόσο έχει μία τετράδα λάστιχα; Ένα σετ αμορτισέρ; Μία αλλαγή τακάκια; Και το δίσκο-πλατό; Γιατί σε τέσσερα χρόνια θα χρειαστείτε τουλάχιστον μία αλλαγή στο καθένα. Ρωτήστε γιατί και πάλι οι τιμές διαφέρουν πολύ. Και τέλος το τρακάρισμα. Αν δεν έχετε κάνει μεικτή ασφάλιση, πρέπει να ξέρετε πόσο κοστίζει ένα φτερό, ένας προφυλακτήρας, το κόστος βαφής κλπ. Οι διαφορές από μάρκα σε μάρκα είναι τεράστιες. Ένα φανάρι μπορεί να στοιχίζει από 70 ως και 600 ευρώ. Μπορεί ο ηλεκτρικός και θερμαινόμενος καθρέφτης να είναι όμορφο εξτρά, αν όμως τον «μαζέψει» κανένα «παπί» μπορεί να στοιχίζει και 300 ευρώ. Αν δεν είστε ασφαλισμένοι, πρέπει να ξέρετε. Τα υπολογίζετε όλα αυτά όταν συγκρίνετε κατά τα άλλα «παρόμοια» αυτοκίνητα ως προς το κόστος χρήσης; Τα τέλη κυκλοφορίας; Την απαξίωση (το μεγαλύτερο κόστος); Πως μετρήσατε να δείτε τι σας συμφέρει; |
||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr