|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||
περισσότερα » | ||||||||
Είναι μόδα τα τετράθυρα κουπέ και θα περάσει ή ήρθαν για να μείνουν; | ||||||||
Διαβάστηκε από 5662 αναγνώστες | ||||||||
Μήπως τα 4θυρα κουπέ είναι απλά μία ακόμη μόδα και θα περάσει; Ή μήπως είναι αυτό που σας αρέσει και δεν θέλετε να περάσει ποτέ; Τι λέτε;
Πως πρέπει να είναι ένα τετράθυρο σεντάν αυτοκίνητο; Αν μέχρι τώρα περιμέναμε μια σχετική πρακτικότητα, τώρα θέλουμε σπορ αίσθηση και κουπέ σχήμα. Και έτσι φτάσαμε τα περισσότερα σεντάν να είναι κάτι από κουπέ, αν όχι τελείως κουπέ. Σας αρέσει; Και τελικά είναι μόδα ή θα μείνει;
Για να είναι κουπέ ένα αυτοκίνητο πρέπει να έχει τρία απαραίτητα στοιχεία. Πρώτον η πίσω κολώνα να «πέφτει» πιο γρήγορα από την εμπρός. Να έχει μεγαλύτερη κλίση, ή να «χύνεται» από την οροφή προς τον πίσω όγκο. Δεύτερον η πίσω πόρτα, του χώρου αποσκευών, να μην ανοίγει με το τζάμι, να μην είναι χάτσμπακ δηλαδή. Γι αυτό και μιλάμε για τετράθυρα κουπέ, και όχι πεντάθυρα. Αυτά, ο κάθε κατασκευαστής τα βαφτίζει ότι θέλει. Sportback η Audi, Grand Coupe η BMW, κάτι τελοσπάντων να ξεχωρίζει από το κλασσικό σεντάν αλλά να μην είναι και στεγνό κουπέ. Το τρίτο συστατικό είναι λιγότερο προφανές, όμως αξίζει τον κόπο. Οι πόρτες των κουπέ αυτοκινήτων δεν έχουν πλαίσια. Εντάξει, και τα Subaru δεν έχουν πλαίσια στις πόρτες, με πολύ όμορφο αποτέλεσμα, αυτό όμως από μόνο του δεν κάνει ένα αυτοκίνητο κουπέ. Θέλει και τα άλλα δύο. Και έτσι γεμίσαμε με αυτοκίνητα που ενώ μέχρι πρότινος τα είχαμε για οικογενειακά, αν θες τώρα να βάλεις την γιαγιά στο πίσω κάθισμα πρέπει να ανεβάσεις το αυτοκίνητο στο γρύλλο, και να την προσέχεις μη χτυπήσει το κεφάλι στο μπες-βγες. Όμορφα, όχι όμως και πρακτικά. Και αυτό πειράζει. Πολύ κόσμο που ενώ έλκεται από την σχεδίαση, στην πρώτη επαφή διαπιστώνει τη δυσκολία στη χρήση και φεύγει. Ναι, οι κατασκευαστές το ξέρουν και γι αυτό κανείς δεν προσφέρει αποκλειστικά κουπέ έκδοση στα σεντάν μοντέλα του. Τουλάχιστον όχι μέχρι τώρα. Βλέπεις στην Ευρώπη πουλάει πολύ το στέισον βάγκον. Και ο διαχωρισμός φαίνεται σταδιακά να πλησιάζει στο σημείο που όποιος θέλει πρακτικότητα αγοράζει το στέισον που έχει και έντονο χαρακτήρα lifestyle. Όποιος θέλει τη σχεδίαση ψωνίζει κουπέ και τελικά την «κλασσική» έκδοση δεν τη θέλει κανείς. Όχι ακόμη, και τουλάχιστον για μερικά χρόνια, αλλά φαίνεται πως τα στεντάν αυτοκίνητα έχουν αρχίσει να κατευθύνονται προς δύο διαμορφώσεις: κουπέ και στέισον. Ή όχι; Μήπως τα 4θυρα κουπέ είναι απλά μία ακόμη μόδα και θα περάσει; Ή μήπως είναι αυτό που σας αρέσει και δεν θέλετε να περάσει ποτέ; Τι λέτε; |
||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr