Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς έχετε σκεφτεί να αλλάξετε τον τρόπο απόκτησης νέου αυτοκινήτου;
Διαβάστηκε από 4722 αναγνώστες

Πόσο κοστίζει το αυτοκίνητο που θέλετε να αγοράσετε σήμερα; Πόσο θα κοστίζει μισή ώρα αφού το αγοράσετε; Πέντε χρόνια μετά; Αν η απαξίωση είναι σήμερα το μεγάλο σας πρόβλημα, μήπως να απαλλαγείτε από το φόρτωμα της αγοράς και να μείνετε μόνο στη χρήση; Τι λέτε; Εσείς έχετε σκεφτεί να αλλάξετε τον τρόπο απόκτησης νέου αυτοκινήτου; Πόσο κοστίζει το αυτοκίνητο που θέλετε να αγοράσετε σήμερα; Πόσο θα κοστίζει μισή ώρα αφού το αγοράσετε; Πέντε χρόνια μετά; Αν η απαξίωση είναι σήμερα το μεγάλο σας πρόβλημα, μήπως να απαλλαγείτε από το φόρτωμα της αγοράς και να μείνετε μόνο στη χρήση; Τι λέτε; Ρίξτε μια ματιά στις πίσω πινακίδες των καινούργιων αυτοκινήτων που βλέπετε γύρω σας. Τι παρατηρείτε; Βλέπετε αυτά τα λογότυπα των εταιρειών χρονομίσθωσης; Είναι γιατί η Ελλάδα περνάει σταδιακά στο μοντέλο απόκτησης αυτοκινήτου που ακολουθεί και η υπόλοιπη Ευρώπη. Τη χρονομίσθωση ή το λήζινγκ.

Το αυτοκίνητο ως πάγιο, γίνεται το ίδιο με το κινητό τηλέφωνο. Το παίρνετε με συνδρομή και κάθε δύο χρόνια το αλλάζετε για το επόμενο μοντέλο, με νέα συνδρομή. Μέχρι πριν μερικά χρόνια το βασικό εμπόδιο για πολλούς ήταν το γεγονός ότι στο τέλος της μίσθωσης το αυτοκίνητο δεν τους «μένει». Σήμερα όμως, θα θέλατε αλήθεια να σας μείνει ένα αυτοκίνητο 4 ή πέντε ετών; Να το κάνετε τι; Να το κυκλοφορείτε χωρίς έξοδα, ως δικό σας; Γιατί για πώληση το πράγμα είναι λίγο δύσκολο.

Η χρονομίσθωση αποτελεί την καλύτερη λύση στην Ελλάδα όπου οι κυβερνήσεις αλλάζουν τη νομοθεσία φορολόγησης κάθε τόσο και δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει. Όταν συμφωνήσεις την μηνιαία δαπάνη, δεν σε απασχολεί ούτε το κόστος τελών κυλοφορίας ή αν αυτά αλλάξουν, ούτε το τεκμήριο και ο κυβισμός, ούτε το κόστος ασφάλισης και συντήρησης. Μόνο το κόστος καυσίμου σε νοιάζει αφού είναι το μόνο που πληρώνεις.

Όσο για το τι σου «μένει» στο τέλος, οι οδηγοί που χρονομισθώνουν ξέρουν πλέον ότι στο πέρας της τετραετίας δεν χάνουν το αυτοκίνητό τους. Το ξεφορτώνονται. Και συνεχίζουν με το ίδιο πάγιο με ένα ολοκαίνουργιο.

Εσείς πως το βλέπετε αυτό το μοντέλο απόκτησης καινούργιου; Επιμένετε στην αγορά; Τι είναι αυτό που σας κάνει να το θέλετε «δικό» σας; Η ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα το ξεχρεώσετε και δεν θα το πληρώνετε; Μήπως τότε θα είναι απλά παλιό και χωρίς αξία; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ebeta... (26/8/2014, 08:54) αγοραζω οχι για να μεταπουλησω αλλα για να ευχαριστηθω την επιλογη μου.
lawfu... (25/8/2014, 16:56) Το θέμα είναι πόσο σε συμφέρει οικονομικά η χρονομίσθωση γιατί έχω υπολογίσει πως όταν χρονομισθώνεις ένα αυτοκίνητο μπορεί να φτάσεις στο σημείο να πληρώσεις σχεδόν όλη του την αξία και στο τέλος να μην είναι δικό σου. Κάποτε η χρονομίσθωη συνέφερε τους ελεύθερους επαγγελματίες/εμπόρους διότι το μίσθωμα εξέπιπτε όλο από το εισόδημά σου οπότε έφτανες στο σημείο να έχεις κέρδος από τη μη φορολόγηση ιδίως αν ήσουν σε φορολογικό συντελεστη του 30% και άνω. Και για να μιλήσω με παράδειγμα  ένα SEAT ΙΒΙΖΑ 1,2 diesel κοστιζει κάπου 12.000 ευρώ. Αν επιλέξεις τη μακροχρόνια μίσθωση θα σου κοστίσει για 4 χρόνια 14.250 ευρώ (210 ευρω μίσθωμα και 3.800 ευρώ προκαταβολή δείτε την ιστοσελίδα της HERTZ). Θα μου πείτε ότι δεν έχεις υπολογίσει κόστος για σέρβις και για ασφάλειες (δεν έχει τέλη κυκλοφορίας).Ακόμα και αν τα υπολογίσω και πάλι η πλάστιγγα γέρνει προς την απόκτηση. Πέραν τούτου δεν θέλω να  είμαι εσαεί χρεωμένος κάθε μήνα  με το μίσθωμα ενός αυτοκινήτου. Διότι δεν ξέρω αν θα μπορώ να δίνω πάντα ένα πάγιο ποσό ανά μήνα για να το μισθώνω ειδικά στις εποχές που ζούμε τωρα. Ενώ όταν είμαι ιδιοκτήτης του ξέρω πως μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα το ξεχρεώσω και θα είναι δικό μου εκατο τοις εκατο.Αν τότε έχω χρήματα το ανταλλάσω ή το πουλάω και παίρνω ένα νέο. Περαιτέρω αδιαφορώ για το αν θα έχει χάσει την αξία του αφού ο προορισμός ενός αυτοκινήτου ως καταναλωτικού αγαθού είναι να με πηγαίνει από το σημείο Α στο σημείο Β. Στη τελίκη πάντα ένα αυτοκίνητο έχει κάποια αξία (μικρη ή μεγάλη) και φυσικά όταν είσαι ιδιοκτήτης του μπορείς να το πουλήσεις ή να το ανταλλάξεις ενώ δεν συμβάινει το ίδιο όταν είσαι μισθωτής