Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Είναι λίγα 1.600 κυβικά για ένα SUV; Ακόμη κι αν μιλάμε για ντίζελ;
Διαβάστηκε από 9692 αναγνώστες

Μάθαμε στα δίλιτρα SUV, μετά μας έγδαρε ο φόρος και τα τερτίπια και τώρα είμαστε δύσπιστοι απέναντι στους μικρούς κυβισμούς; Μήπως δεν πρέπει; Γιατί μιλάμε για ντίζελ. O 1.600αρης diesel που εφοδιάζει το Nissan Qashqai αποδίδει 130 ίππους και 320 Nm ροπής, προσφέροντας στο μοντέλο πολύ καλές επιδόσεις. Μάθαμε στα δίλιτρα SUV, μετά μας έγδαρε ο φόρος και τα τερτίπια και τώρα είμαστε δύσπιστοι απέναντι στους μικρούς κυβισμούς; Μήπως δεν πρέπει; Γιατί μιλάμε για ντίζελ. Τι λέγαμε όταν η VW λανσάρισε το Tiguan με 1.400άρι μοτέρ και τούρμπο; Από “λίγος είναι” οι πιο καχύποπτοι, μέχρι “θαυμάσια” οι περισσότερο ενθουσιώδεις. Και στην πορεία είδαμε ότι η VW έκανε την καλύτερη κίνηση για την ελληνική αγορά.

Εντάξει, το Tiguan ήταν μικρόσωμο σε σχέση με τα ιαπωνικά SUV και έτσι πολλοί κατηγοριοποίησαν τους “μικρούς” κινητήρες με “μικρότερα” αμαξώματα.

Και έρχεται μετά πρώτη η Honda με το CRV και τώρα η Νissan με το X-Trail και μας το προσφέρουν με μοτέρ πετρελαίου μόλις 1,6 λίτρων. Θαυμάσια! Ή όχι; Μήπως γκρινιάζει κανείς;

Θα υπάρχουν πάντα αυτοί που ζουν στη δεκαετία του 60 και θέλουν κυβικά, κυβικά, κυβικά. Για τους πιο σύγχρονους αυτά τα αυτοκίνητα θέλουν γύρω στα 150 άλογα και τουλάχιστον 20 κιλά ροπής. Όσα μάθαμε να δίνουν εκείνα τα δίλιτρα που τα κινούσαν όταν μπορούσαμε να τα αγοράσουμε στα 2.000 κυβικά.

Για τους πιο ενημερωμένους, τα κυβικά έχουν λίγη αξία, όταν μιλάνε τα νούμερα. Αυτά δηλαδή που είπαμε παραπάνω, η ισχύς και η ροπή. Οι Honda και Nissan έχουν πετύχει υψηλές αποδόσεις χωρίς τα δύο λίτρα.

Μόνο που εδώ μιλάμε για ντίζελ. Κι αν είναι τα άλογα λίγο πιο κάτω από το “ψυχολογικό” όριο των 150, στα 130 δηλαδή, η ροπή είναι 50% επάνω. Πενήντα τοις εκατό. Στα 32 κιλά ή 320 Νm όπως είναι το πιο σωστό.

Τα SUV αυτά πάνε καλύτερα από τα δίλιτρα του κοντινού παρελθόντος και δεν καίνε ούτε τα μισά στην πράξη. Εντάξει, δεν έχουν τετρακίνηση, που βοηθάει στη μείωση της κατανάλωσης, αλλά από πότε παραπονιόμαστε και όταν μειώνονται αντί να αυξάνονται τα κόστη;

Τι λέτε λοιπόν; Επιμένετε ότι τα 1,6 λίτρα είναι λίγα για τόσο μεγάλα SUV; Ή βλέπετε τη μοναδική ευκαιρία που ανοίγεται και πάλι να αγοράσετε το αυτοκίνητο που θέλατε αλλά η φορολογία και το κόστος καυσίμων δεν σας άφηνε; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
geome... (6/9/2014, 02:56) Mια χαρά είναι τα 1600 κυβικά ντίζελ για τα μεσαία SUV. Το θέμα είναι ότι έχουμε μάθει να εκτιμούμε την ικανότητα του κινητήρα σε ίππους και η σύγκριση αυτή αδικεί τους ντίζελ έναντι των βενζινοκινητήρων. Προσωπικά συγκρίνω κινητήρες υπολογίζοντας το άθροισμα ισχύος (σε ίππους) και ροπής (σε mN) κάθε κινητήρα. Το νούμερο φυσικά είναι αδιάστατο και έχει νόημα μόνο για λόγους σύγκρισης. Ενα άθροισμα από 400 και πάνω δίνει πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις σε ένα μεσαίο SUV.  
a.kou... (5/9/2014, 16:11) Η απάντηση για το εαν τελικά ήταν λίγα ή όχι τα 1600 κυβικά θα δοθεί σε βάθος χρόνου. Γιατι αν το αυτοκίνητο παρουσίασε προβλήματα επειδη η μηχανή του καλείτο να κινήσει μια βαριά καρότσα και για αυτό πουσαρίστηκε θα το μάθουμε μετά από κάποια χρόνια χρήσης του αυτοκινήτου. Το αυτό ισχύει και για άπαντα τα ΤΟΥΡΜΠΟ λοιπά οχήματα
stath... (5/9/2014, 12:03) Το πρόβλημα είναι η αναλογία κιλών, ανά ίππο. Ουσιαστικά τα 1600 κυβικά κάνουν τη δουλειά τους στα μικρά SUV, Καλό  θα ήταν όμως να καταβληθεί προσπάθεια μείωσης του βάρους στα μικρά οχήματα, προκειμένου και οι μικροί κινητήρες να κάνουν καλά τη δουλειά τους. Κάποιοι όμως από εμάς που δεν ικανοποιούνται με τους 150 ίππους και τα 25 κιλά ροπής, αλλά θέλουν κάτι πολύ ισχυρότερο, η λύση είναι οι μεγαλύτεροι κινητήρες, ή η βελτίωση στους μικρότερους.
ioann... (5/9/2014, 09:07) συμφωνώ ότι τό nissan xtrail είναι η καλλίτερη πρόταση στά SUV αλλά εάν η NISSAN τού έβαζε καί τόν 1,6 twin turbo diesel μέ 160hp πού τόν έχει, τότε
θά μιλούσαμε γιά τό Νο 1 SUV
strav... (4/9/2014, 22:57) "Όμορφα και ωραία"  τα λέτε..... δεν αντιλέγω στα νούμερα που όντως έτσι είναι και έτσι πρέπει να είναι με την εξέλιξη της τεχνολογίας.
Το σημαντικό παράγοντα με τα σπασμένα καπάκια με τα τούρμπο δεν ανέφερε το άρθρο. Κάνουν πάρτυ οι εταιρείες. Για να βγουν οι επιδόσεις αυτές που περιγράφονται, βγαίνουν μόνο με μονό ή διπλό τούρμπο  και τα τούρμπο με λίγα κυβικά συνδυάζονται (πολύ συχνά) με σπασμένα καπάκια. Και τα κόστη στα ύψη!!!!
Νομίζω λοιπόν, έχουν δρόμο μπροστά τους οι εταιρείες να φτάσουν στα επίπεδα που διαφημίζουν χωρίς τις ζημιές που συχνά αναφέρονται.
ebeta... (4/9/2014, 16:07) το 508 που εχω με 1.6 κινητηρα και 27,5 κιλα ροπη μια χαρα φευγει και με οικονομια!1430 κιλα βαρος.συνεπως και τα συγχρονα suv με 25 κιλα ροπη και πανω δε θαχουν προβληματα επιδοσεων-οικονομιας.δεν πιστευω το quasqai για παραδειγμα ναναι βαρυτερο.