Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς πόσα άλογα θέλετε στο νέο Mazda MX-5;
Διαβάστηκε από 5457 αναγνώστες

Αν σας ρωτούσαν να πείτε μία λέξη για το ολοκαίνουργιο Mazda MX-5, ή και για οποιαδήποτε γενιά του, ποια θα ήταν; Πείτε δύο τρεις, και μετά σκεφτείτε: Είναι η λέξη «γρήγορο» αυτή που το περιγράφει; Γιατί όμως δεν πειράζει; Αν σας ρωτούσαν να πείτε μία λέξη για το ολοκαίνουργιο Mazda MX-5, ή και για οποιαδήποτε γενιά του, ποια θα ήταν; Αν σας ρωτούσαν να πείτε μία λέξη για το ολοκαίνουργιο Mazda MX-5, ή και για οποιαδήποτε γενιά του, ποια θα ήταν; Πείτε δύο τρεις, και μετά σκεφτείτε: Είναι η λέξη «γρήγορο» αυτή που το περιγράφει; Γιατί όμως δεν πειράζει; Η Mazda αναγέννησε την πεθαμένη κατηγορία των roadster, και κάθε φορά που ανανεώνει το MX-5, μια σειρά αυτοκινήτων χαμογελά ανακουφισμένη στον αυτοκινητιστικό άλλο κόσμο. 

Τα
roadster πέθαναν στα τέλη της δεκαετίας του 70 μαζί με την υπόλοιπη βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο στο πρώτο που θα τολμούσε. Η Mazda έκανε την κίνηση με το ΜΧ-5 και πέτυχε διάνα γιατί βρήκε την ουσία ακριβώς της κατηγορίας. Τα roadster δεν ήταν γρήγορα, ήταν όμως υπέροχα να τα οδηγείς.

Με τις πρώτες λοιπόν εικόνες του νέου ΜΧ-5 στη δημοσιότητα, άρχισαν αμέσως τα ερωτήματα για την ισχύ. Παραδοσιακά η Mazda κινείται στα 1,6 και 1,8 λτ. με ιπποδυνάμεις όχι μακριά από τα 100 άλογα. Το πιο δυνατό έχει και το μπλοκέ διαφορικό που έχει γίνει αντικείμενο πόθου, αλλά και πάλι η ισχύς δεν είναι ποτέ αρκετή για να το κάνει να «λάμψει».

Κι αρχίζουν τα σενάρια. Βλέπεις το νέο ΜΧ-5 είναι μόνο το ένα από τα δύο αυτοκίνητα που περιμένουμε να δούμε με τον ίδιο σκελετό. Το άλλο θα είναι μία νέα Alfa Romeo ή σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις, ένα Fiat ή ακόμη και Abarth. Όπως και να έχει, οι Ιταλοί έχουν κάτι που δεν έχουν οι Ιάπωνες. Κινητήρες τούρμπο.

Γιατί καλά τα Skyactive μοτέρ της Mazda για τα άλλα της μοντέλα. Με 1,5 λτ. και 100 άλογα όμως δεν κάνεις τη διαφορά. Μπορεί το MX-5 να μην χρειάζεται να είναι γρήγορο για να είναι απόλαυση, όμως η ελπίδα ότι ένα μοτέρ με τούρμπο από τους Ιταλούς θα μπορούσε να ανεβάσει την ισχύ στα 150 άλογα και τη ροπή κοντά στα 300 Nm, πεθαίνει τελευταία.

Αν και τέτοια πληροφορία δεν υπάρχει, και τα μοτέρ για την ιαπωνική αγορά είναι το 1,5 και ένα 2λιτρο με 165 ίππους, το ερώτημα παραμένει: Χρειάζεται πραγματικά το MX-5 παραπάνω άλογα για να είναι αυτό που είναι; Τι λέτε;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
haris... (30/9/2014, 01:10) Νομίζω ότι 32 άλογα είναι ικανοποιητικά για το συγκεκριμένο φανταστικό αυτοκίνητο. 
geome... (15/9/2014, 19:01) Συμφωνώ ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο χρειάζεται τουλάχιστον 150 άλογα, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ροπή από χαμηλά (δηλ τούρμπο, ή κυβικά) για να επιτελέσει τον σκοπό του.
pante... (15/9/2014, 17:01) oxi, ta 130 aloga pou tha ferei o 1,5lt kinitiras tou einai arketa gia to xaraktira aytou tou mikrou paixnidiarikou aytokinitou..
tsiki... (15/9/2014, 15:11) 120hp είναι υπεραρκετά.