Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εσείς είστε έτοιμοι για αυτοκίνητα που κινούνται με «αέρα κοπανιστό»;
Διαβάστηκε από 5908 αναγνώστες

Θα μπορούσε να είναι σχήμα λόγου. Ή ακόμη η απάντηση στις προσευχές όλων μας. Όμως τα αυτοκίνητα που κινούνται με αέρα κοπανιστό είναι εδώ, έτοιμα να τα αγοράσετε. Εσείς όμως είστε έτοιμοι για αυτήν την τεχνολογία; Εσείς είστε έτοιμοι για αυτοκίνητα που κινούνται με «αέρα κοπανιστό»; Θα μπορούσε να είναι σχήμα λόγου. Ή ακόμη η απάντηση στις προσευχές όλων μας. Όμως τα αυτοκίνητα που κινούνται με αέρα κοπανιστό είναι εδώ, έτοιμα να τα αγοράσετε. Εσείς όμως είστε έτοιμοι για αυτήν την τεχνολογία; Θα αγοράζατε ένα αυτοκίνητο που θέλει κούρδισμα για να κινηθεί; Ένα που θα έπρεπε να το σπρώξετε καμιά δεκαριά μέτρα πίσω για να πάει 100 μπροστά; Είναι όμως τα υβριδικά της Peugeot που κινούνται (και) με συμπιεσμένο αέρα στην ίδια κατηγορία με τα παιχνίδια που αναφέραμε;

Θα μπορούσαν. Όμως σε αντίθεση με τα κουρδιστά, τα μοντέλα της εταιρείας είναι αληθινά. Το μόνο αρνητικό τους είναι ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν ακούγεται αστεία. Δεν είναι όμως.

Η Peugeot έχει δείξει αυτή την τεχνολογία εδώ και μερικά χρόνια, και έχει υποσχεθεί πως θα τη φέρει στην παραγωγή. Όμως όταν η υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία μιλάει για μπαταρίες, για ηλεκτροκινητήρες και για αποθήκευση της ενέργειας που ανακτάται από την επιβράδυνση σε ηλεκτρική μορφή, ο συμπιεσμένος αέρας ακούγεται λίγο, πώς να το πει κανείς, ελαφρύς.

Δεν πρόκειται όμως για αερολογίες. Έχουν αποδειχθεί οι δυνατότητες της τεχνολογίας και φαίνεται πως η μετατροπή της ενέργειας από το φρενάρισμα σε αποθήκη συμπιεσμένου αέρα που κατόπιν χρησιμοποιείται για να συμπληρώσει την ισχύ για την κίνηση του αυτοκινήτου, είναι πολύ αποδοτική.

Η μηχανική αποθήκευση ενέργειας δεν είναι πρωτάκουστη. Μπορεί να μην είναι συμπιεσμένος αέρας, όμως στην Forumula 1 η ανάκτηση ενέργειας αποθηκεύεται σε έναν σφόνδυλο που όποτε χρειάζεται την περνάει κατευθείαν στον στροφαλοφόρο άξονα. 

Το μόνο θέμα λοιπόν που προκύπτει είναι καθαρά επικοινωνιακό. Όταν έχουμε συνηθίσει όλες οι υβριδικές τεχνολογίες να είναι ηλεκτρικές, μήπως ο συμπιεσμένος αέρας μας ακούγεται σαν αέρας κοπανιστός; Μήπως το στερεότυπο της τεχνολογικής εξέλιξης είναι προσκολλημένο στον ηλεκτρισμό και έτσι οι άλλες τεχνολογίες χάνουν σε δημοφιλία; 

Εσείς τι λέτε; Πώς σας ακούγεται η λύση αυτή; Είναι κάτι που σας ενδιαφέρει; Μήπως η έλλειψη μπαταρίας είναι τελικά καλύτερη και σαν λύση και από οικολογικής άποψης; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
pogia... (28/9/2014, 22:25) Εμένα μια χαρα μου ακούγεται. .και οσο για το θεμα των υβριδικών κ ηλεκτρικών εχω τις προφυλάξεις μου για τις μπαταρίες το κοστος συντήρησης κ διάρκειας ζωής ενώ το σύστημα της PSA είναι πολύ πιο απλό. Η  καινοτομία του πρωτότυπου 208 Hybrid Air 2L έγκειται στο γεγονός ότι συνδυάζει τον 1.2 PureTech βενζινοκινητήρα των 82 ίππων με ένα υβριδικό σύστημα συμπιεσμένου αέρα. Κάτω από το δάπεδο έχει τοποθετηθεί μια δεξαμενή συμπιεσμένου αέρα, μια δεξαμενή χαμηλής πίεσης κοντά στον πίσω άξονα που λειτουργεί ως θάλαμος διαστολής, ενώ κάτω από το καπό βρίσκεται ένα υδραυλικό σύστημα με κινητήρα και μια αντλία. Η δεξαμενή συμπιεσμένου αέρα γεμίζει κατά τη διαδικασία της πέδησης αλλά και αντλώντας ενέργεια από τον κινητήρα, ενώ και στις δυο μεθόδους η μέγιστη πίεση διαρκεί 10 δευτερόλεπτα. Εγω πάντως θα τοα αγόραζα ευχαριστώς
super... (27/9/2014, 22:49) Σταματείστε να τα βλέπετε τα πάντα όλοι σας αρνητικά, και εσείς Μr georgemen, είστε σίγουρος οτι δέν θα βασίζονται μόνο στην ανάκτηση ενέργειας απο το φρενάρισμα, σίγουρα θα υπάρχει και μια ηλεκτρική τρόμπα αέρα ή κάποια εξωτερική βαλβίδα αέρα. και με τους δύο τρόπους, το φουλάρισμα ενέργειας θα γίνεται σε λογικό χρόνο. Η υβριδική τεχνολογία της κίνησης μέσω αέρα υπο πίεση είναι δελεαστικά απλή στην μαζική παραγωγή και συνάμα ποιο φθηνή σε σχέση με υβριδικό αυτοκίνητο με ηλεκτροκίνητήρα. Τέλος ήδη στην Γαλλία κυκλοφορούν αυτοκίνητα αεριοκίνητα (οχι υβριδικά) και έχουν μεγάλη επιτυχία.
geome... (26/9/2014, 20:06)

Ολη η ιστορία είναι πώς θα αποθηκευτεί η ενέργεια των φρεναρισμάτων, ώστε να χρησιμοποιηθεί αργότερα. Το σύστημα με αέρα (μάλλον για άζωτο πρόκειται) είναι στην ίδια φιλοσοφία με τις μπαταρίες, σφονδύλους και υπερπυκνωτές (στο μέλλον). Το σημαντικό είναι να αποδειχθεί ότι για την ίδια αυτονομία είναι κατασκευαστικά οικονομικότερο, ελαφρύτερο, και ενεργειακά πιό αποδοτικό. Συνεπώς δεν θα είχα κανένα πρόβλημα με τη χρήση του, τηρουμένων των παραπάνω.

cform... (26/9/2014, 19:00) Τα συστηματα συμπιεσμενου αερα ειναι η καλύτερη και ισως η φθηνότερη τεχνολογια απο τα υβριδικα ηλεκτρικα συστηματα.
τα οποια γαι ανα πουμε την αληθεια δεν ειναι οικολογικα,μαλλον αντιοικολογικα 
ειναι .Οπως και η ηλεκτροκινηση ειναι μια μεγαλη ΑΠΑΤΗ απο πολλες αποψεις ,οταν θα φθασει το ρευμα στα υψη αργα η γρηγορα ολοι θα το καταλαβουν.
tsiki... (26/9/2014, 11:51) Δεν μιλάμε μόνο για Peugeot άλλα για PSA Peugeot Citroen.Γνωρίζω ότι η αερανάρτηση του C4 Picasso είναι πονεμένη ιστορία δηλώνω πως όχι δεν με ενδιαφέρει. Παλιά πολύ παλιά θυμάμαι όταν έβγαινε ένα νέο μοντέλο 
μετά από ένα χρόνο της κυκλοφορίας του το αγοράζαμε,με το σκεπτικό τον προβλημάτων νεότητας.Τώρα η μόδα 
επιτάσσει να ακολουθούμε την τεχνολογία για να είμαστε trendy.