|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||
Εσείς είστε έτοιμοι για αυτοκίνητα που κινούνται με «αέρα κοπανιστό»; | ||||||||||
Διαβάστηκε από 5908 αναγνώστες | ||||||||||
Εσείς είστε έτοιμοι για αυτοκίνητα που κινούνται με «αέρα κοπανιστό»;
Θα μπορούσε να είναι σχήμα λόγου. Ή ακόμη η απάντηση στις προσευχές όλων μας. Όμως τα αυτοκίνητα που κινούνται με αέρα κοπανιστό είναι εδώ, έτοιμα να τα αγοράσετε. Εσείς όμως είστε έτοιμοι για αυτήν την τεχνολογία;
Θα αγοράζατε ένα αυτοκίνητο που θέλει κούρδισμα για να κινηθεί; Ένα που θα έπρεπε να το σπρώξετε καμιά δεκαριά μέτρα πίσω για να πάει 100 μπροστά; Είναι όμως τα υβριδικά της Peugeot που κινούνται (και) με συμπιεσμένο αέρα στην ίδια κατηγορία με τα παιχνίδια που αναφέραμε; Θα μπορούσαν. Όμως σε αντίθεση με τα κουρδιστά, τα μοντέλα της εταιρείας είναι αληθινά. Το μόνο αρνητικό τους είναι ότι η τεχνολογία που χρησιμοποιούν ακούγεται αστεία. Δεν είναι όμως.
Η Peugeot έχει δείξει αυτή την τεχνολογία εδώ και μερικά χρόνια, και έχει υποσχεθεί πως θα τη φέρει στην παραγωγή. Όμως όταν η υπόλοιπη αυτοκινητοβιομηχανία μιλάει για μπαταρίες, για ηλεκτροκινητήρες και για αποθήκευση της ενέργειας που ανακτάται από την επιβράδυνση σε ηλεκτρική μορφή, ο συμπιεσμένος αέρας ακούγεται λίγο, πώς να το πει κανείς, ελαφρύς. Δεν πρόκειται όμως για αερολογίες. Έχουν αποδειχθεί οι δυνατότητες της τεχνολογίας και φαίνεται πως η μετατροπή της ενέργειας από το φρενάρισμα σε αποθήκη συμπιεσμένου αέρα που κατόπιν χρησιμοποιείται για να συμπληρώσει την ισχύ για την κίνηση του αυτοκινήτου, είναι πολύ αποδοτική. Η μηχανική αποθήκευση ενέργειας δεν είναι πρωτάκουστη. Μπορεί να μην είναι συμπιεσμένος αέρας, όμως στην Forumula 1 η ανάκτηση ενέργειας αποθηκεύεται σε έναν σφόνδυλο που όποτε χρειάζεται την περνάει κατευθείαν στον στροφαλοφόρο άξονα. Το μόνο θέμα λοιπόν που προκύπτει είναι καθαρά επικοινωνιακό. Όταν έχουμε συνηθίσει όλες οι υβριδικές τεχνολογίες να είναι ηλεκτρικές, μήπως ο συμπιεσμένος αέρας μας ακούγεται σαν αέρας κοπανιστός; Μήπως το στερεότυπο της τεχνολογικής εξέλιξης είναι προσκολλημένο στον ηλεκτρισμό και έτσι οι άλλες τεχνολογίες χάνουν σε δημοφιλία; Εσείς τι λέτε; Πώς σας ακούγεται η λύση αυτή; Είναι κάτι που σας ενδιαφέρει; Μήπως η έλλειψη μπαταρίας είναι τελικά καλύτερη και σαν λύση και από οικολογικής άποψης; Τι λέτε; |
||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr