Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μπορεί μία πισωκίνητη μεσαία Alfa Romeo να χτυπήσει τον ανταγωνισμό;
Διαβάστηκε από 4670 αναγνώστες

Φέρνει ένας κούκος την άνοιξη; Τι μπορεί να κάνει μία πισωκίνητη Alfa Romeo για να ξαναβάλει τη μάρκα για τα καλά στη θέση που της αξίζει; Εσείς τι άλλο περιμένετε; Μπορεί μία πισωκίνητη μεσαία Alfa Romeo να χτυπήσει τον ανταγωνισμό και να ξαναβάλει τους Ιταλούς στο σπορ premium προσκήνιο; Φέρνει ένας κούκος την άνοιξη; Τι μπορεί να κάνει μία πισωκίνητη Alfa Romeo για να ξαναβάλει τη μάρκα για τα καλά στη θέση που της αξίζει; Εσείς τι άλλο περιμένετε; Η μεσαία Alfa Romeo θα λέγεται Giulia. Θα είναι πισωκίνητη και θα παρουσιαστεί τον ερχόμενο Ιούνιο. Οι δοκιμές του αυτοκινήτου γίνονται ήδη, αν και το αμάξωμα που βλέπουμε εμείς δεν είναι μίας Alfa, αλλά μίας τροποποιημένης Maserati Ghibli. Και αυτό δεν μπορεί να είναι κακό. Ποιο άλλο μεσαίο μοντέλο δοκιμάζεται με τα «ρούχα» μίας μάρκας όπως η Maserati. 

Με αυτά τα δεδομένα η επερχόμενη Alfa δημιουργεί αδημονία. Η τελευταία πισωκίνητη Alfa, εξάλλου, ήταν η 75 που σταμάτησε να παράγεται το 1992. Θα είναι ένα σημαντικό γεγονός για τη μάρκα, όμως αρκεί ένα μοντέλο για να εκπληρώσει η μάρκα όλα όσα υπόσχεται τα τελευταία χρόνια;

Βλέπεις ο ανταγωνισμός από την BMW είναι του πιο υψηλού επιπέδου. Για την Alfa δεν αρκεί ένα ακόμη μοντέλο της κατηγορίας. Χρειάζεται κάτι που πραγματικά να φέρει τη μάχη στο γήπεδο των βαυαρών και να ξεχωρίσει απέναντι στους καλύτερους. Αν η πρόσφατη ιστορία είναι μία ένδειξη, ένα όμορφο αυτοκίνητο, όπως ήταν η 159 δεν αρκεί από μόνο του. Το κοινό έχει κι άλλες απαιτήσεις.

Η ανάμειξη της Maserati φυσικά δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να περιμένουμε ότι καλύτερο στο θέμα της οδήγησης αλλά και της premium ποιότητας, όμως πέραν αυτού, μιλάμε για μία Alfa Romeo, όχι για μία μεσαία Maserati. Αλλο το ένα, άλλο το άλλο. 

Εκτός από ένα όμορφο αυτοκίνητο, η Alfa πρέπει να έχει και ένα σπορ αυτοκίνητο. Η μεσαία Alfa πρέπει να στρίβει τουλάχιστον όσο καλά όσο η 3άρα BMW. Και θέλει και μοτέρ. Θέλει μοτέρ με δύναμη, αλλά και χαρακτήρα. Βλέπεις μπορεί ο όγκος να έρθει από τις ντίζελ εκδόσεις στις οποίες ο όμιλος διαπρέπει, όμως χρειάζεται και βενζινoκίνητα σύνολα που θα χτίσουν την συνολικά σωστή εικόνα του αυτοκινήτου. 

Εσείς τι θέλετε ειδικότερα; Τι χαρακτήρα περιμένετε; Και από πλευράς ποιότητας, πόσο ψηλά είναι στις προτεραιότητές σας; Και τελικά τι χρειάζεται η Alfa Romeo για να χτυπήσει τον ανταγωνισμό;  
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
xgior... (29/3/2015, 13:03) τα μεγαλα προβληματα για την alfa romeo κατ εμε ειναι τρεια. πρωτον οτι δεν εχει παντα σε ολες τις κατηγοριες μοντελο γι αυτο και χανει πωλησεις,δευτερο προβλημα αποτελει ο ειδικος εντυπος και ηλεκτρονικος τυπος που κουραζουν με την προπαγανδα περι γερμανικης ανωτεροτητας.Το τριτο προβλημα που δεν ευθυνεται η alfa αλλα η μαμα fiat ειναι πως δεν εχει δωσει το οκ για εναν μεγαλο κινητηρα αντιστοιχο των Μ μοντελων της bmw κατι που δεν βοηθαει στο image της εταιρειας.Απο κει και μετα θα διαφωνισω καθετα με την φραση του ρεπορταζ <<να στριβει τουλαχιστον οσο καλα στριβει μια bmw>>αυτη η φραση εναποκειται στην γερμανικη προπαγανδα που κανει ο εντυπος και ηλεκτρονικος τυπος υπερ των γερμανικων διαχρονικα και στην συγκεκριμενη περιπτωση υπερ της bmw.Πιο συγκεκριμενα οταν μιλαμε για στριφτερα αυτοκινητα ,η επιτομη του πως στριβει ενα αυτοκινητο ειναι η alfa romeo απο τις παλιες εποχες και ολοι οι αλλοι επονται,με την bmw να εχει κανει σημαντικα βηματα βελτιωσης για να τα λεμε ολα, ειναι γνωστο σε ολο τον πλανητη οτι απο τα παλια χρονια οτι οι bmw 2002 ,E30 παρουσιαζαν σοβαρα θεματα υπερστροφης και η E36 επισης αλλα σε μικροτερο βαθμο.Επισηςσε ολα τα μοντελα ιδιου κυβισμου η alfa ειχε μακραν καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια αφου ειχε ελαφρυτερο αμαξωμα και καλυτερα φρενα αφου για παραδειγμα η alfa75χρησιμοποιουσε ακομα και στα απλα της μοντελα δισκοφρενα ενω η bmw E30 την ιδια εποχη στις 316 και 318 ειχε ταμπουρα, με την ιδια απαραδεκτη εικονα να υπαρχει και στην επομενη γενια που ηταν η E36 βαζοντας ταμπουρα στην 316 και 318 σε αμαξωματα 1500-1600κιλα, πλην των ανοικτων εκδοσεων.οσο περνουσαν τα χρονια αποδεικνιωταν παντα ποιος εστρiβε καλυτερα με την 155Q4να γινεται στο DTM ο εφιαλτης των γερμανων της mercedes και bmw και αργοτερα η 156 να γινεται οεφιαλτης της bmw σε αγωνες που συμμετειχε με τις bmw να κατατασσονται συνηθως απο την 4η εως 6η θεση καθως η πρωτη 3αδα ηταν καπαρωμενη απο τις 156 που συμμετειχαν.απομα και στην εποχη της 159 οταν η διλιτρη Ε46 εβγαζε 147hp η 159 στα 1900cc εβγαζε 165hp και στα 2200cc 185hp με παρομοια κιλα στα αμαξωματα ειναι προφανες οτι η alfa παρειχε μακραν καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια.οσον αφορα την παθητικη το 1997 η 156 ειχε 2 αστερια στην αξιολογιση με ολη την σειρα 3 της bmw και την c class της Mercedes να εχουν επισης 2 αστερια αρα απο παθητικης ασφαλειας να ειναι τα ιδια επιπεδα ,για να μην αναφερθουμε στην giulietta που βγηκε η ασφαλεστερη στην κατηγορια της απεναντι σε ολον τον γερμανικο ανταγωνισμο.Το μονο που θελουμε ειναι αντικειμενικα ρεπορταζ διοτι μπορει καποιους να τους κορο'ι'δευουν με ρεπορταζ περι γερμανικης απολυτης υπεροχης αλλα καποιους που γνωριζουν και ασχολουνται με το θεμα ,εχω να πω οτι κατι τετοια ρεπορταζ κουραζουν.ο κοσμος δυστυχως επιλεγει αυτοκινητο με την λογικη της αγελης δηλαδη οτι πουν τα περιοδικα θα αγορασω
spyro... (30/12/2014, 11:55) Έχω ζήσει στο Τορίνο,έχω σπουδάσει,εργαστεί αρκετά και η άποψή μου είναι ότι εκεί εργάζονται σοβαρά χιλιάδες ερευνητές με αξιόλογα αποτελέσματα. Η ιατρική σχολή του έχει 3 Νόμπελ (το Ηarvard 2), εκει είναι ο Τζουτζιάρο, ο Πι- νινφαρίνα, ο Μπερτονε, και άλλοι σχεδιαστές. Οι μηχανολόγοι μηχανικοί του Πολυτεχνείου έχουν κάνει πολλές εξελίξεις στο τομέα των μηχανών και οι οποίες γίναν παγκόσμια στάνταρντς.
Τώρα απο πρώτο χέρι με Αλφα 159 tbi, με 130.000χμ σε 5 χρόνια, 0 προβλήματα και ατέλειωτα απολαυστικά ταξίδια, θάλεγα οτι η Άλφα μου είναι τόσο απολαυστική  όσο και η Μόνικα (φαντάζομαι άν και θάλεγα είμαι σίγουρος).
Υ.Γ. Να προσέχετε τους γερμανικούς κεραυνούς.ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.
yanni... (19/12/2014, 08:51) Απάντηση στον κεραυνό από ένα μηχανικό βιομηχανικού σχεδιασμού... Η ωραιότερη ΒΜW θα μπορούσε να συγκριθεί, σε επίπεδο αισθητικής, με τη χειρότερη Alfa Romeo. Ο τρόπος που σχεδιάζουν οι Ιταλοί διδάσκεται σε πανεπιστήμια όλου του κόσμου... μη συγκρίνουμε λάθος πράγματα και βγάζουμε βεβιασμένα συμπεράσματα! Η "ατεχνία" και η ημιμάθεια μπερδεύει! Όταν συζητάμε για design συζητάμε για Ιταλία. Μακάρι οι Ιταλοί να βρούν τους πόρους διότι από εταιρίες αυτού του επιπέδου (BMW, MERC, AUDI, VOLVO... ALFA) μόνο ωραία πράγματα έχουμε να λαμβάνουμε. Ξέρετε ο ανταγωνισμός σε κάνει καλύτερο...
konjo... (18/12/2014, 14:29) Aς φτιαξουν πρωτα και κανενα μοτερ...
Αυτα τα 1.4 και 1.8 του γκρουπο τα εχουν φορεσει μεχρι κορεσμου.
Απο καροτσακια σουπερ μαρκετ μεχρι "λιμουζινες" και αγωνιστικες κατασκευες (4C)...
Που ειναι ενα καλο διλιτρο αντε και δυομισαλιτρο τουρμπο;
Η BMW δε φτιαχνει μονο αμαξωματα...εχει καμμια δεκαρια μοτερ
για ολα τα βαλαντια ΚΑΙ το τμημα Μ για τους πορωμενους.
Θελει αιμα να χτισεις αξιοπρεπη σειρα...
gregv... (15/12/2014, 09:22) Υπήρξα κάτοχος μιας Α33, μιας 156 και τώρα μιας 159tbi, χωρίς κανένα μα κανένα σοβαρό παράπονο, απο την 156 και την 159 ούτε και μικρά. Θεωρώ οτι λάθη στο marketing και παλινωδίες απο τους ιταλούς καταβαράθρωσαν τη μάρκα. Τώρα ειναι αργά, πρώτον γιατί ο ανταγωνισμός είναι πολύ μακριά, υπάρχουν υπέροχα αυτοκίνητα, όχι μόνο απο audi και mercedes, αλλά μην ξεχνάμε και την κρίση που μαστίζει την ευρώπη και περιορίζει τις πωλήσεις. Θεωρώ οτι είναι πλέον μια μάρκα που ψυχοραγεί και είναι κρίμα για την αυτοκίνηση.
a.mia... (12/12/2014, 18:21) Όταν θέλουμε να πούμε ότι ένα αυτοκίνητο στρίβει καλά λέμε ότι στρίβει σαν Alfa Romeo. Με μικρή βελτίωση της ποιότητας κατασκευής, μιας και τα άλλα προβλήματα έχουν λυθεί (έχω μία 164 ΤΒ του 1990, με 348.500 χλμ πολύ σκληρά και μία Brera 3.2 με 89.800 χλμ σκληρά) και οι ζημιές τόσο στα ηλεκτρικά (που λέει ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ), το αμάξωμα όσο και στα μηχανικά είναι ανύπαρκτες. Σημειωτέον ότι τα πλαστικά τους είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση από αντίστοιχα Audi και WV (σε ίδια κατάσταση με BMW). Σχεδιαστικά δεν έχουν αντίπαλο παρά μόνο την Μercedes και την εσωτερική μεγάλη αδελφή (Maserati).
Στην τιμή ένα καλό αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι φθηνό. Λοιπόν είναι πάντα καλοδεχούμενη, αρκεί να υπάρχει συνέπεια στα επόμενα μοντέλα που θα την αντικαταστήσουν
eyrid... (12/12/2014, 11:17) μη το πεις πουθενα !! δεν υπαρχει η αλφα με τα παμπολα προβληματα ηλεκτρικα μηχανικα αξιπιστιας να φτασει, ποσο μαλλον να γινει ανταγωνιστικη οσο η bmw . . ΑΠ ΤΗ ΦΩΤΟ ΚΑ ΜΟΝΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΙΝΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ Ζ4, ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ . . ΑΣ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΕΙΝΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ Η ΟΤΙ ΑΛΛΟ !! ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΛΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ  ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΥΤΑ !
stath... (11/12/2014, 18:03) Πάντα ήθελα μια Alfa Romeo με πίσω κίνηση, προκειμένου να συνεχίσει την ιστορία της και τον ανταγωνισμό με τις αντίστοιχες BMW, όπως παλιότερα. Όμως για να έχει πωλήσεις και επιτυχία, θα πρέπει να βρει τρόπο ώστε να έχει χαμηλές τιμές.