Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ένα μοντέλο, διαφορετικές αναρτήσεις: Πόσο προσέχετε τι ανάρτηση έχει το δικό σας;
Διαβάστηκε από 10862 αναγνώστες

Όταν οι κατασκευαστές ανταγωνίζονταν στη μικρομεσαία κατηγορία με βάση το ποιο μοντέλο προσφέρει την πιο εξελιγμένη πίσω ανάρτηση, οι τιμές σκαρφάλωσαν στα ύψη. Σήμερα οι κατασκευαστές έκαναν ένα βήμα πίσω προσφέροντας πιο οικονομικές αναρτήσεις σε κάποια μοντέλα. Εσείς κοιτάζετε τι έχει τι; Πόσο προσέχετε τι ανάρτηση έχει το αυτοκίνητό σας; Όταν οι κατασκευαστές ανταγωνίζονταν στη μικρομεσαία κατηγορία με βάση το ποιο μοντέλο προσφέρει την πιο εξελιγμένη πίσω ανάρτηση, οι τιμές σκαρφάλωσαν στα ύψη. Σήμερα οι κατασκευαστές έκαναν ένα βήμα πίσω προσφέροντας πιο οικονομικές αναρτήσεις σε κάποια μοντέλα. Εσείς κοιτάζετε τι έχει τι; Πόση σημασία έχει πια η πίσω ανάρτηση ενός αυτοκινήτου; Φαίνεται πως το μάρκετινγκ έβαλε το χεράκι του και έκανε την πίσω ανάρτηση το πεδίο μάχης των μικρομεσαίων. Η Ford έκανε το πρώτο βήμα με το πρώτο Focus, πιέζοντας τον ανταγωνισμό να ακολουθήσει. Η VW αντέδρασε αλλάζοντας όλη την πίσω ανάρτηση σε ανεξάρτητη μετά από μερικά χρόνια, ενώ η Opel στο σημερινό της μοντέλο δεν αρκέστηκε στον ημιάκαμπτο άξονα και τοποθέτησε ένα πολύπλοκο σύστημα Watt. 

Την ίδια στιγμή άλλοι κατασκευαστές έκαναν το άλμα στην ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, όπως η Hyundai και η Kia, ενώ η Honda, που είχε ήδη εξελιγμένη πίσω ανάρτηση στο Civic πριν οι άλλοι πάρουν «μυρωδιά», γύρισε στον ημιάκαμπτο δίνοντας έμφαση στους χώρους και την πρακτικότητα.

Την ίδια «επιστροφή» έκανε και ο όμιλος VW πρόσφατα, προσφέροντας τα μικροεμεσαία με δύο διαφορετικές εκδόσεις. Μία ακριβή με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, μία οικονομική με ημιάκαμπτο. Τέτοιες διαφορές υπάρχουν και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, όμως ποιος τα προσέχει; 

Ποιος κοιτάζει τι πίσω ανάρτηση έχει ο πίσω άξονας; Έχει τόση σημασία άραγε; Κι αν είχε γιατί δεν κάνουν το ίδιο και άλλοι κατασκευαστές;
Το ερώτημα όμως παραμένει: Πόση σημασία δίνετε εσείς στην ανάρτηση; Και τελικά πόσο παραπάνω θα πληρώσετε για να έχετε την πιο εξελιγμένη; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
tmits... (25/2/2015, 13:56) Πιστεύω ότι σημαντικός παράγοντας εκτός από την διάταξη της ανάρτησης πίσω η μπροστά είναι και η επιλογή των διατομών που απαρτίζουν αυτές. Εάν τύχει και παρατηρήσετε τις διατομές των αναρτήσεων ενός ακριβού μοντέλου σε σύγκριση με ενός φθηνότερου θα διαπιστώσετε μεγάλη διάφορα.
tmits... (25/2/2015, 13:53) Πιστεύω ότι σημαντικός παράγοντας εκτός από την διάταξη της ανάρτησης πίσω η μπροστά είναι και η επιλογή των διατομών που απαρτίζουν αυτές. Εάν τύχει και παρατηρήσετε τις διατομές των αναρτήσεων ενός ακριβού μοντέλου σε σύγκριση με ενός φθηνότερου θα διαπιστώσετε μεγάλη διάφορα.
amele... (17/2/2015, 23:39) Ναί,οι αρθρογράφοι καλά τα λένε,αλλά μόνο για γερμανικά μιλάνε εδω μέσα.έπρεπε να βγει το Ι30 για να θυμηθούνε οι απάτεώνες οι ευροπαίοι τί είναι ανάρτηση πίσω.Απο τότε που η αλφα εδωσε στο κοινο μια αναρτηση μπροστα δρομου με τοσο μικρο βαρος και τετοια αναδραση λόγω ράβδων στρέψεως,και απο τότε που η πεζώ έκοψε τους υστερούντες,όσα ζαμφοράκια και να βάζετε προκοπή δέ βλέπετε.Όσα TFSi tps vdc και να ταίζετε τον κόσμο τα γερμανικά έχουν ζύγισμά περιπτέρου στη πλατεία Μοναστηρακίου.Εμπροσθοβαρές και προλογιάρικο.Έπρεπε να έρθει η φορντ και Χοντα αν είναι δυνατόν για να θυμηθείτε οτι οι αναρτήσεις δεν αποτελούνται απο κούτσουρα.Θάνατος στη φάουβέ.Λευτεριά στα καλοζυγισμένα μπροστινοκίνητα.
gloup... (17/2/2015, 22:14) Τα διπλα ψαλιδια εμπρος ειναι οτι χειροτερο σε θεμα ανεσης. Σε θεμα ενεργητικης ασφαλειας ειναι κορυφη (η F1 διπλα ψαλιδια χρησιμοποιει) αλλα σε καθε λακουβα το "ντινγκ" που ακουγεται απο ολοκληρο το σασι ειναι χαρακτηριστικο. Θεωρω τραγικο μια οποιαδηποτε μη κινεζικη εταιρια να προσφερει αυτοκινητο ανω των 12000 με ημιακαμπτο πισω αξονα. Ουτε ανεση, ουτε ασφαλεια. Μονο χαμηλο κοστος.
pkott... (17/2/2015, 21:23) Η καλύτερη λύση από άποψη ποιότητας κύλισης και οδικής συμπεριφοράς είναι διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω ή πολλαπλοί σύνδεσμοι εμπρός - πίσω. Τα διπλά ψαλίδια εμπρός εξουδετερώνουν σχεδόν το βύθισμα κατά το φρενάρισμα και οι πολλαπλοί πίσω επιτρέπουν ανεξάρτητη κίνηση των τροχών που είναι πολύ σημαντική σε ανωμαλίες του δρόμου πάνω σε στροφές και όταν το αμάξι οδηγείται γρήγορα και έχει "στηθεί" για να στρίψει. Άλλη λύση πιο διαδεδομένη είναι McPherson εμπρός και πολλαπλοί πίσω. Χαμηλότερο κόστος, πολλή αποδεκτή συμπεριφορά και άνεση και επιπλέον τα McPherson επιτρέπουν την εγκάρσια τοποθέτηση του κινητήρα, κάτι που δεν γίνεται αν εμπρός υπάρχουν πολλαπλοί, λόγω του χώρου που καταλαμβάνουν. Ο όμιλος WV με την τοποθέτηση του ημιάκαμπτου θέλησε να μειώσει επιπλέον το κόστος παραγωγής των εκδόσεων που θα έχουν και τη μεγαλύτερη εμπορικότητα. Και αυτό το όφελος υποθέτω πηγαίνει όλο στα ταμεία της εταιρείας και όχι στον καταναλωτή. Πάντως θα μπορούσε με exrta χρέωση να διαθέτει και πολλαπλούς. Γιατί, δηλαδή, ένα Α3 1.2tsi να έχει ημιάκαμπτο;;;;;
zafei... (17/2/2015, 09:18) Hydractive! Αυτο τα λεει ολα! Η απολυτη λυση για ασφαλεια και ανεση προδιαγραφων!
zafei... (17/2/2015, 09:17) Hydractive ftw! Η καλυτερη λυση με διαφορα απο εναν κατασκευαστη που οταν οι αλλοι ειχανε αναρτηση καρου (ελασματα και σουστες) αυτοι ειχανε ηδη την πρωτη μορφη υδραυλικης αναρτησης!!!
ebeta... (17/2/2015, 08:29) 1000 φορες πολλαπλων συνδεσμων παρα ημιακαμπτος αξονας.η διαφορα στην ασφαλεια κατα την οδηγηση ειναι εμφανης.
geome... (16/2/2015, 15:04) Η πίσω ανάρτηση κάνει τη διαφορά, αν κάποιος θέλει να εξαντλεί συχνά τις δυνατότητες του αυτοκινήτου του σε οδική συμπεριφορά. Για τον απλό χρήση, ελάχιστη σημασία έχει, εκτός αν η απλούστερη πίσω ανάρτηση έχει εμφανείς επιπτώσεις στις αναπηδήσεις του πίσω άξονα (γι αυτό διαβάζουμε τα τεστ).
black... (16/2/2015, 14:53) Να μην τρελαθούμε κιόλας. Κι εγώ προτιμώ ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων αλλά βγαίνει εκτός προϋπολογισμού. Η συζήτηση με γυναίκες που ψάχνουν αυτοκίνητο είναι πολύ απλή. “ μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο θα το πάρω“ . Οι άντρες πάλι το ψάχνουν, 3,6 κατανάλωση το ένα 3,8 το άλλο, 1000 κιλά το ένα 1100 το άλλο, 120 άλογα το ένα 125 τα άλλο και πάει λέγοντας. Τελικά αγοράζει κανείς αυτοκίνητο με βάση το συναίσθημα;
gregv... (16/2/2015, 09:56) Η αναρτηση μαζι με τα ελαστικα ειναι το ολο του αυτοκινητο. Για να γινει κατανοητο αυτο απαιτει αυτοκινητικη παιδεια, πραγμα σπανιο, οταν και η καθευατω παιδεια ειναι παραγκωνισμενη. Για αυτο στεκομαστε στο δερματινο σαλονακι , ηλιοροφη, υπερμεγεθεις ζαντες με πολυ φαρδια ελαστικα με αρνητικες επιπτωσεις στην οδικη συμπεριφορα. Σε μια ερευνα δυστυχως οι περισσοτεροι δεν γνωριζαν ουτε καν που εχει την κινηση το αυτοκινητο τους, οποτε τι να πουμε για τις αναρτησεις, την πεμπτουσια του αυτοκινητου για το γνωστη.
elmar... (16/2/2015, 08:44) Και η ανάρτηση συμπεριλαμβάνεται στο κόστος συντήρησης ενός αυτοκίνητου. Όσο ποιο πολλά παρελκόμενα τόσο μεγαλύτερο κόστος επισκευής. Μην ξεχνάμε ότι εδώ είναι Ελλαδιστάν με ότι αυτό συνεπάγεται . Είμαι υπέρμαχος των απλών και φθηνών λύσεων: α. Εμπρός mcpherson αλλά θέλω η αντιστρεπτική να εδράζεται στο ψαλίδι (όπως τα παλιά καλά χρόνια) και όχι όπως σήμερα που συνδέεται με μπαράκια στα αμορτισέρ. β. Πίσω ο κλασικός ημιάκαμπτος που για όσους δεν γνωρίζουν ανάλογα με τον κατασκευαστή έχουν ενσωματωμένη την αντιστρεπτική ράβδο στον άξονα.