Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ποιοι είναι οι πέντε λόγοι που κάνουν τις γυναίκες οδηγούς καλύτερες από τους άνδρες;
Διαβάστηκε από 10086 αναγνώστες

Αν υπάρχει μία μέρα του χρόνου,  που οι άνδρες πρέπει να αφήσουν στην άκρη τα κλισέ και να παραδεχτούν ότι οι γυναίκες είναι καλύτεροι οδηγοί, αυτή είναι η παγκόσμια μέρα της γυναίκας. Ποιοι είναι όμως οι τοπ πέντε λόγοι; Ποιοι είναι οι πέντε λόγοι που κάνουν τις γυναίκες οδηγούς καλύτερες από τους άνδρες; Αν υπάρχει μία μέρα του χρόνου, που οι άνδρες πρέπει να αφήσουν στην άκρη τα κλισέ και να παραδεχτούν ότι οι γυναίκες είναι καλύτεροι οδηγοί, αυτή είναι η παγκόσμια μέρα της γυναίκας. Ποιοι είναι όμως οι τοπ πέντε λόγοι; Στην πέμπτη θέση βρίσκεται μια θλιβερή αλήθεια. Οι γυναίκες προσέχουν στο τιμόνι περισσότερο γιατί απλά τις έχουν τρομάξει οι άνδρες. Αν βάλεις όλα τα κλισέ μαζί δε θέλει πολύ για να δημιουργήσεις αμφιβολίες ακόμη και στον καλύτερο οδηγό ότι δεν είναι τόσο ικανός. Η «τρομοκρατία» πέρασε λοιπόν και έτσι ανάμεσα στο φόβο μήπως οι άνδρες έχουν δίκιο, και την προσπάθειά τους να μην αποδείξουν τους άνδρες σωστούς, οι γυναίκες προσέχουν περισσότερο στο δρόμο. 

Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η μητέρα φύση. Μία στις δύο γυναίκες οδηγούς έχει στο αυτοκίνητο ένα παιδί, σε αντίθεση με μόλις έναν στους έξι άνδρες οδηγούς. Οι γυναίκες έχουν με το μέρος τους το μητρικό τους ένστικτο, πράγμα που σημαίνει ότι με το παιδί τους στο αυτοκίνητο έχουν τα μάτια τους δεκατέσσερα και γίνονται πολύ πιο προσεκτικές, πιο υποχωρητικές και πιο ασφαλείς οδηγοί.

Στην τρίτη θέση της κατάταξης βρίσκεται η έμφυτη ανάγκη της γυναίκας να προσέχει τον εαυτό της και όλα της τα αξεσουάρ, μεταξύ αυτών και το αυτοκίνητό της. Ως εκ τούτου, οι γυναίκες οδηγοί προσέχουν περισσότερο μην κάνουν ζημιά, μην τρακάρουν, ακουμπήσουν, γδάρουν και γενικά χαλάσουν την όμορφη εικόνα του αυτοκινήτου τους. Μπορεί το κλισέ να θέλει τις γυναίκες να μην ασχολούνται με τα μηχανικά, όμως στο γενικό πλαίσιο της προσοχής που δίνουν στα πράγματά τους οι γυναίκες, τα αυτοκίνητά τους είναι πάντοτε σε καλύτερη κατάσταση από αυτά των ανδρών. Και ποιο καθαρά.

Σε συνέχεια αυτού, στη δεύτερη θέση έρχεται το γεγονός ότι οι γυναίκες γενικά έχουν καλύτερα αυτοκίνητα από τους άνδρες. Κατά μέσο όρο στην Ευρώπη, οι γυναίκες έχουν πιο καινούργια και πιο ακριβά αυτοκίνητα από τον αντίστοιχο μέσο όρο των ανδρών. Ως εκ τούτου, από τη μία έχουν ένα λόγο παραπάνω να προσέχουν περισσότερο για να διατηρήσουν το αυτοκίνητό τους, από την άλλη έχουν στη διάθεσή τους πιο φρέσκια τεχνολογία για να αποφύγουν τυχόν προβλήματα.

Στην πρώτη θέση όμως αυτής της λίστας βρίσκεται η απόλυτη αναμφισβήτητη αλήθεια για τις γυναίκες. Οι γυναίκες μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα συγχρόνως χωρίς να χάνουν τη συγκέντρωσή τους. Έχουν πολλαπλούς ρόλους (της μητέρας, της συζύγου, της κόρης, ή του επαγγελματία) στην καθημερινότητά τους, ενώ έχουν το ταλέντο να εκτελούν ταυτόχρονα πολλά, το λεγόμενο multitasking. Δεν είναι τυχαίο το κλισέ που θέλει τη γυναίκα να οδηγεί ενώ την ίδια στιγμή βάφεται στο καθρεφτάκι, μιλάει στο τηλέφωνο και αλλάζει και το μωρό στο πίσω κάθισμα. Μπορεί στους άνδρες αυτό να ακούγεται αδιανόητο, και γι αυτό να το θεωρούν επικίνδυνο, για μία γυναίκα όμως είναι απλή υπόθεση και ξέρει να ανταπεξέρχεται. 

Εσείς τι λέτε; Ποιοι είναι οι δικοί σας λόγοι για τους οποίους οι γυναίκες είναι καλύτερες στο τιμόνι; Και τελικά, όλα αυτά τα κλισέ, μήπως είναι τελείως λάθος;    
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
dorak... (20/6/2015, 13:03) Διαβάζοντας με πολλή προσοχή όλα τα σχόλια...καταπέλτες θα έλεγα..έχω να πω ότι ειλικρινά είναι πολύ άσχημο να σκεφτόμαστε με αυτόν τον τρόπο-ακόμα- εν έτει 2015! Ως ανθρωπολόγος αλλά και ως ""Ν'' εδώ και κάτι μήνες, θεωρώ ότι ουσιαστικές διαφορές μεταξύ των δύο φύλων γενικότερα αλλά και στην οδήγηση δεν υπάρχουν. Στην πραγματικότητα όλα είναι θέμα παιδείας και πολιτισμικής κατασκευής. Ναι, υπάρχουν γυναίκες που θα ήταν προτιμότερο να μην οδηγούν, υπάρχουν όμως και άντρες για τους οποίους ισχύει το ίδιο(περνάνε με κόκκινα φανάρια, οδηγούν λες και τρέχουν σε ράλλυ, δεν σέβονται την προτεραιότητα στις διαβάσεις, περνάνε ξυστά από δίπλα σου γιατί θεωρούν ότι ''το' χουν'' και πολλά άλλα).Κατά την διάρκεια των μαθημάτων οδήγησης - στην επαρχία το τονίζω- ξέρετε πόσες φορές έφτασα στα όρια μου θέλοντας να τα παρατήσω; Συνήθως όχι γιατί έκανα κάτι λάθος, αλλά γιατί υπάρχουν εκεί έξω κάτι προκατειλλημένα μυαλά που βλέποντας γυναίκα οδηγό και νέα ορμάνε να την κατασπαράξουν : αντικανονικά προσπεράσματα στο φανάρι, βδέλλα από πίσω σου ενώ οδηγείς με 40 μέσα στην πόλη, κόντρες και κορναρίσματα εκφοβισμού χωρίς λόγο. Ο χαρακτηρισμός καλός ή κακός οδηγός είναι τελείως ανυπόστατος λοιπόν. Όταν ο ίδιος μου ο πατέρας, 40 χρόνια επαγγελματίας οδηγός όλων των κατηγοριών διπλωμάτων, μου λέει ότι δεν θεωρεί τον εαυτό του καλό οδηγό, ότι κάθε μέρα συνεχίζει να μαθαίνει κάτι καινούργιο στο δρόμο, πως μπορεί κάποιος να αυτοχαρακτηρίζεται καλός με τόση βεβαιότητα; Οι διαφορές συνεπώς μάλλον θα πρέπει να αναχθούν στην ιδιαιτερότητα του κάθε οδηγού ως άνθρωπο αλλά και στην εμπειρία του στο δρόμο. Καιρός είναι να σταματήσουμε να βάζουμε ταμπέλες και να αποφασίζουμε a priori ποιος μπορεί και ποιος όχι. Προσωπικά για μένα, όλες αυτές οι πατριαρχικές αντιλήψεις εκτός από το να μας κρατάνε πίσω πολλές φορές οδηγούν από μόνες τους σε ατυχήματα στο δρόμο. Υ.Γ. Υπάρχει κάποιος κύριος από την παρέα μας εδώ που να μπορεί να μας διαβεβαιώσει ότι φοράει ζώνη, σε κάθε διαδρομή; ;)
johnb... (5/3/2015, 13:09) Δεν χρειάζομαι εγκυκλοπαίδεια ή το Google, η γυναίκα μου τα ξέρει όλα.Χαχαχαχα.Στα 40 χρόνια, που οδηγώ και το τονίζω το οδηγώ γιατί έχει διαφορά από το μετακινούμαι είναι ζήτημα να έχω συναντήσει στον δρόμο 5-6 κυρίες στις οδηγικές ικανότητες των οποίων να υποκλίθηκα.Αγαπώ το ωραίο φύλλο αλλά είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο ότι σε σύγκριση με τον ανδρικό εγκέφαλο σε θέματα όγκου προς χώρο οι γυναίκες εκ φύσεως υστερούν.Ας συνεχίσουν να μετακινούνται προσεκτικά και δεξιά και δεν με πειράζει να τις συναντώ στον δρόμο, όσες δε διαθέτουν αυτό το κάτι παραπάνω ας με προσπερνούν γρήγορα κι ας μένω πίσω τους να τις θαυμάζω.
nickt... (4/3/2015, 12:23) Νομίζω οτι το άρθρο είναι η χειρότερη υπενθύμιση για την ημέρα της γυναίκας. Δε θα μπω στη διαδικασία να σχολιάσω το αν είναι οι γυναίκες ή οι άντρες καλύτεροι οδηγοί (και τα 2 φύλα έχουμε τεράστια ευθύνη για το χάος στους δρόμους). Απλά αντικειμενικά η προσφορά του γυναικείου φύλου δεν έχει να κάνει με τη οδήγηση αλλά είναι απείρως συνολικότερη
spyro... (4/3/2015, 10:01) Τέρμα κομπλεξικό άρθρο. Έχω δει γυναίκες, άντρες, παππούδες, γιαγιάδες, να οδηγούν ΣΚΑΤΑ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. Έχω δει και το ανάποδο. Δε φταίει το φύλο, η νοοτροπία φταίει. Και κακός οδηγός να είσαι, μπορείς να γίνεις καλύτερος. Η έννοια «προπόνηση» δεν υπάρχει μόνο για τη μπάλα. Διαφορές σε multitasking ή μηχανική αντίληψη του χώρου δεν έχουν να κάνουν. Για να μη πηγαίνεις σα μουλάρι ανάμεσα σε δύο λωρίδες χρειάζεται να έχεις ΜΑΤΙΑ και ΜΥΑΛΟ. Το ίδιο ισχύει και για επικίνδυνες προσπεράσεις, ελιγμούς, κλπ.
ferra... (3/3/2015, 14:38) 1)Οι γυναίκες από την φύση τους είναι όμορφες και πλέον όσο περνάει ο χρόνος σαν το παλιό καλό κρασί. 2)Δεν είναι φτωχές σε υλικά αγαθά ώστε να τους κάνει μέσα σεεισαγωγικά το δυνατό μέσα σε εισαγωγικά φύλο. 3)Μπορεί οι προφυλακτήρες να είναι σε όχι και τόσο καλή κατάσταση, όμως το μοτέρ είναι σε αρίστη κατάσταση, όπως και τα υπόλοιπα συστήματα, υποσυστήματα. 4)Η γυναίκα μας τίκτει όλους, η γυναίκα μας επιλέγει για σύντροφο, άνδρα, η γυναίκα είναι η μάνα μας και όλες οι υπόλοιπες να μην το πω, η γυναίκα έχει τις περισσότερες ευαισθησίες, κ.τ.λ. 5)Εσείς θέλετε την γυναίκα όμορφη οπότε μην παραπονιέστε που βάφεται, το να μείνει ειδικά μία γυναίκα γυναίκα μετά τα 30 χρόνια της θέλει κόπο και θυσίες, μην λέτε λοιπόν για να μην κάνουμε και εμείς. Πέραν του σοβαρού και του αστείου, συμφωνώ με τον κύριο στάθη, στον άνθρωπο είναι όλα και όχι στο φύλο, απλά λαμβάνουμε υπόψιν μας την στατιστική.Ας μην επεκταθώ παραπάνω. Κύριε seads τα ίδια ισχύουν και από την αντίθετη πλευρά, των όσων συμβολίζει ο γυναικείος κόλπος, από τη θέση του άνδρα, οπότε ...
seads... (2/3/2015, 19:37) Με αφορμή σχόλιο του κ Δίκαιου υποθέτω ότι ένας λόγος-κίνητρο που ίσως δεν διανοείται από σεμνότητα ο αρθρογράφος του Auto Triti να είναι το κατά Freud "penis envy" των όσων συμβολίζει το ανδρικό μόριο από την θέση της γυναίκας. Ο κ. Στάθης δίνει έναν πλήρη οδηγό καλού/καλής οδηγού, ανεξαρτήτως φύλου νομίζω.
ricor... (2/3/2015, 17:47) Η μόνη μέρα που οι άντρες θα παραδεχτούν ότι οι γυναίκες είναι καλύτερες οδηγοί από τους άντρες είναι η πρωταπριλιά! :) Δεν είναι θέμα φαλλοκρατισμού ή αντιφεμινισμού και φυσικά διαφωνώ με την παραπάνω παραδοχή την ημέρα της γυναίκας! Θα δεχτώ ότι οι γυναίκες είναι πιο σχολαστικές και θεωρητικά πιο προσεκτικές στην οδήγηση όμως ως επί το πλείστον -δεν είμαι απόλυτος διότι έχω δει σπάνιες εξαιρέσεις γυναικών με οδηγικό ταλέντο- έχουν χειρότερα αντανακλαστικά ενώ επίσης η φιλαρέσκεια τους τις κάνει περισσότερο επικίνδυνες από τους άντρες αφού οδηγούν και βάφονται, μιλούν στο κινητό κ.α! Βέβαια και εμείς τα χάλια μας έχουμε αν το καλοσκεφτούμε όμως αυτό περισσότερο έχει να κάνει με την οδηγική παιδεία μας σαν λαός και λιγότερο με τις όποιες διαφοροποιήσεις υπάρχουν ανάμεσα στα 2 φύλα!
marma... (2/3/2015, 12:53) Καλός οδηγός και γυναίκα οδηγός δε πάνε μαζί. Ας με πούνε και μισογύνη και ότι θέλουν 30 χρόνια οδηγώ σε όλο το οδικό δίκτυο και αυτά που έχω δεί να κάνουν οι γυναίκες οδηγοί εμείς δε μπορούμε ούτε να τα σκεφτούμε.
menou... (2/3/2015, 12:30) Όλα αυτα μας δείχνουν ότι οι γυναίκες είναι πιο ασφαλείς οδηγοί από τους άντρες. Όχι πιο καλοί. Άλλο η ικανότητα και άλλο η προσοχή. Όσο για το τελευταίο είναι πάντα επικίνδυνο να οδηγείς κάνοντας πολλά πραγματα ταυτόχρονα για τον οποιονδήποτε και μην το λέτε σα να τις ενθαρρύνετε να συνεχίσουν να το κάνουν! Επίσης όσον αφορά το έμφυτο ταλέντο των γυναικών για το multitasking, μην ξεχνάτε και το έμφυτο μειονεκτημα τους για τον προσανατολισμό και την αίσθηση του χωρου. Στους άντρες είναι πιο ισχυρή η αίσθηση τπυ χώρου, κατί που τους κάνει απο την φύση τους καλύτερους οδηγούς. Όχι όμως και πιο ασφαλείς!
panos... (1/3/2015, 22:50) Καλα πλάκα κάνετε? Περιττό να πω πω ότι το άρθρο το έχει γράψει σίγουρα γυναίκα. Για να παμε να τα δούμε ομως τα ¨πλεονεκτηματα¨ των γυναικών αναλυτικά. Το πρώτο που λέει ειναι ότι τους τρομοκρατούν οι άνδρες τόσα χρόνια γιατί είμαστε κόμπλεξικοι μάλλον και θελουμε την γυναίκα να πλένει μονο πιάτα.Να σας θυμησω όπως λέει και ο λαός δεν υπάρχει καπνός χωρις φωτιά.Κάτι λάθος θα πρέπει να κάνουν για να τις βρίζουμε και λέμε γυναίκα δεν είσαι, τι περιμένεις.Το γεγονός ότι προσέχουν περισσότερο όπως γράφει ο αρθρογράφος δεν ειμαι σίγουρος ότι επειδή κολλάνε την μούρη τους στο παρμπρίζ και το κάθισμα στη πρώτη σκάλα με αποτέλεσμα να ακουμπαει η κοιλιά τους στο τιμόνι και τα χέρια να μην μπορούν να λειτουργήσουν εμένα δεν μου φαίνεται ότι προσέχουν περισσότερο μάλλον φοβούνται περισσότερο και απο όσο γνωρίζουμε ο φόβος δεν ειναι και ο καλυτερος σύμβουλος για την οδήγηση.Άρα ότι κοιτάμε δεν σημαίνει ότι ΒΛΕΠΟΥΜΕ !!! Τώρα ότι κουβαλάνε το παιδι πιο πολυ απο τους άνδρες άρα λόγω μητρικου ενστικτου ειναι πιο προσεκτικές δεν ειμαι και τόσο σίγουρος έχω δει άπειρα περιστατικά με γυναίκες οδηγούς και παιδια στα πίσω καθίσματα να μιλανε στο κινητό και να τρέχουν να μην σταματούνε στα stop να σταματάνε τελευταία στιγμή πίσω απο τον άλλον αφού δεν κρατάνε αποστάσεις απο το άλλο αυτοκίνητο.Να μην ξεχνάμε ότι το ατύχημα δεν χρειαζεται μεγάλες ταχύτητες και με 50 χιλ.μεσα στην πόλη μπορείς άνετα να πας εκει που δεν έχει γυρισμό!!! Και επειδή έχω κάνει πάνω απο ενα εκατομμύριο χιλιόμετρα και εχουν δει πολλά τα ματιά και έχω φθάσει σε οριακές καταστάσεις έχω καταλάβει ότι η οδήγηση δεν θέλει ούτε πολυ μυαλό ούτε ειδικές ικανότητες.Θελει συγκέντρωση,πρόβλεψη για το τι θα κανουν οι αλλοι και απουσία φόβου παντα όμως να έχουμε και σεβασμό για τους άλλους οδηγούς αφού δεν είμαστε μονοι μας εκει έξω. Το τρίτο που γράφει ότι δηλαδή οι γυναίκες προσέχουν περισσότερο τα αξεσουάρ τους άρα και τα αυτοκίνητα τους και ότι ειναι σε καλυτερη κατάσταση,Έλεος έχετε δει πολλές φορές αυτόκινητο απο γυναίκα οδηγό χωρις γρανζουνιες ειδικά στους προφυλακτηρες γεμάτα σημάδια και βουλιαγματα ειναι, για ρωτήστε τους εμπόρους μεταχειρισμένων την προσπάθεια κάνουν να τα επαναφέρουν να δείχνουν σε καλη κατάσταση!!!Έχω φίλο που χώρισε γιατί η γκομενα που είχε του βαρεσε με δύναμη την πόρτα του αυτοκινήτου του,τι λέμε τώρα οι άνδρες εχουμε τρέλα με τα αυτοκίνητα μας αφου όπως μας κατηγορούνε και οι ψυχολόγοι το αυτοκίνητο ειναι η προέκταση του πεζούς και ολοι οι άνδρες γνωρίζουμε πόσο προσέχουμε το πέος μας!!! Στο δεύτερο που ειναι σχεδόν ίδιο με το τρίτο το ότι εχουν καινουργια αυτοκίνητα άρα τα προσέχουν πιο πολυ,δεν νομίζω έχω δει αυτοκίνητα ανδρων δεκαετίας σε καλυτερη κατάσταση απο αυτοκίνητα τριετίας γυναικών οπότε ούτε αυτό ισχύει. Και ερχόμαστε στο number 1 το απόλυτο όπλο των γυναικών το γεγονός ότι κάνουν πολλά πράγματα συχρόνως άρα ειναι και πιο ικανές στο τιμόνι.Οντως αν βέβαια ο καλός οδηγός ειναι αυτός που μπορεί να οδηγεί καλα να προσέχει γυρω του τι κάνουν οι άλλοι οδηγοί και να προβλεπει να βλέπει τα σήματα και να έχει επίγνωση των φυσικών νομών που επιδρούν στο αυτοκίνητο,και τις ικανότητες του αλλά και να μπορεί να .......μιλάει στο τηλέφωνο όλη την ωρα χωρις βέβαια Bluetooth, το τηλέφωνο πρέπει να ειναι σκουλαρίκι στο αφτι να καπνίζει να φτιάχνει τα μαλλιά του στο καθρέφτη και να μπορει να βάζει και κραγιόν!!!!!!!! Αν αυτά τα τελευταία ειναι τα κριτήρια ειναι μάλλον καλυτερες οι γυναίκες γιατί εγώ αυτά βλέπω στους δρόμους γυναίκες οδηγούς που νομίζουν ότι η οδήγηση ειναι μια αναγκαστικη εργασία για να μην περνούν ταξί.Δεν λέω ότι όλες οι γυναίκες ειναι άχρηστες έχω γνωρίσει απο προσωπική πείρα γυναίκες πολυ καλυτερες στο τιμόνι απο πολλούς άνδρες εκει έξω αλλά δυστυχώς ειναι η εξαίρεση στο κανόνα,τι να κανουμε τωρα αυτην ειναι η πραγματικοτητα αφου οι περισσοτερες γυναικες που οδηγουν δεν το εχουν λογω αυτης της πολυπλοκοτητας που λειτουργει το μυαλο τους ειναι πολυ καλυτερες σε αλλα πραγματα και πιο ενδιαφεροντα σαν οντα απο τους ανδρες αλλα στο θεμα οδηγησης τα πραγματα ειναι όπως λένε και τα Ημισκουπρια στο κομμάτι Ενοχή Συνείδηση ¨Τραβα στο κουζινικο να πλυνεις κατσαρολα¨
seads... (27/2/2015, 19:13) Συμφωνώ με τον προπορευόμενο οδηγό "elmariachi". Υποθέτω ότι ανήκω στο 5% των πλέον ανυπόμονων οδηγών ή speeders. Πράγματι εκνευρίζομαι όταν βλέπω γυναίκα οδηγό να θωπεύει τα μαλλιά της. Επίσης σε γενικές γραμμές δεν θεωρώ ότι είναι cliché οι φήμες για τις ξανθιές, το διαπιστώνω αρκετά συχνά. Θα διαφωνήσω, αν μου επιτρέπετε, στην διάκριση υπέρ των γυναικών του non paper. Προσωπικά αυτό που με εξοργίζει είναι ο ναρκισσισμός. Ίσως με δείτε να οδηγώ με 140 αλλά πάντα στο ρεύμα μου ή και στην δεξιά λωρίδα. Θεωρώ ότι είναι περισσότερο θέμα ελλειμματικής προσωπικότητας η απειλή που διατυπώνεται από την οδήγηση στο μέσο δρόμου δύο κατευθύνσεων χωρίς διαχωριστική διαγράμμιση και με χαμηλή ορατότητα λόγω στροφών, παρά φύλου. Σας συμβαίνει να προσπερνάτε από δεξιά ισχυρογνώμονες που επιμένουν αριστερά? Πώς αντιμετωπίζετε την κωλυσιεργία? Όταν φράζεται ο δρόμος όχι μόνο από έναν οδηγό αλλά και από όποιον ακολουθεί που δείχνει να μην διανοείται μία απλή παράκαμψη, να ελευθερώσει την πορεία στον εαυτό του και στους άλλους παρά στοιβάζονται όλο και περισσότεροι ο ένας πίσω από τον άλλο, δεν θεωρώ ότι ως επιλογή ανήκει στο ένα ή στο άλλο φύλο. Επιστημονικά εξ όσων γνωρίζω έχει αποδειχθεί ότι οι άνδρες έχουν συγκριτικά καλύτερη αντίληψη του χώρου. Θεωρώ ότι δεν υστερώ σημαντικά σε αυτό καθ ότι κάνω όσες μανούβρες χρειαστεί για να μην εμποδίζω τους άλλους. Ευχαριστώ.
stath... (27/2/2015, 18:35) Εξαρτάται ποιόν εννοούμε καλό οδηγό. Υπάρχουν διάφοροι τύποι καλού οδηγού. Π.χ. κατά τον ΚΟΚ καλός οδηγός είναι αυτός που τηρεί τον ΚΟΚ. Για μένα καλός οδηγός είναι αυτός που ξέρει τι πρέπει να κάνει για να ελέγχει το αυτοκίνητο σε κάθε περίπτωση. Επίσης αυτός που έχει γρήγορα αντανακλαστικά, αυτό που λέμε μικρό χρόνο αντίδρασης και αντιδρά άμεσα σε κάποιο ξαφνικό γεγονός, προκειμένου να αποφύγει ένα ατύχημα. Ακόμη αυτός που όταν οδηγεί, δεν σκέφτεται τίποτε άλλο εκτός από την οδήγηση, παρακολουθεί το δρόμο, την κίνηση, τις αντιδράσεις των άλλων οδηγών και πεζών, προβλέπει όσο είναι δυνατό τις εξελίξεις στο δρόμο και γενικά είναι σε θέση να αντιμετωπίσει σχεδόν τα πάντα, με αποτελεσματικές ενέργειες, ώστε να μην εμπλακεί σε ατύχημα. Επίσης δεν είναι ανάγκη να τα κάνει όλα αυτά κινούμενος με μικρή ταχύτητα, αλλά ρυθμίζει την ταχύτητα του σε επίπεδα, όπου έχει τον πλήρη έλεγχο. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, σχεδόν καμιά γυναίκα δεν οδηγεί με αυτόν τον τρόπο.
geome... (27/2/2015, 17:48) 1. Είναι λιγότερο ανταγωνιστικές και επιθετικές 2. Ακόμα και αν δεν έχουν παιδί στο αυτοκίνητο, σχεδόν πάντα υπάρχει κάποιο που τις περιμένει 3. Μπορούν να κάνουν περισσότερα πράγματα ταυτόχρονα 4. Δεν νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα (εξαιρείται η γυναίκα μου!) 5. Συνήθως οδηγούν το αυτοκίνητο του άντρα τους και βαριούνται τη μουρμούρα σε περίπτωση ζημιάς
elmar... (27/2/2015, 11:17) 1.Ανοησίες έχετε δει πως αντιδρά μια γυναίκα οδηγός που έχει μπει παράνομα σε μονόδρομο και αναγκάζεται να κάνει οπισθοπορεία για να περάσει το αυτοκίνητο που κινείται κανονικά ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 2.Σε πόσους δεν έχει τύχη σε φανάρι να προηγείται γυναίκα οδηγός που ή βάζει κραγιόν ή φτιάχνει τα μαλλιά της και δεν δίνει σημασία όταν το φανάρι γίνει πράσινο ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; 3.Αρκετές κυρίες που βλέπω στο δρόμο λες και έχουν κολλήσει με βέλκρο το κινητό τηλέφωνο στο αυτί τους και δεν παίρνουν είδηση τι γίνεται γύρω τους. 4.Δεν είμαι μισογύνης αγαπώ τις γυναίκες αλλά πρέπει να τελειώσει το παραμύθι: Οι Γυναίκες Είναι Καλοί Οδηγοί. Και από τα δυο φύλα υπάρχουν καλοί και κακοί οδηγοί.