Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ανακλήσεις: Γενναία πράξη ευθύνης ή υποτιμητική παραδοχή μιας αποτυχίας;
Διαβάστηκε από 5164 αναγνώστες

Τι άποψη έχετε εσείς για τις ανακλήσεις; Από τη μία θωρακίζουν το αυτοκίνητό μας σε περίπτωση που έχει κάποιο εγγενές πρόβλημα, και δείχνει την φροντίδα και την υπευθυνότητα των εταιρειών απέναντι στους καταναλωτές τους. Από την άλλη για κάποιους οι ανακλήσεις δείχνουν αδυναμία, αφού οι εταιρείες αναγκάζονται να παραδεχθούν ένα λάθος. Εσείς όμως τι εικόνα έχετε; Ανακλήσεις: Γενναία πράξη ευθύνης ή υποτιμητική παραδοχή μιας αποτυχίας; Τι άποψη έχετε εσείς για τις ανακλήσεις; Από τη μία θωρακίζουν το αυτοκίνητό μας σε περίπτωση που έχει κάποιο εγγενές πρόβλημα, και δείχνει την φροντίδα και την υπευθυνότητα των εταιρειών απέναντι στους καταναλωτές τους. Από την άλλη για κάποιους οι ανακλήσεις δείχνουν αδυναμία, αφού οι εταιρείες αναγκάζονται να παραδεχθούν ένα λάθος. Εσείς όμως τι εικόνα έχετε; Αν δεν ήταν οι κανόνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που θέσπισαν όρια και υποχρεώσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών έναντι των καταναλωτών, η κάθε μάρκα θα έβγαζε και ένα ρημάδι στο δρόμο και όποιον πάρει ο χάρος. Όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίας στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων βάζοντας στόχο να μην αφήνουν κανένα ψεγάδι στα αυτοκίνητα που κινούν εμάς και τα παιδιά μας. Στην πορεία όμως το μάρκετινγκ άλλαξε λίγο τα πράγματα.

Βλέπεις τα λάθη είναι ανθρώπινα. Δεν είναι λοιπόν περίεργο να ανακαλυφθεί πως αφού ένα μοντέλο κυκλοφορήσει, π.χ. ένα λαστιχάκι που ενώνει την υποπίεση δεν είναι αρκετά στιβαρό και «πνίγει» το μοτέρ. Όταν οι καταναλωτές τρέχουν στα συνεργεία και διαμαρτύρονται, δεν είναι λογικό τα συνεργεία να περάσουν τα παράπονα στο εργοστάσιο, και εκείνο από τη μεριά του να ερευνήσει και να δώσει μία λύση μια κι έξω; Έτσι γίνονται οι ανακλήσεις.
Θα μπορούσε μια εταιρεία να κάνει το κορόιδο, να μην παραδεχθεί κανένα σφάλμα, και να αφήσει τα συνεργεία να καλύπτουν εντός εγγύησης τυχόν παράπονα. Γιατί λοιπόν να βγει και να πει δημόσια ότι διάλεξε λάθος λαστιχάκι; Γιατί να δείξει αδυναμία; 

Εδώ έρχεται το μάρκετινγκ. Η παραδοχή ενός λάθους με την άμεση διόρθωσή του είναι η σωστή κίνηση. Είναι αυτό που περιμένουμε από τις εταιρείες και στο κάτω κάτω αυτό που διδάσκουμε τα παιδιά μας. Έτσι μια εταιρεία δείχνει υπεύθυνη, δείχνει σοβαρή, αλλά ακόμη καλύτερα, δείχνει ότι αφού έχει λύσει δημόσια τα όσα προβλήματα προέκυψαν, τότε σίγουρα δεν υπάρχουν άλλα. Ειδικά αυτό το τελευταίο δίνει δύναμη στην εικόνα μιας μάρκας. 

Θα έλεγε κανείς λοιπόν πως το μάρκετινγκ βολεύει τους καταναλωτές, αφού οι ανακλήσεις «συμφέρουν» τις εταιρείες και τακτοποιούν εμάς. Φυσικά, όταν πρόκειται για ένα λαστιχάκι. Όταν όμως το πράγμα είναι σοβαρότερο;
Πολλές ανακλήσεις γίνονται χωρίς «διαφήμιση». Όλες οι μάρκες πλέουν μπαίνουν στη διαδικασία να ψάχνουν κάθε πιθανό παράπονο ώστε να προλάβουν μαζικές ανακλήσεις. Αν το πρόβλημα διαπιστωθεί νωρίς, μπορεί μια μάρκα με μία εσωτερική οδηγία στα συνεργεία της να προχωρήσει σε επισκευές χωρίς να το ξέρει ο πελάτης κάθε φορά που πηγαίνει για σέρβις. Είναι καλύτερα έτσι; 


Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
manma... (21/3/2015, 19:54) Αγόρασα προ μηνος περιπου το polo diesel με τους 90 ίππους. Μου έχει σβήσει πάνω από 10 φορές σε κεντρικούς δρόμους κι εγώ δεν ξερω πως και δεν πεσανε πανω μου αυτοι που ακολουθουσαν. Είμαι οδηγός για πανω από 40 χρονια και πρωτη φορα μου σβηνει αυτοκινητο. Πρεπει η εταιρία να κανει αμεσα αποσυρση γιατι αν συμβει ατύχημα θα το πληρωσει πολύ ακριβα.
konsa... (5/3/2015, 22:24) Οι ανακλήσεις (recall campaigns) για τις εταιρείες είναι αποδείξεις της σοβαρότητας μιάς αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν ενσωματώσει τεράστιες δόσεις τεχνολογίας με σκοπό την βελτίωση όλων των χαρισμάτων - αρετών των αυτοκινήτων (καλύτερες επιδόσεις, χαμηλότερες καταναλώσεις-ρύπους, ασφαλέστερη οδική συμπεριφορά, περισσότερη άνεση κα). Είναι λοιπόν σύνηθες τα εργοστάσια να αναθέτουν σε υπεργολάβους κύρους να εξελίξουν υποσυστήματα ή μηχανισμούς ορίζοντας τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Ένας δεύτερος παράγοντας είναι οτι οι περίοδοι δοκιμής - τεσταρίσματος όλων των νέων μερών των αυτοκινήτων να είναι μικρότερες απο το παρελθόν λόγω της πίεσης του ανταγωνισμού. Οι παραπάνω παράγοντες αυξάνουν τις πιθανότητες κάποιου σφάλματος στην απόδοση, λειτουργία ή διάρκεια ζωής των εξαρτημάτων. Μέσω των εξουσιοδοτημένων συνεργείων οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες , με τη χρήση online τεχνολογιών ενημερώνονται άμεσα για τα προβλήματα-βλάβες που προκύπτουν και οταν αυτά περάσουν ένα συγκεκριμένο ποσοστό βγάζουν μια ανάκληση και βελτιώνουν το προιόν στην γραμμή παραγωγής. Αρα αυτό σημαίνει ΥΠΕΥΘΥΝΌΤΗΤΑ. Αφού έχουν τα κότσια να παραδεχθούν ελαττωματικό εξάρτημα και να καλυψουν το κόστος επισκευής τους, αρα σέβονται τα χρήματα και την εμπιστοσύνη των πελατών τους
geome... (5/3/2015, 02:04) Κανείς δεν είναι αλάθητος, και εκ των υστέρων διορθώσεις και βελτιώσεις γίνονται ακόμα και σε μεγάλα επιβατικά αεροπλάνα. Πιστεύω πάντως ότι οι περισσότερες ανακλήσεις οφείλονται σε προβλήματα εξαρτημάτων που δίνονται σε υποκατασκευαστές, που πολλές φορές οι εταιρείες τους αλλάζουν μόνο και μόνο για λόγους συμπίεσης κόστους. Συνεπώς, καθώς τα προβλήματα πρακτικά δεν είναι δυνατόν να εξαληφθούν, η αμέσως καλύτερη αντιμετώπιση είναι η ανάκληση.
eyrid... (4/3/2015, 08:45) ΟΛΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΗΣ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ !! ΙΧΝΟΣ ΝΤΡΟΠΗΣ . . ΑΝΑΚΛΗΣΗ = ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΤΗ ΤΥΧΗ ΤΟΥ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ , ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΤΕΣΤ,ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΕ ΑΚΡΑΙΑΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΛΠ ΜΑΡΚΕΤΙΣΤΙΚΕΣ ΧΑΖΟΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ !! ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΑΝΑΚΛΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΛΗΣΙΑΖΩ ΜΕ ΤΠΤ . Π.Χ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΥΧΟΥΣ SUZUKI SWIFT SPORT KAI VITARA NA ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΠΟΣΟ ΤΑΚΤΙΚΑ ΠΕΡΝΑΝΕ . .
georg... (3/3/2015, 11:08) Κατ αρχιν συμφωνώ 100% με τον pan. Επειδή ομως το συγκεκριμένο post γίνεται έπειτα απο τον ντόρο με την vw, απο το να μάθετε να οδηγάτε μέχρι το ανακαλούμε ένα αυτοκίνητο υπάρχει τεράστια διαφορά,θα πρέπει η vw να δώσει δημόσια κάποιες εξηγήσεις για το ότι δεν αναγνώριζε το λάθος της
elmar... (3/3/2015, 10:39) Ο εχθρός του εμπορίου είναι η αξιοπιστία.
pan_8... (3/3/2015, 02:03) Κατά την άποψή μου, κάτι το ενδιάμεσο. Κάπου στη μέση. Είναι μεν γενναία πράξη ευθύνης ως προς τον πελάτη, αλλά, ωστόσο, των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν. Ή, αλλιώς, κάλλιο γαϊδουρόδενε, παρά γαϊδουρογύρευε. Όπερ μεθερμηνευόμενον. σκοπός είναι να μη βγει πρόβλημα μετά την πώληση, ώστε να χρειαστεί ανάκληση.
stath... (2/3/2015, 20:58) Οι ανακλήσεις είναι όπως λέτε προς τιμή των εταιρειών, που αναγνωρίζουν κάποιο πρόβλημα σε ένα νέο μοντέλο. Όμως από μια άποψη θα έπρεπε να προσέχουν περισσότερο, ώστε να μην συμβαίνουν τέτοιες αστοχίες, παρά να έρχονται εκ των υστέρων να τις διορθώσουν. Προσωπικά όμως με ενοχλεί πάρα πολύ το να με υποχρεώνουν να επισκεφθώ την αντιπροσωπεία, για να μου διορθώσουν το πρόβλημα. Όταν εργάζεσαι με πρωινό ωράριο, δεν είναι εύκολο να βρεις χρόνο να πας στο συνεργείο. Εδώ δυσκολευόμαστε να πάμε για το καθιερωμένο τακτικό σέρβις, πόσο μάλλον να πάμε και για έκτακτο.
mikes... (2/3/2015, 20:43) Φυσικά και οι ανακλήσεις είναι πράξεις ευθύνης. Αν δεν γίνονταν ανακλήσεις, τότε θα είχε κλάψει αρκετός κόσμος. Ο κόσμος πιστεύω ότι εκτιμάει τις εταιρείες παραδέχονται ότι έκαναν λάθος-ελάτε να σας το φτιάξουμε.