Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πόσο κόκκινη είναι η VW;
Διαβάστηκε από 26964 αναγνώστες

Είναι πράγματι η πιο κόκκινη μάρκα ή πληρώνει το πρόβλημα του Polo Diesel; Πόσο κόκκινη είναι η VW; Είναι πράγματι η πιο κόκκινη μάρκα ή πληρώνει το πρόβλημα του Polo Diesel; Όταν δημοσιεύτηκε η έρευνα του Autocheck, αυτό που τράβηξε περισσότερο την προσοχή, ήταν η τελευταία θέση της VW. Οι αναγνώστες εύστοχα σχολίασαν: 

-"Μια έρευνα καταγράφει την γνώμη του κοινού μια συγκεκριμένη στιγμή και έτσι η VW πληρώνει τους κακούς χειρισμούς που έγιναν στο θέμα του Polo diesel"

-"Βρήκαν όμως και την ευκαιρία να βγάλουν το άχτι τους και για τις γενιές των κινητήρων που καίνε λάδι και για τα προβλήματα με τα ηλεκτρικά που τους ταλαιπωρούν για χρόνια"

-"Skoda και Seat έχουν καλύτερες βαθμολογίες. Αλλο να πληρώνεις 70 ευρώ για τακάκια, άλλο να πληρώνεις 270 ευρώ. Ειδικά όταν ξέρεις οτι πρόκειται για τα ίδια τακάκια"

Στην πραγματικότητα όμως η VW πληρώνει την κρίση. Τώρα πλέον δεν αγοράζουμε καινούργιο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια. Όλοι κρατάμε τα αυτοκίνητα για πολύ περισσότερα χρόνια. Αυτοκίνητα 10 και 15 ετών πωλούνταν σαν μεταχειρισμένα εκτός Ελλάδος, πριν την κρίση. Τώρα είναι τα καθημερινά μας αυτοκίνητα. Έτσι στην έρευνα αυτή καταγράφονται προβλήματα που δεν γνωρίζαμε τα προηγούμενα χρόνια. Από ότι φαίνεται, τα VW, όσο trendy και αν είναι, στα νεανικά τους χρόνια - που κατά την γνώμη μου είναι - τόσο κακά γεράματα κάνουν. 
 
Την όλη κατάσταση όμως επιβαρύνουν και οι κακοί χειρισμοί στο θέμα του Polo diesel.Το εργοστάσιο βγήκε και δήλωσε ότι αναγνωρίζει το πρόβλημα και ζητάει χρόνο για να βρει λύση. 

-Τι θα γίνει όμως με τους 1500 που έχουν ήδη αγοράσει; 
Αν κρίνουμε από την μέχρι τώρα πρακτική της, η VW δεν θα κάνει ανάκληση. Μόλις βρει την λύση το εργοστάσιο, σε κάποιο από τα επόμενα service, οι κάτοχοι θα φύγουν με ένα Polo που δεν θα σβήνει στις χαμηλές.
Και αυτοί που πάνε τώρα να αγοράσουν? Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, ξέρουν οτι όλα τα άλλα αυτοκίνητα και ειδικά τα diesel, δεν σβήνουν στις χαμηλές. Ξέρουν οτι μόνο o νέος κινητήρας του Polo σβήνει. Ξέρουν και οτι μια ΜΗ εγκεκριμένη μετατροπή, σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση και μεγαλύτερες φθορές για τον κινητήρα.

Όταν λοιπόν πάνε να κάνουν test drive για να δουν και οι ίδιοι, αν είναι τελικά, πράγματι μεγάλο το πρόβλημα ή οχι και ακούνε τον πωλητή να τους λέει (γεμάτος άγχος) ότι ξέρετε, στην 2α θέλει λίγο γκαζάκι, όπως όλα τα diesel ή ακόμα χειρότερα βρίσκονται μπροστά σε ένα Polo που δεν σβήνει, γιατί έχει υποστεί μια ΜΗ εγκεκριμένη μετατροπή στην Ελλάδα, δεν χαίρονται ιδιαίτερα. Όταν σε δουλεύουν πριν αγοράσεις, σκέψου τι θα γίνει μετά', λέει ένας αναγνώστης.

Νομίζω οτι αυτοί που πάνε τώρα να αγοράσουν, επειδή ξέρουν το πρόβλημα και παρ' όλα αυτά πάνε για test drive, πάνε επειδή τους αρέσει η μάρκα και είναι προτιμότερο να αντιμετωπίζονται όπως τους αξίζει: 'Ξέρετε το αυτοκίνητο είναι μεν σούπερ-ντούπερ, αλλά έχει αυτή την ιδιομορφία, που το εργοστάσιο αργά ή γρήγορα θα διορθώσει.

Εγώ πιστεύω ότι μια τέτοια αντιμετώπιση θα έδειχνε στον μελλοντικό αγοραστή ότι έχει μπροστά του ανθρώπους, που μπορεί να εμπιστευτεί.
Α, και θα οδηγούσε και σε μερικά πράσινα σχόλια.

Διαβάστε επίσης: 


Εσείς τι λέτε;

Πέτρος Τριανταφύλλης 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
gkogk... (21/12/2019, 15:55) Υπάρχουν ανθεκτικά αυτοκίνητα στην κακή χρήση και μη προβλεπόμενη συντήρηση. Αλλά πάλι όχι. Συντήρηση με after Market ανταλλακτικά, ισοδυναμεί με προβλήματα. Η λογική πληρώνεις το σηματάκι του κατασκευαστή, δεν ισχύει. Ναι, θα κάψεις πολλαπλασιαστες, αν βάλεις μπουζί που δεν είναι συμβατά με αυτούς. Ναι, θα κόψεις και ιμάντα χρονισμού πολύ πιο εύκολα. Και δε θα φρενάρεις όπως πρέπει με υλικά τριβής χαμηλής ποιότητας. Και θα καταστραφεί ο κινητήρας από ένα κακο φίλτρο λαδιού. Ως κάτοχος alfa romeo 156 με 284.000km και πάντα με γνήσια ανταλλακτικά, δεν έμεινα ποτέ στο δρόμο, ούτε είχα οποιοδήποτε πρόβλημα μηχανολογικης φύσεως. Ως μηχανικός αεροσκαφών ρωτάω.... Θα πετουσατε με αεροσκάφος που συντηρηθηκε από μη εξουσιοδοτημενο προσωπικό και με υλικά αμφιβόλου ποιότητας;
korle... (5/4/2015, 15:50) Κύριοι έχοντας αλλάξει 3 γερμανικά αυτοκίνητα θα επέλεγα πάλι γερμανικό για ταξίδια και ιάπωνα για μέσα στην πόλη. Ότι και να λέμε είναι υποκειμενικό για δύο λόγους. 1) Χρήση/συντήρηση του αυτοκινήτου. Εγώ το συντηρώ (ford mondeo 2003) αλλά καθημερινά του πίνω το αίμα ειδικά άμα βιάζομαι -> φθορές.2) Τα σημερινά αυτοκίνητα κατασκευάζονται για να λειτουργούν με ποιοτικό καύσιμο. Τα μισά κ πλέον tsi θέλουν 100αρα....κ φυσικά όχι τα μπουγαδόνερα που έχουμε για βενζίνες εδώ.
t_gat... (4/4/2015, 00:41) Θέλετε την γνώμη ενός 55άρη που είχα από το 76 μέχρι σήμερα πάνω από 12 αυτοκίνητα τα περισσότερα 2-3 μαζί όπως και σήμερα? 4 γερμανικά, 1 ιταλικό, 2 γαλλικά, 4 γιαπωνέζικα , 1 κορεάτικο. Το πιό αξιόπιστο βγήκε το κορεάτικο 1998-2010 με ΜΗΔΕΝ πρόβλημα στα 250.000 χλμ. Το χειρότερο με διαφορά το ιταλικό -1979-1992. Τα γιαπωνέζικα κορυφή. Τα παλιά γερμανικά απλά ανεκτά. Ακόμη έχω το πρώτο Golf του 76 και λειτουργεί κανονικά. Τα προβλήματα ξεκίνησαν όταν τα αυτοκίνητα απέκτησαν ηλεκτρονικά και οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες την λάθος αντίληψη οτι τα αυτοκίνητα είναι για 5-7 χρόνια. Δεν υπολόγισαν την φτωχοποίηση που θα κάνει όλον τον δυτικό κόσμο να μαστορεύει το παλιό του αυτοκίνητο. Κάτι σαν τους Κουβανούς. Σήμερα , περισσότερο από ποτέ, η αξιοπιστία είναι το ζητούμενο κι η Γερμανία μάλλον χάνει το παιχνίδι. Και δεν το καταλαβαίνει.
manos... (3/4/2015, 13:37) Αφού έχουν όλο προβλήματα τα VW γιατί τα παίρνετε; Μόνο Ιαπωνία = αξιοπιστία και ποιότητα χωρίς να χαλάνε! Όχι γερμανικά σκουπίδια. Προτιμάμε Ιαπωνία και κυρίως TOYOTA!
delta... (1/4/2015, 01:17) Μάλλον οι περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτου πάνε στην παγκόσμια τακτική με το Ελληνικότατο όνομα ΒΡΑΧΥΒΙΟΤΗΤΑ. Δεν συμφέρει, δεν θα υπάρχουν πλέον αμάξια 20 ή και 30 χρόνων. Όλα τα αμάξια μετά το 2010+ θα έχουν ζωή 5-10 χρόνια. Μετά θα είναι ένα μάτσο σίδερα με πολλά και άλυτα προβλήματα. όπως είναι πλέον όλα τα ηλεκτρικά, οι μηχανές, οι υπολογιστές κλπ..... Για να πουλάνε οι εταιρείες τα νέα - υπερφορτωμένα με ένα κάρο βλακείες, αχρησιμοποίητες από την πλειοψηφία του μέσου οδηγού, σε ένα υπερφορτωμένο δίκτυο πόλης ( που σε οργανωμένα κράτη ) χρησιμοποιούν άλλες μορφές μετακίνησης και ουσιαστικά αχρηστεύουν όλα αυτά τα καλούδια που μας πουλάνε. Σε όλους τους τομείς γίνεται, δεν είναι δυνατόν να μείνουν τα αυτοκίνητα απ' έξω. Βλέπω τα παιδιά μας να μετακινούνται με παρόμοια αμάξια όπως αυτό το απίστευτο της Μερσεντέζ χωρίς οδηγό, όμορφο, ξεκούραστο, ανατομικό ...... αλλά μάλλον πόσο βαρετό! Και για πότε θα χώνεται και μια ένεση !!! από κάτω για το ιδανικό - βιολογικό γεύμα εν κινήσει δεν θα το καταλάβουν. Θα μου πεις γιατί ρε εσύ προτιμάς τα σουβλάκια και τα μεζεδάκια με το τσιπουράκι γεμάτα χοληστερίνη; Ναι ρε γαμώτο, αραχτός κάτω από ένα πλάτανο, σε ψάθινη καρέκλα και να ακούω τα διπλά καρμπιρατέρ των Alfaromeo να μην μπορούν να συντονιστούν. Είχε το γούστο του..... Τώρα πολύ ρομποτιά.... ρε παιδάκι μου και με ημερομηνία λήξης!!!
asika... (1/4/2015, 00:59) Η λύση είναι μία, μιας και οι περισσότεροι μάλλον ενδιαφέρονται για το περιτύλιγμα, η συνεργασία VW - TOYOTA και εξηγούμαι : μηχανή !!!!!!!! , ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά, εγγυήσεις ......... ΤΟΥΟΤΑ και αμάξωμα, εσωτερικό, ταμπλό, ποιότητα λοιπού περιτυλίγματος ......... VW.
Jex... (31/3/2015, 21:51) Jetta 07 tsi 140 hp,138.000 km μονο λαδια στα 25000 km λογω κινησης μονο σε υπεραστικες διαδρομες.Αναλωσιμα οπως n79.δεν εχω αλλαξει ουτε μπαταρια ουτε αναρτησεις ουτε τακακια.Οπως του φερθηκα μου φερεται.Το jettaki μου απλα το λατρευω.
antio... (31/3/2015, 21:40) vw golf tsi 5000χλμ συγχρονιζε 1ης 2ας 90000 προβλημα στον αεροσακο και φανταζομαι επεται συνεχεια!!
CUFLI... (31/3/2015, 19:27) Η αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου δεν εξαρτάται μόνο από το όχημα το ίδιο , αλλά και από την χρήση που του γίνεται από τον ιδιοκτήτη. Στην οικογένεια έχουμε αρκετά ¨φθηνα Γερμανικά" όπως VW, OLEL. Προσωπικά την τελευταία 5 ετία χρησιμοποιώ ένα LEON TSI 1.4 . Ομολογώ ότι δεν έχω κανένα απόλύτως πρόβλημα και έχω κάνει περί τα 120.000 km...μόνο τα αναλώσιμα αλλάζω....τακάκια και λοιπά. Βέβαια είναι πιστός (ΑΛΦΑΔΙ) στα service που μου υποδεικνύονται. Από την άλλη το αυτοκίνητο το οδηγώ γρήγορα, αλλά με σεβασμό. Γνωρίζω ότι είναι γρήγορο, αλλά δεν έχω αυταπάτες ότι είναι και κατηγορία GTI...ένα απλό μικρομεσαίο είναι με κάπως sport αίσθηση. Όσοι είχαν πρόβλημα με TSI κινητήρες ή δεν τηρούσαν τα servive ή ταλαιπωρούσαν αρκετά το αυτοκίνητο.
chang... (31/3/2015, 16:04) χρονια τωρα αναφερονται ουκ ολιγα προβληματα με κινητηρες βενζινης της vw αλλα ολοι κωφευουν.μπραβο σας που αναδειξατε το προβλημα ωστε να ξυπνησουν μερικοι που αγοραζουν vw με κλειστα τα ματια αλλα οταν ερχεται η λυπητερη στα service το μετανιωνουν.Εχω πεσει θυμα aftersales της vw (vw polo 2003) και ξερω...το μονο σιγουρο ειναι ο τι vw δεν θα ξαναγορασω ποτε γιατι δεν τη θεωρω αξιποστη μαρκα ξεκαθαρα! oσο για τις θυγατρικες μαρκες seat kai skoda ομοιως αν και δεν ξερω κατι απτο δεν θα τις προτιμουσα!
antpa... (31/3/2015, 09:00) Ego pantos re paidia exo ena golf vi tou 2009 me kinhtira tsi 1.4 160 hp. Einai oti kalitero exo parei apo 4 sunolika autokinhta sto parelthon. O kinhtiras apla de paizetai kai h poiotita einai poly pano apo to meso oro!!.
elmar... (31/3/2015, 08:45) Πότε επιτελούς θα ξυπνήσουμε ωρε Ελληνες να κάνουμε ένα μποϋκοτάζ διαρκείας στα προϊόντα αυτών που μας θεωρούν τεμπέληδες, μπαταχτσήδες, διεφθαρμένους κτλ;;;;;;; Ούτε το όνομα τους δεν θέλω ούτε να το ξεστομίσω αλλά ούτε και να το γράψω.
pries... (31/3/2015, 07:26) Είναι ώρα να ακουστούν λοιπόν τα δεινά μας.....2010 αγόρασα Golf 6 1,6 tdi καινουριο. Το κράτησα μεχρι το 2013 γιατι τα προβλήματα ηταν ατελείωτα . 1. το αυτοκίνητο εμπαινε σε safe mode συνεχως και εκοβε την ταχυτητα του . Μετα απο 6 μήνες ψαξιμο και πολλες επισκεψεις στο συνεργειο της αντιπροσωπειας και αφου αλλάξαμε αντλία πετρελαιου αποφανθηκαν οτι ελειπε απο την αρχη ενας αισθητηρας......2. οταν πηγαινα να στριψω εσφιγγε το τιμονι και δεν εστριβε στιγμιαια μεχρι που επανερχοταν παλι. Παλι επισκεψεις , ακινητοποιημενο το αυτοκινητο στο συνεργειο και αφου αλλαξαμε αυτοματο δυναμου , μετα δυναμο και τελικα ολο το μοτερ τιμονιου και την κρεμαγιερα το προβλημα λυθηκε. Τελικα το πουλησα και ησυχασα....
chara... (30/3/2015, 23:15) Απορώ πως ο κάθε σχολιαστης του άρθρου αιτιολογεί την άποψη του (καλή ή κακή για την VW).Θεωρώ ότι για να έχεις μια εμπεριστατωμένη άποψη πρέπει να έχεις οδηγήσει τα εν λόγω αυτοκίνητα (πόλη, εκτός πόλης, επαρχιακό-εθνικό δίκτυο, γρήγορα-αργά κτλ) καθώς και να έχει κάνει το ίδιο με τα αντίστοιχα μοντέλα σε διαφορετικές μάρκες. Πιστέυω οτι αν όχι ελάχιστοι έστω λίγοι το έχουν κατορθώσει. Άρα εκφέρουν μια γνώμη τύπου "ξανθιά ή μελαχρινή" (συγνώμη για το φαλλοκρατικό) λές και έχουν δοκιμάσει όλες τις ξανθιές ή τις μελαχρινές αγνοώντας ότι υπάρχουν και "κοκκινομάλλες" και όχι μόνο. Κάθε μία έχει την αξία της καθώς και τις ιδιαιτερότητες της, αρκεί να ξέρεις τι ζητάς και τι θα λάβεις. Συμπέρασμα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Και κάτι τελευταίο μη συγκρίνετε ανομοια πράγματα....τι σχέση έχουν τα αυτοκίνητα 10ετίας ή και 15ετίας που ήταν απλοικά σε σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα......Εάν τα αυτοκίνητα δεν χαλάγανε δεν θα αγοράζαμε καινούργια.......μέρος της καπιταλιστικής μας κοινωνίας......άλλωστε πάντοτε ελπίζαμε να γίνουμε σαν τους ευρωπαίους που αλλάζουν αυτ/τα στην 5ετία (μόνο και μόνο για κατανάλωση...) Ποιος φαντάζεται τον εαυτό του να έχει ένα αυτο/το 10ετίας ή 15ετίας (σαν τους ταξιτζήδες) που να "αντέχει" ακόμα για πολλά χρόνια και στην αλήθεια δεν θα το έχει βαρεθεί.....
demet... (30/3/2015, 22:40) Ο κόσμος έφαγε το παραμύθι με το "αυτοκίνητο του λαού" σε τιμή απόκτησης και συντήρησης "αυτοκίνητο του φραγκάτου" για 25 χρόνια, από όσο περίπου ξεκίνησε το Auto Motor und Sport. Τότε που το Golf είχε "αργόστροφο" μοτέρ 60 αλόγων από 1400κ.ε. με στάνταρ λάστιχα, καθίσματα, τιμόνι, δεξί εξωτερικό καθρέπτη και ρολόι αντί στροφομέτρου. Τότε που ούτε προσπέραση με αφάλεια μπορούσες να κάνεις με αυτό. Αλλά πάντα "κορυφαίο" στις κατατάξεις... Συμπέρασμα: τι να χαλάσει από εκείνο; Η κόρνα ή να κάψει κάποια λάμπα;... Οπότε όχι αγαπητέ Πέτρο, δε φταίει ότι κρατάμε τα αυτοκίνητα μας περισσότερο. Δεν είναι τόσο τα VW 15ετίας και βάλε που ταλαιπωρούν τους ιδιοκτήτες τους αλλά ιδιαίτερα τα νέα, της τελευταίας δεκαετίας, με τις πάμπολλες νέες τεχνολογίες που ακόμη τις λούζονται οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους. DSG χαλασμένα (τι και αν βάλανε ορυκτές βαλβολίνες; τα ίδια έχουν πάλι), μοτέρ Polo 1.8TSi προς πλήρη αντικατάσταση, μοτέρ 1.4TSi διτούρμπινα με πολλά προβλήματα, λάδια με τα λίτρα, παράθυρα που μένουν κάτω μαζί με πολλαπλασιαστές που πάνε άκλαφτοι (πάνε 15 που έχουν αυτές τις βλάβες στο group, νισάφι πια!) και και και και... Αν επιλέξεις Ιταλικό ή Γαλλικό στην ίδια κατηγορία και εξοπλισμό, έχεις μια οικονομική διαφορά ικανή να πληρώνεις ΟΛΕΣ τις ΤΥΧΟΝ βλάβες που θα παρουσιάσουν στο διάστημα χρήσης του. Μάλλον θα έχεις και ρέστα!... Αν πάρεις Γιαπωνέζικο (κατ'ευημισμό πλέον με εργοστάσια από Αγγλία μέχρι Τουρκία) και αν εξαιρέσεις το Σιβίκ και το Κασκάι, δε περισσέυουν χρήματα για οφθαλμίατρο, μιας και πρέπει να είσαι σχεδόν τυφλός για να σου αρέσει μέσα-έξω (βλ. Auris, Yaris κλπ). Αν και αυτά πλέον, βγάζουν τα θεματάκια τους... Ωραία πάντως τα λέμε το τελευταίο διάστημα!
georg... (30/3/2015, 21:44) Και πάνω που νόμιζα πως είχα ξεχάσει να οδηγάω... Είχα πάρει ένα ενοικιαστικό polo diesel manual και μου έσβησε πέντε φορές μέσα σε δύο μέρες μέσα στην πόλη εν κινήσει.. (με χαμηλές στροφές) Σε σημείο που άρχισα να πανικοβάλλομαι Επίσης μου φάνηκε πάρα πολύ σκληρός ο συμπλέκτης του σε σχέση με το polo βενζίνα που είχα πάρει την προηγούμενη φορά.
dkigr... (30/3/2015, 21:31) πληρώνει το πρόβλημα του Polo; Μια βόλτα από το φορουμ να δείτε τα παγια προβληματα των golf tsi όπως καδενες, βαλβιδες Ν, κακη κολλα οροφης...Θυμάστε τη πρώτη διαφήμιση των tsi; Ολοι οι αλλοι κινητήρες στην άκρη του δρόμου...Και συνέβη μετά το αντίθετο..προτιμότερο να επένδυε στα μηχανικά της μέρη παρά στην ωραία εικόνα του εσωτερικου
arapi... (30/3/2015, 21:16) Εχουν περάσει αρκετά μοντελα απο τα χέρια μου τα τελευταία 10 χρονια λογο δουλειάς.Το συμπέρασμα που εχω βγάλει ειναι οτι τα VW για αυτα που εχουν πανω τους(τεχνολογια) κινούνται πανω απο τον μέσο όρο στην αξιοπιστία.Τα θεωρώ πολυ πιο αξιόπιστα απο τα Γαλλικά και σαφώς απα τα Ιταλικά που με είχαν ταλαιπωρησει (Fiat Doblo,Alfa 147 1,6).Θα συμφωνήσω σε όσους αναφέρουν τα Ιαπωνικά ως πιο αξιόπιστα που ειναι λογικο γιατι εχουν πιο απλή τεχνολογια,αλλα χάνεις σε πολλα αλλα οπως οδηγική συμπεριφορά,πάτημα,ασφάλεια κλπ.Προσωπικα με αυτα που εχω δει στο group vag εχει ως εξής η κατάταξη οσο αφορά την αξιοπιστία: 1) Skoda, 2) VW, 3) Audi, 4) SEAT.
axl66... (30/3/2015, 21:00) VW ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ GOLF ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
tasat... (30/3/2015, 20:32) Οδηγώ golf εδώ και 15 χρόνια (3 μοντέλα στη σειρά). Το τελευταίο το έχω από το 2009 και μου έχει βγάλει σημαντικά προβλήματα (DSG κιβώτιο, συμπλέκτης, κλπ). Φοβάμαι ότι η ποιότητα της VW σε συνδυασμό με τα ακριβά service & ανταλλακτικά είναι μια τραγωδία. Σίγουρα η αξιοπιστία δεν είναι η δέουσα, καμία σχέση με ιαπωνικά αυτοκίνητα που είναι σκυλιά (και άσχημα σκυλιά...).
asika... (30/3/2015, 19:39) Ας αναλογιστούμε πόσα καλά έχουν κάνει τόσα χρόνια για μας οι "άσπονδοι φίλοι" μας οι Γερμανοί και πόσα συνεχίζουν να κάνουν μέχρι και σήμερα ! μήπως έχει έρθει η ώρα να αντιδράσουμε με τον τρόπο μας, καλός ο ύπνος αλλά μέχρι πότε θα κοιμόμαστε ??
carlo... (30/3/2015, 19:39) Μην αγοραζεται γερμανικα σκουπιδια.παρτε Ιαπωνικα αμαξια ειναι αξιοπιστα..μην αγοραζεται vw
panpa... (30/3/2015, 18:21) Μπορεί κάποιος ή κάποιοι να μου πουν υπεύθυνα αν τα ίδια ή παρόμοια συμβαίνουν στα audi, seat, skoda τους; Για τα τελευταία ειδικά από το 2005-6 και μετά ακούω τα καλύτερα. Αν και όπως πάει, Ιαπωνία και ίσως και Κορέα. Ποτέ δεν είχα γιαπωνέζικο, αλλά οδηγησα το civic 1.6d και έπαθα την πλάκα μου παντού. Και έχω Focus του 08. Λοιπόν περιμένω με ενδιαφέρον.
tzoke... (30/3/2015, 18:07) Το ιδιο ακριβως προβλημα, συγκεκριμενα σβησιμο κινητηρα πριν απο κυκλικη πορεια λογω start-stop, μου ετυχε σε test drive του opel mokka. Πρεπει να δοκιμαστουν κι αλλα μοντελα με start-stop και να ενημερωνεται ο κοσμος. Μακρυα απο polo και mokka diesel!
Palio... (30/3/2015, 17:05) Τα ηλεκτρικά του ήταν ανέκαθεν χάλια, εχω polo 16v κ από τον πρώτο χρόνο είχα πολλά προβλήματα με πάσης φύσεως ηλεκτρικά, συμφωνώ με το σχόλιο οτι έχει ακριβά ανταλλακτικα
b.mit... (30/3/2015, 16:29) Βασικά δεδομένου ότι το εργοστάσιο έχει αναγνωρίσει το πρόβλημα, ποιος λογικό -και ενημερωμένος άνθρωπος- θα επιλέξει το συγκεκριμένο μοντέλο; Με τα τωρινά δεδομένα πάντα μιλώντας
tasia... (30/3/2015, 15:09) Όχι, σίγουρα όχι, δεν είναι η Volkswagen η πιο αναξιόπιστη μάρκα. Υπάρχουν πολλές κατώτερές της!
mixac... (30/3/2015, 13:18) paidia ola auta einai uperbolika, exw polo tsi 1.2 105 kai einai kai dunato kai oikonomiko ! to groop vag einai me diafora kalhtero apo opoiadhpote allh marka! me thn katalhlh sintirish pou tou exw kanei to mono problhma tou htan mia pisw deksia lampa.Exw dn to phgainw sthn antiprosopia gt einai sigoura perito.sto mosxato einai enas ekseretikos mastoras eksidhkeumenos se auta ta autokinhta me times komple. venetsianos.gr
epifa... (30/3/2015, 13:05) Οποιος εχει πληρωσει καδενα TSI ξερει...
kosta... (30/3/2015, 13:03) Εγώ πάντως που έχω οδηγήσει παρά πολλά polo βενζίνης λόγω δουλειάς έχω διαπιστώσει ότι και αρκετά από αυτά σβήνουν. Έχετε παράπονα για τα polo βενζίνης ?
agour... (30/3/2015, 12:49) Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνεται τόσο μεγάλο θέμα για το αν κάποιοι κινητήρες καίνε λάδια. Ούτως οι άλλως καλό είναι κάθε χρόνο είτε να αλλάζεις είτε να συμπληρώνεις τα λάδια του κινητήρα. Έτσι λειτουργεί καλύτερα και διατηρείται πιο καθαρός, δηλαδή έτσι νομίζω.
xirog... (30/3/2015, 10:04) -Ασφάλεια -Ποιότητα -Αξιοπιστία Αυτά τα τρία αν τα νιώσεις θα σου δώσουν ένα εσωτερικό χαμόγελο ικανοποίησης. Τόσο απλά. εκτος αν ψάχνεις για Μόστρα (μάρκα) μονο. Εγώ προσωπικά βρήκα και τα 3 προαναφερθέντα αλλα και την εμφάνιση που έψαχνα, τώρα είμαι χαρούμενος με την επιλογή μου και είμαι σίγουρος πως δεν θα μετανιώσω για πολλά χρονια. όταν παίρνεις αμάξι περιμένεις βάση ποιότητας και αξιοπιστίας να σε βγάλει πολλά τίμια χιλιόμετρα. Η Volks δεν με έκανε ούτε να νιώσω έτσι αλλα ούτε να έχω τέτοιες προσδοκίες. δεν φταίω εγώ, δεν είμαι κολλημένος Αντί-VAG.. δεν ξέρω. διότι δεν έχω εμπειρία από μάρκες ούτε ήξερα για τα προβλήματα FSi-TSi που διαβάζω από αναγνώστες.. ισα ισα το Golf ήτανε για εμενα ένα από τα πιο όμορφα αμάξια και μου άρεσε σαν καλούπι από παλιά όπως και το τωρινό μικρογραφημένο του αδερφάκι το Polo! αλλα με τέτοιες κινήσεις που είδα έκοψα πέρα!
chatz... (30/3/2015, 10:00) Αν γίνει κάποια μετατροπή στο Polo και διορθώσουν το πρόβλημα, τότε θα πρέπει να ξαναγίνουν μετρήσεις και για τους ρύπους. Αν οι μετρήσεις δείξουν ρύπους περισσότερο από 100, τότε τί θα γίνει με το σήμα κυκλοφορίας; Δεν θα πρέπει να αναγκαστούν να το πληρώνουν οι ιδιοκτήτες;
Vasil... (30/3/2015, 09:57) το POLO ειναι σιγουρα κοκκινο κατακοκκινο !!! φιλος με 1.2 tsi 105hp στον πρωτο μηνα του ζητησε λαδι και που εισαι ακομα συμπληρωνω εγω . .