Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Test Drive ή «γουρούνι στο σακί»;
Διαβάστηκε από 4874 αναγνώστες

Όταν θέλετε να αποκτήσετε το νέο σας αυτοκίνητο, κάνετε test drive ή αγοράζετε «γουρούνι στο σακί». Και αν ναι, ξέρετε τι και πώς να δοκιμάσετε μέσα σε λίγα λεπτά; Όταν θέλετε να αποκτήσετε το νέο σας αυτοκίνητο, κάνετε test drive ή αγοράζετε «γουρούνι στο σακί»; Όταν θέλετε να αποκτήσετε το νέο σας αυτοκίνητο, κάνετε test drive ή αγοράζετε «γουρούνι στο σακί». Και αν ναι, ξέρετε τι και πώς να δοκιμάσετε μέσα σε λίγα λεπτά; «Αφού το οδηγήσατε πριν το αγοράσετε, τώρα τι ψάχνετε;» Αυτή ήταν περίπου απάντηση της Kosmocar σχετικά με το Volkswagen Polo Diesel που σβήνει στις χαμηλές στροφές. Σύμφωνα με αυτήν, δηλαδή, όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές πρέπει να είναι ειδικοί και υποχρεωμένοι να κάνουν test drive πριν αγοράσουν. Ακόμη και αν αγοράζουν για πρώτη φορά, πήραν μόλις το δίπλωμα και η όλη εμπειρία τους περιορίζεται στο: εδώ είναι το τιμόνι, εδώ τα πεντάλ, εδώ και το χειρόφρενο.

Αν, μάλιστα, υπάρχουν και κάποιοι που πίστεψαν τον πωλητή ότι «έτσι δουλεύουν τα diesel», κακό του κεφαλιού τους… Όπως και κακό του κεφαλιού τους, αν ανήκουν στο 16% τον αγοραστών οι οποίοι σύμφωνα με έρευνες αγοράζουν χωρίς καν να μπουν στο αυτοκίνητο!

Σας φαίνεται περίεργο; Και όμως 1 στους 6 αγοράζει χωρίς να κάνει test drive!
Ο μέσος όρος «λέει», ότι πριν την αγορά ο υποψήφιος αγοραστής δοκιμάζει 1-2 μοντέλα. Η ερώτηση όμως είναι: μήπως ακόμη και τότε ουσιαστικά δεν ξέρει τι αγοράζει, αλλά αγοράζει… γουρούνι στο σακί;

Γιατί πόσοι είναι αυτοί που ξέρουν τι να ζητήσουν και τι να εξετάσουν σε ένα test drive λίγων λεπτών;
Οι περισσότεροι μπαίνουν από το παλιό στο καινούριο και άρα είναι σίγουρο πως το καινούριο θα τους φανεί άριστο! Πόσο άριστο όμως είναι στην πραγματικότητα και τι μπορείτε να κάνετε;

Τι πρέπει να ζητήσετε και να δοκιμάσετε σε ένα test drive;
1. Πρώτα από όλα οδηγείστε τον κινητήρα που σας ενδιαφέρει και όχι κάποιον με περισσότερα άλογα ή ροπή. Αυτόν που θα αγοράσετε.
2. Έπειτα, ζητήστε να δείτε την εξοπλιστική έκδοση που σας ενδιαφέρει, γιατί κατά το test drive αν οδηγήσετε μια πλούσια έκδοση θα εντυπωσιαστείτε και όταν θα είστε με το κλειδί στο χέρι θα απογοητευτείτε…
3. Επίσης, μην κρίνετε σε σχέση με το υπάρχον αυτοκίνητό σας. Το καινούριο έτσι και αλλιώς είναι καλύτερο και μάλιστα με τεράστια διαφορά. Οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο από το καλύτερο αυτοκίνητο του 2008.
4. Οδηγήστε άλλα δύο μοντέλα άμεσους ανταγωνιστές, ακόμα και να δεν σας κάνουν «κλικ». Έτσι θα έχετε ένα καλύτερο μέτρο σύγκρισης.
5. Λάβετε υπόψη τυχόν ιδιαιτερότητές σας, π.χ. ένα μεγάλο αυτοκίνητο δεν χωράει σε ένα στριμόκωλο πάρκινγκ.
6. Παρκάρετε υπό κανονικές συνθήκες και όχι στην αλάνα της Έκθεσης.
7. Επιλέξτε εσείς την διαδρομή του test drive. Ιδανικά θα είναι να περάσετε από «σημεία» τα οποία σας είναι οικεία, ώστε να αξιολογήσετε οι ίδιοι την ανάρτηση, το τιμόνι, τα φρένα.
8. Καθίστε σε όλες τις θέσεις, ειδικά πίσω και μαζί με τα παιδιά. Αν έχετε παιδιά, ένα «στενάχωρο» αυτοκίνητο πίσω δεν είναι φρόνιμη επιλογή.
9. Έχετε το ραδιόφωνο κλειστό, ώστε να διαγνώσετε θορύβους.
10. Και τέλος -και πιο σημαντικό- είναι πριν το test drive να διαβάσετε το σχετικό άρθρο μας, ώστε να ξέρετε τα ισχυρά και αδύνατα σημεία του μοντέλου.

Εσείς, λοιπόν, κάνετε test drive πριν αγοράσετε αυτοκίνητο; Και αν ναι, κοιτάτε τα σημαντικά ή περιορίζεστε στο πόσο όμορφο είναι, σε πόσα χρώματα βγαίνει ή στο πόσο καίει και επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα; Ή μήπως είσαστε από αυτούς που ψάχνετε ακόμη περισσότερο τα πράγματα πριν αγοράσετε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
manos... (3/4/2015, 12:58) Δυστυχώς δεν υπάρχουν όλα τα μοντέλα για test drive, αν κι εγώ το θεωρώ απαραίτητο για να δεις πώς είναι στο δρόμο αυτό το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει. Αν ψάξεις για μίνι, μικρό, μικρομεσαίο (και μεσαίο αλλά με μικρότερη πιθανότητα) όλο και αυξάνεται η πιθανότητα να μπορείς να κάνεις test drive μιας και πιστεύω ότι είναι οι πιο best seller κατηγορίες.
lalmi... (1/4/2015, 17:43) ...εμ, έπρεπε να επιλέξεις group VAG με κινητήρα τεχνολογίας tsi που στα χαρτιά λέει 105hp και στη ρόδα δίνει 117hp! Γερμαναράδες ψεύτες!!
xalan... (1/4/2015, 02:49) οχι δεν κανω τεστ drive. να κανω 5 χιλ μεσα στην Αθηνα , να καταλαβω τι?
Giova... (1/4/2015, 01:03) Αμα σχολιαζει κ εδω η loukia μπορειτε να σβησετε τους σχολιασμους εντελως...
ferra... (31/3/2015, 18:28) Δυστυχώς όταν αγοράζεις μικρά οχήματα κάτω των 2000 κυβικών, στα μεγαλύτερα της σειράς δεν έχει όχημα για test drive, όπως επίσης και για τα πιο μεγάλα.Αγόρασα το opel nurburgring edition, και δεν υπήρχε ούτε το opc, ούτε το gsi για test drive.Αγόρασα το ford focus rs500 σε δημοπρασία, και δεν υπήρχε ούτε το rs για test drive, επίσης γίνονται ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ. Test drive κάποιων ωρών και αν, δεν λέγεται test drive, ούτε εως 4000 στροφές, ούτε μην το τρέχεις τόσο, ούτε μη το ένα και μη το άλλο.Απλά να χαμε να λέγαμε είναι ΟΛΑ ΑΥΤΑ.Τυπικές διαδικασίες οι οποίες τις περισσότερες φορές δεν οδηγούν σε σαφή και ασφαλή συμπεράσματα.Όσα βλέπει η πεθερά είναι.Θα έπρεπε από παλιά να ήταν η κατάσταση διαφορετική, τώρα με τις υπάρχουσες συνθήκες θαύματα δεν γίνονται.Έστω και αυτό το λίγο είναι καλύτερο από το καθόλου test drive.
sasd... (31/3/2015, 17:09) εννοειται οτι το κανουμε τεστ..ομως..κοιταξτε παραδειγμα.πηγα στην βολβο,στην μεταμορφωση,και ζητησα να κανω βολτα το s60.Το αμαξι που μου διαθεσαν,ηταν το προηγουμενο μοντελο,μετο αναλογικο καντραν.Πηγαμε και εθνικη,οπου λιγο πριν βγουμε στην εθνικη,το αυτοκινητο επεσε σε μια λακουβα.Αμεσως ακουσα θορυβο απο την πισω αναρτηση.Ρωτησα λοιπον την πωλητρια,για ποιο λογο εχει θορυβο η αναρτηση ή τελος παντων τί ηταν αυτο που ακουσα και δεν ηξερε...ΕΡΩΤΗΣΗ:πως θα ξερω εγω,πριν παρω πχ βολβο,οτι ο συγκεκριμενος θορυβος,δεν ειναι φυσιολογικος;
stath... (1/4/2015, 15:14) Δυστυχώς δεν υπάρχουν όλα τα μοντέλα της κάθε εταιρείας για τεστ ντράιβ, αλλά και όσα υπάρχουν δεν μπορείς να τα οδηγήσεις εντελώς ελεύθερα, για να δεις αν ικανοποιούν τις απαιτήσεις σου. Το μόνο που μπορείς να καταλάβεις είναι αν σε ικανοποιεί η θέση οδήγησης και μερικά άλλα πράγματα, μικρής σημασίας. Από πληροφορίες που έχω, στην Αμερική σου δίνουν το αυτοκίνητο ελεύθερα να πας όπου θέλεις και να το οδηγήσεις όπως θέλεις. Να σημειώσω και κάτι άλλο. Κανένα αυτοκίνητο έστω και να το δοκιμάσεις, δεν είσαι σίγουρος αν έχει την ιπποδύναμη που λένε τα χαρτιά. Αγόρασα πριν χρόνια ένα Peugeot 106 Rally, που λένε τα χαρτιά ότι έπρεπε να έχει 105 ίππους και όταν πήγα στο δυναμόμετρο, έδειξε 95. Αυτό πως μπορείς να το καταλάβεις με ένα τεστ ντράιβ; Άλλο αυτοκίνητο δοκιμάζεις και άλλο αγοράζεις.
geome... (1/4/2015, 13:22) Το τεστ ντράιβ το θεωρώ απαραίτητο, επειδή ακόμα και ένα αυτοκίνητο που είναι στα χαρτιά τέλειο, μπορεί να έχει κάποια λεπτομέρεια που ενοχλεί. Φυσικά μετράει το πόσο σημαντική είναι αυτή η λεπτομέρεια, σε σχέση με τα άλλα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Αν και τελικά, το τεστ ντράιβ χρησιμεύει στο να μην πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο που δεν του αρέσει, αφού τελικά θα πάρει αυτό που αρέσει στη γυναίκα του!
kk... (1/4/2015, 11:25) Με τη μορφή που έχουν τα σημερινά test drive, δεν έχουν νόημα. Τι να καταλάβεις σε λίγα λεπτά; Το ιδανικό θα ήταν να το δοκιμάσεις για μία ολόκληρη μέρα ώστε να εξετάσεις αυτά που αναφέρετε