Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy ΒΜW vs Honda
Διαβάστηκε από 10472 αναγνώστες

Civic και BMW Σειρά 1 στα ίδια λεφτά. Εσείς τι λέτε; Αξίζουν τα λεφτά τους; Civic και BMW Σειρά 1 στα ίδια λεφτά περίπου. Εσείς τι λέτε; Αξίζουν τα λεφτά τους; Civic και BMW Σειρά 1 στα ίδια λεφτά. Εσείς τι λέτε; Αξίζουν τα λεφτά τους; Civic και BMW Σειρά 1 στα ίδια λεφτά. Εσείς τι λέτε; Αξίζουν τα λεφτά τους; Έβλεπα το Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (BTCC). Honda εναντίον BMW. Ένα Τype-R και μια ΒΜW 125i M Sport σφάχτηκαν μέχρι το τέλος. Η πρώτη θέση κρίθηκε με διαφορά 4 χιλιοστών του δευτερολέπτου.

Honda ή BMW; Civic ή BMW Σειρά 1; 

Υπάρχει άραγε αυτό το δίλημμα; 

Βλέπω ήδη έξαλλους τους fan της Honda να διαμαρτύρονται και μόνο που τόλμησα να το σκεφτώ. Αυτοί, όμως, που είναι υποχρεωμένοι να δείξουν χαρακτήρα και να αντιμετωπίσουν το θέμα αφ` υψηλού, είναι οι fan της BMW: Σιγά μην καθίσουν να ασχοληθούν με τους κοινούς θνητούς!

Ας δούμε όμως τι συμβαίνει στην πραγματικότητα: 

-
image=BMW
-Tεχνολογία= Δίλλημα (θα συζητάμε με τις ώρες γι αυτό)
-Αξιοπιστία=Honda
-Αfter Sales= Τα χάλια τους και οι δύο μάρκες (όπως δείχνουν οι αναφορές στην έρευνα του Autocheck)
-Τιμές= περίπου ίδιες

Τι να πάρω λοιπόν;

A) BMW Σειρά 1 1,6 diesel από 23.220 ευρώ
Ισχύς: 95 ίπποι/4.000 σ.α.λ., 
Ροπή: 235 Nm/1.750 σ.α.λ., 
Μέση κατανάλωση: 4,1 λτ./100 χλμ.,
0-100 χλμ./ώρα: 12,2 δλ., 
Τελική ταχύτητα: 185χλμ./ώρα, 

Εξοπλισμός: ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, 6 αερόσακους, Ηλεκτρικοί-θερμαινόμενοι καθρέπτες, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμός

Κίνηση: Πίσω

Ανάρτηση: Εμπρός Γόνατα Μακ Φέρσον, πίσω πολλαπλών συνδέσμων

ή

Β) Honda Civic 1,6 diesel από 21.170 ευρώ 
Ισχύς: 120 ίπποι/4.000 σ.α.λ., 
Ροπή: 300 Nm/2.000 σ.α.λ., 
Μέση κατανάλωση: 3,6 λτ./100 χλμ.,
0-100 χλμ./ώρα: 10,5 δλ., 
Τελική ταχύτητα: 207 χλμ./ώρα, 
Χώρος (κερδίζει το Civic τη μάχη και με τα 407 λτ. πορτ μπαγκάζ)

Εξοπλισμός: ESP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, 6 αερόσακους, Ηλεκτρικοί-θερμαινόμενοι καθρέπτες, cruise control, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμός

Κίνηση: Εμπρός

Ανάρτηση: Εμπρός Γονατα Μακ Φέρσον, πίσω ημιάκαμπτος άξονας



Εσείς τι λέτε; Αξίζουν τα λεφτά τους; ΒMW Σειρά 1 ή Ηonda Civic; 

Πέτρος Τριανταφύλλης
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
giprg... (2/5/2017, 19:55) εγω ειμαι χοντακιας κι οσοι αλλοι ειναι ξερουν οτι μπορει μoνο honda αλλα bmw respect!!
ch036... (5/6/2015, 20:21) ΤΟ ΒΜW ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ PREMIUM ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΕΝΩ ΤΟ CIVIC ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ. ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Η BMW ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ.
teots... (22/4/2015, 22:37) το bmw δεν βλεπεται απο εμφανιση. Που πας ρε καραμητρο διπλα στο διαστημικο Honda
lou_r... (21/4/2015, 23:24) Ασφαλως και προτιμω την bmw απο το αχρωμο αοσμο και κακασχημο honda.Αυτοκινητο δεν παιρνεις μονο για τα 20 αλογα παραπανω αλλα και για να χαιρεσαι που καθεσαι μεσα και το στησιμο του ασσου ειναι κατα πολυ ανωτερο απο του honda χωρια την πολυ καλυτερη ποιοτητα του εσωτερικη.Τωρα αν η honda εχει αστοχια υλικου 1 προς 160 και η bmw 1 προς 80 δε με νοιαζει και τοσο θα το ρισκαρω και θα παρω την bmw αλλα οχι αυτη με τα 95 αλογα προτιμω αυτη με τα 116 που εχει 4 χιλιαρικα παραπανω και οχι 2 και με αυτην επρεπε να γινει η συγκριση
paulo... (21/4/2015, 00:16) Το νεο ford focus.Καλυτερο κ απ τα δυο
Vaska... (20/4/2015, 23:29) Απο που εώς που έχουν τα ίδια λεφτά; Αν η honda έβγαζε έναν δεύτερο κινητήρα με 25 ίππους λιγότερους θεωρώ ότι θα το κοστολογουσε τουλάχιστον 2000 λιγότερο. 2+2(23-21)=4000 ευρώ κάτω δεν ειναι ίδια τιμη ειναι μια κατηγορία κάτω.
adrea... (20/4/2015, 21:24) Η διαφορά για μένα έιναι μεγάλη το civic υπερέχει 25 άλογα εργοστασιακα 1.5 δευτερόλεπτα στα 0-100 άλλα 22χιλιόμετρα ανά ώρα τελική και πάνω από αυτα και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το εχω 29000 χιλιόμετραμετρα είναι η χαρά του οικογενειάρχη άν το κυκλοφορης μονος έχεις και τα τυχερά σου.Από γκαζια πατάει γερά φόρτομένα άδειο και πάει τρένο στο δρόμο (διαβητης). Από έξοδα σερβης 150 ευρω 5 λίτρα λάδι 0-30w φίλτρο λαδιού και πετρελαίου και αέρα και καμπινας ανά 20000 χιλιόμετρα.Κατανάλωση 4.5 λίτρα ανά 100 km.Τα περισσότερα μέσα στην πόλη. Στο Honda.de που το δινει η εταιρία για taxi το δίνει εγγηυση 300.000χιλιόμετρα ή 5χρόνια. Ιαπωνικό με κλειστα τα ματια βλεπεις το συνεργιο μονο όταν είναι για το πρόγραμματισμένο σερβις. BMW θα το πρώτημούσα μονο 130diseal άν βγαίνει να κάνω μπαντιλικια για 2 χρόνια όσο έχει εγγύηση νιώθεις καλύτερα όταν φεύγει ο κωλος του αυτοκινήτου, αλλά δεν είναι εποχές για βασιλιάδες φθορά ελαστικών περισια λεφτά για καυσίμα και συνεργεία. Honda και δεν θα μετανοιωσεις.
manos... (20/4/2015, 21:03) Το Honda Civic προτείνω ως καλύτερη επιλογή! Ο 1,6 diesel κινητήρας του είναι πολύ καλός, είναι ακόμη πιο αξιόπιστο και πιο μοντέρνο εμφανισιακά. Η BMW Σειρά 1 έγινε πιο όμορφη μετά την ανανέωση και είναι κορυφή σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα. Καλή επιλογή και ο "άσσος" της BMW.
vcf19... (20/4/2015, 20:10) HONTA , ειναι ολο προσοντα.....
kouyi... (20/4/2015, 20:09) Η BMW με αυτό το κινητήρα, είναι χαμένη απο χέρι. Αφήστε που έχει χώρους supermini κατηγορίας. Το Civic απ την άλλη, δεν είναι κακό, αλλά όταν στα ίδια χρήματα υπάρχει η Giulietta, δεν τίθεται δίλημμα.
arxon... (20/4/2015, 17:18) Honda Civic...χωρίς δεύτερη σκέψη
giorg... (20/4/2015, 15:18) Κανένα από αυτά...υπάρχουν κι άλλες προτάσεις με λιγότερα λεφτά και καλύτερες κριτικές σε κάποιους επιμέρους τομείς,όπως το Toyota Auris 1.4 D-4D (από 19.000 ευρώ περίπου και με τις άψογες after sales υπηρεσίες της Τoyota).
barra... (20/4/2015, 14:58) προσωπικά κλείνω προς τον Ασιάτη. ναι ίσως η bmw να έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία αλλά έτσι όπως τη βλέπω μου δείχνει λίγο...φθηνή για bmw. Ασε που το Χόντα έχει και πιο δυνατό κινητήρα...
pas.h... (20/4/2015, 14:53) Το μονο που ειναι κοινο ειναι η κατηγορια.Γιατι σε ολα τα αλλα οι διαφορες ειναι απο μεγαλες εως πολυ μεγαλες!Και εξηγω...στην βασικη εκδοση (με ελαφρως καλυτερο εξοπλισμο το civic)ειναι 2.000€ πιο φθηνο,σε τεχνικα χαρακτηριστηκα ιπποδυναμη-ροπη-καταναλωση υπερτερει το civic κατα κρατος,ενω υπερτερει και σε χωρους.Απο την αλλη το bmw υπερτερει σε ποιοτητα κατασκευης-φινιρισμα στο εσωτερικο και για τους ψαγμενους στην πισω αναρτηση αν και σε αυτες τις ιπποδυναμεις ειτε εχεις αξονα ειτε πολλαπλων συνδεσμων αν δεν πηγαινεις στο οριο δεν καταλαβαινεις διαφορα!Παντως και τα 2 για αυτα που προσφερουν ειναι υπερτιμημενα!Εγω προσωπικα στην κατηγορια αυτη πιστευω πως υπαρχουν πιο προσιτες επιλογες π.χ. leon ecomotive η peugeot 308 1.6 diesel που ειναι πολυ ανταγωνιστηκα σε ολους τους τομεις και στοιχιζουν 4-5 χιλιαρικα λιγοτερο συν τα πιο προσιτα service.Αν παλι επρεπε να διαλεξω απο τα 2 του συγκριτικου θα διαλεγα το civic.
ebeta... (20/4/2015, 12:53) honda- ιπποδυναμη....,bmw πολλαπλοι συνδεσμοι......
zymot... (20/4/2015, 11:57) Τό ΧΟΝΤΑ χωρίς σκέψη....!
ricor... (20/4/2015, 11:44) Θα έλεγα χόντα δίχως συζήτηση όμως το bmw έχει το πρεστιζ μιας premium εταιρείας. Αν για κάποιον η κατοχή κλειδιών με σήμα την προπέλα είναι σημαντικότερο κριτήριο τότε ας κοιτάξει εκεί σκεφτόμενος και αν μπορεί να το συντηρήσει. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν θα απέκλεια το σιβικ!
fghh... (20/4/2015, 11:33) κανενα...υπαρχουν και αλλες μαρκες.