Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Οι καινούργιοι Super Diesel
Διαβάστηκε από 12017 αναγνώστες

Οι νέοι super diesel εκτός από οικονομικοί σε κατανάλωση, θέλουν να προσελκύσουν τον αγοραστή και με τις επιδόσεις που είναι σε θέση να προσφέρουν. Μπορούν οι καινούργιοι Diesel κινητήρες να ανταγωνιστούν τη βενζίνη σε ότι αφορά τις επιδόσεις; Η μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεως, το μεγάλο όπλο των diesel έναντι των turbo βενζίνης. Οι νέοι super diesel εκτός από οικονομικοί σε κατανάλωση, θέλουν να προσελκύσουν τον αγοραστή και με τις επιδόσεις που είναι σε θέση να προσφέρουν. Μπορούν οι καινούργιοι Diesel κινητήρες να ανταγωνιστούν τη βενζίνη σε ότι αφορά τις επιδόσεις; Ο ισχυρότερος δίλιτρος diesel του κόσμου, VW 2λτ. BI-TDI Οι νέοι super diesel εκτός από οικονομικοί σε κατανάλωση, θέλουν να προσελκύσουν τον αγοραστή και με τις επιδόσεις που είναι σε θέση να προσφέρουν. Μπορούν οι καινούργιοι Diesel κινητήρες να ανταγωνιστούν τη βενζίνη σε ότι αφορά τις επιδόσεις; Ο 1600άρης twin turbo diesel της Honda. Οι νέοι super diesel εκτός από οικονομικοί σε κατανάλωση, θέλουν να προσελκύσουν τον αγοραστή και με τις επιδόσεις που είναι σε θέση να προσφέρουν. Μπορούν οι καινούργιοι Diesel κινητήρες να ανταγωνιστούν τη βενζίνη σε ότι αφορά τις επιδόσεις; 380 Nm από 1600 κυβικά για τον Renault 1.6 dCi. Οι νέοι super diesel εκτός από οικονομικοί σε κατανάλωση, θέλουν να προσελκύσουν τον αγοραστή και με τις επιδόσεις που είναι σε θέση να προσφέρουν. Μπορούν οι καινούργιοι Diesel κινητήρες να ανταγωνιστούν τη βενζίνη σε ότι αφορά τις επιδόσεις; Στο όχι μακρινό παρελθόν, οι κινητήρες πετρελαίου ήταν συνδεδεμένοι με χαμηλή ισχύ, χαμηλό στροφάρισμα και γενικά ήταν στην συνείδηση των οδηγών ως καταλληλότεροι για επαγγελματικά οχήματα λόγω μεγάλης οικονομίας καυσίμου που προσφέρουν. 

Τώρα τελευταία όμως, με την εξέλιξη της τεχνολογίας, οι κινητήρες πετρελαίου απειλούν ευθέως τους βενζινοκινητήρες στην ιπποδύναμη και τους ξεπερνούν εύκολα στην ροπή με αποτέλεσμα η επιλογή μεταξύ των δύο να μην είναι τόσο προφανής. Το γεγονός ότι μόνο σε diesel τετρακύλινδρους συναντούμε 2 turbo, σε συνδυασμό με την οικονομία που προσφέρουν, καθιστούν τους κινητήρες βενζίνης φτωχούς συγγενείς σε χαμηλομεσαίες χωρητικότητες.

VW 2λτ. BI-TDI

Η VW παρουσίασε έναν καινούργιο δίλιτρο κινητήρα diesel ο οποίος ούτε λίγο ούτε πολύ είναι ισχυρότερος και με πολύ περισσότερη ροπή και από τον δίλιτρο βενζίνης που τοποθετείται στο Golf GTI και ισάξιος με τον κινητήρα βενζίνης που τοποθετείτο στο παρελθόν στο Honda S2000 και με περισσότερη ροπή από τον 3,8 λίτρων κινητήρα βενζίνης που τοποθετείται στην Porsche 911 Carrera GTS .

Σε ότι αφορά τα τεχνικά του, να αναφερθεί ότι πρόκειται για έναν κινητήρα 1968 κυβικών εκατοστών με δύο turbo, και μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεως που αποδίδει 240 ίππους στις 4000 σαλ. και ροπή 500 Nm από τις 1750-2500 σαλ. Αυτά τα νούμερα τον τοποθετούν στην απόλυτη κορυφή των δίλιτρων diesel παγκοσμίως αφού κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει δίλιτρο diesel σε αυτά τα επίπεδα ισχύος και ροπής προς το παρόν.

Ο κινητήρας τοποθετείται προς το παρόν στο Passat αποκλειστικά με τετρακίνηση γιατί κρίθηκε ότι η ροπή είναι πολύ μεγάλη για να την διαχειριστούν οι εμπρός τροχοί και συνεργάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Η δε κατανάλωση είναι εντυπωσιακά χαμηλή για την αποδίδόμενη ισχύ και είναι στα 5,3 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 139 γραμμάρια/χλμ.
Πάντως η VW δεν επαναπάυεται στις δάφνες της, αφού στην βάση αυτού του κινητήρα θα εξελίξει ακόμα έναν όπου θα προσθέσει ηλεκτρικό turbo και μεταβλητό χρονισμό των εκκεντροφόρων για να πάει την ισχύ στους 272 ίππους.


HONDA 1,6 I-DTEC TWIN TURBO

Η Honda, στην τελευταία γενιά του Civic και του CR-V είχε τοποθετήσει έναν κινητήρα 1,6 λίτρων πετρελαίου που απέδιδε 120 ίππους και 300 Nm ροπής, ο οποίος κρίθηκε ιδιαίτερα αξιόλογος.

Παίρνοντας ως βάση αυτόν λοιπόν, πρόσθεσε ένα ακόμη Turbo και πήγε την ισχύ στους 160 ίππους και την ροπή στα 350 Nm στα επίπεδα ενός Nissan 370Z περίπου, δηλαδή 100 ίπποι στο λίτρο, νούμερα εντυπωσιακά για κινητήρες πετρελαίου. 

Ο κινητήρας τοποθετείται στο Honda CR-V και μπορεί να συνεργαστεί με το νέο εννιάρι αυτόματο κιβώτιο της Honda. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι ότι καλύτερο έχει να προσφέρει η Ιαπωνία αυτήν την στιγμή σε μηχανές πετρελαίου.

RENAULT 1,6 ENERGY dCi TWIN TURBO

Η Renault έχει εξελίξει και αυτή από την μεριά της έναν Super Diesel. Πρόκειται για τον Energy 1,6 dCi με δύο Turbo ο οποίος θα διατεθεί σε διάφορες στάθμες ισχύος. Πάντως σε ένα γράφημα που είχε ανακοινώσει πέρυσι, τα νούμερά του είναι 160 ίπποι στις 4000 στροφές και ροπή 380 Nm στις 1750 στροφές με το 90% της ροπής να είναι ήδη διαθέσιμο από τις 1500 στροφές, ροπή που είναι περισσότερη από του πολεμικού δίλιτρου Megane RS. 

Ο συγκεκριμένος κινητήρας τοποθετείται ήδη στο Opel Vivaro σε πιο ήπιες ρυθμίσεις με 120 και 140 ίππους και αναμένεται να τοποθετηθεί στα ερχόμενα μοντέλα της Renault που αναμένονται και ίσως σε κάποια της Nissan.


Ποια είναι η γνώμη σας; Μπορούν οι καινούργιοι Diesel κινητήρες να κοιτάξουν στα μάτια τους αντίστοιχους βενζίνης σε ότι αφορά τις επιδόσεις;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
amour... (24/4/2015, 19:26) Αυτός ο bi-turbo με τα 50 κιλά ροπή εδώ και μερικούς μήνες με έχει αναστατώσει! Χα-χα. Εντυπωσιακά νουμερα, 240 αλογα.... 0-100 σε 6 δευτερα!! ελεος, πιο γρηγορο από Α4 βενζινο-2λιτρο. Κύριοι, μια χαρά οι νέοι ντίζελ, ναι "βγάζουν" καλά άλογα, ΑΛΛΑ έχουν δρόμο σε σχέση με ένα καλό μοτέρ βενζίνης. Πήρα και εγω ένα από αυτά... μεγάλη διαφορά σε κατανάλωση (αν και πολύ θέλω να δω πόσο πραγματικά θα καταναλωνουν τα 240 ντιζελο-αλογα...), ροπή στο ταξίδι, και μέχρι εκει. Πριν, η βενζίνη μου, είχε λειτουργία σαν Ελβετικό ρολόι, γκάζι, και αμεσότητα ματιάς! Μια χαρά τα 120, 136, και 184 αλογα, αλλά από κραδασμούς, θορυβο, και λαχάνιασμα, να φάνε και οι πόρτες!!
giann... (23/4/2015, 13:06) Ρε πάτε καλά;Ποιές επιδόσεις βλέπετε;Άπο πού;Κάτοχος grande punto diesel και πρωην κάτοχος punto gt λέω με σιγουριά ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ....Το ένα τρελό γκάζι και το άλλο απλά πάει στο δρόμο.Η διαφορά είναι στην κατανάλωση.Πάρτε πρώτα βόλτα κανα τούρμπο βενζίνα και μετά κάντε την σύγκριση.
geome... (22/4/2015, 21:13) Ναι, σίγουρα μπορούν, αλλά καλύτερα να συνδυάζονται με διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο πολλών σχέσεων. Με έχει εντυπωσιάσει πάντως ο 1600-άρης diesel της Honda, με τη στρωτή και εύστροφη λειτουργία του. Φυσικά όσοι απολαμβάνουν τα ανεβοκατεβάσματα των στροφών του κινητήρα, δεν πρόκειται να πεισθούν ποτέ.
kosta... (17/4/2015, 22:09) Που είναι ο 1,6 diesel του Opel Astra? Ως κάτοχος ενός Astra 1,8 140hp, μπορώ να πω οτι οδηγόντας το diesel με 136hp, έμεινα έκπληκτος με τις επιδόσεις και την κατανάλωση. Και απο θόρυβο ούτε που κατάλαβα. Απ`ότι φαίνεται η νεα γενιά diesel, νίκησε τους νόμους της φυσικής/κατεστημένο...RIP βενζίνη...μόνο σε μικρά αυτοκίνητα πόλης πια...
ferra... (17/4/2015, 16:36) Όχι πάλι με την vw, όχι άλλο VW MOTORSPORT, θα πηδηχτώ από το παράθυρο, ΦΤΑΝΕΙ ΛΕΜΕ ΠΙΑ. Οι κινητήρες βενζίνης δεν έχουν πει ακόμα την τελευταία τους λέξη.Δεν μπορείς να νικήσεις τους νόμους της φυσικής, την εκρηκτικότητα δεν μπορείς να την δημιουργήσεις τεχνητά σε κανέναν πετρελαιοκινητήρα. Από εκεί και πέρα το δίλλημα είναι ροπή ή ιπποδύναμη.
black... (17/4/2015, 14:08) Μην γελιέστε. Τα πολλά άλογα θέλουν και πολύ σανό. Κι εγώ έχω ένα 1500 diesel και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, μέχρι εκεί όμως.
tolis... (17/4/2015, 13:36) ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ!!! ΕΧΩ ΕΝΑ ΝΤΙΖΕΛ 1,4 ι30 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ!