Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μούφα-premium
Διαβάστηκε από 7016 αναγνώστες

Κάναμε μια έρευνα και πήραμε 10 διαφορετικές απαντήσεις. Ρίξτε μια ματιά και πείτε μας την δική σας γνώμη. Τι πρέπει να έχει το premium μοντέλο, για να πειστούμε και να τα σκάσουμε; Κάναμε μια έρευνα και πήραμε 10 διαφορετικές απαντήσεις. Ρίξτε μια ματιά και πείτε μας την δική σας γνώμη. Τα έχουμε πάρει λίγο στο κρανίο, με τα premium, τον τελευταίο καιρό. Όλοι ξαφνικά δηλώνουν premium. Κάναμε, λοιπόν, μια έρευνα ανάμεσα σε γνωστούς και φίλους που ασχολούνται με το αυτοκίνητο και…κουφαθήκαμε.
 
Ανεβάσαμε τις απαντήσεις σαν σχόλια για να μπορείτε να κάνετε like σ` αυτές, με τις οποίες συμφωνείτε. Κυρίως όμως θέλουμε να ανεβάσετε την δική σας άποψη για το θέμα.

Μήπως τελικά πρέπει να αποφασίσουμε εμείς, οι καταναλωτές, τι είναι premium και να τα ανακοινώσουμε στους κατασκευαστές;
 
Πότε είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε, για κάτι, πολύ παραπάνω; Αρκεί ένα σήμα ή θέλουμε ουσιαστικά πράγματα κάτω από το σήμα αυτό; Τι πρέπει να έχει το premium μοντέλο, για να πειστούμε και να τα σκάσουμε; 
 
Το Automotive news είναι το No1 ειδησεογραφικό site αυτοκινήτου παγκοσμίως, που απευθύνεται κυρίως σε στελέχη εταιρειών αυτοκινήτου.

Βρήκαμε ένα δημοσίευμα του 2010 που έβαζε τους ίδιους προβληματισμούς στα στελέχη των εταιρειών αυτοκινήτου όλου του πλανήτη.

Συγκεκριμένα ρώταγε:

"Θέλαμε να μάθουμε εάν οι αναγνώστες μας πιστεύουν ότι η Alfa Romeo, η Lancia, η Saab (που υπήρχε τότε) και η Volvo θα πρέπει να τοποθετηθούν στην ίδια κατηγορία με μοντέλα των BMW, Mercedes και Audi; Ή μήπως ανήκουν στην ίδια κατηγορία με κατασκευαστές όπως η Volkswagen, η Ford και η Renault;"
 
Εμείς, όλες τις απαντήσεις που δημοσίευσε το Automotive news τις ανεβάσαμε σαν σχόλια, για να μπορέσετε να κάνετε like σ` αυτές, με τις οποίες συμφωνείτε.
 
Το Automotive news σημειώνει επίσης ότι τα σχόλια αυτά θα ενταθούν στο μέλλον, αφού ακόμη περισσότερες premium μάρκες θα «κατέβουν» κατηγορίες, ενώ οι πιο «λαϊκές» μάρκες θα προσπαθήσουν να ανέβουν σε πιο premium κατηγορίες.
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
dimko... (1/5/2015, 22:20) Premium κατα τη γνώμη μου ειναι όρος που έρχεται από παλαιότερα που υπήρχαν φίρμες με βασικό μοντέλο 1600 ή 2000 κυβικά σε εποχές που τα 1200-1300 ήταν ήδη αρκετά · έτσι δεν υπήρχε φθηνό μοντέλο στην γκάμα τους . Τέτοιες ήταν η γνωστή γερμανική τριάδα αλλα και η συμμετοχή των Alfa και lancia στα ραλλυ τους έδινε κύρος . Η Volvo με (τότε) τα γνωστά θηριώδη αμαξώματα είχε επίσης το κοινό της . Όλα αυτά και με τα downsizing στους κινητήρες και αμαξώματα δεν εχουν νόημα πλέον . Συμφωνώ με τον σχολιαστή που γράφει για παράδειγμα ότι το Α8 ειναι premium όχι όμως και το Α1 .
tasos... (1/5/2015, 13:17) το premium είναι το κάτι παραπάνω , το κάτι ξεχωριστό …. Η πλούσια έκδοση .
888ro... (30/4/2015, 23:57) Premium (!?) ... μήπως έτσι ή κάπως έτσι ονομάζονται τα συμπλέγματά μας, που για να αισθανόμαστε καλύτερα πρέπει να τα πληρώνουμε & μάλιστα πολύ ακριβά? Οι οποιοι(ες) επίδοξοι γρήγοροι ''χεράδες'', πόσο ποιό γρήγορα, έχουν την δυνατότητα (& γνώση-εμπειρία) να πάνε τα ακριβά τους κονσερβοκούτια, όταν π.χ. υπάρχει ένα radar Tutor, μήπως έχουμε την τάση να παραμυθιαζόμαστε & να πληρώνουμε γι' αυτό? Πόσο ελλειμματικές προσωπικότετες είμαστε τελικά? ... & αυτοί που ''κατέχουν'' έστω premium (αλήθεια πόσοι από εμάς γνωρίζουν τι σημαίνει η λέξη στα Ελληνικά?), ξέρουν τι σημαίνει π.χ. ροπή στρέψεως, ορθή πίεση ελαστικών (πόσοι κύριοι-ες διαθέτουν πιεσόμετρο ελαστικών?)... αλήθεια τι σημασία έχουν για την ασφαλή μετακίνησή μας όλα αυτά & τελικά μήπως υπάρχει και premium ευχάριστη οδήγηση & και δεν το ξέραμε (?) ... νάναι οι προβληματισμοί μας μόνο αυτού του είδους
bezov... (29/4/2015, 18:40) premium μοντέλα έχει η κάθε εταιρια! πχ! δεν μπορεις να πεις premium to A3...! To A8 είναι! premium δεν ειναι το civic, είναι όμως το Legend. premium δεν ειναι το focus ειναι ομως το scorpio γιατι απλα έχουν το κάτι παραπάνω! ;όλες οι εταιριες έχουν τετοια μοντέλα! δεν ειναι premium το σηματακι καθε ετσιριας ακομα κι αν ειναι το αστερι! ΔΕΝ μπορει να ειναι premium η σειρα Α της mercendes!
Tanas... (29/4/2015, 00:31) Το οτι στην ελλαδα κάποιοι θεωρούν premium την vw λεει πολλα.οταν το ιδιο όχημα με διαφορετικά πλαστικά κανει να φουσκώνει απο υπερηφάνεια και ψευτουπεροχη ο ιδιοκτήτης εκει καταλαβαίνουμε ποσο καλη δουλεια εχει κανει το τμήμα προπαγάνδας-μάρκετινγκ του γκρουπ.γιατι πέρα απο τα διαφορετικά σε εικόνα και υφή πλαστικά ποια ειναι η διαφορα μεταξύ a1 ,fabia,polo,Ibiza;κι ομως υπαρχει αυτη η πεποίθηση. Οσο για την αμαρτία του ντιρετόρε της fiat,που λέγεται lancia,οποίος ειχε μπει σε Θεσις,Κάππα,και σας λιγότερο σε Δέλτα και Ύψιλον,τοτε καταλαβαίνει οτι υπήρχε και η τίμια αίσθηση premium,χωρις να μπαινει βαθιά το χέρι...
zaxos... (28/4/2015, 22:23) Είναι πολύ απλό ......φτιάχνεις μια στατιστική Αανάλογα με την οικονομική κατάσταση των αγοραστών....ΟΛΟΙ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΟΥΛ και μιλάνε για τογιτες,νισσαν κλπ κλπ ΜΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΙΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΟΙ 8 ΣΤΟΥΣ 10 ΣΚΑΝΕ ΜΥΤΗ ΜΕ ΤΙΣ 3 ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΦΙΡΜΕΣ.....ΣΤΗΝ ΚΟΝΟΜΑ ΟΛΟΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΤΗΣ ΜΠΕΜΠΑΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΉΡΙΑ!!!!!!!!Χαχαχαχαχα
agrot... (28/4/2015, 11:42) Premium είναι το αυτοκίνητο που σε κάνει να νιώθεις καλά.... είτε είναι wardburg είτε είναι Rolls..
tmprs... (28/4/2015, 10:42) Premium είναι μια εφεύρεση του marketing για να βγάζουν οι κατασκευαστές μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους ανά πωλούμενη μονάδα. Κάποτε ίσως είχε και ουσιαστικό νόημα, όταν π.χ. η αίσθηση μόλις έμπαινες στο σαλόνι μιας Μερτσέντες ήταν πολύ διαφορετική από αυτή ενός Φίατ ή Ρενό ή Όπελ. Τώρα οι διαφορές δεν είναι τόσο συγκλονιστικές όσο παλαιότερα. Τώρα premium είναι αυτό που η εταιρία έπεισε τον αγοραστή να νιώθει. Αν η Φίατ σε έπεισε πως αν πάρεις 500 είσαι premium τύπος και το κάνεις, τότε το 500 είναι premium! Η Μερτσέντες δεν κάνει κάτι πολύ διαφορετικό! Πόσο πραγματικά καλύτερη είναι σαν αυτοκίνητο η Α class σε σχέση με ένα Focus; Τα παραπάνω λεφτά που κοστίζει πάνε στην αίσθηση που σε έπεισε το τμήμα μάρκετινγκ της Μερτσέντες να πληρώσεις. Οι τελευταία φορά που μια μικρή Μερτσέντες ήταν πραγματικά premium ήταν όταν έβγαινες από μια 190 και έμπαινες σε ένα π.χ. Passat της εποχής εκείνης...
valex... (28/4/2015, 08:39) Premium είναι πχ η Lexus που συνδυάζει ποιότητα και αξιοπιστία στο μαξ. Οταν ένα αυτοκίνητο έχει βαθμολογία κοντά στο μάξ σε 8 από τα 10 κριτήρια αξιολόγησης μπορεί ας πούμε να θεωρηθεί premium
savha... (27/4/2015, 22:10) Καταρχήν με την έννοια "premium" περιγράφεται ένα προϊόν όταν η συνολική του ποιότητα είναι πέραν κάθε προσδοκίας. Όμως η ποιοτητα για τον κάθε καταναλωτή διαφέρει στον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτή. Άρα premium μπορεί να θεωρείται για μένα ένα αυτοκίνητο επειδή έχει εξαιρετικό δερμάτινο σαλόνι ενώ για κάποιον άλλο μπορεί να είναι οι πολύ καλές επιδόσεις σε συνδυασμό με πολύ καλή οικονομία καυσίμου. Συνεπώς δε μπορεί να χαρακτήριζεται premium ένα αυτί από τους ίδιους του τους κατασκευαστες.
alex-... (27/4/2015, 19:47) Θεωρώ ότι Premium αυτοκίνητα - <<προϊόντα>> είναι εκείνα ,των οποίων το καθαρό κόστος κατασκευής (δηλ. χωρίς δαπάνες marketing, δικτύου πωλήσεων κ.τ.λ.) αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό της τελικής λιανικής τιμής. Τη FORD τη θεωρούμε Αμερικάνικη ;
info... (27/4/2015, 16:41) Ο Κλάιβ Γκόλντθορπ από τη Μεγ. Βρετανία πρότεινε μια κατηγοριοποίηση τριών επιπέδων που περιλαμβάνει τις μάρκες Ελίτ (Aston Martin, Bentley κ.λπ.), Πρεστίζ (Audi, BMW, Mercedes) και Premium (Alfa Romeo, Honda, Jeep, Lancia, Mitsubishi, Peugeot, Renault, Saab, Subaru, VW και Volvo)
info... (27/4/2015, 16:40) Ο Κωνσταντίνος Αλεξάνδρου από την Ελλάδα πρότεινε τη δημιουργία ενός γκρουπ «ημί-premium» μαρκών, όπου θα έβαζε τη Volvo, την Alfa, τη Saab, τη Lancia, αλλά και τη Lexus
info... (27/4/2015, 16:40) Ο Γιαν Λέσκινεν από τη Φινλανδία έγραψε ότι στη χώρα του η Volvo είναι μια πιο επιθυμητή μάρκα από ό,τι η BMW, η Audi ή η Mercedes. Προσέθεσε ότι η Alfa, η Lancia και η Saab δεν θεωρούνται premium στη Φινλανδία.
info... (27/4/2015, 16:39) Ο Βίκτορ Ραϊνάλντι από τη Γαλλία βάζει την Alfa και τη Volvo στις premium μάρκες γιατί θεωρεί ότι οι Γάλλοι αγοραστές τους υπολογίζουν παραπάνω από τις γαλλικές μάρκες. Δεν πιστεύει ότι η Saab και η Lancia είναι premium.
info... (27/4/2015, 16:39) Ο Τζιανπάολο Αλταφίνι από την Ιταλία αμφιβάλει για το μέλλον της Lancia, η οποία πουλά λίγα αυτοκίνητα εκτός της εγχώριας αγοράς της. Προσέθεσε ότι η Lancia σαν premium μάρκα έχει πεθάνει εδώ και καιρό.
info... (27/4/2015, 16:38) Ο Κλαούντιο Περλίνι από το Βραζιλία θέλει οι τέσσερις μάρκες να μείνουν στην premium κατηγορία, ακόμη και εάν είναι επανασχεδιασμένα Fiat (Alfa, Lancia), Opel (Saab) και Ford (Volvo) γιατί, στο κάτω-κάτω, «Τι είναι η Audi τελικά; Ένα VW με διαφορετικά σήματα!»
info... (27/4/2015, 16:38) Ο Ρικάρντο Ολιβέιρα από την Πορτογαλία έγραψε ότι μια κοινή πλατφόρμα δεν πρέπει να είναι λόγος για ένα μοντέλο να μη θεωρείται premium, αφού μια μέρα, όλοι οι κατασκευαστές θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα σε κάθε κατηγορία
barra... (27/4/2015, 14:50) premium σημαίνει πολλά: 1. ποιότητα & υλικά κατασκευής 2. τεχνολογίες 3. R&D 4. μεταπώληση 5. η αίσθηση που αποκομίζεις εν' τέλει οτι αυτό που έχεις είναι μοναδικό (για τα λεφτά του)
pvena... (27/4/2015, 14:37) Premium είναι αυτό που όταν μπαίνεις μέσα, το καταλαβαίνεις ότι μπήκες σε premium
ferra... (27/4/2015, 14:28) Premium είναι εκείνα τα στοιχεία που πιστεύει καθείς ιδιοκτήτης πως πρέπει να διαθέτει το όχημα του.Δεν υπάρχουν αξιώματα, πρέπει, κ.τ.λ.
ioann... (27/4/2015, 12:48) premium einai afth h kathgoria opou oi aytokinitoviomhxanies ependyoyn perissotera kefalaia sthn ekselixi tou design kai ths ekswterikhs piothtas twn ylikwn ....kai ligotero sta texnika tou aytokinhtou...synithws xrsisimopoiyn texnika merh pio symvatikvn modellvn....:)
info... (27/4/2015, 10:51) Είναι εκείνα που σου προσφέρουν την καλύτερη παθητική ασφάλεια
info... (27/4/2015, 10:51) Είναι οι μάρκες που έχουν αντέξει στο χρόνο
info... (27/4/2015, 10:50) Eίναι αυτά που έχουν στοιχεία που δεν τα βρίσκεις αλλού
info... (27/4/2015, 10:50) Είναι αυτά που δεν χαλάνε, δηλαδή τα ιαπωνικά
info... (27/4/2015, 10:50) Είναι μόνο τα Mercedes, BMW, Audi
info... (27/4/2015, 10:49) Premium είναι τα γερμανικά
info... (27/4/2015, 10:49) Είναι τα ακριβά αυτοκίνητα που τα αγοράζουν λίγοι
info... (27/4/2015, 10:51) Είναι αυτά που κρατάνε τιμή μεταπώλησης