Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Autocheck – Η νέα έρευνα
Διαβάστηκε από 42927 αναγνώστες

Ποιοι βγήκαν και ποιοι μπήκαν στα «κόκκινα»
Οι νέες μάρκες που μπήκαν στην έρευνα.
Ποια μάρκα έχασε 42% σε ένα μήνα και ποια κέρδισε 10% και μπήκε ψηλά, στα πράσινα.
Ξεπέρασαν τις 900 οι αναφορές σας αυτό το μήνα και είχαμε θεαματικές ανακατατάξεις. Ποιοι βγήκαν και ποιοι μπήκαν στα «κόκκινα» Οι νέες μάρκες που μπήκαν στην έρευνα. Ποια μάρκα έχασε 42% σε ένα μήνα και ποια κέρδισε 10% και μπήκε ψηλά, στα πράσινα. Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών …μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.

Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας!)

Η πρώτη φάση της έρευνας – οι 400 πρώτες αναφορές – ήταν ιδιαίτερα σημαντική φάση.
Μετά την δημοσίευση της έρευνας, είχαμε εκατοντάδες σχόλια αναγνωστών που συμφωνούσαν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, με τα αποτελέσματα της έρευνας. Ταυτόχρονα η έρευνα μπήκε στην 2η φάση, όπου οι καταναλωτές συμμετείχαν στην έρευνα, έχοντας δει πλέον τα αρχικά αποτελέσματα.

Στην 2η αυτή φάση οι αναφορές σας ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Τα αποτελέσματα που ακολουθούν βγήκανε από 935 αναφορές, που ελέγξαμε προσεκτικά.
Οι αναγνώστες του Auto Τρίτη πρασίνισαν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκίνισαν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους.
Μια μάρκα που εμφανίζεται 100% πράσινη, είναι επειδή είχε μόνο πράσινες «μπαλίτσες». Μία που εμφανίζεται κόκκινη στο 45% είναι γιατί μόνο το 45% από τις «μπαλίτσες» που συγκέντρωσε ήταν πράσινες, ενώ οι υπόλοιπες ήταν κόκκινες. Είχε δηλαδή περισσότερες κόκκινες.




Τα αποτελέσματα είναι και αυτό το μήνα εντυπωσιακά.

- Οι πράσινες μάρκες (όσες συγκέντρωσαν πάνω από 85%) έγιναν 13 καθώς
Chevrolet και Subaru μπήκαν στην έρευνα και πήγανε στα πράσινα, ενώ και η Alfa Romeo πήρε 10% και μπήκε στα πράσινα.

Έτσι:
- Iαπωνία, Κορέα, Ford και Alfa Romeo είναι οι πράσινες μάρκες.
- Στα κόκκινα η VW, αλλά και BMW που έχασε 42% και από το 83% βρέθηκε στο 41%, αλλά και η Smart που μπήκε στην έρευνα.
- Mazda και Hyundai χάσανε την πρωτιά, καθώς απέκτησαν και κόκκινη «μπαλίτσα».
- Στα μεγάλα πορτοφόλια προηγείται η Mercedes με 81%, ακολουθεί η Audi με 65% και η BMW στα κόκκινα με 41%. Στην κατηγορία αυτή τα πράγματα είναι δύσκολα για τις μάρκες, αφού οι αγοραστές τους –δικαίως- έχουν πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις. Βάζουν λοιπόν στα κόκκινα την μάρκα τους για λόγους, που δεν φαίνονται να ενοχλούν τους ιδιοκτήτες των άλλων μαρκών.
- Στους Ευρωπαίους οι Ιταλοί προηγούνται με 86%, είναι δηλαδή στην πράσινη ζώνη, ενώ ακολουθούν οι Γάλλοι με 67% και οι Γερμανοί με 61% στην κίτρινη ζώνη.
- Η VW έμεινε στα κόκκινα, αλλά φαίνεται αποφασισμένη να βελτιώσει την θέση της, καθώς ξεκίνησε μεγάλη καμπάνια για τις after sales υπηρεσίες της, με πολύ φθηνότερες τιμές για τα service, αλλά και νέες υπηρεσίες για τους πελάτες της. Φαίνεται ότι έλαβε το μήνυμα που στείλατε, μέσω της έρευνας Autocheck του Auto Τρίτη.

Αυτό είναι ίσως και το σημαντικότερο για μας, όσες εταιρείες είναι πραγματικά έξυπνες, θα αντιδράσουν άμεσα προς όφελος του καταναλωτή, που θα δει καλύτερες και φτηνότερες υπηρεσίες τώρα που βρήκε τρόπο, μέσω του Autocheck να εκφράσει τα παραπονά του. Ελπίζουμε να δούμε γρήγορα αντίστοιχες ενέργειες και από την BMW που οι κάτοχοι της την οδήγησαν πολύ χαμηλά, αλλά και από την Honda, όπου παρόλο ότι οι κάτοχοι της την κατατάσσουν στα πράσινα, ταυτόχρονα γκρινιάζουν για τις after sales υπηρεσίες της (σχετικό σχόλιο, ήρθε πρώτο σε κόκκινα likes, των αναγνωστών).

Εξαιρέσαμε την Volvo από την 2η φάση της έρευνας. Στις πρώτες 400 αναφορές ήταν μία από τις τρεις κόκκινες μάρκες με 46%. Αμέσως μετά την δημοσίευση της έρευνας, ακολούθησε μια βροχή πράσινων αναφορών, που το σύστημα ελέγχου της έρευνας ξεχώρισε αμέσως σαν ύποπτες, καθώς όλες είχαν ένα κοινό χαρακτηριστικό: ήταν μικρά διαφημιστικά σποτς για την Volvo. Καμμία σχέση με την λογική που έχουν οι υπόλοιπες 920 αναφορές. Ζητήσαμε λοιπόν από την Volvo Hellas να μας επιβεβαιώσει ότι οι αναφορές αυτές δεν προέρχονται από ανθρώπους που έχουν επαγγελματική σχέση με τον χώρο του αυτοκινήτου, ούτε από συγγενείς τους, όπως σαφώς καθορίζουν οι προϋποθέσεις συμμετοχής στην έρευνα. Δεν πήραμε καμμία απάντηση.

Ζητάμε συγγνώμη από όποιον κάτοχο της Volvo εξαιρέσαμε την αναφορά του, για τους λόγους που αναλύσαμε παραπάνω, αλλά οι προϋποθέσεις συμμετοχής στην έρευνα, σαφώς τονίζουν, ότι για ευνόητους λόγους, δεν μπορούν να μετέχουν άτομα που σχετίζονται με την αγορά αυτοκινήτου, ούτε και συγγενείς τους.

Η εκτίμηση μας είναι ότι οι πραγματικές αναφορές θα άφηναν την Volvo στα κόκκινα. Ο λόγος είναι ότι τα Volvo είναι Ford προηγούμενης γενιάς, άρα θα μπορούσαν και αυτά να είναι στο 85%. Οι κάτοχοι τους όμως, τα αγόρασαν πολύ ακριβότερα από τα αντίστοιχα Ford, άρα θα τα κρίνουν με την λογική που «κρίνουν τα μεγάλα πορτοφόλια» (όπως αναλύσαμε σε προηγούμενη παράγραφο), όπου το παραμικρό λάθος κοστίζει.

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mange... (6/10/2016, 15:21) Αυτό που είναι περίεργο πάντως και αναφέρεται και σε άλλα σχόλια αναγνωστών, είναι ότι παρόλα τα προβλήματα που έχουν κατά γενική ομολογία πλέον τα αυτοκίνητα του ομίλου VAG καθώς και το κάκιστο after sale και τα ακριβά σέρβις τους, τα περιοδικά και τα ΜΜΕ γενικότερα συνεχίζουν και τα εκθεσιάζουν σαν τα πιο ολοκληρωμένα και τα πιο καλά αυτοκίνητα... Ακόμη και σε αυτή την έρευνα το autotriti παρόλο που η VW κατατάσεται στην χειρότερες μάρκες εδώ στην Ελλάδα το Autotriti αμέσως την σχολίασε θετικά λέγοντας ότι ξεκίνησε αμέσως καμπάνια για την βελτίωση των After Sales υπηρεσιών της... Εμένα προσωπικά μου φαίνεται ύποπτο αυτό. Σαν έρευνα πάντως μου αρέσει πολύ και την επιβραβεύω και εύχομαι να την συνεχίσει το Autotriti ώστε να αυξηθεί ο όγκος πληροφοριών και να βγούν πιο αξιόπιστα συμπεράσματα για το πόσο ικανοποιημένος είναι ο κόσμος από την κάθε μάρκα αυτοκινήτου. Επίσης θα ήθελα να μπουν και περισσότερες μάρκες στην έρευνα....
tdima... (15/2/2016, 03:36) mitsubishi l200 safari του 2007 απλά ταγικό! έχει βγάλει τα πάντα από ζημιές ....
arelm... (13/8/2015, 07:03) δεν εχω κανενα λογο να μην πιστεψω και να μην συμμεριστω τα οσα λεγονται για την VW,απλα να μοιραστω και γω την εμπειρια μου με το GOLF TSI 1.4 του 2008...δεν εχει κανει τσικ στα 91.000 χλμ....αντιθετως το προηγουμενο αμαξι μου MEGANE COUPE 1.6 του 1999 τοχα χρυσοπληρωσει σε ζημιες απο νωρις...
anton... (6/8/2015, 23:54) Το 11 αγορασα ενα FOCUS III σημερα γραφει 25,000 χιλιομετρα και μολις ανακαλυψα οτι αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι αυτο που νομιζα στο καντραν μου βγαζει κατα καιρους ενα μυνημα steering wheel male function το πηγα στην ford για ελεγχο και μου ηπαν πιθανη βλαβη στο ηλεκτρικο υδραυλικο τιμονι κοστος βλαβης 1800 Ευρω δεν καλυπτεται απο την εγγυηση αν και εχει 5 χρονια διοτι τα 2 πρωτα χρονια ειναι για ολα τα υπολοιπα τρια μηχανη κιβωτιο τα συμπερασματα δικα σας .
Sakis... (27/6/2015, 13:01) Αυτα που γράφετε για την BMW κσι η σύγκριση που κάνετε ειναι παντελώς αναληθή και χέ..... για αυτα που γράφετε εσεις γιατί απο οτι ξέρω στην Γερμανία που ζω κιόλας ειναι πρώτη στην ποιότητα στην Premium κατηγορία. Ούτε εχει ανακαλέσει τόσο σοβαρά προβλήματα τα τελευταία 15 χρονια όπως πχ η Mercedes να σκεφτούμε τη τεχνολογική εξέλιξη κρύβεται μεςα σε μια bmw για να την κανει τόσο χαρακτηριστικά ξεχωριστή στην οδήγηση και μετα να την συγκρίνετε με κατι αλά μποστοκινιτα θα έλεγα κατώτερης κατηγορίας με οτι αυτό συνεπάγεται
giala... (7/6/2015, 22:13) Exω daihatsu sirion χιλιαρακι με 65000 χμ αγορασμενο καινουριο το 09, σερβισ σε τοπικο συνεργειο,με λαδια αποκλειστικα δικα μου (mobil 1 0-40) καθε 10000 χλμ κανενα απολυτως προβλημα μεχρι τωρα.Πριν ειχα το jimny, ποιοτικα υποδεεστερο του sirion αλλά και μ αυτο δεν ειχα κανενα μηχανικο προβλημα ηταν και φτιαγμένο ψηλωμενο κλπ,και θα το είχα ακόμα αν δεν εβαζε στόχο η γυναικα μου εκεινο το δεντρο χαχα(δόξα το Θεό ούτε γρατσουνια η γυναικα μου στ αναθεμα τα παλιοσιδερα)
atian... (6/6/2015, 22:21) Προσωπικά περνάω του τελευταίους μήνες τα πάνδεινα με ένα όπελ με έξοδα πάνω από χιλιάρικο σε ένα έτος και αναπολώ το παλιό μου γιαπωνέζικο εστω και εξ Αγγλίας που με είχε πάει 16 χρόνια μόνο λάδια και φίλτρα
k.gal... (25/5/2015, 17:05) Επειδή βλέπω αρκετή διχογνωμία στους φίλους σχετικά με την αξιοπιστία θέλω να πω κάτι (σχετικά πάντα με αυτά που έχω καταλάβει ως τώρα): Όταν λέμε πως ένα μοντέλο-μια φίρμα δεν είναι αξιόπιστη δε σημαίνει πως όλα τα αυτοκίνητά της βγάζουν ζημιές. Αυτό που μετράμε είναι το αυξημένο ποσοστό ζημιών που θα παρουσιάσει το δείγμα, πχ 15 αυτοκίνητα από τα 100. Εδώ είναι το πρόβλημα, ότι ουσιαστικά σε μια "ύποπτη" μάρκα παίζεις περισότερο τζόκερ ενώ σε έναν αξιόπιστο κατασκευαστή παίζεις λιγότερο. Ξέρω προσωπικά Toyota Avensis που άλλαζε εγκέφαλο κάθε 6 μήνες. Απλά αυτό ήταν 1 στα 100 (λέμε τώρα). Το πολύ θετικό εδώ πέρα είναι βέβαια πως η αντιπροσωπία της Toyota ήταν δίπλα στον καταναλωτή και κάλυπτε τα πάντα με αποτέλεσμα: την αγορά πάλι Toyota. Είναι και θέμα διαφοράς νοοτροπίας, τι ελέγχους διασφάλισης ποιότητας κάνει ο κάθε κατασκευαστής. Στα χαρτιά όλα υποτίθεται πως δουλεύουν. Τι θα γίνει όμως όταν η κεφαλή έχει κάτσει πάνω στο μπλοκ του κινητήρα με μια μικρή απόκλιση 1 χλστου βγαίνοντας από τη γραμμή παραγωγής όπου παράγονται πχ 1000 κινητήρες ημερισίως? Ο Ιάπωνας θα το κόψει. Ίσως το ίδιο κι ο Γερμανός. Θα κάνει το ίδιο κι ο Ισπανός? Γιατί κάθε κομένο κομμάτι είναι και επιπλέον χασούρα για το εργοστάσιο = μεγαλύτερη τιμή του προϊόντος.
cps42... (5/5/2015, 04:33) Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω με την αναξιοπιστία των Γερμανικών μοντέλων. Δύο διαφορετικά mercedes στην οικογένεια, διαφορετικών γεννεών μοντέλα, ίδιας κατηγορίας, το ένα χειρότερο από το άλλο... Το τελευταίο, το έδωσα όσο-όσο, με περίπου 130000χλμ. γιατί βαρέθηκα κάθε-τρεις και λίγο να πηγαίνω στο συνεργείο (αφού φυσικά δοκιμάσαμε και άλλα συνεργεία), ενώ τα service τους γινόντουσαν πολύ πριν το ανακοινώσει το καντράν. Πανέμορφα αυτοκίνητα, εξαιρετικά και αξιόπιστα σασμάν, ασφαλέστατη οδική συμπεριφορά, εντυπωσιακά σαλόνια, αλλά ακόμη και παρκαρισμένο να το είχες, ζημιές βγάζανε! Τα ηλεκτρονικά τους, ασταθή και ζημιάρικα, μηχανικά παρεμφερείς φθορές και βλάβες στα περίπου ίδια χιλιόμετρα... τι να πρωτοθυμηθώ...., τι να πρωτοαναφέρω! Πήρα Ιαπωνικό (made in Japan-όχι μόνο Ιαπωνική μάρκα) και θα τολμήσω να πω ότι σώθηκα!!! Το άκουγα από άλλους και δεν το πίστευα ποτέ... ΔΕΝ πρόκειτε να αγοράσω ποτέ ξανά κανένα Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο! Και τη Volvo που την είχα σε κάποια εκτίμηση, η έρευνα άλλα έδειξε...ειλικρινά δεν το περίμενα για τη Volvo! Για το VAG group, ναι, ήξερα από πολλούς γνωστούς τα χάλια τους... χειρότερα και από τα Mertcedes πράγματι!
vange... (2/5/2015, 19:29) ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΑ ΟΣΗ Η ΕΓΓΥΗΣΗ.ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΕΞΤΡΑ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ.ΤΑ ΙΑΠΩΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΕΑΤΙΚΑ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΥΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ(5 ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ)ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ.ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΞΩΠΛΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
besto... (1/5/2015, 16:50) Mitsubishi !!!! Όπως τα είπε και φίλος πιο πάνω, σκίσιμο, λιώσιμο, πιες του το αίμα, σκυλί μαύρο !!! Από το 2008 έχω lancer 1800, κανένα μα κανένα πρόβλημα, τυπικά τα service πολύ λίγα χρήματα. Ακούω κάτι νούμερα στα ευρωπαϊκά και με πιάνει η καρδιά μου .. Αξιοπιστία στο full !!
ioanc... (30/4/2015, 22:04) Από το 2009 έχω το Scirocco 1.4 160ps και δεν μου έχει παρουσιάσει το παραμικρό... παλαιότερα είχα Opel χωρίς ζημιές, Mitsubishi χωρίς ζημιές και πριν το VW, το Kia Suhma χωρίς ζημιές, η διαφορά όλων των προηγούμενων αυτοκινήτων ήταν στην ποιότητα των πλαστικών και γενικά σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία.... Δεν ξέρω αν έτυχε να είμαι τυχερός σε αυτό... είναι να μην σου τύχει!!! ;)
sk8ha... (30/4/2015, 17:44) Μitsubishi απο μενα για παντα!!!!! Του πινεις το αιμα, το πεθαινεις, το σκιζεις διχως αυριο. Χωρις οικτο και ελεος και δεν καταλαβαινει Χριστο!!! Συνεργειο μονο για servis τα λαδακια του και φιλτρο λαδιου και αυτο ειναι ολο :)
dimoi... (28/4/2015, 22:34) Οι 2 μεγαλες Γερμανικες εταιριες που ειναι στις τελευταιες θεσεις της ερευνας,θεωρω οτι τα τελευταια 10-12 χρονια εχουν παρει την κατιουσα,αλλα δεν γνωριζω επακριβως τον λογο...Απο προσωπικη εμπειρια μονο θα πω οτι,απο την στιγμη που αγορασα ενα VW Golf IV το 2001 τα προβληματα δεν σταματουσαν με τιποτα...Ειτε μηχανικα(δισκος πλατο),ειτε ηλεκτρονικα(εγκεφαλος),ειτε ηλεκτρολογικα...Ολα αυτα μεσα σε 14-16 μηνες αν θυμαμαι καλα!!Αλλα θυμαμαι πολυ καλα οτι με ειχαν κοροιδεψει στην αγορα του εν λογω αυτοκινητου,καθως την εκδοση Generation υποτιθεται ειχε τελειωσει η προσφορα της και μετα απο μικρο χρονικο διαστημα την επανεφεραν ενω εγω ειχα παρει με τα ιδια χρηματα την φτωχοτερη εκδοση(ζαντες 13",χωρις ραδιο CD,klp)...Προφανως τα κραταγαν για "δικους" τους ανθρωπους...
kouyi... (28/4/2015, 20:35) Επιτέλους, ο μύθος για την ιταλική αξιοπιστία έπεσε. Συνεχίστε να αγοράζετε γερμανικά.....
xgior... (28/4/2015, 01:45) Λογικο το συμπερασμα που βγαινει και αυτο ειναι που γνωριζει ολος ο κοσμος.Ιταλος και ιαπωνας συνεπαγεται αξιοπιστια, και ο γερμανος συνεπαγεται με συνεργεια.Χρονια τωρα ειναι γνωστο οτι αν εχεις γερμανικο εισαι ο καλυτερος φιλος του μαστορα.