Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Το χρώμα του χρήματος
Διαβάστηκε από 8030 αναγνώστες

Πόσα κιλά μπογιά μπορεί να χρειάζονται για να βαφτεί ένα αυτοκίνητο; Πόσο να έχει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική; Είναι όντως το μεταλλικό χρώμα ακριβό ή μας δουλεύουν οι εταιρείες; Πόσα κιλά μπογιά μπορεί να χρειάζονται για να βαφτεί ένα αυτοκίνητο; Πόσο να έχει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική;  Όποιος έχει βάψει έναν τοίχο στη ζωή του ξέρει πως με καμιά 20ριά κιλά βάφεις ολόκληρο σπίτι. Πόση μπογιά μπορεί να χρειάζεται για ένα αυτοκίνητο και πόσο μπορεί να κοστίζει αυτή η μπογιά που στοιχίζει ο κούκος αηδόνι αν θες να την «αναβαθμίσεις» σε μεταλλική; 

Κάντε μια έρευνα αγοράς και δείτε πόσο παίζει από μάρκα σε μάρκα και μοντέλο σε μοντέλο η διαφορά του μεταλλικού χρώματος. Αναρωτηθήκατε γιατί είναι το κόστος τόσο μεγάλο; 700 ευρώ για ένα μικρομεσαίο μήπως είναι εξωφρενικά όταν μιλάμε για μπογιά; Ακόμη και με μελάνη εκτυπωτή, το ακριβότερο υγρό στον πλανήτη (για κάποιον λόγο) να το βάφανε, τόσα λεφτά δεν θα στοίχιζε. Πως δικαιολογείται μια τόσο μεγάλη διαφορά για να πας από ένα «απλό» σε ένα «μεταλλικό» χρώμα; Χρυσό έχει; 

Πόσο μπογιά να κουβαλάει πάνω του ένα αυτοκίνητο. Και 20 κιλά να κουβαλάει, με 700 ευρώ τη διαφορά για το μεταλλικό, μιλάμε για 35 ευρώ το κιλό. Και αυτό δεν είναι η μπογιά, αλλά η διαφορά της μεταλλικής από την απλή. Είναι δυνατόν;

Σίγουρα πριν πολλά χρόνια, όταν οι μπογιές ήταν τεχνολογία αιχμής, υπήρχε σημαντική διαφοροποίηση στη τιμή και οι κατασκευαστές δεν ήταν διατεθειμένοι να την απορροφήσουν, περνώντας την έτσι σαν εξτρά στον αγοραστή. Σήμερα όμως; Ισχύει το ίδιο; 

Είναι οι μάρκες που πραγματικά χρεώνουν και εισπράττουν αυτή την μεγάλή διαφορά μόνο στην τιμή της μπογιάς; Την εποχή που το ESP και ο αυτόματος κλιματισμός είναι δωρεάν, είναι δυνατόν να χρεώνεται η μπογιά;
Ή μήπως πρόκειται για εμπορικό τέχνασμα; Μήπως ξέμεινε το «μεταλλικό» χρώμα σαν κατάλοιπο μιας άλλης εποχής και η αγορά το εκμεταλλεύεται για να κερδοφορεί; Γιατί δεν εξηγείται όλα τα ετοιμοπαράδοτα να είναι πάντα με μεταλλικό χρώμα, ενώ αν τελικά πωλούνται σε προσφορά το μεταλλικό να μετατρέπεται σε «δώρο». 

Δώρα 700 ευρώ δύσκολα δίνουν οι κατασκευαστές. Μήπως το δίνουν οι έμποροι; Μήπως το «καπέλο» του μεταλλικού είναι καθαρά ποσοστό του κέρδους του εμπόρου και μπορεί και το διαχειρίζεται όπως εκείνος θέλει; Είτε το εισπράττει, είτε το χαρίζει; Εσείς τι λέτε;

Ποιος νομίζετε ότι εισπράττει την τιμή του μεταλλικού χρώματος; Και τελικά πως γίνεται να κοστίζει τόσο πολύ τόσο λίγη μπογιά; Υπάρχει πραγματικό κόστος ή μήπως μας δουλεύουν; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
alexh... (11/5/2015, 16:31) Και αισχροκέρδεια είναι και οι μπογιές είναι ψεύτικες σε σχέση με το παρελθόν. Στη Mercedes πάντως έχουν πολύ καλές μπογιές.
ferra... (3/5/2015, 04:05) Συμφωνώ με τους κυρίους κώστα και γιώργο, πολλοί γιώργηδες βρε παιδιά...Φτάσαμε σε σημείο να ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ τα ΥΔΡΟΧΡΩΜΑΤΑ από το 2004 και μετά!Στις μεσογειακές χώρες φαίνεται περισσότερο, μετά από 3-4 χρόνια αν το έχεις έκθετο το όχημα στο δρόμο, ξεφλουδίζει, χάνει την λάμψη του, θαμπώνει, κ.τ.λ. αυτή την επένδυση κάνουμε τελικά στα μεταλλικά χρώματα.
georg... (2/5/2015, 21:56) Το μεταλλικό χρώμα, εκτός από όμορφο, ήτανε και ένα επιπλέον επίπεδο μακροχρόνιας προστασίας των εξωτερικών επιφανειών των οχημάτων. Και λέω ήτανε, γιατί από τότε που αποφάσιασν τα χρώματα να είναι υδατοδιαλυτά (αραίωση με νερό δηλαδή) και όχι με χημικά διαλυτικά λόγω οικολογίας, καλύτερα να το πάρεις άβαφο. Πιο ανθεκτικό θα είναι. Και δεν θα το γρατζουνάει ούτε μύγα. Μεγάλη απατεωνιά. Λές και τα κατάλοιπα της βαφής δεν μπορούν να δεσμευθούν από το περιβάλλον ούτε και να ανακυκλωθούν.
zouze... (2/5/2015, 21:37) To υπερβάλλον κόστος της μεταλλικής βαφής από μία απλή, σε ένα αυτοκίνητο, δεν υπερβαίνει για το εργοστάσιο τα 10 €. Αυτό το είχε παραδεχθεί πρίν λίγα χρόνια σε συνένταυξή του ο τεχνικός διευθυντής premium Γερμανικής εταιρείας. Καταλαβαίνετε για τί κερδοσκοπία και ληστεία μιλάμε όταν ζητούνται από 350- 1500 € από τον τελικό καταναλωτή.
zouze... (2/5/2015, 21:36) To υπερβάλλον κόστος της μεταλλικής βαφής από μία απλή, σε ένα αυτοκίνητο, δεν υπερβαίνει για το εργοστάσιο τα 10 €. Αυτό το είχε παραδεχθεί πρίν λίγα χρόνια σε συνένταυξή του ο τεχνικός διευθυντής premium Γερμανικής εταιρείας. Καταλαβαίνετε για τί κερδοσκοπία και ληστεία μιλάμε όταν ζητούνται από 350- 1500 € από τον τελικό καταναλωτή.
kokka... (2/5/2015, 15:53) ειναι κλεψιμο των αντιπροσωπειων καθαρα!!!
dimix... (2/5/2015, 12:21) Το μεταλλικό χρώμα είναι λίγο πιό ακριβό,αλλα οι εταιρείες το ''πουλάνε'' όπως θέλουν!
panor... (2/5/2015, 12:06) Δεν φτανει που χρεωνουν πανακριβα αλλα δεν ειναι και βαμμενα 100% με ολα τα "χερια" μπογιας.Το ταπεινο αυτοκινητακι του 1986 που εχω ειναι βαμμενο 100% και το νεο (του ιδιου κατασκευαστη) μονο εκει που φαινεται εχει ολες τις στρωσεις μπογιας και φινιρισματος.