Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πόσο κοστίζει το service;
Διαβάστηκε από 13361 αναγνώστες

Έχει φθηνό ή ακριβό service; Πόσοι κάνετε αυτήν την ερώτηση πριν την αγορά και πως επηρεάζεται η απόφασή σας; Παρακάτω όσα πρέπει να ρωτήσετε και να γνωρίζετε. Έχει φθηνό ή ακριβό service; Πόσοι κάνετε αυτήν την ερώτηση πριν την αγορά και πως επηρεάζεται η απόφασή σας; Παρακάτω όσα πρέπει να ρωτήσετε και να γνωρίζετε. Πόσο κοστίζει το service του; Η παραπάνω ερώτηση δεν είναι από τις πρώτες που ρωτάει ο αγοραστής πριν την αγορά ενός αυτοκινήτου, αφού έχουν προηγηθεί οι «πόσα άλογα έχει», «πόσο καίει», «τι τέλη κυκλοφορίας έχει», «πόσο γρήγορο είναι» και ου τω καθεξής, είναι όμως καθοριστική, αφού σε περίπτωση «διλήμματος», δηλαδή όταν η επιλογή κρίνεται στη παραμικρή λεπτομέρεια και σε λίγα ευρώ, μπορεί να ορίσει τον τελικό νικητή.

Για παράδειγμα, ένα ακριβότερο στην απόκτηση αυτοκίνητο μπορεί να έχει φθηνότερα service από ένα άλλο και έτσι η διαφορά να είναι «πλασματική». Μέχρι πόσα ευρώ, όμως, μπορεί να είναι αυτή η διαφορά; 100, 200, 500 ευρώ; Και τι ισχύει με τα διαστήματα και χιλιόμετρα service; Ή τα αναλώσιμα; Και τέλος, πότε δεν χάνεις την εγγύηση;

Πρώτα από όλα, για να μην χαθεί η εργοστασιακή εγγύηση πρέπει να ακολουθούνται οι προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής. Να εκτελούνται οι προβλεπόμενες εργασίες και μάλιστα στα προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα.

Η πρώτη ερώτηση, λοιπόν, που πρέπει να κάνετε στον πωλητή είναι «κάθε πότε και πόσα χιλιόμετρα θέλει service;». Ο κανόνας υπαγορεύει κάθε: 1 χρόνο και 15.000 χιλιόμετρα, όμως υπάρχουν περιπτώσεις, όπως η Ford με τους EcoBoost κινητήρες, που το service είναι κάθε 20.000 χλμ. Φυσικά, όσο πιο πολλά χιλιόμετρα, τόσο καλύτερο. Και τέλος, αν σας πούνε κάθε 2 χρόνια, επιμείνετε πάλι και ρωτήστε: «δηλαδή δεν θα έρθω ούτε για αλλαγή λαδιών;». Αυτή η ερώτηση θα σας γλιτώσει από «κρυφές» χρεώσεις.

Η δεύτερη ερώτηση είναι «πόσο κοστίζει» το service;». Αυτή καθορίζει το αν το service ενός μοντέλου είναι φθηνό ή ακριβό. Και εδώ, πρέπει να μπουν τα δεδομένα σε βάθος χρόνου. Εμείς, από την έρευνα που έχουμε κάνει, σημειώνουμε πως το κόστος service στην 3ετία ενός μίνι οχήματος πρέπει να κυμαίνεται από τα 320 έως τα 360 ευρώ, ενός μικρού diesel από τα 350 έως τα 390 ευρώ και ενός μικρομεσαίου diesel από τα 360 έως τα 400 ευρώ. Αν υπάρχει απόκλιση από αυτά τα νούμερα, τότε το ακριβό μπορεί να είναι… πιο φθηνό.

Και τέλος, η τρίτη ερώτηση πρέπει να αναφορά το κόστος των αναλώσιμων. Ενδεικτικά, ρωτήστε το πόσο κοστίζει ο εμπρός προφυλακτήρας, τα φανάρια, τα τακάκια και ο δίσκος-πλατό γιατί αυτά είναι οι πιο συνήθεις extra επισκευές. Εδώ θα βρείτε τις μεγαλύτερες διαφορές που μπορεί να επηρεάσουν την επιλογή. Για παράδειγμα στο Hyundai i20 1,2 η αλλαγή δίσκου-πλατό κοστίζει περίπου 130 ευρώ, στο Renault Clio 0,9 TCe κοντά στα 400 ευρώ.

Εσείς λοιπόν, το ψάχνετε το πόσο κοστίζει το service ή μένετε στην αρχική τιμή; Θεωρείτε ότι το ακριβό, μπορεί να είναι πιο φθηνό;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
stath... (6/5/2015, 15:29) Πέρα από το κόστος των σέρβις, ένα ακόμη σοβαρό στοιχείο που κανείς δεν ασχολείται να διερευνήσει, είναι και η ύπαρξη ανταλλακτικών και αν αυτά είναι ακριβά ή φθηνά. Αναφέρομαι γενικά σε ανταλλακτικά πέρα από αυτά που χρησιμοποιούνται στα σέρβις. Για παράδειγμα αν τρακάρει το αυτοκίνητο και χρειαστούν κάποια ανταλλακτικά, όχι μόνο φανοποιίας, αλλά και άλλα, όπως ακρόμπαρα, κρεμαγέρα, ημιαξόνια κ.λ.π. υπάρχουν, ή θα περιμένετε μήνες για να παραγγελθούν; Τι να το κάνεις ένα φθηνό αυτοκίνητο, ή με φθηνό σέρβις, αν μετά από ένα τρακάρισμα ακινητοποιηθεί, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών;
elmar... (5/5/2015, 16:08) Βάση αυτού του κανονισμού δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να κάνει τα σέρβις στους εξουσιοδοτημένα σέρβις του κατασκευαστή του αυτοκινήτου χωρίς να χάσει την εγγύηση που του παρέχεται. ''Επίσημη Εφημερίδα των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΚ) αριθ. 1400/2002 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 31ης Ιουλίου 2002 για την εφαρμογή του άρθρου 81 παράγραφος 3 της συνθήκης σε ορισμένες κατηγορίες κάθετων συμφωνιών και εναρμονισμένων πρακτικών στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας''.
vigil... (5/5/2015, 13:26) Toyota Corolla του 2005 γυρω στα 120 ευρω τα ενδιαμεσα σερβις και γυρω στα 270 τα μεγαλα χωρις τα αναλωσιμα βεβαια(ολα σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια). Suzuki Swift 2012 από 80-230 ευρω επισης σε εξουσιοδοτημενα. Alfa romeo giulietta 2014 diesel, πρωτο σερβις 15000 χλμ 118 ευρω με καρτα καυσαεριων στην autoone.
apapa... (5/5/2015, 12:12) Volkswagen & Kosmocar - εγγύηση. Polo 1.4 TDI: service από κατασκευαστή κάθε 2 χρόνια ή 30.000χλμ. (μη με διαψεύσετε, έχω το manual μπροστά μου), η Kosmocar λέει κάθε 1 χρόνο ή 15.000χλμ., αλλιώς χάνεις την εγγύηση. Εγγύηση η Kosmocar σας λέω (προφανώς και ειρωνεύομαι, όντας εκνευρισμένος & εξοργισμένος με το που είδα το manual).
djfhj... (5/5/2015, 09:20) FORD
eyrid... (5/5/2015, 08:49) οφειλεις να ρωτησεις και να πιεσειες διοτι μετα θα εινα αργα..πονταρουν στη αγνοια ορισμενοι και εκμεταλλευονται φουλ !!αν δε βιαστεις στην αγορα ενος νεου μοντελου κ το παρεις π.χ μετα απο 1χρονο,θα εχεις ακουσει θα εχεις ρωτησει παραπανω κ αλλους ιδιοκτητες,θα υπαρχουν και οι τιμες φανερες πλεον,οποτε εκει ΣΧΕΔΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ !! αλλοι δε ρωτουν καθολου γνωριζοντας τη εταιρεια πανω κατω αν ειναι χρονια κατοιχοι κ γνωστες . ζωντανο παραδειγμα,γνωστος, ΜΕ POLO TSI 1.2 105 PS, ΓΙΑ 1ο ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΑ 15.ΟΟΟΧΛΜ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ 172 ΕΥΡΩ !!! ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ !!!