Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Πλούσιο μικρό ή φθηνό μικρομεσαίο;
Διαβάστηκε από 4546 αναγνώστες

Εσύ όταν αγοράζεις ένα καινούργιο diesel τι θέλεις; Τα πολλά ή τα λίγα; Εσύ όταν αγοράζεις ένα καινούργιο diesel τι θέλεις; Τα πολλά ή τα λίγα; Εσύ όταν αγοράζεις ένα καινούργιο diesel τι θέλεις; Τα πολλά ή τα λίγα; Πρόσφατα ένας αναγνώστης μας είπε: Πήγα να αγοράσω το Hyundai i30 diesel. Μου άρεσε γιατί ήταν όμορφο και είχε πολύ καλή τιμή. Με 15.500 ευρώ μου το έδιναν. Μετά όμως το ξανασκέφτηκα. Και πήγα στην Toyota. Τα ίδια ακριβώς λεφτά είχε το Yaris diesel στη full extra όμως έκδοση.

Με λίγα λόγια, είχε το δίλημμα για φθηνό μικρομεσαίο ή πλούσιο μικρό.

Εσάς λοιπόν πώς σας φαίνεται αυτή η σύγκριση; Όταν μπαίνει ο εξοπλισμός στη μέση μήπως τελικά δεν μας νοιάζει το μέγεθος;

Ας δούμε τα δεδομένα.

Ένα full extra μικρό diesel σήμερα έχει 15.000-16.000 ευρώ. Και όταν λέμε «full extra» εννοούμε με «full extra»: Με το καλό το ηχοσύστημα με οθόνη αφής και navi για να μη χάνεσαι στην πόλη, κλιματισμό με κουμπάκια χωρίς ροδέλα για να βάζεις τη θερμοκρασία που θες, ζάντες αλουμινίου, όλα τα ηλεκτρικά παράθυρα, είσοδο χωρίς κλειδί και όλα τα καινούργια gadget.

Στα ίδια ακριβώς λεφτά όμως μπορείς να αγοράσεις και ένα μεγαλύτερο μικρομεσαίο. Diesel και πάλι, αλλά τη βασική έκδοση: Με air condition, αλλά με 2 ηλεκτρικά παράθυρα αντί 4, τάσι στους τροχούς και μαύρη υφασμάτινη ταπετσαρία, χωρίς επενδύσεις που θα σπάνε τη μουντάδα.

Αρα τελικά, μετά από όλα αυτά εσύ τι κάνεις; Αγοράζεις το νέο diesel μικρό full extra ή ανεβαίνεις κατηγορία στο μικρομεσαίο και συμβιβάζεσαι με πιο «βασικό» εξοπλισμό;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
pan_8... (11/5/2015, 20:41) Θα συμφωνήσω με τον cool. Προσωπικά, θα επέλεγα βενζίνη, όχι πετρέλαιο. Έτσι, θα είχα φτηνότερη τιμή αγοράς, ώστε να αγοράσω και μικρομεσαίο και - ίσως - full extra.
alexh... (7/5/2015, 23:29) Δε με ενδιαφέρουν τα έξτρα γιατί έμαθα να οδηγώ με μηχανικό τιμόνι, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές κλπ κλπ. Αν έχω οικογένεια πάω στο μικρομεσαίο με το ζόρι γιατί πρώτα σκέφτομαι που θα παρκάρω το αυτοκίνητό μου και μετά το αγοράζω. Αν δεν έχω οικογένεια ένα μικρό.
geome... (7/5/2015, 22:21) Πιστεύω ότι ειδικά στα ντίζελ αυτοκίνητα, καθοριστική σημασία έχει ο κινητήρας πριν από πολλά άλλα κριτήρια, εκτός αν είναι ανελαστικά (πχ αν το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι καθοριστικό). Οι μικροί ντίζελ (1400 -1600 κε) έχουν σημαντικές διαφορές κυρίως στον τρόπο λειτουργία τους, που μπορεί να κάνει τη διαφορά στο να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο ή όχι. Η άποψή μου πάντως είναι ότι επιλέγεις το μικρότερο (σε μέγεθος, όχι ισχύ) αυτοκίνητο, που κάνει τη δουλειά σου.
xgior... (7/5/2015, 16:39) Σιγουρα θα πηγαινα στο μικρο διοτι σε περιπτωση μεταπωλησης, ενα αυτοκινητο full extra το πουλας πιο ευκολα,αυτο με τοβασικο εξοπλισμο θα σου μεινει αμανατι.Βεβαια δεν θα πηγαινα σε καμια περιπτωση στο yaris.Απ την στιγμη που με 15800 υπαρχει η Alfa Romeo MiTo που διαθετει κορυφαια αξιοπιστια στα μηχανικα εφαμιλλη με το Yaris.Επισης διαθετει μακραν καλυτερο στησιμο απ το Υaris,ειναι premium και μακραν ομορφοτερη, πιο ο λογος να παω σε ιαπωνεζικο?
black... (7/5/2015, 14:09) Κι εγώ πήγα στην Toyota για το yaris και μου είπαν τα ίδια για τον εξοπλισμό και την οθόνη 7’ αλλά έπρεπε να πληρώσω και 600€ έξτρα για τους χάρτες (navigator) και ανέκρουσα πρίμα. Οπότε όλα έχουν κάποιο τίμημα, από τα δυο θα προτιμούσα το i30.
alex-... (7/5/2015, 11:57) 16000 για 90 άλογα....... μάλιστα. Καλό είναι η εκάστοτε αντιπροσωπεία να αφήνει το δικαίωμα στους πελάτες της να επιλέγουν οι ίδιοι τα extra του αυτοκινήτου τους. Προσωπικά, επιλέγω την απλούστερη έκδοση και αρχίζω να χτίζω πάνω σε αυτή παζαρεύοντας το κάθε τι, χωρίς να πληρώνω για παράδειγμα το εξωτερικά χρωμιομένο φινίρισμα της πόρτας η την βλαχοαμερικανιά οθόνη αφής νταβατζιλίκι. Στην προκειμένη περίπτωση θα προτιμούσα το I30, αλλά θα πήγαινα σε βενζίνη γλυτώνοντας κάνα διχίλιαρο.16 χιλιάρικα για αυτοκίνητο πόλης με 90 άλογα είναι πάρα πολλά.
georg... (7/5/2015, 10:08) Αν και είμαι φανατικός japan, με ενδιαφέρει όταν ταξιδευω να αισθάνοντε άνετα και οι πίσω επιβάτες.Γι αυτό θα προτιμούσα το i30 με λιγότερο εξοπλισμό.(Μη ξεχνάμε οτι διαθέτει μεγάλη εγγύηση και απο σχεδίαση τραβάει περισσότερο το μάτι από το yaris)
dxd... (7/5/2015, 09:42) καλα τα μικρα και τα μικρομεσαια.Οικονιμια.Σημασια εχει και η ασφαλεια..Δηλαδη,οταν(μακρια απο ολους),τρακαρει το αμαξι,να μπορει να σε σωσει.Βλεπεις κρας-τεστ,σε πολλα μικρα και μεσαια,η ροδα του οδηγου να μπαινει σχεδον μεσα στη καμπινα.Θα μου πεις βεβαια:ΜΗ ΤΡΕΧΕΙΣ..Εσυ δεν τρεχεις..ο αλλος;οταν πχ 7 το πρωι στη μεσογειων,πανε με 80??!!!μια καλη ερευνα,κα τη ταπεινη μου γνωμη,θα ηταν κατα ποσο ασφαλη ειναι τα μικρα-μικρομεσαια,σε πραγματικες συνθηκες.Μηπως τελικα,αξιζει να πληρωσεις κατι παραπανω και να εισαι-νιωθεις ασφαλεις;
nskoy... (7/5/2015, 09:23) Για μία οικογένεια τεσσάρων ατόμων μια χαρά είναι τα μικρά και άνετα και με τα full extra τους. Για τις απόστασης της χώρας μας οι περισσότεροι καλύπτονται από τα μικρά. Ο Έλληνας αρχίζει να σκεφτείτε ποιο λογικά και ώριμα μέσα από την κρίση που περνάμε.