Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τελική στα 130;
Διαβάστηκε από 7169 αναγνώστες

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα σε κάνουν να χάσεις το δίπλωμά σου για υπερβολική ταχύτητα για πλάκα. Μήπως θα έπρεπε να απελευθερωθούν τα όρια σε κάποια σημεία; Τελικά έχει νόημα η τελική ταχύτητα των αυτοκινήτων όταν στις περισσότερες χώρες υπάρχει αυστηρός περιορισμός αυτής; Τα σύγχρονα αυτοκίνητα σε κάνουν να χάσεις το δίπλωμά σου για υπερβολική ταχύτητα για πλάκα. Μήπως θα έπρεπε να απελευθερωθούν τα όρια σε κάποια σημεία;

Τα όρια ταχύτητας πλέον μοιάζουν πολύ μικρά, καθώς τα αυτοκίνητα έχουν βελτιωθεί πολύ και μπορούν να ταξιδέψουν άνετα στο ανώτατο επιτρεπτό όριο των 130 χλμ./ώρα το οποίο ισχύει στη χώρα μας. Έτσι είναι εύκολο να παρανομήσεις και να βρεθείς να πληρώνεις τη λυπητερή.

Η υπέρβαση του ανώτατου ορίου ταχύτητας για έως 20 χλμ./ώρα κοστίζει 40 ευρώ, για 20 έως 30 χλμ./ώρα 100 ευρώ και για 30 χλμ./ώρα και πάνω 350 ευρώ και... μπόνους αφαίρεση διπλώματος για 60 ημέρες.

Oι αρχές θα έπρεπε να εξορθολογήσουν τα όρια ταχύτητας και να τα προσαρμόσουν στη σημερινή πραγματικότητα και γιατί όχι να αφήσουν σε κάποια σημεία των σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας (Εγνατία Οδός και Εθνική Οδός Αθηνών/Λαμίας) την αριστερή λωρίδα ελεύθερη.

Εξάλλου, όπως μπορείτε να δείτε και στον παγκόσμιο χάρτη με τα όρια ταχύτητας, η Γερμανία είναι μία χώρα που έχει αυτοκινητοδρόμους χωρίς όριο ανώτατης ταχύτητας για την αριστερή λωρίδα. Δεν θα μπορούσε αυτό να συμβεί και στη χώρα μας; 

Εσείς τι πιστεύετε; Είναι η λύση οι αυτοκινητόδρομοι χωρίς περιορισμό ταχύτητας για την αριστερή λωρίδα σε κάποια σημεία; Συμφωνείτε με τη σημερινή κατάσταση;

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
pan_8... (11/6/2015, 01:25) Όχι ταχύτητα στα 130. Ναι, οι αρχές της χώρας μας θα έπρεπε να εξορθολογίσουν τα όρια ταχύτητας και να τα προσαρμόσουν στη σημερινή πραγματικότητα. Συμφωνώ, ότι η αργή οδήγηση, ειδικά ταξίδι, προκαλεί ανία και εκνευρισμό στον οδηγό, ο οποίος μπορεί εν συνεχεία να χάσει την προσοχή του ή να έχει τάσεις υπνηλίας, ενώ η πιο γρήγορη οδήγηση διατηρεί την προσοχή τεταμμένη. Επίσης, ακολουθώντας τα τωρινά όρια κατά γράμμα, για τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη χρειάζεται κανείς τουλάχιστον οκτάωρο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το χρόνο παραμονής των ίδιων αμαξιών στο δρόμο, για κίνηση, μποτιλιάρισμα κτλ. Εδώ δεν είναι δέκα λεπτά νωρίτερα, όπως ειπώθηκε. Συνεπώς ναι, τα όρια να απελευθερωθούν. Οι αυτοκινητόδρομοι χωρίς περιορισμό ταχύτητας για την αριστερή λωρίδα σε κάποια σημεία.
tmprs... (31/5/2015, 01:19) Βλέπω από πολλά σχόλια πως υπάρχει τεράστια άγνοια. Δικαιολογία για να μην καταργηθούν τα όρια είναι τα πολλά ατυχήματα. Θεωρείται δεδομένο πως υπέυθυνη για τα περισσότερα ατυχήματα είναι η υψηλή ταχύτητα στους αυτοκινητόδρομους, κάτι που φυσικά δεν ισχύει, αλλά ο νεοέλληνας κουβαλάει κάποια διαχρονικά κολλήματα που δύσκολα αλλάζουν. Τα περισσότερα ατυχήματα δεν γίνονται στην τελική. Γίνονται με χαμηλές ταχύτητες σε μια κοντινή ακτίνα από τον τόπο κατοικίας των εμπλεκομένων σε αυτά. Το πιο σωστό που διάβασα είναι αυτό με τα διαφορετικού επιπέδου διπλώματα. Αυτό τα είχα κάποια στιγμή σκεφτεί κι εγώ. Στα περισσότερα πράγματα, από τις ξένες γλώσσες μέχρι την ιστιοπλοΐα, υπάρχουν διάφορα επίπεδα και διπλώματα που να αντιστοιχούν στα επίπεδα αυτά. Μου φαίνεται αδιανόητο στην οδήγηση να υπάρχει μόνο ένα επίπεδο και ένα δίπλωμα. Όποιος θέλει να πηγαίνει από το Α στο Β χωρίς να βρέχεται, πέρνει το "lower" της οδήγησης και κάνει τη δουλειά του. Όποιος θέλει το κάτι παραπάνω, εκπαιδεύεται ανάλογα και πέρνει ανώτερο δίπλωμα που θα του δίνει και περισσότερες ελευθερίες αλλά και ευθύνες στο δρόμο. Ο πρώτος μαθαίνει να κινείται με ασφάλεια χωρίς να είναι κινητό εμπόδιο. Ο δεύτερος μαθαίνει να κινείται με ασφάλεια γρηγορότερα, σεβόμενος όμως τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου. Είναι τόσο αυτονόητο που είναι παράνοια να μην εφαρμόζεται ακόμη.
geome... (25/5/2015, 18:49) Πράγματι τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες από αυτές που επιβάλουν τα όρια, αλλά δεν αρκεί το αυτοκίνητο πρέπει και οι οδικές συνθήκες και κυρίως η παιδεία και νοοτροπία των οδηγών να μπορούν να συμβαδίζουν. Νομίζω ότι δεν χρειάζεται περισσότερη ανάλυση για να φανεί ότι δεν είναι σοφό να αυξηθούν τα όρια ταχύτητας στην Ελλάδα.
ferra... (25/5/2015, 10:43) Κύριε Στάθη, τώρα όπως τα λέτε με νέο σύστημα ΣΥΜΦΩΝΩ, γνωρίζεται όμως από Ελλάδα και εγώ από δημόσια διοίκηση, οπότε δεν γίνονται αυτά π.χ. μετά από 3 χρόνια.Θέλει κόπο, αλλάγή νοοτροπίας, παιδεία, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΩΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΟΜΗΘΗΚΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.Π.χ στον κλάδο των δικηγόρων το κράτος καθορίζει το παράβολο τους, κ.τ.λ. ας μην μιλάνε πάρα πολλοί για ιδιωτικό τομέα.- Και εγώ δεν τρέχω για να φτάσω γρήγορα, 9 στις 10 φορές ασυνάρτητα, νομίζω πως είμαι κοντά στα 180 με 200 χιλιόμετρα και ξαφνικά διαπιστώνω ότι έχω άλλα 100+ χιλιόμετρα, φροντίζω ΜΟΝΟ ΝΑ ΟΔΗΓΑΩ, έτσι φυσικά με σταμάτησαν σε φανάρι... Καταλαβαίνω το τι λες, ότι ο κάθε οδηγός έχει διαφορετική ταχύτητα, αλλά πρέπει να κάνουμε την καρδιά μας πέτρα και να κινούμαστε όπως και οι άλλοι, για να μην έχουμε τα γνωστά παρατράγουδα...Συνήθως κινούμαι όταν συνεχώς κοιτάω το ταχύμετρο, 130 χιλιόμετρα είτε το όριο είναι 60, είτε παραπάνω...Και πάλι λέω δεν κάνω καλά, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ... Όσον αφορά αυτό που λες για τον Τζώννυ, ισχύει και ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.- Μετά τα 65, κάθε 2 χρόνια πρέπει να περάσεις από γιατρούς για επανεξέταση, εκτος ειδικών προβλημάτων που απαιτεί κάθε χρόνο.Βλέπω και κάποιους νεαρούς και νεαρές πως οδηγάνε όμως.-
nmili... (25/5/2015, 02:12) Τα σημερινά αυτοκίνητα μπορεί για πλακά όπως λέτε να πιάνουν υψηλές ταχύτητες το ερώτημα όμως που τίθεται είναι σε τι δρόμους .Ένα απλό παράδειγμα ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΠΑΤΡΑ δρόμος άθλιος που όλο κατασκευάζεται και δεν τελειώνει γεμάτος κορύνες και παγίδες .Μήπως λοιπόν το ερώτημα σας είναι άκαιρο , ας αποκτήσει η χώρα μας σωστούς δρόμους και ξαναμιλάμε για αύξηση ορίων ταχύτητας.
jimmy... (25/5/2015, 01:51) Τρελλαθηκατε?Ετσι και δωσεις θαρρος στον Ελληνα οδηγο θα αφανιστει ολο το εθνος.Εδω καθε μερα σκοτωνονται με τα 130 και σεις λετε να το απελευθερωσουν σαν τη Γερμανια.Συγκρινετε τους Γερμανους που ειναι εκατο χρονια μπροστα με μας τους αμορφωτους χωρις οδηγικη παιδεια και σε πολλες περιπτωσεις ασυνειδητους αρκει να περασουμε πρωτοι?Ο Ελληνας μονο με μπουνιες συνερχεται και μπαινει στη θεση του.Σας μιλω εκ πειρας 15 χρονια οδηγος ταξι Θεσσαλονικης!
dimix... (24/5/2015, 22:44) Στις εθνικές οδούς θα έπρεπε να είναι 140 άνετα!!!
dimop... (24/5/2015, 21:48) αυτος που γραφει το αρθρο τόσα ξέρει τοσα λεεί. στην Σουηδία το ανώτατο όριο ταχύτητας είναι 110 km/h πριν 4 μέρες με πιάσανε με ενα audi με 148 χλμ και έχουμε: 450 ευρώ καθώς 2 μήνες το διπλωμα!
stath... (24/5/2015, 21:10) Επιτρέψτε μου κάποια συμπληρωματικά σχόλια, με βάση αυτά που ανέφεραν κάποιοι φίλοι. Όταν έγραψα αυτά για τα παραπάνω όρια των καλών οδηγών και την δυνατότητα επανεξέτασης, αγαπητή Λουκία, δεν εννοούσα να γίνουν όλα αυτά με το σημερινό καθεστώς, αλλά με ένα άλλο που όλα θα λειτουργούν άψογα. Εννοείται ότι οι εξεταστές δεν θα λαδώνονται και θα είναι ικανοί να κρίνουν τους καλούς οδηγούς. Τέτοιοι εξεταστές θα πρέπει να προέρχονται από πρώην οδηγούς αγώνων. Τώρα σε ότι αφορά το τρέξιμο, εγώ προσωπικά ποτέ δεν τρέχω επειδή θέλω να φθάσω κάπου πιό γρήγορα. Τρέχω απλά για την απόλαυση και μόνο και εννοείται ότι η προσοχή μου στο δρόμο είναι απόλυτη και δεν με απασχολεί καμιά άλλη σκέψη την ώρα αυτή, παρά ο δρόμος και ότι σχετίζεται με αυτόν. Ακόμη να σημειώσω ότι για κάποιους οδηγούς, η αργή κίνηση, η κίνηση στα όρια της τροχαίας, ή λίγο χαμηλότερα από αυτά προκαλεί μια αφαίρεση της προσοχής από το δρόμο, λόγω βαρεμάρας και ανίας. Η λίγο μεγαλύτερη ταχύτητα σε ξυπνάει και σε κάνει να αυξάνεις την προσοχή σου, οπότε είσαι ασφαλέστερος, από ότι αν κινείσαι πιό αργά και δεν προσέχεις. Ο κάθε οδηγός έχει σε κάθε δρόμο, μια ιδανική ταχύτητα στην οποία είναι ασφαλής. Δεν μπορούμε όλους να τους θεωρούμε ίσους και να τους βάζουμε ίδια όρια. Και στο φίλο που λέει οι οδηγοί άνω των 71 να μην οδηγούν στους αυτοκινητόδρομους και αυτό δεν είναι σωστό, διότι μπορεί ένας οδηγός στα 60 να είναι σε φάση αρχόμενου αλτσχάιμερ, ενώ άλλος στα 80 του να είναι άριστος και καλύτερος από έναν στα 40 του. Θυμηθείτε τον Τζώννυ Πεσματζόγλου, που οδηγούσε σε αγώνες πάνω από τα 80 του, με τη γνωστή Στρίγγλα του, την Chevrolet Corvette Sting Ray. Πιό σωστό είναι λοιπόν μετά τα 60 να προβλέπεται εξέταση από ειδικούς γιατρούς, ανά διετία, ή ανά έτος και όχι να τους παίρνει όλους η μπάλλα. Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και ξεχωριστός και δεν πρέπει να τους θεωρούμε όλους το ίδιο, διότι έτσι, οι ικανοί αισθάνονται ότι περιορίζονται οι ελευθερίες τους.
glagi... (24/5/2015, 20:50) ... αντιπροτεινω ,οριο ελαχιστης ταχυτητας στην αριστερη λωριδα, ανα τμηματα
zagli... (24/5/2015, 20:47) Μια χαρά είναι τα όρια, είστε καλά??? Δε βλέπετε ΗΔΗ ποσά ατυχήματα γίνονται?
ivlah... (24/5/2015, 20:23) Πέρα από τμήματα δρόμων που καλύπτουν τις προδιαγραφές θα είναι υπέρβολή να μας αφήσουν το όριο πάνω από αυτό που έχει ορίστεί Βάζω και έμενα μέσα όταν θα μάθουμε πως η αριστέρη λωρίδα κυκλοφορίας είναι λωρίδα προσπέρασης όταν θα μάθουμε πως η βοηθητική λωρίδα όπου υπάρχει είναι λωρίδα εκτάκτου ανάγκης ,όταν θα μάθουμε να σεβόμαστε αυτόν που μας ακολουθεί ή αυτόν που προπορέυται ,όταν θα μάθουμε πως στις διαβάσεις πεζων πρέπει να σταματάμε,οταν ο πεζός μάθει να περνάει απο εκεί που πρέπει μόταν η πολιτεία καταφέρει να βελτίωσει τον ασφαλτοτάπητα του οδικού δικτύου ,όταν πολλά όταν ίσως τότε να έιναι εφικτό το όριο ταχύτητος να ανέβει Αλλά επειδή ακόμα και σήμερα το λαδάκι για τα διπλώματα υπάρχει όταν όπιοιος έχει μπάρμπα στην κορώνη μπορεί να σβύνει κλίσεις όταν μάθουμε πως τα πεζοδρόμια οι διαβάσεις δεν έιναι ατελέιωτα πάργκίγκ ,ότανν δεν θέλουμε ο καθένας ένα αστυνόμο κοντά μας γι ανα κάνουμε το αυτονόητο και όπως έιπα πολλά τα όταν ,πιστεύω πως το ανώτατο όριο είναι το τελευταίο που πρέπει να ασχολούμαστε
aaron... (24/5/2015, 20:04) Ας μην ξεχνάμε κι ότι τα αυτοκίνητα των 'φτωχών' ελληνων είναι ασυντήρητα έτσι....ελαστικα απαραδεκτα!!
aster... (24/5/2015, 19:29) Ασφαλώς και ΔΕΝ πρέπει να καταργηθούν τα όρια. Ναι μεν τα σύγχρονα αυτοκίνητα μπορούν να τα ξεπεράσουν, αλλά οι οδηγοί τους είναι άνθρωποι, με ελαττώματα και αδυναμίες, και δε μπορούν.
vorlo... (24/5/2015, 17:36) Τελικη 130 σε κλειστο αυτοκινητοδρομο ειναι για γιελια με τα σημερινα αυτοκινητα τουλαχιστον 180 ειναι σα να λεμε απαγορευεται η προσπεραση μονο στη διπλη διαγραμιση και επιτρεπετε στη διακεκομενη και λεω εγω εχει διακεκομενη και ερχεται αυτοκινητο απεναντη επιτρεπετε???? Οχι βεβαια αρα ειναι θεμα ικανοτητων οδηγου κ αριστης συντιρησης αυτοκινητου .Και καλο ειναι μετα τα 71 να απαγορευεται η οδηγηση στους αυτοκινητοδρομους.
tsial... (24/5/2015, 13:07) Τα 130 χλμ/ώρα μπορεί να είναι μια "άνετη" ταχύτητα για τα σύγχρονα αυτοκίνητα αλλά παραμένει υψηλή για τους οδηγούς. Αναλογιστείτε τι κάνουμε οι περισσότεροι όταν οδηγούμε στην Ε.Ο : Μιλάμε με την γυναίκα μας, μιλάμε στο τηλέφωνο, χαζεύουμε το τοπίο, αλλάζουμε μουσική κτλ. Τα πολλά χλμ/ώρα θέλουν απόλυτη προσήλωση στο δρόμο και στις επικρατούσες συνθήκες, κάτι πού είναι αδύνατο να επιτευχθεί από ερασιτέχνες οδηγούς για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Αν συνυπολογίσουμε επίσης την κατάσταση των δρόμων μας με τις μειωμένες δαπάνες συντήρησης λόγω της οικονομικής κατάστασης, το γεγονός ότι μετά τα 110-120 χλμ/ώρα η καταναλώση καυσίμου αυξάνει κατά 20-30%, αλλά και το ότι ταξιδεύοντας με 20-30 χλμ/ώρα παραπάνω έχεις στη πράξη μικρότερη αντίστοιχη αύξηση στη Μ.Ω.Τ (πραγματικό όφελος μόνο σε αποστάσεις >400χλμ - τι σημασία έχει να φτάσεις στη Κόρινθο π.χ 10 λεπτά νωρίτερα;),πιστεύω ότι τα όρια είναι πολύ σωστά υπολογισμένα. Καλά ταξίδια σε όλους, με υπομονή και προσοχή, για να φτάσουμε όλοι στον προορισμό μας.
ferra... (24/5/2015, 12:35) Η Γερμανία έχει κάποιους αυτοκινητόδρομους δίχως όρια ταχύτητας, δρέσδη, κ.τ.λ. που σε κάποιους έχει τέτοια κίνηση που δεν μπορείς να πας ούτε με 140χλμ. την ώρα.Επίσης ας μην συγκρίνουμε την ποιότητα της ασφάλτου, την τεχνοτροπία, κ.τ.λ. της Γερμανίας, της Αγγλίας που έχει την καλύτερη άσφαλτο στην Ευρώπη, κ.τ.λ. με την Ελλάδα μας.Την Ελλάδα του Κώστα Λαλιώτη, που ενώ δεν ήξερε Αγγλικά είχε και έχει μακριά χέρια.Δυστυχώς κάποιοι άνθρωποι έχουν μόνο χέρια.Μου αρέσει η ταχύτητα, προέρχομαι από γράψιμο της τροχαίας με υπερβολική ταχύτητα που σήκωνε αυτόφωρο..., ευχαριστώ την τροχαία που έδειξε ανοχή στο πρόσωπο μου... ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα με τον κύριο Στάθη, έχει ξαναδιατυπώσει σε ίδιο θέμα την γνώμη του και αυτό γιατί δεν εμπιστεύομαι στα της επανεξέτασης αν τελικά θα μπορείς να αλλάξεις κατηγορία ορίου ταχύτητας και το αξίζεις ή αν θα γίνεται με δόλιο τρόπο, ΕΛΛΑΔΑ ΓΑΡ!Όπως επίσης και για τα παράβολα, ομάδα επανεξέτασης, κ.τ.λ. αν θα είναι ΤΙΜΙΑ, ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ. Κρίνω με τα σημερινά μέσα ότι όλοι οι οδηγοί μπορούν να τρέξουν με 300+ χιλιόμετρα αν το όχημα τους είναι ευκολοδήγητο, σε καλή κατάσταση, κ.τ.λ. το θέμα είναι ότι θα μπορεί να αντιληφθεί πότε να τρέξει και πότε να μετριάσει την ταχύτητα του;Και άλλα πολλά! Δεν γίνεται σε δρόμο με δύο ρεύματα κατεύθυνσης το ένα να τρέχει όσο θέλεις, αντε για να μην μου λέτε οπισθοδρομική, σε δρόμους με 3 ρεύματα κατεύθυνσης το τρίτο να μπορείς να πας π.χ. και με 165 χιλιόμετρα την ώρα. Δεν είμαι αυτής της λύσης γιατί η παιδεία μας και η ιδιοσυγκρασία μας δεν μας επιτρέπουν τέτοια.Καλύτερα και σώφρον είναι να υπάρχουν τα όρια ταχύτητας για να μην ξεφεύγουμε...καθείς ας κρίνει ξεκάθαρα και όχι εγωιστικά, κ.τ.λ. πόσο πρέπει να πάει βάση συνθηκών, κατάστασης ιδίου/οχήματος, κ.τ.λ. Η τροχαία στον κάθε νομό παρακαλώ ας δείχνει μία κοινωνική ανοχή, σε ομάδες ανέργων, ανθρώπων με καλοσυντηρημένο όχημα, που επενδύσανε πάνω στο όχημα τους, κ.τ.λ. ΟΛΑ ΦΑΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ. Και εμείς από την μεριά μας ας είμαστε περισσότερο άνθρωποι και ας μην λέμε, ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΡΕ, ΕΧΩ 300000 ΕΥΡΩ ΟΧΗΜΑ, 1500 ΑΛΟΓΑ, κ.τ.λ. Μετριοφροσύνη, σεβασμός στους υπολοίπους και στον εαυτό μας, ταπεινότητα, βοήθεια προς τους συναθρώπους μας, αγάπη, κατανόηση, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΠΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΚΟΚΕΣ, ΜΠΑΦΟΥΣ, ΑΛΚΟΟΛ, ΦΑΡΜΑΚΑ, κ.τ.λ. ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ, ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ.
Maxba... (24/5/2015, 11:46) Σε μια χωρα που μαζι με το οικονομικο το μεγαλυτερο προβλημα ειναι ο αριθμος νεκρων και παραλυτων που αφηνουν οι λεγομενες ´αποδρασεις" σ/β, και που μοιαζει να εχει ξεχαστει, θελετε να αφησουν τα ορια ταχυτητας ελευθερα; Μαλλον ξεχνατε οτι ο μεσος Ελλην οδηγος δεν εχει παιδεια, ακομη αγωραζονται διπλωματα οδηγηςεις, κρανη το καλοκαιρι ειδικα κανεις δεν φοραει και σε αυτοκινητοδρομους βλεπεις ακομη, το 2015, να οδηγανε πανω στην λωριδα ασφαλειας γιατι δεν ξερουν καν τι ειναι, συν τα ξεσπασματα θυμου, φιγουρας και κομπλεξ πανω στο τιμονι, δηλαδη ο απολυτος συνδιασμος ασχετοσηνης και αυτοκαταστροφικης τρελας, και προτηνεται να αυξυθουν και τα ορια; Γιατι δεν βαζετε εναν καθημερινο μετριτη νεκρων και τραυματιων στην ιστοσελιδας σας μπας και καποιοι ευεσθητοποιουν αντι να γραφετε επιπολαιοτητες;
krizo... (24/5/2015, 11:25) Το ερώτημα όσον αφορά την Ελλάδα είναι λάθος για δύο λόγους.1)Τα όρια ταχύτητας που έχουν οριστεί όσον αφορά τις δυνατότητες των δρόμων και των οχημάτων είναι κατά 80-90% εκτός πραγματικότητας. Πχ τα σύγχρονα αυτοκίνητα στα 100-120 ταξιδεύουν σχεδόν στο ρελαντί, από την άλλη οι δρόμοι είναι είτε κακοκατασκευασμενοι(ανάποδες κλήσεις-γλιστερή άσφαλτος-κτλ), είτε η τήρηση των αναγραφόμενων ορίων(συνήθως πολύ χαμηλά 40-50) ταχύτητος τους καθιστούν επικύνδινους.2)Τα όρια ταχύτητας τα έχουμε καταργήσει από μόνοι μας και η οδική συμπεριφορά μιας μεγάλης μερίδας από μας είναι τουλάχιστον επικίνδυνη. Πχ….είσαι εθνική οδό με όριο 130….οδηγείς αμάξι χαμηλών επιδόσεων δεκαετίας με 120-130, όταν βλέπεις μπροστά σου στην μεσαία λωρίδα οδηγό που σέρνεται με 100-110….βγάζεις φλας αριστερά και προσπερνάς σχετικά αργά γιατί και το δικό σου αυτοκίνητο δεν πάει, όταν ξαφνικά έρχεται όχημα από πίσω με 170-180…..!!!! Τι θα συμβεί 9 στις 10 φορές????….Ο πίσω θα εκνευριστεί που θες 8-10 δευτερόλεπτα να προσπεράσεις και θα κολλήσει πίσω σου στα 3-4 μέτρα από τον προφυλακτήρα αναβοσβήνοντας τα φώτα, αδιαφορώντας για τις ζωές όλων που θέτει σε κίνδυνο……ΑΥΤΑ
stath... (19/5/2015, 12:11) Σε καμιά περίπτωση δεν θα ήθελα κόφτη ταχύτητας. Καλύτερα να καταργηθούν τα όρια. Όμως με την ευκαιρία θα ήθελα να κάνω μια πρόταση: Προτείνω λοιπόν να υπάρχουν τα όρια ταχύτητας, αφού αναθεωρηθούν, έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στα σημερινά δεδομένα, αλλά να είναι ελαστικά και να μπορούν να ξεπεραστούν, μέχρι ένα ποσοστό, π.χ. 20%, 30%, ή και 40%, αν ο οδηγός έχει τις απαραίτητες ικανότητες. Θα πρότεινα λοιπόν να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης των οδηγών, όπου να υπάρχουν κάποια τεστ, σε πίστα και όταν εξετάζονται οι υποψήφιοι οδηγοί, να γίνεται εκτίμηση των ικανοτήτων τους και να παίρνουν ένα βαθμό, που να λέει μέχρι πόσο μπορούν να υπερβούν τα υφιστάμενα όρια. Αυτό να μπορεί μετά από αίτηση του κάθε οδηγού να αλλάξει, μετά από επανεξέταση. Ο βαθμός λοιπόν αυτός να υπάρχει στο δίπλωμα οδήγησης τους (και μάλιστα όλα τα στοιχεία να βρίσκονται μέσα σε μικροτσιπ) και όταν συλλαμβάνονται να τρέχουν παραπάνω, αν βρίσκονται μέσα στα επιτρεπόμενα όρια του διπλώματος τους, να μην τιμωρούνται. Θα μπορούσε επίσης οι κάμερες που καταγράφουν την ταχύτητα, να είναι εφοδιασμένες με μηχανισμό ανάγνωσης μικροτσιπ, όπως είναι το e-pass των διοδίων, όπου όταν το σύστημα της κάμερας διαβάζει το μικροτσιπ της άδειας του οδηγού, καθώς το αυτοκίνητο περνάει κάτω από την κάμερα, να "βλέπει" το επίπεδο ικανοτήτων του οδηγού και εφόσον η ταχύτητα του βρίσκεται μέσα στα επιτρεπόμενα όρια, να μην τον γράφει. Θα μπορούσε επίσης να υπάρχει ένα σήμα, που θα δίνει το υπουργείο στον οδηγό, το οποίο να μπορεί να επικολληθεί σε εμφανές σημείο του αυτοκινήτου, ώστε να φαίνεται από μακρυά, για κάμερες και τροχονόμους. Εννοείται βέβαια ότι αν κάποιος βάλει σήμα, που δεν του ανήκει, να έχει πολύ σοβαρές κυρώσεις, όπως οριστική αφαίρεση της άδειας οδήγησης και φυλάκιση.
nik.t... (20/9/2015, 12:15) Πρέπει να δημιουργηθεί λουρίδα ελεύθερη από όριο ταχύτητας.Υπαρχουν πλέον αρκετά κομμάτια στην εθνική και στην εγναντία οδό που μπορείς να πας άνετα και με ασφάλεια με 200 τουλάχιστον!Αυτά περί οικονομίας & εκπαίδευσης οδηγών είναι άσχετα και ουτοπικά.Τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα γίνονται στις πόλεις και στους επαρχιακούς δρόμους.Είτε θα γίνει νόμιμα είτε θα συνεχίσει να ισχύουν τα γελοία όρια στους διεθνείς δρόμους πάντα θα τρέχουμε όλοι παραπάνω.Και για να προλάβω τους άσχετους που σχολιάζουν περί οδηγικής παιδείας,στην Αγγλία που έχει παντού κάμερες κάθε χρόνο κόβονται 2-2,5 εκατομμύρια κλήσεις για υπέρβαση Ορίων ταχύτητας!