Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Για 4x4:CR-V ή X-Trail
Διαβάστηκε από 9385 αναγνώστες

Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600. Και είναι τα μοναδικά στην κατηγορία των μεσαίων SUV σε αυτά τα κυβικά. Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600. Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600. Και είναι τα μοναδικά στην κατηγορία των μεσαίων SUV σε αυτά τα κυβικά.
  • Για πρώτη φορά στην ιστορία τους τα Honda CR-V και Nissan X-Trail αποκτούν έναν κινητήρα στα 1.600. Και είναι τα μοναδικά στην κατηγορία των μεσαίων SUV (με μήκος δηλαδή στα 4,6 μέτρα) σε αυτά τα κυβικά, πράγμα πολύ σημαντικό για την ελληνική αγορά μιας και τα 2 λίτρα τα βλέπει η εφορία και χαμογελά…

Αν και 1.600 κυβικά, όμως, κανένα από τα δύο δεν έχει υιοθετήσει τη λύση «η τετρακίνηση να πάει περίπατο». Βέβαια και τα δύο -εφόσον το επιθυμείς- διατίθενται και ως προσθιοκίνητα…

Ωστόσο, ανάλογα με το αν επιλέξεις 2κίνητο ή 4κίνητο, υπάρχει μία σημαντική διαφορά μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, το Honda CR-V ως 4x2 αποδίδει 120 άλογα, ενώ ως 4x4 160 άλογα, όντας έτσι το ισχυρότερο diesel μοτέρ σε αυτά τα κυβικά. Όχι μόνο στα μεσαία SUV, αλλά γενικά στα 1.600.
Το Nissan X-Trail από την άλλη κρατάει τον 1,6 dCi των 130 ίππων και στις δύο περιπτώσεις (πιο μετά βέβαια πολύ πιθανό να τον δούμε και με τον 1,6 dCi των 160 ίππων που έχει ανακοινώσει η Nissan-Renault), έχοντας έτσι ένα προβάδισμα ως 4x2.

Στις τετρακίνητες, τώρα, εκδόσεις που είναι και οι πιο ενδιαφέρουσες -δεδομένου του χαρακτήρα των αυτοκινήτων- το Honda CR-V αποδίδει επιπλέον 30 άλογα. Αυτό φαίνεται στο 0-100 χλμ./ώρα (το CR-V είναι 1,1 δλ. γρηγορότερο από το X-Trail στις μετρήσεις μας), αλλά και στις ρεπρίζ παρά τα 320 Nm ροπής που διαθέτει το Nissan.
Πως το έχει καταφέρει αυτό το CR-V; Με τα δύο τούρμπο που διαθέτει o κινητήρας, ένα μικρό για τις χαμηλές στροφές και ένα μεγάλο για τις υψηλές.

Καλύτερος στα χαρτιά είναι ο 1,6 i-DTEC κινητήρας του CR-V και στην κατανάλωση, αφού η Honda ανακοινώνει 4,9 λτ./100 χλμ., όμως στην πράξη ο 1,6 dCi των 130 ίππων του Nissan X-Trail είναι λιγότερο απαιτητικός σε καύσιμο. Για την ακρίβεια 5,3 λτ./100 χλμ. δηλώνει η Nissan.

Έπειτα, έρχεται η τετρακίνηση. Και εδώ το X-Trail επίσης κερδίζει το CR-V αφού το ΑLL – MODE 4x4-i (έτσι ονομάζεται το σύστημα τετρακίνησής του) έχει επιλογή για 2κίνητο, αυτόματο 4x4, και κλείδωμα. Το CR-V από την άλλη δεν έχει κάτι, παρά μόνο το ότι ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες η κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα μπορεί να φτάσει το 50/50.
Στο χώμα, λοιπόν, με το X-Trail θα αισθανθείς μεγαλύτερη σιγουριά για τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, αφού έχει πιο εξελιγμένη τετρακίνηση. Στην άσφαλτο, από την άλλη, και με τα δύο μοντέλα θα νομίσεις πως βρίσκεσαι σε δύο επιβατικά, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και αυξημένα όρια πρόσφυσης.

Και τέλος, έρχεται η τιμή των δύο μοντέλων. 31.360 ευρώ κοστίζει το Nissan X-Trail στην έκδοση ACENTA, 1.000 ευρώ περίπου ακριβότερο, συγκεκριμένα στα 32.270 ευρώ, είναι το Honda CR-V στην μία και μοναδική, υπερπλήρη έκδοση Elegance.

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ποιο είναι το καλύτερο 1.600άρι diesel SUV. Honda CR-V με 160 άλογα, ή Nissan X-Trail με τετρακίνηση ΑLL – MODE 4x4-i;


Κάνετε κλικ για να διαβάσετε τις δοκιμές του
Honda CR-V 1,6 i-DTEC 4x4 και του Nissan X-Trail 1,6 4x4.
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
fntal... (21/5/2015, 23:57) Η κατηγορία των 4x4 έχει εξαφανιστεί από τη στιγμή που οι εταιρίες εξοπλίζουν τα μοντέλα τους και με 2κίνητες εκδόσεις...Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το λόγο.... Για κάποιον που θα θελήσει να πάει παραπέρα από έναν πατημένο χωματόδρομο τότε ας επιλέξει το X-Trail...Μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, καλύτερη τετρακίνηση, μεγαλύτερη άρθρωση αναρτήσεων... Αν κάποιος θέλει την άνεση ενός υπερυψωμένου αυτοκινήτου με καλή οδηγική συμπεριφορά τότε C-RV... Ποιοτικά πιστεύω είναι ίσα μεταξύ τους όπως και στο θέμα των χώρων...Εμφανισιακά, αυτό είναι θέμα γούστου, αλλά εξίσου όμορφα και τα 2... Εγώ σαν off-roadάς θα επέλεγα X-Trail...έστω γι'αυτό το παραπάνω που θα μπορεί να πάει απ'ότι το C-RV...
gznp... (21/5/2015, 16:06) Το CR-V γιατι εχει 30 αλογα παραπανω και γιατι εχει diesel-αυτοματο-4Χ4 που το x-trail αλλα και το qashqai δεν εχουν. Την τελευταια φορα τα ειδα ηταν σε diesel-αυτοματο-4Χ2 ή diesel-χειροκινητο-4Χ4. Πριν λιγο καιρο ειχα παει σε αντιπροσωπεια της Nissan και μου ειπε ενας υπαλληλος (που δεν ηθελε να μου απαντησει κιολας) οτι δεν σκεφτεται καν η νισσαν να βγαλει αντιστοιχο του cr-v. Νομιζω οτι το CR-V παιζει μονο του.
teola... (20/5/2015, 22:24) Πολύ ωραία κα τα δυο ομολογουμένως. Το CRV κατά τη γνώμη μου κερδίζει τις εντυπώσεις λόγω του ισχυρότερου κινητήρα και της κορυφαίας ποιότητας κατασκευής που ακούει στο όνομα Honda. Σχεδιαστικά επίσης ξεχωρίζει στο δρόμο, καθώς το Χ-Trail φαντάζει σαν ένα μεγάλο Qasqhai. Το είδος της τετρακίνησης δεν παίζει μεγάλο ρόλο στην κατηγορία αυτή, καθώς μιλάμε για ήπιες off road καταστάσεις. Αν το X-trail λανσαριστεί και με τον 1.6 diesel 160ps μπορούμε να μιλάμε για μια περισσότερο ισότιμη σύγκριση.
delis... (20/5/2015, 20:12) Παιδιά και τα δύο αυτοκίνητα είναι πολύ καλά και αρκετά εξελιγμένα. Για όποιον πιστεύει πως θα χρειάζετε απαιτητικότερες off-road μετακινήσεις ίσως είναι καλύτερα να επιλέξει το Nissan μιας και διαθέτει ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Από την άλλη το Honda είναι καλύτερο εντός δρόμου και τεχνολογικά πιο άρτιο. Το Honda συνεπώς είναι η λογική (υποκειμενικά) επιλογή για αυτή την κατηγορία οχημάτων, ένα όχημα το οποίο αγοράζοντάς το, το παντρεύεσαι(!) και το χαίρεσαι για πολλά χρόνια δεδομένου και της αξιοπιστίας της μάρκας.
pdimi... (20/5/2015, 17:51) Και μόνο το όνομα της Honda φτάνει, για όποιον ξέρει, ποιο να επιλέξει.
mavra... (20/5/2015, 11:45) Επειδη στο αρθρο τα εχετε μπερδεψει λιγακι το cr-v 4x4 160hp εχει 30 αλογα παραπανω και 2,5 κιλα ροπης παραπανω!!! Επισης στην τιμη το cr-v elegance μπορει να συγκριθει μονο με το x-trail acenta con που ειναι στην ιδια τιμη(32500ε περιπου) και με διαφορα καλυτερη ποιοτητα στην καμπινα!!!! Τωρα στο θεμα τρακινηση πιστευω πως και τα δυο ειναι επαρκη για την χρηση που θα το κανει ο μεσος οδηγος!!!Γιατι πιστεψτε με ενας που ασχολειται με την πραγματικη οδηγηση off road δεν θα διαλεξει κανενα απο τα δυο!!! Τωρα απο πλευρας καταναλωσης στα χαρτια ειναι καλυτερο κατα 0,4 λιτρα το cr-v αλλα ενα αυτοκινητο με διπλο τουρμπο και 30 αλογα παραπανω δεν μπορει να συγκριθει με το x-trail οποτε μαλλον αποδεκτη σε πραγματικη οδηγηση η παραπανω καταναλωση αν και αφηστε με να εχω τις επιφυλαξεις μου για το αν ισχυει αυτο(τα χαρτiα λενε αλλα)!!! Οποτε κατ εμε για καποιον που ειναι αναμεσα στα δυο με κλειστα ματια cr-v!!!
manos... (20/5/2015, 11:42) Διαλέγω το ανανεωμένο Honda CR-V είναι πιο δυναμικό και το ισχυρότερο diesel 4x4 SUV με 160 άλογα. Πολύ ολοκληρωμένο, όπως και το X-Trail.
elmar... (20/5/2015, 11:37) Εξαιρετικά και τα δυο SUV με την διαφορά ότι η Honda πάσχει από αντιπροσωπία.