Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τι αγοράζω-Τι Αποφεύγω
Διαβάστηκε από 44703 αναγνώστες

Μεγάλη έρευνα: Ποιά χάνουν μέχρι και 80% της αξίας τους, μέσα σε 4 χρόνια. Αφού λοιπόν υπάρχει μεγάλη ζήτηση για μεταχειρισμένα, πως είναι δυνατόν να κινδυνεύουμε να βρεθούμε με ένα παλτό στο χέρι; Μεγάλη έρευνα: Ποιά χάνουν μέχρι και 80% της αξίας τους, μέσα σε 4 χρόνια.
Το αρθρο αφορά τις τιμές μεταπώλησης των αυτοκινήτων της τελευταίας 6ετίας.
Παλτά λένε οι έμποροι μεταχειρισμένων τα μοντέλα που δεν πουλιούνται με τίποτα. Αυτά που πρέπει να τα «σκοτώσεις», για να βρεις αγοραστή.

Σήμερα υπάρχει μεγάλη ζήτηση για μεταχειρισμένα, ειδικά για diesel αυτοκίνητα 4-5 ετών. Τόσο μεγάλη ώστε γίνονται εισαγωγές και από το εξωτερικό. Έτσι ένα καλοδιατηρημένο αυτοκίνητο 4-5 ετών σήμερα, λογικά δεν χάνει πάνω από το 30-40% της αρχικής αξίας του. Δίνεις δηλαδή 10-12 χιλ. για ένα καλοδιατηρημένο μεταχειρισμένο, που έχει ως καινούργιο 18-20 χιλ. Αφού λοιπόν υπάρχει μεγάλη ζήτηση, πως είναι δυνατόν να κινδυνεύουμε να βρεθούμε με ένα παλτό στο χέρι;

Κάναμε μια μεγάλη έρευνα, σε 2 κατευθύνσεις:
1) Ποια από τα μοντέλα που πωλούνται σήμερα, έχουν πιθανότητες να εξελιχθούν σε παλτά. 
2) Ποια έχουν γίνει ήδη παλτά. Ποια αυτοκίνητα 4-5 ετών πωλούνται σήμερα δύσκολα σαν μεταχειρισμένα. Μιλήσαμε για τον σκοπό αυτό με 8 από τους μεγαλύτερους εμπόρους μεταχειρισμένων στην Ελλάδα και παραθέτουμε αυτούσια την γνώμη τους.
Ας δούμε μία-μία τις 2 αυτές περιπτώσεις.

Τα μελλοντικά παλτά

Ποια μοντέλα μπορούν να αποδειχθούν «παλτά»;
• Μοντέλα που έχουν φήμη ζημιάρικου και κακών υπηρεσιών after sales
• Ειδικά μοντέλα με πολλά extra, που εκτοξεύουν την αρχική τους τιμή, μιας και τα extra είναι τα πρώτα που χάνουν την αξία τους, στην αγορά του μεταχειρισμένου
• Κυρίως όμως, το πρόβλημα προέρχεται από την πολιτική και τις προσφορές των εταιρειών, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Αν μια εταιρεία πουλάει 500 αυτοκίνητα το χρόνο, προς 20 χιλ. το ένα, τότε σε 4-5 χρόνια, 250 από αυτά, θα πουληθούν σαν μεταχειρισμένα προς 12-14 χιλ. το ένα. Αν όμως στο ίδιο χρονικό διάστημα η εταιρεία έκανε και μια προσφορά πχ. στην Coca Cola, που πήρε άλλα 500 αυτοκίνητα προς 12 χιλ το ένα, καθώς οι εταιρείες καθε 4 χρόνια, αλλάζουν τα αυτοκίνητα τους, θα εμφανιστούν σαν μεταχειρισμένα και άλλα 500 ίδια μοντέλα προς 7-8 χιλ. το ένα και όσοι περίμεναν να πουλήσουν 12-14 χιλ. το δικό τους, θα βρεθούν με ένα καλό παλτό στο χέρι.

Τον ίδιο κίνδυνο διατρέχεις αν η εταιρεία αυτή έχει πολιτική να κάνει μεγάλες εκπτώσεις σε εταιρείες ενοικιάσεων, οπουδήποτε στην Ευρώπη. Από την έρευνα μας μάθαμε για «καραβιά» ολόκληρη με Volvo, που ήρθε από την Ευρώπη και πουλήθηκε προς 10 χιλ το ένα, (άρα αγοράστηκε 5;) και μιλάμε για μοντέλο με τιμή 25 χιλ., το οποίο ο αγοραστής του προσδοκά να πουλήσει 16-18 χιλ και όταν εμφανιστεί σε κάποια εμπορία θα μάθει ότι τώρα «πιάνει» 5-6 χιλ.!

Για όλους αυτούς τους λόγους οι εταιρείες που φροντίζουν για την φήμη τους, εφαρμόζουν πολιτική «buy back». Όλες οι εταιρείες κάνουν μεγάλες προσφορές όταν εμφανίζεται κάποιος που θέλει πολλά αυτοκίνητα, κάποιες όμως φροντίζουν να πάρουν οι ίδιες πίσω τα αυτοκίνητα («buy back»), για να προστατέψουν το όνομα τους και κάποιες αδιαφορούν και δημιουργούν «παλτουδάκια».

Από την έρευνα που κάναμε είδαμε ότι Mercedes, Audi, VW, Toyota είναι από τις εταιρείες που έχουν δικά τους δίκτυα πώλησης μεταχειρισμένων, ακριβώς για να προστατεύουν την φήμη τους. Από την άλλη μεριά, μεγάλες προσφορές, χωρίς το δίχτυ ασφαλείας του «buy back» κάνουν η Volvo, η Hyundai και πρόσφατα η BMW που οι πληροφορίες μας λένε ότι τώρα που ήρθε η ανανεωμένη BMW Σειρά 1, ενα μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων που ειχαν, τα ξεστόκαρε με έκπτωση 32%, δηλαδή 15 χιλ αντι της κανονικής τιμής τους που ειναι 23 χιλ και μάλιστα  χωρίς καμία πρόβλεψη «buy back». Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι αγόρασαν 23 χιλ. την Σειρά 1 και κάποιοι 15 χιλ. με ότι αυτό συνεπάγεται.

Θα συνεχίσουμε την έρευνα αυτή παρακολουθώντας καθημερινά τις προσφορές που βγαίνουν στις εταιρείες εταιρικών πωλήσεων και ερευνώντας ποιες καλύπτονται από «buy back» και ποιες όχι.

Τα σημερινά παλτά

Μιλήσαμε για τον σκοπό αυτό με 8 από τους μεγαλύτερους εμπόρους μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, για αυτοκίνητα με ηλικία μέχρι 6 χρόνια. Κάθε έμπορος ειδικεύεται εκ των πραγμάτων σε κάποιες μάρκες, κάποιοι δουλεύουν αποκλειστικά με αυτοκίνητα ιδιωτών, κάποιοι αγοράζουν από εταιρείες ενοικιάσεων ή και εισάγουν από το εξωτερικό, έτσι σε κάποια σημεία διαφοροποιούνται. Συμφωνούν όμως σε γενικές γραμμές σε κάποια πράγματα. Τους ζητήσαμε να μας πουν, ποιες μάρκες θεωρούν παλτά (κόκκινες) και ποιες «ζεστά ψωμάκια» (πράσινες), για αυτοκίνητα μέχρι 6 ετών.

Ακολουθεί πίνακας με τις απόψεις τους καθώς και επώνυμα τι μας είπε ο καθένας. Μεγαλύτερα παλτά (κόκκινες μάρκες) οι Γάλλοι λόγω αξιοπιστίας, η Volvo λόγω προσφορών, η Honda-Mitsubishi λόγω αντιπροσωπείας.
Ζεστά ψωμάκια (πράσινες μάρκες) οι Mercedes, BMW, Toyota, Opel, Nissan, Audi.

Δείτε τα αναλυτικά:
Κόκκινο -6, σημαίνει οτι 6 στους 8 εμπόρους το θεωρούν παλτό, 
πράσινο 8, σημαίνει οτι 8 στους 8 το θεωρούν 'ζεστο ψωμάκι' κ.ο.κ.
Μάρκες που δεν αναφέρονται απο τους εμπόρους, ειναι οσες κινούνται στο μέσο όρο, δηλαδή ούτε παλτά ειναι, ούτε ζεστα ψωμάκια.



Εσείς τι γνώμη έχετε; Πόσο σημαντικό θεωρείτε το να αγοράζετε από μια εταιρεία που ξέρετε ότι φροντίζει να μην χάσετε τα λεφτά σας; Μήπως αγοράζετε για μια ζωή και δεν σας ενδιαφέρουν όλα αυτά; 

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
thita... (12/3/2018, 15:44) ενα σχολιο μου -ενα περιοδικο δεν μπορει να κρητικαρει εναν πελατη του διαφιμιζομενο δεν αρεσε η αληθεια,το κατεβασαν!!!!!!!!!!!!!!!
tsami... (11/3/2017, 19:07) 30 χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου! Εμμονή στη ποιότητα!! Η ευχαρίστηση του πελάτη για την αξιοπιστία που προσφέρουμε μας κάνει να βγαίνουμε νικητές από αυτή τη δύσκολη περίοδο που διανύουμε.. Μάρκες που δουλεύουμε είναι Toyota,Renault, Mercedes, BMW,Audi Wv
aklon... (16/8/2015, 09:42) ακυρο το αρθρο..που ειναι η skoda...?
css... (24/5/2015, 08:56) ασχετο!!καποτε,ο συριζα,εβριζε για τα διοδια...μπορειτε να κανετε μια ερευνα,με τις κινησεις του ως κυβερνηση,οσο αφορα τα διοδια;για να δουμε ποιος κοροιδευει ποιον σε ετουτο το τοπο;
costa... (23/5/2015, 12:44) ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ CITROEN MOY (PICASSO 1800 ΤΟΥ 2001) ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ MOY......
SPVAK... (23/5/2015, 01:25) Σχετικά με τα ''ζημιάρικα'' Γαλλικά, έχω να πω ότι, πήραμε, πριν κάτι χρόνια, μεταχειρισμένο ένα Citroen saxo 1,4, στο οποίο έμαθαν οι δύο μου γιοί και το οποίο και που δεν πήγε. Τελικά έγραψε 130 χιλιάδες χιλιόμετρα, πριν το πουλήσουμε και είχαμε ΜΗΔΕΝ ζημιές. Έχουν περάσει από τα χέρια μου και λόγω της ηλικίας μου, αρκετά αυτοκίνητα και έχω να πω, οτι, είχα αυτοκίνητα βαπτισμένα ''ζημιάρικα'' που δεν έκαναν κίχ και άλλα βαπτισμένα ''αξιόπιστα'' που βγάλανε προβλήματα. Οι έμποροι, σχηματίζουν γνώμη, από το τι ''φεύγει'' γρήγορα από το μαγαζί τους, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αυτοκίνητο που δεν ''φεύγει'' είναι οπωσδήποτε ζημιάρικο. Κατά τα άλλα, ΑΝ κάποια στιγμή, γίνουν πολλές εισαγωγές μεταχειρισμένων ή και αγοράσουν όλοι τα συγκεκριμένα, που αυτοί, οι έμποροι, θεωρούν σήμερα εμπορικά και πλημμυρίσει η αγορά μεταχειρισμένων από αυτά, άντε τότε να δούμε πως θα διατηρηθούν οι υψηλές τιμές μεταπώλησης. Ο καθένας γνωρίζει, ότι, όλα, στην αγορά, είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης και τα ''ζεστά ψωμάκια'' θα γίνουν ''παλτά'' μόλις η προσφορά είναι μεγαλύτερη από την ζήτηση ή, βέβαια, από μια απόφαση του ... αστάθμητου Υπουργού !
k.gal... (22/5/2015, 15:37) Εντάξει σε γενικές γραμμές το πινακάκι παίζει για μέσες-κανονικές περιπτώσεις. Εννοώ πως εάν πουλάς αυτοκίνητο 5000 κυβικά ότι και να είναι στη σημερινή κατάσταση θα το σκοτώσεις, παλτό λοιπόν. Αλλά ξέρω καλά και BMW-Μερτσεντέ από 2 λίτρα και κάτω που πραγματικά μοσχοπουλιούνται (το όνειρο του Έλληνα γαρ...). Επίσης παίζουν και άλλοι παράγοντες όπως στραβοπατήματα κατασκευαστών, για παράδειγμα το Passat που αναφέρει φίλος με FSI υπάρχουν πολλοί λόγοι για να έχει χαμηλή τιμή (οι απαιτήσεις του σε βενζίνη, το γεγονός πως τα αμέσως επόμενα μοντέλα φοράνε τον 1.4 TSI ο οποίος είναι πολλάκις ανώτερος κινητήρας και ουσιαστικά σκότωσε ότι παλίοτερο). Τα 1.4 TSI όμως νομίζω μοσχοπουλιούνται κι αυτά, πολύ περισότερο για παράδειγμα από κάτι αστοχίες τύπου Mondeo... Επίσης η αξιοπιστία καθώς και το επίπεδο εξυπηρέτησης της κάθε αντιπροσωπείας παίζει κι αυτό το ρόλο του (εγώ προσωπικά έπαθα πλάκα στην πρώτη επίσκεψη σε συνεργείο της TOYOTA όχι λόγω του συνεργείου αλλά από το πόσο ευχαριστημένοι φαινόντουσαν όλοι οι πελάτες - λέτε να ήτανε βαλτοί?). Προσωπικά πιστεύω πάντως πως την VW την χαντακώνει πιο πολύ η αντιπροσωπία της ακόμη και από τον Σαρακάκη της Honda αν κρίνω από αυτά που ακούω. Θέλει με λίγα λόγια μια λίγο ευρύτερη γνώση του τι παίζει γενικότερα. Αυτά πάντως με τα buy back και τα λοιπά δεν τα είχα υπόψη μου, μεγάλη πο!@#ά! :-)
pvena... (22/5/2015, 14:49) Συγχαρητήρια για το άρθρο σας, είναι κατατοπιστικό, εμπεριστατωμένο (αφού παραθέτει τα σχόλια των εμπόρων) και πολύ χρήσιμο. Θα ήθελα περισσότερα αντίστοιχα αρθρα, γιατί δυστυχώς τα περισσότερα non-papers των τελευταίων μηνών κινούνται σε κουτσομπολίστικο επίπεδο ή εκφράζουν προσωπικές/αμφιλεγόμενες απόψεις.
desmo... (22/5/2015, 14:13) Σε μια χωρα σαν την Ελλαδα παλτο μπορει να καταληξει ενα ΙΧ με μια υπουργικη αποφαση και μεσα σε μια νυχτα ,ρωτηστε ολους τους κατοχους διλιτρων . Τρεχει ο πελατης και αγοραζει ντιζελ με τιμες +30% απο ενα βενζινης και βγαινει ο καθε τετραπερατος ΥΠΟΙΚ ενα πρωι και επειδη του λοιπουν μερικα δισ τους ακριβαινει το πετρελαιο κινησης τους βαζει και ενα φορο ρυπων και κατευθειαν εκατονταδες χιλιαδες ιχ γινονται παλτα ,τοσο ευκολο ,τοσο απλο ,εχει ξαναγινει .Stay low που λενε οι αμερικανοι ,αγοραστε χωρις υπερβολες ,ενα αξιοπιστο ΙΧ που θα κρατησει πολλα χρονια ,που δεν θα πηγαινει καθε τριτη μαστορα και καντε το οσο γινεται μεγαλυτερη αποσβεση ,μεχρι εκει φτανει αυτο που ειναι στο χερι σας ,τα υπολοιπα δεν εξαρτώνται απο εσας .
mixak... (22/5/2015, 13:25) Βρε παιδια βλεπω εδω μεσα ολοι πατε να υποστηρίξετε κατι διαφορετικό απο αυτα που λένε οι ανθρωποι της αγοράς που δυστηχως ειναι οι έμποροι. Οι έμποροι που ολοι εδω περα κατηγορούμε πρεπει να καταλάβουμε πως το μονο που τους ενδιαφερει ειναι το κέρδος. Αν αυτο θα ειναι απο μερσεντές η βολβο η αουντι δεν τους ενδιαφερει καθολου. Τον έμπορο τοβ ενδιαφερει να αγοράσει κατι και να ειναι ταχυκίνητο να πουληθεί δλδ γρηγορα και αυτο ειναι κατι που δεν μπορούν να το καθορίσουν ουτε οι ίδιοι!!!!!!!!!!! Με λιγα λογια ο έμπορος σου λεει τι πουλάει με αλλα λογια τι ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ. Επι της ουσίας προσφορά και ζήτηση. Παω τωρα στο παραδειγμα μου. Αποφάσισα να αγορασω ενα καινουριο μερσεντές gla πετρέλαιο. Αλλα πριν το κανω αυτο θέλησα να πουλήσω τα αυτοκίνητα που ειχα δυο τον αριθμο. Το πρωτο αυτοκίνητο ειναι ενα Renault megane Cabrio βενζίνη 1600 κυβικά με τη σκληρή οροφή του 2007. Το ειχα αγοράσει τοτε 28000 ευρω. ΜΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΓΙΑ 2000 ευρω !!!!!!! Δεν πίστευα στα αυτια μου!!!!! Το δεύτερο αυτοκίνητο ειναι ενα a class diesel εισαγωγή απο Γερμανία δεύτερο χέρι μοντέλο του 7 και αυτο. Το ειχα παρει το 11 προς 12000 ευρω περίπου!!!! Το αμαξι μου το κρατάνε σημερα 9000 ευρω !!!!! το διανοηστε;;; Συγγνωμη αλλα επειδη τα αυτοκίνητα θελω να τα αλλάζω για πολλούς λόγους καθε πεντε το πολυ εξι χρονια στο εξης θα αγοράζω αυτοκίνητα μεταξύ άλλων και με γνώμονα την μεταπωλητική του αξία και για αυτο επέλεξα να αγορασω τωρα ενα GLA diesel 1500 κυβικά το οποιο κόβω το κεφάλι μου θα πουλήσω άνετα μετα απο πεντε η και δεκα χρονια. Σας ευχαριστω
sport... (22/5/2015, 12:14) αγαπητό autotriti το πόσο "σκοτώνω" το αμάξι μου δεν εξαρτάται εν' πολλοίς και από τον κυβισμό του; Αλλες απώλειες απ' την αρχική του τιμή έχει ένα δίλιτρο (τώρα μάλιστα και με το φόρο πολυτελείας, άσε καλύτερα) και άλλες ένα 1.6 ή μικρότερο. Επίσης, δεν επηρεάζει το τελικό κόστος και η προμήθεια του dealer και πόσο θέλει να "σπρώξει" ή όχι μία μάρκα;;;

Απάντηση:
Το αρθρο αφορα αυτοκίνητα τελευταίας 6ετίας, που οπως ξέρετε δεν πουλήθηκαν και πολλά δίλιτρα, για τους γνωστούς λόγους
papad... (22/5/2015, 11:11) Αυτα είναι χαζομαρες.Το όλο πρόβλημα είναι οι έμποροι που θέλουν να δουλεύουν με κέρδος μεγαλύτερο του 70 τοις εκατο.Στο παίρνουν με 5 χιλιάρικα και το πουλάνε με 8500 και βάλε και το παρουσιάζουν super ευκαιρια.Αν κάποιος άλλος έχει άλλη άποψη ας το πει.
gchat... (22/5/2015, 09:55) Εγώ δεν θα πω τίποτα ούτε για μάρκες ούτε για αυτοκίνητα. Ένα πράγμα μου κάνει μεγάλη εντύπωση... "οι δημοσιογράφοι!!!" τόσο απλά.
dimix... (22/5/2015, 07:54) Φίλε Γιώργο,έχω βάλει πρίν 5 χρόνια υγραέριο σε ένα mondeo 1600. Δεν έχω κανένα πρόβλημα και καίω περίπου τα μισά λεφτά.Εχω σωθεί!!!Πρόσεξε μόνο,το πού θα βάλεις την συσκευή!!!
othon... (22/5/2015, 07:43) Το 2006 η οικογένειά μου άρχισε να αυξάνεται αριθμητικά, έτσι βγήκα να αγοράσω οικογέν. αυτοκίνητο. Κατέληξα στην Mercedes γι'αυτον ακριβώς το λόγο, δηλ. Για την καλύτερη μεταπώληση και πήρα ενα ml 350. Σημειωτέον ότι η βενζίνη τότε είχε 0,60/lt. Έδωσα 84000 ευρω,ήταν η μεγαλύτερη κεφαλαιακή απώλεια/χειρότερο deal που έκανα στη ζωή μου. Τα λεφτά μου χάθηκαν και σήμερα 10 χρόνια μετά ακόμη μου επιβάλλονται φόροι με λύσσα. Μέχρι φόρο "πολυτελούς" διαβίωσης μου έβαλαν. Όλα τα αυτοκίνητα είναι παλτά στην Ελλάδα, οπότε είναι λάθος όλη η συζήτηση. Ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου σ'αυτη τη χώρα είναι επικίνδυνος εγκληματίας.
kalge... (22/5/2015, 00:47) Καλησπερα ....εχω ενα πασσατ 1600αρι fsi θελω να το περασω αεριο ακουσα πολλες διχασμενες γνωμες ρωτοντας διαφορα συνεργεια του τυπου μ(μην το κανεις θα μπλεξεις)η (κανε το δεν εχει θεμα) μπορει καποιος υπευθηνα που κατεχει το αντικειμενο να μου πει τι να κανω ;;;ευχαριστω
Ddees... (21/5/2015, 23:16) Ενταξει λειπουν μαρκες ρε παιδια αλλα σε γενικες γραμμες ο πινακας ισχυει Μην κοιτατε για κανονες, εδω ειναι ελλαδισταν, δεν ισχυει τίποτα.. Πηρα ενα ford maverick το 2004 33,000 ευρω και σε ενα χρονο, ισως και λιγοτερο εριξε την τιμη σχαδον 5,000 !!! Καταλαβαινετε κατρκυλισμα τιμης σαν μεταχειρισμενο Η δε ford και τα τελευταια χρονια δεν προστατευει τους πελατες της παρα στα τετοια της Μπραβο στις εταιρειες που κρατανε τις τιμες σκα και αν εχουν ριξει στην αγορα νεωτερο μοντελο Αυτο το κανει η audi toyota mercedes etc Παντως ρε πσιδια αυτη η renault παιζει μονη της μπαλα στις βλαβες, μιλαμε βλαβες που δεν βγαζει κανενα μα κανα αλλο αυτοκινητο (ξεβιδωμα πεταλιερας εχετε ακουσει ? να φυγει ο λεβιες απο το σασμαν ? )
skliv... (21/5/2015, 22:40) Από τήν έρευνα σας είδα οτι δεν υπάρχουν όλες οι μάρκες αυτοκινήτων, δεν είδα alfa romeo, saab, subaru, lancia, skoda, fiat, mazda. daihatsu,και οσες δεν θυμάμαι.Αυτά τι είναι παλτά η ψωμακια,Και ρωτώ: έμπορος που θεωρεί και το λέει και δημοσια παλτό κάποια μάρκα αυτοκινήτου , πως είναι δυνατόν να έχει το 80% του στόλου του απο την συγκεκριμένη μαρκα.Φιλαράκια όλα για την κονομα είναι. Εγώ ενα ξέρω.Το 2010 πήρα ενα αυτοκίνητο 14750€ καινούργιο,που δεν είναι στη λίστα,ενα χρονο μετα μου ήλθε η ανάποδη ,και είπα να το δώσω να μην πάω φυλακη με 23000χιλ.Θέλετε να ακούσετε το μεγαλύτερο ποσο που μου έδωσαν.5500€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
greko... (21/5/2015, 21:30) Πολύ αντικειμενική "έρευνα" ,μπράβο!! Ο καθένας αξιόπιστος κριτής λέει τα δικά του και μετα εμείς θα βγάλουμε τα συμπεράσματα μας! Στο μεταξύ αυτά που λένε οι περισσοτεροι έρχονται σε αντίθεση με την αλλη έρευνα περί αξιοπιστίας των αυτοκινήτων... Βλέπε σχετικό θέμα...
filip... (21/5/2015, 21:19) Πιστεύω οτι σε μερικες μαρκες ισχύουν κάποια προβλήματα αλλα πιστεύω οτι έχουν βελτιωθεί σχεδον όλες οι μάρκες .Προσωπική μου εμπειρία το πρώτο μου αυτοκίνητο ενα κορολα του 1999 το μονο που χάλασε ηταν η αντλια απο το υδραυλικό τιμόνι .Μετα ειχα παλι ενα γιαπωνέζικο και οταν λέω γιαπωνέζικο εννοώ MADE IN JAPAN και τα δυο που είχα.Ενα mazda RX8 δευτερο χέρι το οποίο δεν μου έβγαλε καμια ζημια βλάβη .Τωρα εχω ενα peugeot 508 station wagon πετρέλαιο 1600 eHDI .Το οποίο θα δείξει για ζημιές οπως λεμε για τα Γαλλικά
mpamp... (21/5/2015, 19:50) Yparxei kai h Seat pou malon ksexasate ektos kai an thn vazete mesa sta VW group Pou kolaei o eisagwgeas sta iapwnezika den katalava ti sxesh exei m to poso kalo h kako einai to autokinito malon to xete xasei kapou to thema
dimix... (21/5/2015, 19:44) Αυτοί που θεωρούν παλτά τα Κορεάτικα,ας σκεφτούν ότι θα έκλειναν τα μισά συνεργεία αν όλα τα ''γερμανικά'' έβγαζαν τόσες βλάβες όσες τα Κορεάτικα...
tedl2... (21/5/2015, 18:41) Ωραια ολα αυτα η φιατ που συμφωνα με δικους σας πινακες ρινσι δευτερη σε πωλησεις στα μεταχειρισμενα μετα την toyota που ειναι τα παντα και πουντο που εχουν μεταπωληση δεν τα αγοραζουν οι εμποροι?????????????? Παραξενο
spyiw... (21/5/2015, 18:39) ΕΓΩ RENAULT MEGANE ΕΙΧΑ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΛΙ RENAULT MEGANE ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΑΛΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ
kalge... (21/5/2015, 17:43) Για πια παλτα μιλατε ρε παιδια και πρασινα και κοκκινα;;;εχω ενα πασσατ 1600 2007 μοντελοο με 47000 χιλ χιλιομετρα ...καποια στιγμη (ανοιξα πορτα )σε μια επαρχιακη πολη (σπουδες κορης) αποφασισα να το αλλαξω με κανα ντηζελακι σε καλουτσικη κατασταση να γλυτωσω κανα καυσιμο ...το αποτελασμα αμαξι των 24500€ τοτε η ανωτερη τιμη που κοστολογηθηκε το αμαξι ηταν 6000€ ...τα συμπερασματα δικα σας ....και φυσικα το κρατησα
credi... (21/5/2015, 16:30) Ο κάθε έμπορας, απ'ότι βλέπω, έχει τη δική του υποκειμενική γνώμη. Συνεπώς, ασφαλές συμπέρασμα δε βγαίνει από την έρευνα. Επιπλέον, στην Ελλάδα της αβεβαιότητας, θεωρώ γελοίο να αγοράζει κάποιος αυτοκίνητο και να σκέφτεται αν θα βρεί να το μεταπωλήσει.
stivt... (21/5/2015, 16:12) ολα ειναι σχετικα....εγω ξερω φιλο που πηρε το 2009 toyota rav full extra 35 χιλιαρικα κ σημερα για να μην το πουλησει 5 το εχει στο γκαραζ....κ σου βγαινει η κινητη καρεκλα το σμαρτ στα 8 χιλιαρικα....
adrea... (21/5/2015, 15:40) Το μεταχειρισμενο αυτοκινητό ειναι σαν το δάνειο τα ψιλά γραμματα τα διαβάζεις μετα. Ότι δέν μπόρουμαι να αγορασουμαι καινούργιο μας το παρουσιαζουν για τέλειο.Συνήθως το ειχε ένας στρατιωτικός ή μια δασκάλα ή ένας γερος. Όταν χαλάσει το πληρώνουμαι με τιμες καινούργιου ανταλακτικου και συνοδητοποιούμαι ότι τα μεταξωτα βρακια θέλουν και επιδεξιους ποπους.
thano... (21/5/2015, 15:27) Δηλαδή να αποφεύγουμε τις μάρκες που κάνουν νουμερα μεγάλα στα leasing? Αυτό θέλετε να μας πείτε, με αυτή την έρευνα?
sport... (22/5/2015, 10:40) ειλικρινά προσπαθώ να καταλάβω πως και με ποιά κριτήρια κρίνονται ως παλτά ή όχι τα οχήματα και οι μάρκες. Που είναι παράμετροι όπως ο κυβισμός; Ο τύπος καυσίμου του κινητήρα;;; Από μόνη της η παλαιότητα δεν λέει απολύτως τίποτα ΙΜΟ. Βγαίνει παλτό η Volvo πχ όταν για δεκαετίες ολόκληρες το βασικό χαρακτηριστικό της μάρκας ήταν η στιβαρή κατασκευή που δεν χαλάει. Για να δω πχ πόσο εύκολα φεύγουν (αφού αυτό σύμφωνα με τους εμπόρους είναι ο ορισμός του τι σημαίνει παλτό αμάξι) τα δίλιτρα-διομισάλιτρα των γερμανών που φιγουράρουν στην 1η θέση... επίσης θα ήθελα στην κριτική των εμπόρων να διαβάσω και ένα reason why οι τάδε μάρκες είναι παλτά. όχι απλά μία λίστα...

Απάντηση:
Τα κριτήρια αναφέρονται στήν αρχή του αρθρου. Αν αγοράζω κάτι ακριβά και για να το πουλήσω πρέπει να το 'σκοτώσω', εχω αποκτήσει 'παλτο' σύμφωνα με την ορολογία της πιάτσας. Αυτο δεν εχει σχέση με το πόσο καλό ή κακό ειναι ενα αυτοκίνητο, αλλά με το αν κρατάει την αξία του ή οχι.