|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||||
Γιατί πάνε άκλαφτα; | ||||||||||||||
Διαβάστηκε από 11040 αναγνώστες | ||||||||||||||
Υπάρχουν κάποια μοντέλα τα οποία δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση στην ελληνική αγορά. Εσείς τι πιστεύετε πως φταίει;
Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που δεν μπορούν να κατακτήσουν το ελληνικό αγοραστικό κοινό με την καμία. Ποια είναι αυτά και γιατί συμβαίνει αυτό;
Δίχως καμία αμφιβολία, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου λειτουργεί αναρχο-αυτόνομα και τις περισσότερες φορές κόντρα στον ευρωπαϊκό αέρα. Μοντέλα που θα περίμενε κανείς να μοσχοπουλήσουν, πατώνουν τελικά στις πωλήσεις μη έχοντας καμία τύχη. Πάρε για παράδειγμα το νέο Twingo. Η νέα γενιά ήρθε με αξιώσεις και μεγάλες προσδοκίες, έχοντας εξελιχθεί από κοινού με το νέο smart. Ωστόσο η έως τώρα πορεία του στην ελληνική αγορά δε δείχνει καμία δυναμική. Το μοντέλο σημειώνει σχεδόν το ¼ των πωλήσεων του smart με πολύ χαμηλά νούμερα πωλήσεων. ¶λλο ένα παράδειγμα είναι το Mitsubishi Space Star, που εισήλθε στη μικρή κατηγορία για να αντικαταστήσει το επιτυχημένο Colt και δεν έχει καταφέρει τίποτα από πλευράς πωλήσεων, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να το διαδεχθεί επιτυχώς. Τα μοντέλα της Lancia, οι Υpsilon & Delta, αποτελούν ακόμη ένα τρανταχτό παράδειγμα εμπορικής αποτυχίας, παρόλο που δίνουν μαθήματα αισθητικής και design. Kαι η λίστα δεν τελειώνει εδώ. Πολλά τα παραδείγματα από αρκετές εταιρείες. Το Ford B-MAX είναι ένα ακόμη αυτοκίνητο που δεν τράβηξε σε πωλήσεις, όχι μόνο εδώ, αλλά και πανευρωπαϊκά. Στα πιο εξεζητημένα μοντέλα, το BMW i3 που κοστίζει σχεδόν 40.000 ευρώ και ρυπαίνει το ίδιο με ένα βενζινοκίνητο λόγω τρόπου παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα μας. Αλλά και το Mini Paceman, που προσπάθησε να συνδυάσει το ρετρό όνομα και τα crossover χαρακτηριστικά σε ένα σπορτίφ 3θυρο αμάξωμα, απουσιάζει παντελώς από τις πωλήσεις της κατηγορίας του. Ακόμη και το θρυλικό «Σκαθάρι», το VW Beetle, που και αυτό έχει στηριχτεί στη ρετρό του εικόνα και την καταγωγή του, στην τελευταία του γενιά που λανσαρίστηκε το 2011 δεν έχει καταφέρει να κάνει νούμερα, σε αντίθεση φυσικά με την πρώτη γενιά του μοντέλου. Εσείς λοιπόν τι λέτε; Γιατί τα παραπάνω μοντέλα έχουν πάει άκλαφτα; Φταίει το marketing των εταιρειών ή τα… περίεργα ελληνικά μας γούστα; Ποια άλλα μοντέλα θα βάζατε εσείς στη δική σας λίστα των «άκλαφτων»; |
||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr