Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γιατί πάνε άκλαφτα;
Διαβάστηκε από 11040 αναγνώστες

Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που δεν μπορούν να κατακτήσουν το ελληνικό αγοραστικό κοινό με την καμία. Ποια είναι αυτά και γιατί συμβαίνει αυτό; Υπάρχουν κάποια μοντέλα τα οποία δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση στην ελληνική αγορά. Εσείς τι πιστεύετε πως φταίει; Υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που δεν μπορούν να κατακτήσουν το ελληνικό αγοραστικό κοινό με την καμία. Ποια είναι αυτά και γιατί συμβαίνει αυτό; Δίχως καμία αμφιβολία, η ελληνική αγορά αυτοκινήτου λειτουργεί αναρχο-αυτόνομα και τις περισσότερες φορές κόντρα στον ευρωπαϊκό αέρα. Μοντέλα που θα περίμενε κανείς να μοσχοπουλήσουν, πατώνουν τελικά στις πωλήσεις μη έχοντας καμία τύχη.

Πάρε για παράδειγμα το νέο
Twingo. Η νέα γενιά ήρθε με αξιώσεις και μεγάλες προσδοκίες, έχοντας εξελιχθεί από κοινού με το νέο smart. Ωστόσο η έως τώρα πορεία του στην ελληνική αγορά δε δείχνει καμία δυναμική. Το μοντέλο σημειώνει σχεδόν το ¼ των πωλήσεων του smart με πολύ χαμηλά νούμερα πωλήσεων.

¶λλο ένα παράδειγμα είναι το Mitsubishi Space Star, που εισήλθε στη μικρή κατηγορία για να αντικαταστήσει το επιτυχημένο Colt και δεν έχει καταφέρει τίποτα από πλευράς πωλήσεων, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να το διαδεχθεί επιτυχώς.

Τα μοντέλα της Lancia, οι Υpsilon & Delta, αποτελούν ακόμη ένα τρανταχτό παράδειγμα εμπορικής αποτυχίας, παρόλο που δίνουν μαθήματα αισθητικής και design.

Kαι η λίστα δεν τελειώνει εδώ. Πολλά τα παραδείγματα από αρκετές εταιρείες. Το Ford B-MAX είναι ένα ακόμη αυτοκίνητο που δεν τράβηξε σε πωλήσεις, όχι μόνο εδώ, αλλά και πανευρωπαϊκά.

Στα πιο εξεζητημένα μοντέλα, το BMW i3 που κοστίζει σχεδόν 40.000 ευρώ και ρυπαίνει το ίδιο με ένα βενζινοκίνητο λόγω τρόπου παραγωγής της ηλεκτρικής ενέργειας στη χώρα μας. Αλλά και το Mini Paceman, που προσπάθησε να συνδυάσει το ρετρό όνομα και τα crossover χαρακτηριστικά σε ένα σπορτίφ 3θυρο αμάξωμα, απουσιάζει παντελώς από τις πωλήσεις της κατηγορίας του.

Ακόμη και το θρυλικό «Σκαθάρι», το VW Beetle, που και αυτό έχει στηριχτεί στη ρετρό του εικόνα και την καταγωγή του, στην τελευταία του γενιά που λανσαρίστηκε το 2011 δεν έχει καταφέρει να κάνει νούμερα, σε αντίθεση φυσικά με την πρώτη γενιά του μοντέλου.

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Γιατί τα παραπάνω μοντέλα έχουν πάει άκλαφτα; Φταίει το marketing των εταιρειών ή τα… περίεργα ελληνικά μας γούστα; Ποια άλλα μοντέλα θα βάζατε εσείς στη δική σας λίστα των «άκλαφτων»;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
sk8ha... (26/1/2016, 07:22) Για το space star τουλαχιστον πως θα αντικαταστησει το colt? Mε τι λογικη? Πρωτον ειναι ασχημο. Δευτερον δεν παιρνει τα ποδαρια του. Το Colt το czt το 1.5 ειναι μαμα τουρμο με 150 αλογα και με λιγο γαργαλημα ανεβαινει στα 200. Που παει να συγκριθει το space star μαζι του. Ακομα και το ποιο οικονομικο coltακι, το 1.3 ατμοσφαιρα, βγαζει κοντα 100 αλογα και ειναι ξυραφι στον δρομο και ξεφτυλιζει πολλα αμαξια. Μου φαινεται πολυ λογικο που το space star πατωσε!
zisis... (25/5/2015, 23:03) Ας τα πιάσουμε απο την αρχή.. 1)Στη 2η παράγραφο του άρθρου σας, λέτε "Το νέο twingo"...Το πιάσατε;...Νέο λέμε αφού! Έφαγε κ λίγο προπαγάνδα απο παλαιότερο άρθρο της σελίδας σας -οτι το παίρνει ο αέρας, λες και οι ανταγωνιστές του στην εθνική με πολλά μποφόρ, πάνε τρένο! Επίσης, για να τα λέμε όλα όταν επισκέφτηκα επίσημο κεντρικό αντιπρόσωπο και ρώτησα, πρακτικά δεν πήρα προσφορά και ποτέ! Τέλος τα smart (4four, γιατί νέο 4two βλέπω σπάνια και είναι διαφημιστικά) απλώς έχουν προτιμηθεί απο 1-2 εταιρίες ενοικιάσεως ως μοντέλα για τη μικρότερη κατηγορία.. Δε λένε πάντα οι αριθμοί πωλήσεων την αλήθεια. 2)Το mitsubishi, κρίνεται ως αποτυχημένο και αυτό πάρα πολύ σύντομα.. Μαζί με twingo,4four δεν έχουν 6-7 μήνες κλεισμένους και ας υπολογίστεί λίγο και τι γίνεται στη χώρα αυτό το διάστημα-δε λέω οτι θα πετύχει, απλά νομίζω βιάζεστε 3)Τα Lancia δεν πιστεύω πως καθιερώθηκαν ποτέ στην εκτίμηση των ελλήνων οδηγών, ίσως αδίκα 4)BMW i3 ευτυχώς βολοδέρνουν λίγα (και αυτά για promotion), φαντάζομαι πωλητών που κάνουν δουλειές. Γιατί όσο περισσότερο κοιτώ αυτό το bmw, τόσο περισσότερο χαλάει την αισθητική και την συνολική εικόνα του brand 5)Mini Paceman, aka Fiat 500 viagra, όχι άλλο κάρβουνο.. Φυσικά και ο υποψήφιος αγοραστής θα πάρει Nissan QQ Συνολικά, όπως εύστοχα είχατε παρατηρήσει σε προηγούμενο άρθρο σας, δε βγαίνουν όλα τα μοντέλα για την εμπορική επιτυχία και πολλές εταιρίες με πολλά μοντέλα τους έχουν μπει "μέσα" κατα καιρούς. Επίσης πιστεύω οτι εξέλιξη στο σχεδιασμό αυτοκινήτων, οι μεγαλύτερες διαστάσεις, η επιστροφή στις καμπύλες φέρνουν μέτρια αισθητικά αποτελέσματα. Αρκετά νέα μοντέλα πλέον, είναι πιο αδιάφορα ή πιο άσχημα απο τους προγόνους τους.... Και τέλος δεν είναι δυνατόν να πετύχουν όλα τα μοντέλα! Φιλικά!
ferra... (25/5/2015, 18:18) Κύριε κώστα ναί, μοτέρ και κίνηση πίσω, κάτι δεν μου κολούσε, αλλά συμβαίνουν και αυτά...
ksass... (25/5/2015, 18:08) Εγώ από την άλλη μπορώ να πω οτι δεν έχω δει και λίγα Υ στους δρόμους, ιδιαίτερα αν σκεφτεί κανείς τη θέση που είχε πάντα εμπορικά η Lancia στην ελληνική αγορά. Μπορεί να είναι και ιδέα μου βεβαίως... Προσωπικά πάντως μου φάνηκε πολύ ανώτερο από το Punto και σε σχεδιασμό και σε ποιότητα και σε πολυτέλεια. Μου φάνηκε και ένα κλικ καλύτερο σε οδική συμπεριφορά, αλλά δεν τα οδήγησα κοντά-κοντά, οπότε μπορεί να μην είμαι και πολύ ακριβής στην κρίση μου. Αν δει κανείς τις τιμές, δεν απέχουν πολύ το ένα από το άλλο, ανάλογα και με τον εξοπλισμό πάντα. Να μου επιτρέψει η φίλη Loukia να τη διορθώσω, το Twingo δεν είναι προσθιοκίνητο -και καλύτερα εδώ που τα λέμε, γιατί η έλλειψη μηχανικών μερών μπροστά του επιτρέπει να είναι εξαιρετικά ευκίνητο στα στενά, με ένα ασύλληπτο κόψιμο τιμονιού. Το γιατί δεν έχει πετύχει, αναζητήστε το στη μεγαλομανία του Έλληνα, ο οποίος μπορεί να χρωστάει σε όποιον μιλάει ελληνικά και όχι μόνο, αλλά θα αγοράσει την (πολύ) ακριβότερη βερσιόν ενός προϊόντος και ας μη δικαιολογεί η διαφορά της τιμής την αντίστοιχη διαφορά ποιότητας. Παραδείγματα πολλά, μου έρχονται στο μυαλό το Cooper S και το 207 RC, που είχαν πολύ λιγότερες διαφορές απ' ότι δικαιολογούσαν τα σχεδόν 10 χιλιάρικα διαφοράς τους, τόσο στην κατασκευή όσο και στο στρίψιμο/επιδόσεις, αλλά το δεύτερο έφαγε φτύσιμο, γιατί δεν ήταν... "γκλαμουράτο".
giala... (25/5/2015, 17:56) Οικονομική κρίση,κορεσμός καινουριων μοντέλων,και...χορτασαμε από τουλούμπες(design) αυτοκίνητα...θέλουμε πραγματικά φτηνές τιμές...και renault 5 gt,uno turbo,σαξόραλα,σουμπαρουκλες με πραγματική τετρακίνηση κι οχι ξεφτυλισμένη διακοστης ανούσιας γενιάς HALDEX με κουμπακια ηλεκτρονικη(γεια σου VW) αίσθηση στο ξυραφενιο τιμόνι στην ανόθευτη οδήγηση αυτοκίνητα με παντελόνια γι ανθρωπους με παντελόνια κι οχι...κονσίτες..
alex-... (25/5/2015, 16:36) Δηλαδή αυτά ξεσκίζουν σε πωλήσεις γενικά ανά τον Κόσμο και εδώ δεν πουλάνε....; Αν ισχύει αυτό είναι εύκολο να απαντηθεί και η απάντηση είναι η εξής .......δεν είναι Ιαπωνικά ....και το μοναδικό που είναι (Space star) ,δεν βγαίνει σε diesel.....δεν τρώμε κουτόχορτο κύριοι εμείς οι Έλληνες που το αυτοκίνητο είναι η δεύτερη μας φύση...ξέρουμε Εμείς . Επίσης η ανάπτυξη των νέων αυτοκινήτων από τις αυτοκινητοβιομηχανίες γίνεται με βάση την Ελληνική αγορά...αν κάτι δε πουλάει στην Ελλάδα τότε ο αντίστοιχος product Manager απολύεται .Φυσικά όλα τα παραπάνω που έγραψα έχουν μία χιουμοριστική προσέγγιση πάντα με φιλική διάθεση.
ferra... (25/5/2015, 14:38) Σε κάποια πράγματα θα συμφωνήσω με τον κύριο elmariachi...To twingo smartιζει, όπως επίσης για εμένα προσωπικά είναι άσχημο όχημα, με την κίνηση στον εμπρος άξονα.Έτσι στο μυαλό όλων πρώτο έρχεται στο smart, γιατί να έρθει το twingo, που σε πολλούς ίσως θα τους βόλευε καλύτερα. Το space star πιστεύω ότι φταίει το όνομα και το μοντέλο που αλλάζει.Το golt για εμένα προσωπικά ήταν κακάσχημο όχημα... το πρώτο space star ήταν ένα μικρό πολυμορφικό, μέγα λάθος η αλλαγή του ονόματος golt με κάποιο που παλιότερα έβγαινε πολυμορφικό.Σαν όχημα μου αρέσει περισσότερο από το παλιό golt,space star, micra, yaris, πιστεύω να βρει το δρόμο του...συνυπολογίστε και τον τοπικό κεντρικό αντιπρόσωπο Ελλάδος, ΟΠΟΤΕ... Το ypsilon είναι ένα πιο όμορφο punto, πιο ακριβό, με πιο ακριβά ανταλλακτικά για να μην υπάρχει ο εσωτερικός ανταγωνισμός...θα μπορούσε η fiat να το διαφοροποιήσει τόσο ώστο να κάνει τις απαραίτητες πωλήσεις, με προσθήκη ηλεκτρικού turbo, πιο sport όμορφο, κ.τ.λ. Κάτι ανάλογο ισχύει και στην delta...με ιστορία integrale, κ.τ.λ. δεν βγάζεις τέτοιο όχημα, ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το b max είναι το αντίστοιχο fusion, το οποίο δεν πούλησε πολύ, σε αυτήν την κατηγορία δεν είναι τέτοια η ιδιοσυγκρασία μας ώστε να προτειμούμε τέτοιου είδους οχήματα... Το i3 είναι ακριβό όχημα, αισθητηκής ειδικής, για εμένα κακάσχημο είναι, ειδικού τύπου με ότι συνεπάγεται αυτό... Το paceman είναι ένα ραφιναρισμένο όχημα, όπως πλεον όλα τα mini, που έχουν ξεφύγει από την παράδοση τους, ακριβά μεν, με συγκεκριμένα προβλήματα, είχα mini special, που όμως η οδική συμπεριφορά ήταν η κορυφαία στην κατηγορία, σαν καρτάκια ήταν...τα τωρινά δεν το έχουν απλά εξαργυρώνουν το όνομα των προηγούμενων μοντέλων, συν του ότι είναι πανάκριβα για αυτά που προσφέρουν... Το beetle είναι μία αντίστοιχη περίπτωση mini, ακριβό που με τα ίδια χρήματα αγοράζεις πιο μεγάλο golf, γιατί να αγοράσεις beetle πέραν του στυλ;Δεν είναι και οι οικονομικές συγκυρίες οι ανάλογες... Άλλα άκλαφτα για εμένα προσωπικά είναι το vw sharan, το vw phaethon, το suzuki celerio, όλα τα ssangyong, το opel ampera, το peugeuot 108, το fiat qubo, το citroen c4 cactus.
desmo... (25/5/2015, 11:23) Πάνε άκλαφτα γιατί απλά δεν είναι καλα αυτοκινητα ,γιατι ο ανταγωνισμος εχει καλυτερες επιλογες ,γιατι πολλά απο αυτα ειναι πανακριβα και υπερεκτιμημενα ,γιατι εχουν δηθεν νεες τεχνολογιες που ουσιαστικα δεν προσφερουν τιποτα .
elmar... (25/5/2015, 09:04) 1.Το Twingo το γνωρίσαμε μπροστοκίνητο σε αντίθεση με το Smart. 2.Το νέο Mitsubishi Space Star δεν έχει καμία σχέση με το Colt ώστε να θεωρηθεί συνέχεια του. Δεν έχει σχέση ακόμα και με το Space Star MPV 1998 έως 2005 που γνωρίσαμε και στη Ελλάδα. 3.Νομίζω ότι η Lancia είναι συνυφασμένη με την ακριβή κτήση και συντήρηση. 4. Αφού υπάρχουν ήδη τα C-MAX και S-MAX δεν υπήρχε λόγος ύπαρξης το B-MAX. 5.Για το BMW i3 τοποθετήθηκε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Tesla, Franz voz Holzhausen ο οποίος είπε ότι μοιάζει με έπιπλο από τα ΙΚΕΑ. 6.Γιατί να αγοράσει κάποιος ένα Mini με χαμηλωμένες πίσω κολόνες και μεγάλες ρόδες; 7.Το VW Beetle στην Ευρώπη ξυπνά μνήμες πόνου, αίματος, καταστροφής και θανάτου εκατομμυρίων ανθρώπων. Είναι το αυτοκίνητο που έδωσε εντολή ο Χίτλερ να κατασκευάσει ο Φέρντιναντ Πόρσε για τον λαό. Στον αντίποδα στην Αμερική φέρνει μνήμες επανάστασης στο τότε κατεστημένο, ήταν αγαπημένο στους χίπις "hippies".