Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πόσο νερό χωράει ένα πυροσβεστικό όχημα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
Υπάρχει ελπίδα στο υδρογόνο, για να «γλιτώσουμε» από τα ηλεκτρικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy `Eρχεται Toyota MX-5;
Διαβάστηκε από 4357 αναγνώστες

Πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε μια τεράστια συνεργασία, δυο κολοσσών της αυτοκίνησης, οι οποίοι αμφότεροι έχουν μακρά και επιτυχημένη ιστορία. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι η συνεργασία των δυο κολοσσών θα φέρει τρομερά αποτελέσματα. Ας ελπίσουμε ότι ένα εξ αυτών θα είναι και ένα μικρό roadster από την Toyota, όπως ακριβώς και το ΜΧ-5. Πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε μια τεράστια συνεργασία, δυο κολοσσών της αυτοκίνησης, οι οποίοι αμφότεροι έχουν μακρά και επιτυχημένη ιστορία. Το νέο Mazda MX-5 εντυπωσιάζει με την δυναμική του εμφάνιση και σίγουρα θα ακολουθεί τα fun to drive χνάρια των προκατόχων του. Πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε μια τεράστια συνεργασία, δυο κολοσσών της αυτοκίνησης, οι οποίοι αμφότεροι έχουν μακρά και επιτυχημένη ιστορία. Η Mazda, αν μη τι άλλο, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στη κατασκευή fun to drive roadster αυτοκινήτων, κάτι που αποδεικνύει η διαχρονικότητα του ΜΧ-5! Πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκε μια τεράστια συνεργασία, δυο κολοσσών της αυτοκίνησης, οι οποίοι αμφότεροι έχουν μακρά και επιτυχημένη ιστορία. Η συνεργασία αυτή αφορά στις Toyota-Mazda, οι οποίες υπέγραψαν συνεργασία στο τεχνολογικό κομμάτι η οποία εστιάζεται στο τομέα των κινητήρων είτε αφορά θερμικούς, είτε υβριδικούς, είτε υδρογόνου.

Έτσι λοιπόν η Toyota Motor Corporation θα δώσει τις μεγάλες γνώσεις που έχει στην υβριδική τεχνολογία, καθώς και από το κομμάτι της υδρογονοκίνησης, ενώ η Mazda Motor Corporation θα προσφέρει τη τεχνογνωσία της στους Skyactiv κινητήρες. 

Γενικότερα αυτό που διαφαίνεται έντονα, είναι το γεγονός πως αμφότερες οι εταιρείες θα μοιραστούν τις τεχνολογίες του, ενώ θα αναπτύξουν από κοινού και νέες, φιλικότερες προς το περιβάλλον, αλλά κι εκείνες τις τεχνολογίες που θα προσφέρουν άνεση κι ασφάλεια. 

Το ερώτημα – απορία που δημιουργείται στους περισσότερους λοιπόν, είναι μήπως από αυτή τη σύμπραξη δημιουργηθούν project που ούτε καν τα περιμέναμε. Αυτό που σύσσωμοι οι φαν της αυτοκίνησης αναμφίβολα θα περιμένουν είναι το εξής: Μήπως η Toyota δημιουργήσει το δικό της MX-5; Ίσως το Toyota MX-5 ή όπως αλλιώς αποφασίσουν να το βαφτίσουν οι σχεδιαστές της μάρκας. Ένα αυτοκίνητο το οποίο θα προσφέρει την χαρά της πισωκίνησης με ένα άψογο ζύγισμα, όπως ακριβώς και τα διαχρονικά Mazda MX-5

Η συνταγή για ένα επιτυχημένο μικρό roadster υπάρχει στα κιτάπια της Mazda χρόνια τώρα. Το MX-5 αποτελεί ένα αυτοκίνητο ορόσημο της συγκεκριμένης κατηγορίας, η επιτυχία του οποίου οφείλεται εν πρώτοις στην άψογη οδική συμπεριφορά του και σε δεύτερο χρόνο στην δυναμική εξωτερική του εμφάνιση. Αντίστοιχα η Toyota από την πρόσφατη συνεργασία με τη Subaru έχει δημιουργήσει το επίσης κοφτερό και fun to drive GT-86.
Οπότε και με τα μέχρι τώρα δεδομένα, δεν θα πρέπει να μας εκπλήξει μια έλευση ενός roadster μοντέλου που θα ολοκληρώσει τη διαθέσιμη γκάμα της Toyota, το οποίο θα ενσωματώνει κορυφαίες τεχνολογίες κίνησης, με ξυραφένια οδική συμπεριφορά και εμφάνιση δυναμίτη. 

Και επειδή οι συνεργασίες είναι δούναι και λαβείν μήπως δούμε και υβριδικό Mazda 2, το οποίο θα μπει απέναντι στο Yaris; Η μήπως οι δυο εταιρείες δεν θέλουν να έχουν ενδοοικογενειακές διαμάχες;

Εσείς τι λέτε; Θα θέλατε να δείτε ένα Toyota MX-5;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
chrtu... (3/7/2015, 02:05) Κάποια οχήματα είναι ταυτότητα για την κάθε εταιρεία. Δε λέω, καλό το GT-86, αλλά γιατί να μην προτιμήσω το BRZ όπου ο boxer κινητήρας φωνάζει "είμαι SUBARU!!!" δείχνοντας εντονότερα την ταυτότητά του;;; Από την Toyota αναμένουμε κάτι σε στυλ MR-2, Celica και Supra. Όχι κύριοι της Toyota, δε θέλουμε ακόμη ένα προϊόν χωρίς ταυτότητα. Θέλουμε κάτι ορόσημο οδηγικά, όπως κάνατε με όλα τα MR-2, με τον κινητήρα πάντα στο κέντρο. Ένα προσιτό Coupe, που να διαθέτει υπερτροφοδοτούμενες αλλά και ατμοσφαιρικές εκδόσεις, δικίνητα ή τετρακίνητα... Κι ένα πισωκίνητο όπλο με μεγάλο κινητήρα, Ικανό να κοιτάξει ένα ιταλικό supercar στα μάτια... Δεν είναι και τόσο δύσκολο πιστεύω, για το μεγαλύτερο κατασκευαστή οχημάτων στον κόσμο...