|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | ||||||||||||||||||||||||||||||||
περισσότερα » | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Γερμανία vs Ιαπωνία | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Διαβάστηκε από 32529 αναγνώστες | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Γερμανικό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο; Είναι όπως λέμε Μύκονος ή Σαντορίνη, ξανθιά ή μελαχρινή ή κάτι με περισσότερο βάθος;
Από τη στιγμή, που οι Ιάπωνες (έστω και με σχετική καθυστέρηση) μπήκαν στο παιχνίδι της αυτοκίνησης, η κόντρα με τους Γερμανούς είναι αέναη. Και, όπως φαίνεται θα κρατήσει στον αιώνα των αιώνων, αμήν. Και λέμε αμήν γιατί ο ανταγωνισμός και οι κόντρες τέτοιου τύπου μόνο όφελος επιφέρουν για τον καταναλωτή. Οι δυο σχολές έχουν καθεμιά το φανατικό τους κοινό. Ο Γερμανός Kλάους Α. Ποιότεν και ο Ιάπωνας Φοβερό Τομοτεράκι παίρνουν θέση. -Εμείς ανακαλύψαμε το αυτοκίνητο. Εσείς φτιάξατε αυτοκίνητα από το 1930 και μετά είπε ο Γερμανός για να αρχίσει ο καυγάς. Το σωτήριο έτος 1885 στη Γερμανία εμφανίστηκε από τον Καρλ Μπεντζ αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, του Νικόλαους Όττο. Η εφεύρεση κατοχυρώθηκε στον Γερμανό Κ. Μπεντς (παρότι ο Βέλγος Ετιέν Λενουάρ είχε παρουσιάσει πρώτος το 1862 κάτι ανάλογο) για αυτό και το αυτοκίνητο μπορούμε να πούμε πως έχει γερμανικές ρίζες. Τα πρώτα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ιαπωνία άρχισαν να παράγονται από τη Nissan και την Toyota στις αρχές της δεκαετίας του Ά30. -Εμείς όμως εξελίσσουμε συνεχώς και σύντομα καλύψαμε το χαμένο έδαφος», απάντησε ο Ιάπωνας. Για να μην σου θυμίσω τον αστικό μύθο με το λεπτότερο σύρμα που μας στείλατε και σας το επιστρέψαμε κούφιο. -Τομοτεράκι Σαν, όπως είπες και εσύ αυτά είναι αστικοί μύθοι. Κοίτα την πραγματικότητα. Τα γερμανικά αυτοκίνητα όχι μόνο τα προτιμούν αυτοί που τα θέλουν, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι θα τα έπαιρναν ευχαρίστως. Πόσο μεγαλύτερη επιτυχία μπορεί να έχει μία εθνική αυτοκινητοβιομηχανία; Είναι η ασφάλεια, η υψηλή μεταπωλητική αξία; Ο συνδυασμός; Το σίγουρο είναι πως οι Γερμανοί έχουν ξεπεράσει την εποχή που τα αυτοκίνητά τους ήταν απλά «ποιοτικά». Είναι πλέον πολύ παραπάνω. Είναι τεχνολογικά προηγμένα. Οι σημερινές γενιές των γερμανικών μοντέλων συνδυάζουν υψηλές αποδόσεις που όλοι περιμένουν από ένα γερμανικό αυτοκίνητο με χαμηλές καταναλώσεις που όλοι θεωρούμε πλέον δεδομένες σήμερα. Σίγουρα στη σχεδίαση δεν τολμάμε, δεν δείχνουμε και πολύ πάθος. Έχουμε και τη μύτη λίγο ψηλά, μαζί με τις τιμές. Όμως το αξίζουμε γιατί φτιάχνουμε τα καλύτερα και πιο ποιοτικά αυτοκίνητα. -Αν νομίζεις Κλάους πως θα κάνω χαρακίρι είσαι γελασμένος. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ορμώμενη από τον κώδικα τιμής που ακολουθεί η κοινωνική ηθική της χώρας, έφερε στην αγορά μοντέλα που δεν σου μένουν στο δρόμο, δεν πάνε για πέταμα και δεν περνάνε τη ζωή τους στα συνεργεία. Για κοίτα στην έρευνα Αutocheck του Auto Τρίτη και τα ξαναλέμε. Έπειτα, όταν οι Ιάπωνες έφτιαχναν πολύστροφα μοτέρ και έβγαζαν από 120 ίππους στο λτ. χωρίς turbo εσείς ζουλάγατε τα πλαστικά να δείτε αν είναι μαλακά. Τα υβριδικά; Ποιος σας τα έμαθε; Είμαστε στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και αν καμιά φορά υστερήσουμε, όπως στα turbo βενζίνης, ερχόμαστε για να το τερματίσουμε. Εντάξει στη σχεδίαση και εμείς δεν είμαστε Ιταλοί, αλλά ότι κάνουμε «δουλεύει» για χρόνια και οι τιμές μας, με εξαίρεση τη Honda, είναι ανταγωνιστικές. Δεν κάνουμε όμως συγκρίσεις σε δημοφιλείς κατηγορίες για δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος καθενός; Aς κάνουμε! Μήπως τελικά δεν υπάρχουν καλές ή λιγότερες καλές σχολές απλά καλά ή λιγότερο καλά αυτοκίνητα, που προκύπτουν από τα χαρακτηριστικά, που κάθε σχολή θέλει να δώσει σε ένα μοντέλο; Εσείς τι λέτε;
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Σχολιάστε την είδηση | ||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr