Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy «Σιγουράκι» ή… ρίσκο;
Διαβάστηκε από 2963 αναγνώστες

Τι είναι καλύτερο να επιλέξει κανείς; Το best seller ή να πάει στο διαφορετικό με όποιο το ρίσκο; Εσείς τι προτιμάτε; Αυτό που παίρνουν οι πολλοί ή κάτι δαιφορετικό; Τι είναι καλύτερο να επιλέξει κανείς; Το best seller ή να πάει στο διαφορετικό με όποιο το ρίσκο; Μας έχει συμβεί σε όλους. Να κοντοστεκόμαστε μπροστά από δύο εστιατόρια και να μην ξέρουμε ποιο να επιλέξουμε. Το ένα είναι γεμάτο με κόσμο, το άλλο σχεδόν άδειο. Όμως εξίσου όμορφο, περιποιημένο και μάλιστα φαίνεται να ικανοποιεί τις γευστικές μας ορέξεις. Εσείς, ποιο επιλέγετε;

Το ίδιο ισχύει και στα αυτοκίνητα. Υπάρχουν τα best seller, τα οποία τα έχουν προτιμήσει οι πολλοί, και τα… «διαφορετικά» που έχουν λίγο το… ρίσκο μέσα τους. Ή όχι; Οι απόψεις διίστανται.

Όσοι προτιμούν τα best sellers ισχυρίζονται πως για να τα έχουν επιλέξει οι περισσότεροι, πάει να πει πως είναι «
δοκιμασμένη λύση» και ότι καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Είτε αυτό είναι οι επιδόσεις, είτε η κατανάλωση, είτε οι χώροι και ου τω καθεξής. Αισθάνονται δηλαδή λίγο μεγαλύτερη σιγουριά, μία extra εγγύηση. Αντίθετα το διαφορετικό είναι ρίσκο…

Επιπλέον, για να τα έχουν επιλέξει οι περισσότεροι, τα best sellers είναι και αξιόπιστα. Αν έβγαζαν βλάβες, τότε δεν θα ήταν best seller. Στόμα με στόμα κάτι θα είχε ακουστεί. Και πάλι όμως αυτό δεν σημαίνει ότι το διαφορετικό δεν είναι αξιόπιστο. 

Στη συνέχεια, για τους πιο ψαγμένους, τα best seller έχουν καλύτερη αξία μεταπώλησης και κρατάνε τα λεφτά τους. Μάλιστα, αυτοί προτιμούν να δώσουν κάτι παραπάνω στην τιμή αγοράς, προκειμένου να πάρουν πίσω την διαφορά στο διπλάσιο όταν έρθει η ώρα να πουλήσουν. Τέτοιο παράδειγμα θα βρείτε στην τριπλέτα VW up!, Seat Mii και Skoda Citigo.
Και τέλος, είναι τα ανταλλακτικά και συγκεκριμένα τα ανταλλακτικά φανοποιίας. Π.χ. για το Toyota Yaris θα βρεις πολύ πιο εύκολα μια μεταχειρισμένη πόρτα ή φτερό στο χρώμα που ψάχνεις, παρά για ένα Mitsubishi Spacestar που έχει πουληθεί σε 1/40 κομμάτια.

Από την άλλη υπάρχουν αυτοί που υποστηρίζουν το «διαφορετικό». Ok, το best seller μπορεί να είναι δοκιμασμένη λύση, είναι όμως και η λύση που έχουν προτιμήσει οι περισσότεροι. Και όσοι επιθυμούν να ξεχωρίζουν από το πλήθος, τότε το best seller δεν θα το προτιμήσουν. Για παράδειγμα, πολυτελή μοντέλα είναι και η Mercedes S-Class και το Lexus GS. Αυτοί που θέλουν να ξεχωρίσουν θα επιλέξουν το δεύτερο.

Στη συνέχεια, το ίδιο κοινό υποστηρίζει πως το ότι ένα best seller καλύπτει πολλές ανάγκες, δεν σημαίνει πως καλύπτει τις προσωπικές ανάγκες και γούστο, που θα ικανοποιήσει ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Αν για παράδειγμα κάποιος θέλει σώνει και καλά μεγάλο πορτ-μπαγκάζ, τότε αυτός θα επιλέξει το μεγαλύτερο της κατηγορίας. Σε αυτή την περίπτωση όμως θα πρέπει να διαλέξει προσεκτικά, ώστε να είναι σίγουρος ότι η επιλογή του είναι η σωστή και δεν θα του βγει στη συνέχεια… παλτό (διαβάστε για τα παλτά της αυτοκίνησης αλλά και τι αγοράζω-τι αποφεύγω).

Στο θέμα της τιμής, τέλος, ένα «διαφορετικό» μοντέλο μπορεί να είναι και πιο φθηνό από ένα best seller, γιατί λαμβάνει επιπλέον ώθηση από την αντιπροσωπεία, ωστόσο ακόμη και φθηνότερο να είναι, κάποιοι είναι πρόθυμοι να δώσουν το κάτι παραπάνω για το διαφορετικό.

Εσείς όμως τι τύπος αγοραστή είστε; Θέλετε κάτι το σίγουρο που μπορεί να είναι μία από τα ίδια, ή θα πάρετε το ρίσκο για κάτι διαφορετικό που θα σας ξεχωρίσει από τους υπόλοιπους; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
dmtrs... (6/7/2015, 16:30) Δυστυχώς, τα περισσότερα πλέον άρθρα αυτής της στήλης θυμίζουν συζήτηση ανάμεσα σε δυο "ξερόλες" που συζητούν πίνοντας φραπέ. Δεν αναφέρομαι στους φίλους που σχολιάζουν, αλλά στα άρθρα αυτά καθ'αυτά (π.χ ιμπρέζα...τέζα, ο θάνατος της "τζιπούρας", είναι το αυτοκίνητο περιουσία) και πολλά πολλά άλλα. Μου λείπει η τεκμηριωμένη, η ενημερωτική αρθρογραφία που με αντικειμενικότητα και υπευθυνότητα απευθύνεται στους φίλους του αυτοκινήτου. ευχαριστώ για το χρόνο σας.
mixop... (6/7/2015, 12:18) Ρίσκο το Lexus??!!!!!!! Ε όχι δα..... Μην τα μηδενήζουμε όλα. Γενικά πάντως δεν είναι και το ποιό ωραίο να έχεις "κολλητό" τον μάστορα του συνεργείου και γι'αυτό οι περισσότεροι ακολουθούν την πεπατημένη των best sellers. Σήμερα το 95% των αυτοκινήτων είναι καλά έως πολύ καλά, δεν βρίσκεις πλέον κακά αυτοκίνητα, το μόνο που μένει είναι η αξιοπιστία τους, και ο σχεδιασμός τους για την τελική επιλογή, κατά την δική μου γνώμη.
ebeta... (2/7/2015, 18:44) περσι αγορασα το 508.δεν κινηθηκα τετριμμενα αλλα εψαξα,συνεκρινα και κατεληξα οτι παντα θα υπαρχουν μοντελα που αγνοουμε ποσο καλα ειναι.προς το παρον δεν εχω μετανιωσει για την επιλογη μου...ελπιζω να μη μετανιωσω στο μελλον!