Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Το εύκολο θύμα
Διαβάστηκε από 2887 αναγνώστες

Το πρώτο πράγμα που ακολούθησε το αυτοκίνητο στο δρόμο, από την μέρα που φτιάχτηκε πάνω από 100 χρόνια πριν, ήταν η φορολόγησή του. Κανένα άλλο καταναλωτικό αγαθό δεν έχει φορολογηθεί όσο το αυτοκίνητο. Γιατί; Το αυτοκίνητο είναι το εύκολο θύμα, που όλες οι κυβερνήσεις λατρεύουν να φορολογούν. Γιατί όμως; Το πρώτο πράγμα που ακολούθησε το αυτοκίνητο στο δρόμο, από την μέρα που φτιάχτηκε πάνω από 100 χρόνια πριν, ήταν η φορολόγησή του. Κανένα άλλο καταναλωτικό αγαθό δεν έχει φορολογηθεί όσο το αυτοκίνητο. Γιατί; Τι θα γινόταν σήμερα αν έβγαινε η κυβέρνηση και αύξανε το φόρο σε μία ομάδα εργαζομένων; Στους δικηγόρους. Στους υδραυλικούς. Αλλά μόνο σε αυτούς; Τι θα γινόταν αν ο δήμος μάζευε τα σκουπίδια όλων των δρόμων εκτός από έναν, τον κεντρικότερο; Τι θα γινόταν αν η ΔΕΗ αύξανε τις χρεώσες μόνο σε μία πόλη; 

Αν η απάντηση δεν ήρθε ακόμη στα παραπάνω ερωτήματα, να την πάρει το ποτάμι; Χαμός. Θα γινόταν χαμός. Οι δικηγόροι θα έβγαιναν στους δρόμους, οι υδραυλικοί θα κατέβαιναν στις πλατείες, οι κάτοικοι των δρόμων με σκουπίδια θα τον έκλειναν, και η συγκεκριμένη πόλη θα απέκλειε σίγουρα κάποιο εργοστάσιο ηλεκτρισμού. Και με το δίκιο τους, έτσι δεν είναι;

Ποιος όμως αντιδρά όταν αυξάνονται οι φόροι στα αυτοκίνητα; Όταν αλλάζει απότομα ο υπολογισμώς των τελών κυκλοφορίας και τους μισούς τους τρώει η μαρμάγκα; Ποιος αντιδρά όταν μπαίνει χαράτσι στα δίλιτρα και ποιος όταν ακριβαίνει η βενζίνη; Ποιος μιλάει όταν πληρώνουμε Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης πέραν από ΦΠΑ στα αυτοκίνητα και ποιός όταν δεν φτιάχνεται κανένας δρόμος και είναι όλοι με λακούβες παρά τα τέλη που πληρώνουμε; 

Ποιος θα κατεβεί στους δρόμους να διαμαρτηρηθεί όταν το αυτοκίνητο μόνο, αντιμετωπίζεται τόσο διαφορετικά; Κανείς. Απολύτως κανείς δεν θα κάνει το παραμικρό. Κανείς δεν θα ρωτήσει γιατί τα τέλη κυκλοφορίας δεν επιστρέφουν στους δρόμους. Κανείς δεν θα διαδηλώσει γιατί ένα δίλιτρο 20ετίας πληρώνει τέλη λες και είναι λιμουζίνα υπουργού. Κανείς δεν θα πει απολύτως τίποτα για οτιδήποτε αποφασιστεί για το αυτοκίνητο.

Γιατί παρότι αυτοκίνητο έχει ο καθένας μας και κάθε επιβολή φόρου απασχολεί τους πάντες, δεν ενδιαφέρεται κανείς να διαμαρτυρηθεί και να διαδηλώσει. Και έτσι από την πρώτη μέρα που πάτησε μηχανοκίνητος τροχός στον δρόμο, η φορολογία σφάζει το αυτοκίνητο ανενόχλητη.

Αν είναι όμως έτσι, εσείς τι κάνετε; Πως περιμένετε να σταματήσει το χαράτσι, να σταματήσει η πολλαπλή φορολόγηση, να σταματήσουν τα τέλη κυκλοφορίας να μην επιστρέφουν με έργα στις οδούς; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
stath... (2/7/2015, 14:16) Όλα αυτά έγιναν επειδή οι οδηγοί των ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων δεν έχουν συνδικαλιστεί και δεν υπάρχει ένας σύλλογος που να μπορεί να διεκδικεί τα δικαιώματα τους. Σκεφθείτε τι δύναμη θα είχαν αν οι οδηγοί ακινητοποιούσαν μια μέρα όλα τα αυτοκίνητα, να κλείσουν όλους τους δρόμους.
ekodo... (2/7/2015, 12:43) Μαλλον τρολαρετε και εσεις οπως ολοι αυτες τις μερες δεν εξηγειται αλλιως το ρητορικο ερωτημα σας. Εμεις εχουμε μονο την ψηφο μας , αντε και καποιοι να πουμε οτι διαδηλωνουν. Εσεις που εχετε τον τυπο στα χερια σας τι κανετε? Δειξτε μας τα αρθρα που εναντιωνεστε στους φορους στα αυτοκινητα.