Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Δε χαλάει με τίποτα ή φτιάχνεται εύκολα
Διαβάστηκε από 4604 αναγνώστες

Μήπως μπερδεύετε την αξιοπιστία με το καλό «after sales»; Πολλές εταιρείες επένδυσαν τόσο πολύ στο after sales που έχτισαν ένα όνομα ακλόνητο Μήπως μπερδεύετε την αξιοπιστία με το καλό «after sales»; Tο μεγαλύτερο ζήτημα είναι πως ανταποκρίνεται η εταιρεία όταν της αναφέρεις τη βλάβη Μήπως μπερδεύετε την αξιοπιστία με το καλό «after sales»; Τι φτιάχνει το όνομα μιας μάρκας; Η αξιοπιστία της ή μήπως η άριστη εξυπηρέτηση σε πλαίσιο after sales η οποία επιτρέπει την άμεση επιδιόρθωση μιας βλάβης; Πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικά πράγματα που όμως φαίνεται ότι συγχέουμε συχνά βαφτίζοντας και στις δύο περιπτώσεις μια εταιρεία «αξιόπιστη».

Το να προκύψει μια βλάβη σε ένα αυτοκίνητο είναι κάτι που μπορεί να συμβεί ακόμα και σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Οκ, δεν διαφωνούμε το θέμα είναι να μην χαλάσει ποτέ αλλά το μεγαλύτερο ζήτημα είναι πως ανταποκρίνεται η εταιρεία όταν της αναφέρεις τη βλάβη. Η κάθε αντιπροσωπία έχει τη δική της πολιτική όταν έρχεται η ώρα να πληρώσει η ίδια τα σπασμένα. Και δε μιλάμε μόνο για τις εγγυήσεις. Μιλάμε για την ταχύτητα και το κόστος με το οποίο επισκευάζεται μια ζημιά. Γιατί βάση ψυχολογίας, όταν μια εταιρεία (ανεξάρτητα αν εμπορεύεται αυτοκίνητα, μπορεί να πουλάει και οτιδήποτε άλλο) δώσει λύση σε ένα πρόβλημα χωρίς να κουράσει τον πελάτη, τότε στο μυαλό του τελευταίο το πρόβλημα αυτό καταγράφεται ως «ανύπαρκτο». 

Αυτή είναι και η ουσία πίσω από το «after sales», την εξυπηρέτηση δηλαδή μετά την αγορά. Πολλές εταιρείες επένδυσαν τόσο πολύ σε αυτόν τον τομέα που έχτισαν ένα όνομα ακλόνητο. Τόσο ισχυρό που ξεπέρασε το ζήτημα της αξιοπιστίας. 

Σε συνδυασμό με μεγάλα διαστήματα εγγύησης, ένα αυτοκίνητο μπορεί να βρεθεί στο συνεργείο περισσότερες φορές από ότι θα περίμενε ο ιδιοκτήτης του, όμως όλα τα προβλήματα λύνονται «μαγικά» και έτσι η στιβαρή εικόνα του αξιόπιστου διατηρείται.

Η διαφορά όμως ανάμεσα στις δύο καταστάσεις είναι παραπάνω από εμφανής. Από τη μία δηλαδή το αυτοκίνητο δε χαλάει ποτέ. Από την άλλη όλο και κάτι πάει στραβά. Όλο και κάποια μικροεπισκευή εμφανίζεται, αλλά σε 5 λεπτά και με ελάχιστο (ή μηδενικό) κόστος το αυτοκίνητο ξαναβγαίνει στο δρόμο και ο οδηγός του νοιώθει όχι πως του «έβγαλε» ζημιά αλλά πως έκανε και αναβάθμιση. 

Η ουσία παραμένει φυσικά η ίδια. Και στις δύο περιπτώσεις ο πελάτης είναι τρισευτυχισμένος για την επιλογή του και θα διαδώσει τα καλύτερα λόγια για το αυτοκίνητο που αγόρασε. Το θέμα είναι: έχει καταλάβει τη διαφορά;

Εσείς τι λέτε; Ξεχωρίζετε που τελειώνει η αξιοπιστία και αρχίζει το «after market»;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
ch036... (27/7/2015, 11:53) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΤΑΘΑΤΟ. ΓΙΑ ΤΟ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1.33 H TOYOTA OΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ SERVICE ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΕΞΗΣ: 1ΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 15000ΧΛΜ ΜΙΚΡΟ SERVICE 2ΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 30000XΛΜ ΜΕΓΑΛΟ SERVICE ΚΑΙ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ- ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΑΚΑΚΙΑ 3ΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 45000ΧΛΜ ΜΙΚΡΟ SERVICE - ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΑΚΑΚΙΑ 4OΣ ΧΡΟΝΟΣ 60000ΧΛΜ ΜΕΓΑΛΟ SERVICE ΚΑΙ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ - ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 5ΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 75000ΧΛΜ ΜΙΚΡΟ SERVICE ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΕ ΤΑΚΑΚΙΑ ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ 6ΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 90000ΧΛΜ ΜΕΓΑΛΟ SERVICE- ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΟΥΖΙ - ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 7ΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 105000ΧΛΜ ΕΛΕΓΧΟΣ ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ
stath... (26/7/2015, 23:55) ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ SERVICE ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΑΥΟΚΙΝΗΤΟ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΛΑΔΙΑ ΦΙΛΤΡΟ Η ΚΑΘΕ 10000 Χ.Λ.Μ (2002 ΚΑΙ ΜΕΤΑ) ΚΑΤΟΠΙΝ SERVICE ΜΕΓΑΛΟ AΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΕ 30000 ΧΛΜ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ SERVICE TOY ΛΕΩ OXI KAI MOY AΠANTA ΓΙΑΤΙ Π.Χ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΥΖΙ ΚΑΘΕ 90000 ΧΛΜ ΕΠΙΣΗΣ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ ΥΓΡΑ ΦΡΕΝΩΝ ΚΑΘΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΚΑΙ ΥΓΡΑ ΨΥΓΕΙΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡ.2109631041 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
stath... (26/7/2015, 22:28) Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι η κάθε εταιρεία να διαθέτει ανταλλακτικά, για πολλά χρόνια, τουλάχιστον 30, διότι έχω παλιά αυτοκίνητα και το κυριότερο μου πρόβλημα είναι η εύρεση ανταλλακτικών. Θα πρέπει λοιπόν ο νόμος να τους υποχρεώνει να διαθέτουν ανταλλακτικά, για όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια.
leadc... (26/7/2015, 20:51) velmar .... kelepouria gia mia kameni lampa xenon allagi enisxyth fwtwn 260 euro kai 2 episkepseis...
sofo_... (26/7/2015, 16:03) Επισκευή= χάλασε και θέλει επιδιόρθωση Αναβάθμιση= προσαύξηση δυνατοτήτων Όταν το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπλοκάρει (σας θυμίζει κάτι?), τότε δε θέλει αναβάθμιση αλλά πρωτίστως επισκευή (όσο και αν η αντιπροσωπεία αποφεύγει εσκεμμένα τον όρο ¨επισκευή¨). Μη μας κάνει το vw group (κυρίως) να ξεχάσουμε απλά ελληνικά...
mostr... (26/7/2015, 15:12) Καλή ερώτηση στην οποία θα πρέπει να απαντήσουν αυτοί που έχουν ευρωπαϊκά αυτοκίνητα γιατί εμείς ανήκουμε στην κατηγορία δεν χαλάει ;)
alexh... (1/8/2015, 15:35) Θα διαφωνήσω στο κομμάτι της ευτυχίας του πελάτη. Ο πελάτης είναι ευτυχισμένος όταν δε βάζει το χέρι στην τσέπη εκτός προγράμματος. Από τη στιγμή που θα το βάλει μόνον ευτυχισμένος δεν είναι. Έχω τύχει με αυτοκίνητα από μία Ιταλική εταιρία και από μία Γερμανική. Οι αντιπροσωπείες ήταν άψογες στην εξυπηρέτηση. Εγώ όμως δεν αγοράζω ξανά αυτοκίνητο από αυτές τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για εμένα μετράει η αξιοπιστία.