Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Υπάρχει ελπίδα στο υδρογόνο, για να «γλιτώσουμε» από τα ηλεκτρικά;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
Χρεώνουν πάρκινγκ με το κιλό στα SUV. Μήπως πρέπει και στα τέλη;
Όλα είναι high-tech μέχρι να βγάλεις τις οθόνες από την καμπίνα!
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μετά από Senna ποιος;
Διαβάστηκε από 3150 αναγνώστες

O Ayrton Senna da Silva γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου 1960 στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας και σκοτώθηκε την 1η Μαΐου του 1994, στο GP του San Marino. Είναι ο καλύτερος πιλότος που γνώρισε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός; Είναι τελικά ο Ayrton Senna ο καλύτερος πιλότος που γνώρισε ποτέ η F1 και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός; O Ayrton Senna da Silva γεννήθηκε στις 21 Μαρτίου 1960 στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας και σκοτώθηκε την 1η Μαΐου του 1994, στο GP του San Marino. Είναι ο καλύτερος πιλότος που γνώρισε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός; O Senna ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέσω των καρτ. Το 1981 μετακινήθηκε στο πρωτάθλημα «open-wheel», ενώ το 1983 κέρδισε το βρετανικό πρωτάθλημα Formula 3. Ντεμπούτο στην F1 έκανε το 1984 στην ομάδα Toleman-Hart και την επόμενη χρονιά πήρε μετεγγραφή στην Lotus-Renault, με την οποία κέρδισε 6 GP. Το 1988 αποτέλεσε με τον Alain Prost το δίδυμο της McLaren-Honda και πήρε αμέσως το πρωτάθλημα, κάτι που επανέλαβε το 1990 και 1991. Το 1994 πήγε στην κυρίαρχη τότε Williams-Renault, όπου είχε ραντεβού με την μοίρα του. Η πρώτη του νίκη ήταν στο GP Πορτογαλίας και η τελευταία στο GP Αυστραλίας.


Ο Senna συχνά ψηφίζεται ως ο κορυφαίος όλων των εποχών, παρόλο που έχει κερδίσει «μόνο» σε 41 αγώνες F1, καταλαμβάνοντας την 3η θέση πίσω από τους Schumacher και Prost. Μέχρι το 2006, κατείχε το ρεκόρ των περισσότερων pole position (65). Συχνά μνημονεύονται οι επιδόσεις του σε βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ με 6 νίκες στο Μονακό, παραμένει ο πολυνίκης του εν λόγω GP. Η κόντρα του με τον Prost έχει μείνει αλησμόνητη και πώς θα μπορούσε διαφορετικά, αφού στο ιαπωνικό GP, τόσο του 1989 όσο και του 1990, που κρινόταν το πρωτάθλημα, οι συγκρούσεις των μονοθεσίων έβγαλαν τον νικητή.


Στις 11 Οκτωβρίου 1994 ο Senna υπέγραψε με την Williams-Renault, με αμοιβή 1 εκ. δολάρια ανά GP. Με την Williams FW16 ξεκίνησε να ανταγωνίζεται την Benetton B194 του Schumacher, αλλά το αυτοκίνητό του είχε χάσει πια την υπεροχή του. Έτσι, ο νέος τότε Schumacher κέρδισε τον πρώτο αγώνα στη Βραζιλία. Ο 2ος αγώνας ήταν στο Pacific GP και εκεί ο Senna, αν και πρώτος, αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, καθώς τον χτύπησε από πίσω ο Mika Hakkinen. Το κακό «τρίτωσε» στην Imola, στο GP του San Marino. Εκεί, ο Senna πήρε την τελευταία του pole position, αν και είχε παράπονα από το κράτημα του μονοθεσίου του. Στα απογευματινά δοκιμαστικά, ο Rubens Barrichello είχε ένα σοβαρό ατύχημα, με την Jordan του να πετάει πριν καταλήξει στα προστατευτικά. Το πρωί του αγώνα, ο Senna βρέθηκε να συνομιλεί με τον Prost, προκειμένου να δημιουργήσουν μια ένωση οδηγών, που θα προάγει την ασφάλειά τους. Ο αγώνας ξεκίνησε και επιφύλασσε εκ νέου μια μάχη ανάμεσα στους Senna και Schumacher. Στον 7ο γύρο του αγώνα, στην γρήγορη στροφή Tamburello, το μονοθέσιο του Senna δεν έστριψε ποτέ και χτύπησε στον τοίχο με 307 χλμ./ώρα. Ο Senna είχε σβήσει. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Bologna, από όπου ανακοινώθηκε λίγες ώρες αργότερα ο θάνατός του. Ο εμπρός τροχός και η ανάρτηση, ήταν αυτά που χτύπησαν τον μεγάλο Βραζιλιάνο στο κεφάλι.

Φυσικά πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως ο Senna είναι ακόμη και σήμερα ο καλύτερος πιλότος της F1. Μετά από Senna, ποιος λοιπόν; Μα φυσικά ο Michael Schumacher θα λέγαμε εμείς. Ο άρχοντας των αριθμών. 91% ποσοστό νικών στα 248 γκραν πρι που έχει αγωνιστεί, 76 ταχύτερους γύρους (ποσοστό επιτυχίας 30%) και 154 πόντιουμς (62% επιτυχία) και φυσικά 7 παγκόσμιους τίτλους. Σε αυτά τα… ιλιγγιώδη στατιστικά, όμως, υπάρχει ένα στο οποίο υπολείπεται του Ayrton Senna. Και αυτό δεν είναι άλλο από το ποσοστό επιτυχίας στις πολ ποζίσιον. Εκεί ο Schumacher έχει να επιδείξει 68 πολ (27,4% επιτυχία), έναντι 65 του Ayrton Senna (40,4% επιτυχία). Όσον αφορά στα επιμέρους στατιστικά, ο Senna έχει 161 συμμετοχές, 19 ταχύτερους γύρους (11,8% επιτυχία) και 80 πόντιουμς (50% επιτυχία). Θυμίζουμε πως ο Senna κατέκτησε τρεις παγκόσμιους τίτλους.

Εσείς τι λέτε; Είναι ο Senna ο καλύτερος πιλότος στην ιστορία της F1; Μήπως είναι ο Schumacher; Ποιος άλλος θεωρείται πως θα μπορούσε να φέρει τον τίτλο ο καλύτερος πιλότος στην F1 αν όχι αυτοί οι δύο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
a.bou... (9/2/2016, 02:14) Τα ονόματα πού αναφέρεστε είναι όλα Πραγματικά θρύλοι. Δείτε όμως σε παλιά Video τα μαθήματα οδήγησης πού έδεινε Στην βροχή ο senna και θα δείτε την Αποκλειστικοτητα που είχε. Ανεβαζε τον Πήχη πολύ ψηλά!
ch036... (29/7/2015, 19:51) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΥΡΙΕ ΜΠΑΛΩΜΕΝΕ. ΤΟ 1998 Ο ΧΑΚΙΝΕΝ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΣΟΥΖΟΥΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΤΑΝ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕ 90 ΒΑΘΜΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ 86 ΤΟΥ SCHUMACHER. Ο SCHUMACHER ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Ο ΧΑΚΙΝΕΝ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΡΙΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΚΑΘΟΤΙ Ο ΧΑΚΙΝΕΝ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΙΚΕΣ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Ο ΧΑΚΙΝΕΝ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΣΑΦΩΣ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΣΕ ΑΝ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΡΩΤΟΣ. ΤΟ 1999 Ο ΧΑΚΙΝΕΝ ΕΧΑΣΕ 4 ΝΙΚΕΣ ΜΕ ΛΑΘΗ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ. ΤΟ ΕΝΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗ ΜΟΝΖΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΚΑΙ ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΕΣΠΑΓΕ ΤΟ ΠΟΔΙ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ...... ΚΑΙ Ο ΧΑΚΙΝΕΝ ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΕ 4 ΑΓΩΝΕΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΣΕΖΟΝ ΟΠΟΤΕ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ..... ΗΤΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΟ 1999 ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ Ο ΧΑΚΙΝΕΝ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟ 89 ΚΑΙ ΤΟ 90 ΣΤΗ ΣΟΥΖΟΥΚΑ. ΤΟ 1989 Ο ΣΕΝΑ ΒΟΥΤΗΞΕ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΟΝ PROST ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΤΡΙΨΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΤΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ. Ο PROST ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ O SENNA ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ PROST. ΑΡΑ ΚΑΙ Ο SENNA ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΑΣΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. TO 1990 O SENNA KAI O PROST ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗ SOYZOYKA ΑΛΛΑ Ο ΠΡΟΣΤ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΣΕΖΟΝ ΣΤΗ ΑΔΕΛΑΙΔΑ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. ΤΟ 1997 Ο SCHUMACHER ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΣΤΗ XEREZ ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟΝ VILLENEUVE, ΞΕΚΑΘΑΡΑ, O VILLENEUVE ΗΤΑΝ ΠΛΑΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ Ο SCHUMACHER ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΕΠΕΣΕ ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΤΟ 2005 ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΘΕΩΡΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΝΙΚΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ. ΚΑΙ ΤΟ 2006 ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΘΟΤΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΠΟ 3000 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΣΤΑ 2400 ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΟΝΣΟ. ΑΠΛΑ ΤΟ 2005 ΕΙΧΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗ RENAULT ΤΟΥ ΑΛΟΝΣΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ MCLAREN ΤΩΝ RAIKONEN KAI MONTOGIA. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ. Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΕΠΑΝΗΛΘΕ ΤΟ 2010 ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 41 ΕΤΩΝ, ΠΩΣ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΤΟΥΣ 25 ΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 30 ΑΡΗΔΕΣ, ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΟΧΕΣ ΠΛΕΟΝ. ΕΦΥΓΕ ΤΟ 2006 ΓΕΜΑΤΟΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ, ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΠΟΣΤΟ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΔΗΓΟΥ. ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΗ MERCEDES ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΛΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΤΗ ΣΤΟΦΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ, ΟΠΩΣ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ.
balom... (29/7/2015, 13:10) Στο πρώτο σκέλος συμφωνώ, δηλαδή ότι σε μία ομάδα συμβάλλουν όλοι! Όμως, το 1998 και 1999 είναι αυθαίρετα συμπεράσματα! Το 1998 ο Schumacher στη Suzuka ήταν στην pole, όλα ανοικτά δηλαδή και αν κέρδιζε έπαιρνε και το πρωτάθλημα. Το 1999 είναι γενική παραδοχή καθώς ο Irvine, ένας μέτριος οδηγός, παραλίγο να κερδίσει το πρωτάθλημα, να μην σχολιάσουμε τις τελευταίες εμφανίσεις του Schumacher. Το 2005 η Ferrari είχε ετοιμάσει το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς από την Monza του 2004. Όταν άλλαξαν οι κανονισμοί το αμάξι ήταν εκτός κανονισμού, αυτό εξαιτίας της FIA που προσπαθούσε να δώσει ξανά θέαμα! Για τις χρονιές 1988 και 1989 τα συγκρουόμενα και ειδικά η κίνηση του Senna στην 1η στροφή της Suzuka απέναντι στην Ferrari του Prost θυμίζει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Schumacher με Villeneuve στο Estoril 1997. ’λλωστε το μότο και των δύο ήταν "εγώ βάζω τη μούρη και είναι στη δική σου διακριτική ευχέρεια αν θα χτυπήσουμε"!!! Επιμένω πως ο Senna ΔΕΝ βίωσε παρακμή όπως τη βίωσε ο Schumacher με την πλήρη απαξίωση. Ο Senna δεν μηδενίστηκε ποτέ όμως ο Schumacher στα χρόνια της Mercedes, του οποίου η δουλειά φαίνεται τώρα με την κυριαρχία των ασημένια βελών!!!
ch036... (28/7/2015, 18:40) ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ, ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ. ΚΑΙ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΟΥ, ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ. ΑΠ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο SENNA ΚΕΡΔΙΣΕ 8 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟ 1988 ΚΑΙ 7 Ο PROST. ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΔΗΛΑΔΗ. ΤΟ 1989 ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΡΙΘΗΚΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ PROST ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΓΩΝΑ. ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ Ο SENNA. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο SCHUMACHER ΕΙΧΕ ΕΙΔΙΚΟΤΑΤΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ, Ο BARRICHELLO ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗ ΝΙΚΗ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΟ 1997 ΧΤΥΠΗΣΕ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΤΟΝ VILLENEUVE ΣΤΗ XEREZ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ, ΤΟ 1998 ΗΤΑΝ ΟΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ MCLAREN, OTI KAI NA EKANE ΣΤΗ ΣΟΥΖΟΥΚΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ XAKINEN. ΤΟ 1999 Ο ΧΑΚΙΝΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΤΑΧΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΣΠΑΓΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, Η FERRARI ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΩ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΑΠΟ ΤΟ 2001-2004 Η FERRARI-BRIDGESTONE ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΥ. ΤΟ 1997 Η FERRARI ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ TH ΜCLAREN ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ KAI ΣΧΕΔΟΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ ΜΕ ΤΗ WILLIAMS TOY VILLENEUVE. O VILLENEUVE ΔΕΝ ΥΠΕΡΕΙΧΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΠΛΑ ΛΟΓΩ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ. ΤΟ 1995 ΠΑΛΙ Ο SCHUMACHER ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΟ 2005 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ 7 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΕ, ΣΤΗ FERRARI ΕΙΣΑΙ.
balom... (28/7/2015, 18:01) Κανείς δεν είπε πι δεν ήταν πανίσχυρη. Σημασία έχει ποιος την έκανε πανίσχυρη. Όσο για το καθεστώς στη Honda, o Senna ήταν το αγαπημένο παιδί και υπάρχουν μαρτυρίες για ειδικά μοτέρ από τη Honda να προορίζονται για τον Senna. Στο 2ο σκέλος περί παρακμής, ο Senna ποτέ δεν βίωσε την κατακραυγή του "γέρου", "πέρασαν τα χρόνια" κλπ. Βίωσε ότι ο Schumacher το 2005. Στο 3ο σκέλος, ο Schumacher δεν κέρδισε πρωτάθλημα με υποδεέστερο αυτοκίνητο 3 φορές, να τις θυμηθούμε; Jerez 97 από λάθος του και υπεροχή της Williams, Suzuka 98 στολάρισμα στην εκκίνηση, τελευταίος, φθάνει 3ο και μειώνει και κλατάρει το λάστιχο. 1999 έίναι γενική παραδοχή πώς θα το έπαιρνε, με περίπατο κατά πολλούς, αν δεν έσπαγε το πόδι του. Το 1995 έκανε επίδειξη ικανοτήτων στο βρεγμένο Spa με σικ. Το 1996 είχε ακόμα μια παράσταση στην Monza. Το 1997 & 1998 επικό αγώνες όπου τα έβαζε με τις ανίκητος Williams & McLaren. Τα χρόνια της παντοκρατορίας του είναι επίδειξη ιδιοφυΐας οδηγικής. 2003 Αυστρία κατατακτήριες νικάει στο νήμα τον Raikkonen με το πλάγια μα στην φουρκέτα. Suzuka 2002 είναι 1,1 μπροστά από τους άλλους. Το ίδιο και στην Ουγγαρία του 2001. Δεν υπολείπεται σε κάτι ο Schumacher, o Senna βίωσε την παντοκρατορία την αντίστοιχη στα χρόνια της McLaren Honda όταν και κέρδισαν 15/17 αγώνες. Ο "κωλοπαιδισμός" αν μου επιτρέπεται η έκφραση είναι αναπόσπαστο κομμάτι τέτοιων πρωταθλητών...!
ch036... (28/7/2015, 15:16) ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ / ΚΥΡΙΟΥΣ. Ο SENNA ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΒΙΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ. ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΥ 1991 ΒΡΕΘΗΚΕ ΤΟ 1992 ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ MCLAREN ΚΑΙ ΤΟ 1993 ΜΙΑ ΚΑΚΙΣΤΗ MCLAREN ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ WILLIAMS TOY ΠΡΟΣΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΙΛ. ΚΑΙ ΤΟ 1994 ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΜΙΑ WILLIAMS ΧΩΡΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΡΟΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ.
ch036... (28/7/2015, 15:07) ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ Η FERRARI ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 2001-2004. ΟΤΑΝ Ο SCHUMACHER ΚΕΡΔΙΖΕ 11 ΑΓΩΝΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΖΟΝ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ 15 ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 17 ΤΟ 2004 ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ; Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ FERRARI-BRIDGESTONE ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΥ....... ΜΠΟΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 100% ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ. ΣΤΗ MCLAREN ΟΜΩΣ Ο SENNA KAI O ΠΡΟΣΤ ΗΤΑΝ 50-50. ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ΚΑΘΟΤΙ ΤΟ 2000 ΕΣΠΑΣΕ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΧΑΚΙΝΕΝ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑΝΑΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ 1994 ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΑΝ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ TRACTION CONTROL ΕΝΩ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ, ΤΟΝ ΜΗΔΕΝΙΣΑΝ ΣΤΟ SILVERSTONE ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΙΜΩΡΗΣΑΝ ΜΕ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ (ΜΟΝΤΣΑ, ΕΣΤΟΡΙΛ). ΜΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΙΤΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ ΤΟ 1992 ΣΕ ΕΝΑΝ ΧΑΩΔΗ ΛΟΓΩ ΒΡΟΧΗΣ ΑΓΩΝΑ, ΤΟ 1996 ΠΑΛΙ ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΣΤΗΝ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΠΗΡΕ ΤΗ ΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ SENNA ΟΠΟΥ ΤΟ 1991 ΠΗΡΕ 7 ΝΙΚΕΣ KAI TO ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ WILLIAMS RENAULT TΩΝ MANSELL-PATRESE KAI ΤΟΥ ANDRIAN NEWEY, ΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΓΡΑΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΤΕ "ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΓΩΝΕΣ" ΟΧΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕ Ο SENNA.
balom... (28/7/2015, 12:17) Αναμφίβολα, ο Senna είχε το κάτι που τον έκανε να ξεχωρίζει: το πηγαίο ταλέντο; η προσήλωση; η σκληρή δουλειά; η υπέρμετρη πίστη στο Θεό; Όπως και να έχει, είχε εκείνο το κάτι! Ο Schumacher έδειξε έναν νέο δρόμο στην F1 μέσω της ανάλυσης των δεδομένων της τηλεμετρίας! Είναι άδικο για εκείνον να λέει κάποιος ότι η Ferrari ήταν πανίσχυρη! Ποιός την έστησε; Ποιός γύριζε αδιάκοπα στο Fiorano; Ποιός κλεινόταν σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και ρύθμιζε το τιμόνι για κάθε στροφή, κάθε GP μέσω οδηγιών από μικροφώνου της γυναίκας του στο σπίτι; Ό Schumacher είναι η εξέλιξη του Senna, η τελειοποίηση μίας ήδη εξαίρετης δουλειάς. Ο Schumacher συμπαρέσυρε όλη την Ferrari και ήταν ο μόνος που μπορούσε να εκτελέσει τα, εξωφρενικά πολλές φορές, σχέδια του Ross Brawn! Και κάτι ακόμη, ο Senna ένα κομμάτι του μύθου του το οφείλει στον θάνατό του! Δεν βίωσε την παρακμή, την πτώση, πέθανε σχεδόν στο απώγειό του, μαχόμενος στην κορυφή! Αντίθετα, ο Schumacher βίωσε με τον χειρότερο τρόπο την παρακμή το 2005 που επίτηδες άλλαξε τους κανονισμούς η FIA και στα 3 πέτρινα χρόνια της Merc! Επίσης, έχει να επιδείξει μεγάλες εμφανίσεις με υποδεέστερο αυτοκίνητο, ανάλογες, όχι αντίστοιχες, του Senna!
stavc... (28/7/2015, 00:30) Τα μηχανοκινητα αθλήματα είναι περίεργα διότι προτευοντα λόγο στην προκειμένη πρρίπτωση παίζει και η φόρμουλα. Παρατηρεις κάποιες φορες ότι δύο οδηγοι στην ίδια ομάδα δεν έχουν τις ίδιες επιδόσεις, αλλά και πάλι είναι πολύ κοντα στην τελική κατάταξη σε ένα προτάθλημα. Δεν είναι σωστό να θεοποιούμε νεκρους ούτε να συγκρίνουμε διαφορετικές εποχές. Τέλος οι αριθμοί για τον Σένα σε σχέση με τον Σουμάχερ είναι παντελώς άδικοι διότι ο ένας δεν ολοκλήρωσε τξν καριέρα του και ο άλλος ήταν μαθουσάλας, βαρεθήκαμε να τον βλέπουμε, συν αυτό ο Σουμάχερ θεωρήτε ο τυχερότερος οδηγός της φόρμουλα 1 γιατί στα χρόνια του η φεράρι ήταν εντελώς ασυναγώνιστη. Μου θυμήζει τον μέγα Αλέξανδρο που τον θεοποιούμε και δεν βλέπουμε ότι με τέτοιο στρατό δύσκολα θα χάναμε και μεις
ch036... (27/7/2015, 17:23) Ο SENNA ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΝΤΖΙΟ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ. ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50 ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΚΑΙ ΤΟΥ 90. ΤΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο SENNA ΗΤΑΝ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΑΠ ΌΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο ΦΑΤΖΙΟ, ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ Ο ΦΑΤΖΙΟ, ΔΙΟΤΙ ΑΝΕΠΤΥΣΑΝ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΩΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΥ ΦΑΤΖΙΟ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ. ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΕ 180 ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΟΥΜΑΧΕΡ -ΣΕΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ 161 ΑΓΩΝΕΣ, ΟΣΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΕΤΡΕΞΕ Ο ΣΕΝΑ, KΑΘΟΤΙ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 2 ΟΔΗΓΟΥΣ ΑΦΟΥ Ο ΣΕΝΑ ΕΤΡΕΞΕ 161 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΣΟΥΜΑΧΕΡ 250. ΣΕ 161 ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ Ο ΣΕΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕ 41 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ 65 POLE POSITIONS. ΣΕ 161 ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ Ο SCHUMACHER ΕΙΧΕ 63 ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ 47 POLE POSITIONS. ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ SENNA ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΣΑΦΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΛΟΓΩ ΜΟΝΟΘΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
tmprs... (27/7/2015, 16:17) Αφήστε τους αριθμούς. Η αλήθεια είναι πολύ πιο απλή. Μονακό 1988. Ο Προστ (ο Προστ, ο καθηγητής, ο τετράκις παγκόσμιος) έχει ίδιο αυτοκίνητο. Ο Σένα κερδίζει την πολ με 1,4 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Προστ (!!!!!!!!) - πολλές αιωνιότητες διαφορά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σαν να λέμε ο Σούμι και ο Χάκινεν ή ο Ζακ Βιλνεβ να οδηγούσαν το ίδιο μονοθέσιο και να τους έριχνε 1,5 δευτερόλεπτο στις κατατακτήριες. ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ! Ο Σένα ήταν αλλού. Μια κατηγορία μόνος του. Για ανταγωνισμό θα πρέπει να ψάξουμε πολύ πριν την έναρξη της F1 (sorry Φάντζιο). Ίσως κάποιος από τους Νουβολάρι ή Ρόζμαϊερ, όταν αγωνίζονταν με εκείνα τα απίστευτα ’ουτο Ούνιον και ’λφα Ρομέο, με απίστευτες ιπποδυνάμεις και αστεία λάστιχα και φρένα. Στην F1 εποχή ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ δεν οδήγησε όπως ο ’ιρτον. Ίσως ο Τζιμ Κλαρκ ήταν κοντά. Ο Σούμι ήταν εξαιρετικός αλλά υπό προϋποθέσεις, όπως έδειξε η αξιοπρεπής αλλά στεγνή επιτυχιών επιστροφή του.
ferra... (27/7/2015, 15:16) Να το δούμε διαφορετικά το θέμα, ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΝΑ, ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΕΠΟΧΙΑΚΑ, ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΧΟΥΑΝ ΜΑΝΟΥΕΛ ΦΑΝΤΖΙΟ... νόμιζες ότι ο άνθρωπος αυτός δεν οδηγάει, ξεκίνησε την καριέρα του μεγάλος και με 4 διαφορετικές ομάδες πήρε πέντε διαφορετικά πρωταθλήματα και άλλες πέντε φορές βγήκε δεύτερος και αποχώρησε...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ;Ένα επίπεδο οδηγού επάνω από τον Μικαελ Σουμάχερ, δύο επίπεδα οδηγού από τον ’ϊρτον Σένα, και αυτό γιατί η εποχή Σουμάχερ σαν τεχνολογία ήταν πολύ πιο εξελιγμένη από την εποχή Σένα...δήλωση Σένα για Σουμάχερ, τον παρακολούθησα μία μέρα και είδα πως οδηγάει, είναι ο αντικαταστάτης μου... Ο Σουμάχερ σαν αριθμοί είναι σαφως καλύτερος από τον Σένα, αλλά ο Σένα συναισθηματικά είχε το κάτι και είναι καλύτερος από όλους...άλλη καταγωγή ο ένας, άλλη ο άλλος και τόσα άλλα που μετράνε... Δεν πιστεύω στον τυχαίο θάνατο του...
manos... (27/7/2015, 13:57) Κανείς σαν τον Senna. Ο καλύτερος απ' όλους, ο μεγαλύτερος οδηγός στη F1 και ο πιο αγαπημένος. Μετά το θάνατό του, πήρε τη σκυτάλη της νίκης ο Μ. Σουμάχερ και τώρα ο Φέτελ πρόσφατα ισοφάρισε το ρεκόρ του Ayrton. Κανείς όμως δεν είναι σαν εκείνον, όπως οδηγούσε, ο καλός του χαρακτήρας είναι μοναδικός... έχει κάτι τόσο καλό που δεν έχουν οι άλλοι... Μια διορθωσούλα όμως, 11 Οκτωβρίου 1993 υπέγραψε με τη Williams-Renault και όχι το '94 αφού Πρωτομαγιά του '94 "έφυγε" στην πίστα της Ιμόλα...
ch036... (27/7/2015, 11:08) ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ. ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΗΤΑΝ Ο SCHUMACHER. Ο SCHUMACHER ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΣΕ ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΜΕ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΠΟΛΥ ΑΝΩΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΤΟΥ ROS BROWN, ENΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ Ο ΟΜΟΣΤΑΥΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ. ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΛΛΑ Η FERRARI ΗΤΑΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ ΣΑΝ ΟΜΑΔΑ απο το 2001-2004. KAI ΔΕΝ EIXE KAI ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΟΤΕ. O SENNA EIXE NA ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΟΛΟΣΣΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ 1988 ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΝ ALAIN PROST ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΗΔΗ 2 ΦΟΡΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ, ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ 1990, 1991,1992, 1993 ΕΙΧΕ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥ, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΗΡΕ 7 ΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ 1991, ΠΗΡΕ 3 ΝΙΚΕΣ ΤΟ 1992 ΚΑΙ 5 ΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΤΟ 1993 ΟΤΑΝ Ο SCHUMACHER ΤΟ 1993 ΜΕ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΠΗΡΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΝΙΚΗ.
garge... (27/7/2015, 10:43) Ayrton Senna απλα ο καλυτερος .. αφου εφυγε, ο Schumacher δεν ειχε απλα κυριο ανταγωνιστη για τα επομενα 10 χρονια ... οπως συμβαινει και στο WRC τωρα για αυτο και εχασε την αιγλη του.
ch036... (27/7/2015, 10:12) ΜΑΚΡΑΝ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ. ΚΕΡΔΙΖΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΤΟ 1991 ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΒΑΖΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ WILLIAMS ΤΩΝ MANSELL-PATRESE ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΤΟ 1993 ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΜΕ V8 ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ V10 ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ ΤΗΣ RENAULT ΚΑΙ ΤΟΝ ALAIN PROST. TON EΙΧΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΡΑΦΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ SCHUMACHER.
ebeta... (27/7/2015, 08:54) ηταν ο μονος που επενεβαινε στο στησιμο του αυτοκινητου και της στρατηγικης της ομαδας.απλα ο καλυτερος!αντε και ο alain prost no2!
COOLM... (27/7/2015, 08:37) Senna. SImply the BEST. Το θεαμα δεν ειναι το ιδιο μετα απο αυτον κι ας ξελαριγκιαζονται οι speakers του alpha σε καθε γκραν πρι που βλεπουμε τωρα... οποιος τον ειδε εστω κ στην τηλεοραση θα καταλαβει. Μετα απ αυτον κανεις..