Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy ΚΤΕΟ, να η ευκαιρία;
Διαβάστηκε από 1934 αναγνώστες

Η νέα ρύθμιση του ΚΤΕΟ φέρνει πρόστιμο που θα μπαίνει στη φορολογική δήλωση, αλλά θα το γλιτώσεις εάν πας το αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει μέχρι τα τέλη του έτους. Εσύ, τι λες να κάνεις; Η νέα ρύθμιση του ΚΤΕΟ φέρνει πρόστιμο που θα μπαίνει στη φορολογική δήλωση, αλλά θα το γλιτώσεις εάν πας το αυτοκίνητο που δεν έχει περάσει μέχρι τα τέλη του έτους. Εσύ, τι λες να κάνεις; Δυστυχώς ή ευτυχώς το ΚΤΕΟ είναι υποχρεωτικό. Και απαραίτητο για το αυτοκίνητό μας, αφού αυτό πιστοποιεί την καλή του κατάσταση και άρα την ασφάλειά του να κυκλοφορεί στο δρόμο – για εμάς και για τους γύρω μας.

Όμως, στο πλαίσιο της γενικότερης εξοικονόμησης χρημάτων, σήμερα στην Ελλάδα είναι πολλά τα αυτοκίνητα εκείνα που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, παρότι οι προθεσμία του ελέγχου τους έχει λήξει.

Με βάση τα στοιχεία του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιοκτητών ΚΤΕΟ, υπολογίζεται ότι πάνω από 2.000.000 είναι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα που δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ, δηλαδή σχεδόν το 40% όσων κυκλοφορούν!

Τα νούμερα αυτά είναι υπέρογκα, όμως είναι η πραγματικότητα.

Όπως πραγματικότητα είναι και το νέο πρόστιμο των 150 ευρώ που θα μπαίνει σε όσους ιδιοκτήτες δεν έχουν περάσει. Και μάλιστα, επειδή υπεύθυνη για αυτό είναι η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, που θα βεβαιώνει το πρόστιμο στη φορολογική δήλωση, κανείς από την επόμενη χρονιά δεν θα μπορεί να το γλιτώσει.

Από την άλλη όμως, εάν σήμερα πάει κανείς και τακτοποιήσει το ζήτημα, τότε θα πληρώσει το λιγότερο δυνατό, δηλαδή 55 ευρώ του ελέγχου + 33 ευρώ το μειωμένο πρόστιμο ληξιπρόθεσμου ελέγχου που είναι 65 ευρώ.

Δείτε εδώ τις ημερομηνίες.

Με λίγα λόγια, με αυτές τις νέες διατάξεις, ίσως είναι ευκαιρία να τακτοποιήσουμε το πρόβλημα με το ΚΤΕΟ, πληρώνοντας το λιγότερο δυνατό (55 ευρώ έλεγχος + 33 ευρώ μειωμένο πρόστιμο) και γλιτώνοντας το 150άρι του προστίμου.

Θέλουμε όμως και τη γνώμη σας. Εσείς, τι έχετε κάνει μέχρι σήμερα; Είσαστε από αυτούς που περνούν στην ώρα τους το ΚΤΕΟ ή δεν έχετε περάσει και κινδυνεύετε με το νέο πρόστιμο;

Και επίσης, τώρα, με αυτές τις αλλαγές, τι θα κάνετε; Θα εκμεταλλευτείτε αυτή την… κρατική προσφορά και θα πάτε το αυτοκίνητό σας για ΚΤΕΟ ή θα το αφήσετε στην άκρη;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
pap_3... (29/8/2015, 00:37) Αυτός που ενδιαφέρεται για το αμάξι και την ασφάλεια Του δεν χρειάζεται ΚΤΕΟ το ΚΤΕΟ και τα διόδια είναι εισπρακτικά κολπα
jimde... (27/8/2015, 12:41) μια εισπρακτική παρoδια είναι το ΚΤΕΟ γενικά , απλα από δημόσιο εγινε ιδιωτικο
georg... (27/8/2015, 10:50) Προσωπικά είμαι απο αυτους που πηγαινουν για έλεγχο κτεο στην ώρα τους. Δε νομίζω οτι τα 55 ευρώ κάθε δύο χρόνια είναι δα τόσο μεγάλο ποσό απλά οι περισσότεροι από αμέλεια δεν περνούν τα αυτοκίνητά τους απο κτεο.Απο την άλλη όποιος δεν διαθέτει αυτά τα 55 ευρώ καλά θα κάνει να μη οδηγεί αυτοκίνητο γιατί σίγουρα δε θα μπορει να το συντηρήσει και θα είναι δημόσιος κίνδυνος