Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Παράκρουση ή επένδυση;
Διαβάστηκε από 4418 αναγνώστες

Οι σημερινές τιμές πώλησης κάποιων μοντέλων που άφησαν εποχή δείχνει πως οι τετράτροχοι θρύλοι μπορούν να αποτελέσουν μια σοβαρή επένδυση. Ή μήπως όχι; Η Lancia Delta Integrale είναι ένα από τα αυτοκίνητα που όχι μόνο δεν έχασαν την αξία τους, αλλά κοστίζουν πλέον πολλά περισσότερα. Οι σημερινές τιμές πώλησης κάποιων μοντέλων που άφησαν εποχή δείχνει πως οι τετράτροχοι θρύλοι μπορούν να αποτελέσουν μια σοβαρή επένδυση. Ή μήπως όχι; H ανάγνωση μιας αγγελίας σε ιστοσελίδα του εξωτερικού δεν άφηνε περιθώρια. Μια Lancia Delta Integralle EVO1 Μartini 5, του 1992, είχε τιμή πώλησης άνω των 120.000 ευρώ. Σπάνιο και θρυλικό κομμάτι χωρίς αμφιβολία. Ήταν το Νο 111 από τα 400 κομμάτια, που κατασκευάστηκαν βαμμένα στα θρυλικά χρώματα της Martini για να τιμήσουν τον 5ο συνεχόμενο Τίτλο της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αλλά 120.000 ευρώ με 42.500 χλμ. στο κοντέρ; Αμ εκείνη η Mercedes 190E 2.5-16V EVO II με τα λίγα χλμ. και τιμή 200.000¤; Μα με τόσα χρήματα αγοράζεις καινούργιο υπεραυτοκίνητο, αλλά και πολλά άλλα αντικείμενα ή έργα τέχνης. Γιατί τέτοια παράκρουση με τις τιμές θρυλικών μοντέλων;

Όπως φαίνεται όμως υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα, που όχι μόνο δεν χάνουν ποτέ την αξία τους –σε παγκόσμιο επίπεδο- αλλά και που μπορούν να αποδώσουν περισσότερα από τις μετοχές, τα ομόλογα ή ακόμα και από το χρυσό! Σε έρευνα που έγινε από ασφαλιστική εταιρία, η οποία μεταξύ άλλων ειδικεύεται στην ασφάλιση κλασσικών μοντέλων, την τελευταία 5ετία τα καλά κλασσικά μοντέλα είδαν τις αξίες τους να εκτινάσσονται ακόμα και μέχρι 300%!

Αν όμως το 2009, αντί να δώσετε 50.000 ευρώ για την αγορά ενός ομολόγου (που ύστερα από μερικά χρόνια θα σας το κούρευαν με την ψιλή) είχατε προτιμήσει να αγοράσετε μία Mercedes 190SL του 1955, σήμερα θα είχε στα χέρια σας ένα αυτοκίνητο με αξία τουλάχιστον 140.000 ευρώ και θα είχατε αυξήσει την επένδυσή σας κατά 150%!

Αντίστοιχα, με 10.000 ευρώ περισσότερα, δηλαδή 60.000 ευρώ, το 2009 θα μπορούσατε να αποκτήσετε μία Ferrari 330 GT του 1964-67 και σήμερα να βρεθείτε με ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσατε να πουλήσετε διεθνώς προς περίπου 190.000 ευρώ ή αλλιώς απόδοση 215%!

Φυσικά όπως κάθε επένδυση, και ο χώρος του κλασσικού και εξωτικού αυτοκινήτου είναι και αυτός γεμάτος παγίδες… Τρακαρίσματα, πρόχειρες επισκευές, ανταλλακτικά-μαϊμού, «γυρισμένα» κοντέρ…

Εσείς τι λέτε; Αξίζει να επενδύσει κανείς σε θρυλικά αυτοκίνητα; Ή μήπως τελικά θα χάσει κανείς λεφτά; Και αν δίνατε τόσα χρήματα θα κυκλοφορούσατε στο δρόμο για να απολαύσετε τα οδηγικά χαρίσματα του αυτοκινήτου ή θα το κλειδώνατε στο γκαράζ;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
elmar... (1/9/2015, 20:42) Δείτε στο car.gr πόσο σκοτώνονται παλιά - κλασικά αυτοκίνητα. Στην Ελλάντα της κρίσης δεν πρέπει να έχεις τίποτα στην ιδιοκτησία σου πλέον είναι ασύμφορο.
geome... (1/9/2015, 18:38) Επένδυση σημαίνει κατ' αρχήν, ότι το αντικείμενό της θα θελήσεις (και θα μπορέσεις) κάποτε να το αποχωριστείς. Δεύτερον, μια επένδυση είναι τόσο καλή, όσο περισσότεροι πρόθυμοι αγοραστές υπάρχουν. Τρίτον, και κατά την άποψή μου, επένδυση σε ιστορικό αυτοκίνητο μπορεί να γίνει με την προϋπόθεση ότι έχεις σωστό κλειστό χώρο για να το διατηρήσεις, και γνώσεις, χρόνο και όρεξη να ασχολείσαι ο ίδιος με τη συντήρησή του. Και σε περίπτωση πώλησης, απευθύνεσαι σ' όλη την Ευρώπη.
gc330... (1/9/2015, 18:10) Αγαπητο AUTOτριτη,κανε μια ερευνα για το κοστος συντηρησης της συγκεκριμενη LANCIA και θα διαπιστωσεις τις αμετρητες βλαβες,τα πανακριβα&κατα παραγγελια ανταλακτικα της. Αυτα τα οχηματα τα βγαζεις 5-6 φορες το χρονο και τα παρκαρεις σε ειδικο χωρο. Ωρα να μπω σε REALESTATE σελιδα!
stath... (1/9/2015, 17:59) Οπωσδήποτε πιστεύω στα κλασσικά αυτοκίνητα και στην αξία που αποκτούν με το πέρασμα του χρόνου. Το θέμα όμως είναι ότι κανείς δεν ξέρει ποιό συγκεκριμένο μοντέλο θα ακριβύνει, μετά από πόσα χρόνια και πόσο. Αν το ξέραμε αυτό όλοι θα επενδύαμε σε αυτόν τον τομέα (εφόσον βέβαια είχαμε και τα αντίστοιχα καφάλαια), αλλά δυστυχώς κανείς δεν μπορεί να μας δώσει μια σίγουρη πρόβλεψη για το μέλλον. Οι αξίες των συλλεκτικών ειδών, γενικότερα ανεβαίνουν με βάση την προσφορά και τη ζήτηση, αλλά και τις γενικότερες συνθήκες που επικρατούν παγκοσμίως. Είναι όλα απρόβλεπτα και τουλάχιστον εγώ προσωπικά βαδίζω με γνώμονα τη βεβαιότητα και όχι την πιθανότητα.
aloum... (1/9/2015, 11:36) τώρα που όλα τα αυτοκίνητα έχουν γίνει σαν γιαπωνέζικα κουφέτα χαλαρά αγόραζα την Lancia της φωτογραφίας. Αρρενωπό όχημα.
giann... (1/9/2015, 10:40) Εγώ αντι να δώσω πολλά λεφτά σαν χαζός για ένα ιστορικό αμάξι , θα τα έδινα για μια μεζονέτα σε καλή περιοχή και να τη νοικιάζω για να τα εισπράττω χοντρά!!! Αντί να δώσω πολλά λεφτά σαν χαζός λεφτά για ένα ιστορικό αμάξι, θα έδινα μέχρι 1.500 χιλιάρικα για ένα αμάξι με ιστορικές πινακίδες για να κάνω τη γνωστή κομπίνα, να πηγαίνω στη δουλειά μου κάθε μέρα χωρίς να πληρώνω τέλη κυκλοφορίας και πολλά άλλα και ποτέ δεν ξέρουμε που καταλήγουν τα λεφτά αυτά!!!