Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πόσο νερό χωράει ένα πυροσβεστικό όχημα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
Υπάρχει ελπίδα στο υδρογόνο, για να «γλιτώσουμε» από τα ηλεκτρικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Μπορεί το Sportage;
Διαβάστηκε από 9670 αναγνώστες

Από τη φήμη του παρελθόντος, στην αφάνεια του παρόντος: Το Kia Sportage επιστρέφει και ελπίζει να κάνει το restart, σε μια κατηγορία που φαίνεται να το έχει ξεχάσει… Μπορεί το Kia Sportage να τα καταφέρει σε μία κατηγορία άκρως ανταγωνιστική; Από τη φήμη του παρελθόντος, στην αφάνεια του παρόντος: Το Kia Sportage επιστρέφει και ελπίζει να κάνει το restart, σε μια κατηγορία που φαίνεται να το έχει ξεχάσει… To Kia Sportage από την πρώτη του κιόλας γενιά το 1993 έχει γράψει τη δική του ιστορία στην κατηγορία των SUV με το πολύ καλό Value for Money και τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητές του. Τα χαρακτηριστικά αυτά το συνόδευσαν και στη δεύτερη γενιά του που έμεινε στην αγορά από το 2004 έως το 2010.

Ωστόσο, στην υπάρχουσα 3η γενιά του, το Sportage χάλασε όλο αυτό το καλό παρελθόν του, αφού απώλεσε σχεδόν πλήρως τα SUV χαρακτηριστικά του και κυρίως το off-road παρελθόν του, ενώ και οι κινητήρες του έμειναν πίσω έναντι του turbo ανταγωνισμού.

Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι στην Ελλάδα το Sportage 3ης γενιάς δεν διατέθηκε ποτέ ως 4Χ4, ενώ και η γκάμα των κινητήρων του δεν επικαιροποιήθηκε με κάποιον μικρού κυβισμού turbo κινητήρα. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του είχαν μόνο ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λίτρων και οι diesel είχαν 1,7 λίτρων κινητήρα, από το 2013 όμως και μετά.

Αποτέλεσμα όλων αυτό είναι οι πωλήσεις του να μειωθούν σημαντικά και το Sportage να μείνει πολύ πίσω εμπορικά, παρότι υπήρχαν στοιχεία όπως η 7ετής εγγύηση από το εργοστάσιο (η μεγαλύτερη στην αγορά), που θα μπορούσαν να φέρουν το κοινό πίσω στις εκθέσεις της Kia.

Για να επιτύχεις όμως σήμερα στην κατηγορία των μικρομεσαίων Crossover, οφείλεις να έχεις μια υπερπλήρη γκάμα εκδόσεων κινητήρων και μετάδοσης. Ας δούμε για παράδειγμα το Nissan Qashqai, το οποίο κυριαρχεί. Έχει κινητήρες βενζίνης turbo χαμηλού κυβισμού (1,2 και 1,6 λίτρα), αλλά και diesel στα 1,5 και 1,6 λίτρα που καίνε λίγο και έχουν πολύ καλή απόδοση. Πολύ σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι εκτός της δικίνητης έκδοσής του, υπάρχει και 4κίνητη έκδοση με τον 1,6 λίτρων diesel κινητήρα.

Ας πάμε όμως τώρα στο νέο Kia Sportage, που θα δούμε στη Φρανκφούρτη. Οι πρώτες φωτογραφίες μας δείχνουν ότι το αυτοκίνητο θα έχει όμορφο και φρέσκο design, ενώ έχει αναβαθμιστεί και στο εσωτερικό. Ωστόσο, παρόλη αυτή την ανανέωση, φαίνεται ότι θα απουσιάσουν και πάλι μικρού κυβισμού κινητήρες από τη γκάμα (θα έχει και πάλι τον 1,7 λτ. diesel, αλλά και έναν 1.600άρη turbo με 177 άλογα, ενώ θα υπάρχει και ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης). Ίσως πιο ενδιαφέρον εδώ θα ήταν ο καινούργιος 1.000άρης turbo που τον έχει έτοιμο η Hyundai-Kia και που θα μπει στο Cee’d, όμως προς το παρόν φαίνεται ότι δεν θα τον δούμε στο Sportage.

Σε κάθε περίπτωση, το γεγονός είναι ότι η εμπορική αποτυχία του προηγούμενου μοντέλου και η απουσία και πάλι μικρών σε κυβισμό turbo κινητήρων από το νέο, θα δυσκολέψουν το Sportage στην πορεία του. Ιδίως όταν έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό του Qashqai, που πάει «σφαίρα» σε πωλήσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη.

Μετά από αυτά όμως, εσείς τι πιστεύετε; Μπορεί το νέο Sportage να γυρίσει στο δρόμο της επιτυχίας και να ανταγωνιστεί το Qashqai; Ή, όπως συνέβη με το τωρινό μοντέλο, κινδυνεύει να ξεχαστεί αφού ξεπεράστηκε από τον ανταγωνισμό;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
sorir... (2/9/2015, 23:31) Ego molis agorasa to sportage 2000cc crdi 184 aloga petaiiiiiiîiiiiiiii i eat opel for brecfast))))))
zouze... (2/9/2015, 22:42) Το πρόβλημα με τα ΚΙΑ στην Ελλάδα, δεν βρίσκεται στα αυτοκίνητα και τα χαρακτηριστικά τους αλλά στο πολύ χαμηλό κοινωνικό status που οι Έλληνες θεωρούν ότι τα αυτοκίνητα αυτά αντιπροσωπεύουν. Η εντύπωση αυτή έχει παγιωθεί από τα πρώτα δείγματα αυτικινητικής γραφής της εταιρείας και παρά τα τεράστια άλματα βελτίωσης της εταιρείας τα τελευταία χρόνια, δεν έχει καταφέρει να αλλάξει, κυρίως στην Ελλάδα, την εντύπωση αυτή. Απόδειξη αυτού είναι το γεγονός ότι παρά τα καλά προϊόντα, τις καλές τιμές και την καταπληκτική επταετή εργοστασιακή εγγύηση, οι πωλήσεις της εταιρείας είναι ιδιαίτερα χαμηλές.
d_bak... (2/9/2015, 20:33) Αν δεν σουλουπωσουν λιγο τον 1.7 κινητηρα, δεν προκειται να περπατησει στην ανατολικη Ευρωπη αυτο το μοντελο.
fntal... (2/9/2015, 13:07) Σαν κάτοχος Σπόρτατζ πρώτης γενιάς, μπορώ να πω πως δυστυχώς η 3η γενιά δεν τα πήγε καθόλου καλά στη χώρα μας...Αντίθετα, στην Ευρώπη ήταν best seller για την ΚΙΑ... Δεν νομίζω να έφταιγαν τόσο οι κινητήρες που είχε,γιατί τότε που παρουσιάστηκε το 2010 δεν νομίζω να είχε κάποιος από τους ανταγωνιστές του 1.2 τούρμπο...Πιστεύω περισσότερο το πρόδωσε το ότι ερχόταν στην Ελλάδα αποκλειστικά σαν δικίνητο... Δεν είχε κάτι να ζηλέψει από τους ανταγωνιστές του εμφανισιακά πιστεύω...ήταν και είναι ένα όμορφο αντικειμενικά αυτοκίνητο... Τώρα για την 4η γενιά, άποψη μου είναι ότι το έκαναν ακόμα πιο όμορφο...και ελπίζω να τα πάει καλά αυτή η γενιά, τόσο καλά όσο η 1η και η 2η...όλα θα εξαρτηθούν από το πως θα έρθει στην Ελλάδα...με τι εξοπλισμό... Ελπίζω ο ΔΑΒΑΡΗΣ να το προμηθέψει και με τετρακίνητη έκδοση και μην κάνει πάλι το ίδιο λάθος...Το Σπόρτατζ, κυρίως η 1η γενιά έχει γράψει ιστορία στον χώρο της τετρακίνησης και φαινόταν από τις πωλήσεις του...είναι κρίμα να χάνεται έτσι το όνομα...
pap_3... (2/9/2015, 13:01) Αν έχει καλή κατανάλωση καλή τιμή και φτηνά σέρβις για οχι
timos... (2/9/2015, 12:15) Τίποτα δε θα καταφέρει και το νέο μοντέλο. όταν έχεις ένα Qashqai σε αυτή την κατηγορία που πάει το sportage?