Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Επένδυση η αγορά ενός θρυλικού αυτοκινήτου;
Διαβάστηκε από 3564 αναγνώστες

Οι σημερινές τιμές πώλησης κάποιων μοντέλων που άφησαν εποχή δείχνει πως οι τετράτροχοι θρύλοι μπορούν να αποτελέσουν μια σοβαρή επένδυση. Ή μήπως όχι; Μια Lancia Delta Integralle EVO1 Μartini 5, του 1992 πωλείται σήμερα με περισσότερα από 120.000 ευρώ. Οι σημερινές τιμές πώλησης κάποιων μοντέλων που άφησαν εποχή δείχνει πως οι τετράτροχοι θρύλοι μπορούν να αποτελέσουν μια σοβαρή επένδυση. Ή μήπως όχι; Η ανάγνωση μιας αγγελίας σε ιστοσελίδα του εξωτερικού δεν άφηνε περιθώρια. Μια Lancia Delta Integralle EVO1 Μartini 5, του 1992, είχε τιμή πώλησης άνω των 120.000 ευρώ. Σπάνιο και θρυλικό κομμάτι χωρίς αμφιβολία. 
 
Ήταν το Νο 111 από τα 400 κομμάτια, που κατασκευάστηκαν βαμμένα στα θρυλικά χρώματα της Martini για να τιμήσουν τον 5ο συνεχόμενο Τίτλο της Lancia στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Αλλά 120.000 ευρώ με 42.500 χλμ. στο κοντέρ; Αμ εκείνη η Mercedes 190E 2.5-16V EVO II με τα λίγα χλμ. και τιμή 200.000 ευρώ; 
 
Μα με τόσα χρήματα αγοράζεις καινούργιο υπεραυτοκίνητο, αλλά και πολλά άλλα αντικείμενα ή έργα τέχνης. Γιατί τέτοια παράκρουση με τις τιμές θρυλικών μοντέλων; Όπως φαίνεται όμως υπάρχουν μερικά αυτοκίνητα, που όχι μόνο δεν χάνουν ποτέ την αξία τους –σε παγκόσμιο επίπεδο- αλλά και που μπορούν να αποδώσουν περισσότερα από τις μετοχές, τα ομόλογα ή ακόμα και από το χρυσό! 
 
Σε έρευνα που έγινε από ασφαλιστική εταιρεία, η οποία μεταξύ άλλων ειδικεύεται στην ασφάλιση κλασσικών μοντέλων, την τελευταία 5ετία τα καλά κλασσικά μοντέλα είδαν τις αξίες τους να εκτινάσσονται ακόμα και μέχρι 300%!
 
Αν όμως το 2009, αντί να δώσετε 50.000 ευρώ για την αγορά ενός ομολόγου (που ύστερα από μερικά χρόνια θα σας το κούρευαν με την ψιλή) είχατε προτιμήσει να αγοράσετε μία Mercedes 190SL του 1955, σήμερα θα είχε στα χέρια σας ένα αυτοκίνητο με αξία τουλάχιστον 140.000 ευρώ και θα είχατε αυξήσει την επένδυσή σας κατά 150%!

Αντίστοιχα, με 10.000 ευρώ περισσότερα, δηλαδή 60.000 ευρώ, το 2009 θα μπορούσατε να αποκτήσετε μία Ferrari 330 GT του 1964-67 και σήμερα να βρεθείτε με ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσατε να πουλήσετε διεθνώς προς περίπου 190.000 ευρώ ή αλλιώς απόδοση 215%!

Φυσικά όπως κάθε επένδυση, και ο χώρος του κλασσικού και εξωτικού αυτοκινήτου είναι και αυτός γεμάτος παγίδες… Τρακαρίσματα, πρόχειρες επισκευές, ανταλλακτικά-μαϊμού, «γυρισμένα» κοντέρ…

Εσείς τι λέτε; Αξίζει να επενδύσει κανείς σε θρυλικά αυτοκίνητα; Ή μήπως τελικά θα χάσει κανείς λεφτά; Και αν δίνατε τόσα χρήματα θα κυκλοφορούσατε στο δρόμο για να απολαύσετε τα οδηγικά χαρίσματα του αυτοκινήτου ή θα το κλειδώνατε στο γκαράζ;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
gc330... (4/10/2015, 19:27) Aξιζει αλλα η επενδυση εχει ρισκο.Τα συλλεκτικα,αριθμημενα μοντελα ειναι ακριβα και θα πρεπει να ειναι σε αριστη κατασταση για να αποδωσουν. Φυλαξη σε χωρο χωρις υγρασια και συστηματικη κινηση και συντηρηση γιατι αν μεινει μηνες η' χρονια ακινητο θα γινει ''κουτσουρο''.Αν θελει αναπαλαιωση,τα ανταλλακτικα ειναι πανακριβα και οι ωρες που απαιτουντε,ατελειωτες με αποτελεσμα η' να μην αρκουν τα λεφτα που θα παρεις η' να το αγαπησεις και να μην μπορεις να το πουλησεις.
tsiap... (4/10/2015, 19:17) Το θεμα χωρα πολύ συζητηση.Μιλατε για αυτ/τα θρυλους.Ποια θεωρουνται αυτ/τα θρυλοι 1ον; και 2ον για ποιους θεωρούνται συλλεκτικα κομματια.Ενα εργο τεχνης πχ είναι αποδεκτο από μεγαλο αριθμο ανθρωπων παγκοσμιως,ανεξαρτητως την ιδιοτητα τους,την κουλτουρα τους,τη μορφωση τους κτλ.Ενα αυτ/το συνηθως και κατά γενικη ομολογια απευθύνεται σε λατρεις του είδους και μονο.Κατ΄αυτον τον τροπο λοιπον το κοινο είναι περιορισμενο,η αποδοχή του καθως και αναγνωρισιμοτητα του μειωμενη.Επομενως μια και μιλαμε για χρηματα,οι πιθανοι αγοραστες είναι λιγοι και το ρισκο μεταπωλησης αυξανει.Τελως παντων για να μην πλατιαζω ένα κομματι όπως πχ Audi quattro S1 για μενα είναι ονειρο ζωης για έναν αλλον είναι ένα ''εκτρωμα''.Τωρα οσον αφορα την τιμη εξαρτάται από την μοναδικοτητα του,την αντοχή στο χρονο δηλ. την διαχρονικοτητα του,σαφως την κατασταση του,αλλα περισσοτερο απ'ολα την αναγνωρισιμοτητα του ως κομματι σπανιο από μεγαλο μερος της κοινωνιας.Και τελευταια ρωτάτε αν θα το οδηγούσαμε η απλα θα το κλειδώναμε στο γκαραζ.Μα η απαντηση είναι προφανης,φυσικα και θα το οδηγούσες,θα το εστριβες,θα το φρεναρες,θα το απολάμβανες.Αυτος δεν είναι ο σκοπος του αυτ/του,για αυτό δεν φτιαχτηκε.Ειναι δυνατον έναν πινακα ζωγραφικης να μην τον κοιτας,ενα κλασσικο κομματι της μουσικης τεχνης να μην το ακους.Ευχαριστω για το χρονο σας
beta1... (4/10/2015, 13:35) Αξιζει η επενδυση αρκει να ειναι καλοδιατηρημενο. Οι ξενοι το εχουν αναγαγει σε επαγγελμα αυτο.....οχι σαν εμας που περιμεναμε να πλουτισουμε με τακολοχαρτα του χρηματιστηριου και τα ομολογα...με τις σαρκες μας δηλαδη.