Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Τι επισκευές θα πρέπει να απαιτούν τα ΚΤΕΟ;
Διαβάστηκε από 3597 αναγνώστες

Έχετε δει αρχαιολογίες, τι σαβούρες και σε τι άθλια κατάσταση αυτοκίνητα κινούνται στους δρόμους μας; Μήπως θα πρέπει τα ΚΤΕΟ να αρχίσουν να επεμβαίνουν και σε άλλους τομείς που δεν άπτονται άμεσα της ασφάλειας; Έχετε δει αρχαιολογίες, τι σαβούρες και σε τι άθλια κατάσταση αυτοκίνητα κινούνται στους δρόμους μας; Μήπως θα πρέπει τα ΚΤΕΟ να αρχίσουν να επεμβαίνουν και σε άλλους τομείς που δεν άπτονται άμεσα της ασφάλειας; Έχετε δει τι κυκλοφορεί στους δρόμους μας; Τι αρχαιολογίες, τι σαβούρες και σε τι άθλια κατάσταση πολλά αυτοκίνητα κινούνται ανάμεσά μας; Μήπως θα πρέπει τα ΚΤΕΟ να αρχίσουν να επεμβαίνουν και σε άλλους τομείς που δεν άπτονται άμεσα της ασφάλειας; Τι λέτε; 

Πως θα σας φαινόταν αν πηγαίνατε στο ΚΤΕΟ και εκτός από τον έλεγχο που γίνεται ώστε να κινείται το αυτοκίνητό σας στο δρόμο με ασφάλεια, σας ζητούσαν να επισκευάσετε και αυτή την τρακαρισμένη πόρτα, ή την σπασμένη μάσκα και το βούλιαγμα στον ουρανό;

Μέχρι τώρα τα ΚΤΕΟ δεν επεμβαίνουν σε θέματα αισθητικής του αυτοκινήτου, αφού αυτά δεν άπτονται της τεχνικής ακεραιότητας που απαιτείται από ένα όχημα για να μην αποτελεί αιτία κινδύνου στο δρόμο. 

Και φυσικά δεν μπορεί κανείς εν μέσω κρίσης να αρχίσει να ζητάει από τον κόσμο να κάνει επισκευές με δικά του έξοδα, όταν αυτές αφορούν κυρίως σε θέματα αισθητικής. Επισκευές που θα γίνονται για να δείχνει το αυτοκίνητο σε καλύτερη κατάσταση, πέραν των μηχανικών.

Όμως μεγάλη έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε έξι ευρωπαϊκές χώρες από αλυσίδα ασφαλιστικών εταιρειών που έχει υποκατάστημα και στην Ελλάδα, έδειξε πως τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε κακή κατάσταση, είναι χτυπημένα, τρακαρισμένα αλλά τεχνικά άρτια, έχουν μέχρι και δύο φορές την πιθανότητα να εμπλακούν σε ατύχημα εκ νέου, όταν συγκρίνονται με αυτοκίνητα που είναι σε καλή κατάσταση.

Οι ασφαλιστικές επιμένουν με τεκμήριο τα ευρήματα της έρευνας ότι η υποχρεωτική επισκευή των αυτοκινήτων ώστε να γίνονται «σαν καινούργια» μειώνει τις πιθανότητες συγκρούσεων. Η λογική είναι ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων σε καλή κατάσταση είναι πιο προσεκτικοί και προσπαθούν να αποφύγουν τις συγκρούσεις περισσότερο απ’ότι οι οδηγοί αυτοκινήτων σε κακή κατάσταση.

Και εκ πρώτης όψεως το επιχείρημα φαίνεται λογικό. Αν έχεις ένα ρημάδι που δεν έχει σημείο που να μην είναι τρακαρισμένο, λίγο σε νοιάζει αν θα εμπλακείς σε νέα σύγκρουση. Αν όμως το αυτοκίνητό σου είναι άψογο, ακόμη κι αν είναι παλιό, τότε αλλάζει η συμπεριφορά στο δρόμο και γίνεται πιο ασφαλής.

Με όπλο αυτή την επιπλέον ασφάλεια που υπόσχεται ένα προσεγμένο αυτοκίνητο, υπάρχει πίεση στην Ευρωπαϊκή Ένωση να εκδώσει οδηγία ώστε τα ΚΤΕΟ να αρχίσουν όχι μόνο να συμβουλεύουν αλλά και να επιβάλουν επισκευές που άπτονται περισσότερο της αισθητικής, πέραν των τεχνικών παρεμβάσεων που κάνουν.

Εσείς όμως τι λέτε; Προσέχετε περισσότερο με ένα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο από ότι με ένα χιλιοχτυπημένο; Είναι θέμα ασφάλειας και θα βελτιωθεί η ασφάλεια στους δρόμου; Ή απλά θα αναγκαστούμε να πληρώνουμε περισσότερα ασφάλιστρα για μεικτές καλύψεις ώστε να γίνονται αυτές οι επισκευές; Τι λέτε; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
eltra... (4/10/2015, 20:07) Μακριά τα σαράβαλα από τους δρόμους. Όποιος δεν έχει χρήματα να συντηρήσει το όχημά του να πάρει τα μέσα μεταφοράς. Ο συγγενής - φίλος - γείτονας - αδερφός που κινείται στους ίδιους δρόμους ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ σε τίποτα για να σκοτωθεί από κάποιο παραμελημένο σαράβαλο.
geome... (4/10/2015, 19:13) Όπως συμβαίνει συχνά, όλοι έχουν δίκιο! Και αυτοί που λένε ότι η ουσία μετράει, δηλαδή να είναι τα βασικά συστήματα του αυτοκινήτου σε καλή κατάσταση, και αυτοί που λενε ότι δεν έχουν λεφτά να το περάσουν ούτε από ΚΤΕΟ (αν και υποπτεύομαι ότι δεν έχουν λεφτά για τις επισκευές που θα τους υποχρεώσει το ΚΤΕΟ να κάνουν), και αυτοί που λένε ότι η παραμελημένη εξωτερική κατάσταση ενός αυτοκινήτου επηρεάζει τον οδηγό ώστε να γίνει πιο "ζαμανφουτίστας" (ίσως ισχύει και το αντίθετο, οι ήδη "ζαμανφουτίστες" αφήνουν τα αυτοκίνητά τους παραμελημένα, έξω και μέσα). Εγώ πάντως όταν παρκάρω, αφήνω μεγαλύτερη απόσταση από ένα ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο, παρά από ένα καινούργιο.
afugi... (4/10/2015, 09:38) Επισης στατιστικα τα κοκκινα οχηματα εμπλέκονται πιο συχνα σε ατυχηματα. Προτεινω να τους αλλαζουν χρωμα στο κτεο. Οι ασφαλιστικές ας περιοριστουν στο να μεριμνούν να αποζημειωνουν χωρις να σε τρελαινουν.
xrist... (3/10/2015, 14:43) Γιατί λέτε πως κυκλοφορούν αυτές οι αρχαιολογίες όπως λέτε; Μία πτωχευμένη χώρα με την υψηλότερη μάλιστα παγκοσμίως φορολογία, με μισθούς πείνας και ανεργία που σπάει καθημερινά κάθε ρεκόρ, θα δείτε τους πολίτες αυτής της χώρας να ενδιαφέρονται και πολύ για την κατάσταση του αυτοκινήτου τους; Εδώ δεν υπάρχει σάλιο ούτε για τα βασικά προς το ζην, την πόρτα και τον ουρανό της αρχαιολογίας μας θα φτιάξουμε;