Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Ακριβή μου συντήρηση
Διαβάστηκε από 2665 αναγνώστες

Έχει φθηνό ή ακριβό service; Πόσοι κάνετε αυτήν την ερώτηση πριν την αγορά και πως επηρεάζεται η απόφασή σας; Δείτε πως να πάτε διαβασμένοι. Εσείς το ψάχνετε πόσο κοστίζει το service; Θεωρείτε ότι το ακριβό, μπορεί να είναι πιο φθηνό; Έχει φθηνό ή ακριβό service; Πόσοι κάνετε αυτήν την ερώτηση πριν την αγορά και πως επηρεάζεται η απόφασή σας; Δείτε πως να πάτε διαβασμένοι. Πόσο κοστίζει το service του; Η παραπάνω ερώτηση δεν είναι από τις πρώτες που ρωτάει ο αγοραστής πριν την αγορά ενός αυτοκινήτου, αφού έχουν προηγηθεί οι «πόσα άλογα έχει», «πόσο καίει», «τι τέλη κυκλοφορίας έχει», «πόσο γρήγορο είναι» και ου τω καθεξής, είναι όμως καθοριστική, αφού σε περίπτωση «διλήμματος», δηλαδή όταν η επιλογή κρίνεται στη παραμικρή λεπτομέρεια και σε λίγα ευρώ, μπορεί να ορίσει τον τελικό νικητή.

Για παράδειγμα,
ένα ακριβότερο στην απόκτηση αυτοκίνητο μπορεί να έχει φθηνότερα service από ένα άλλο και έτσι η διαφορά να είναι «πλασματική». Μέχρι πόσα ευρώ, όμως, μπορεί να είναι αυτή η διαφορά; 100, 200, 500 ευρώ; Και τι ισχύει με τα διαστήματα και χιλιόμετρα service; Ή τα αναλώσιμα; Και τέλος, πότε δεν χάνεις την εγγύηση;

Πρώτα από όλα,
για να μην χαθεί η εργοστασιακή εγγύηση πρέπει να ακολουθούνται οι προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής. Να εκτελούνται οι προβλεπόμενες εργασίες και μάλιστα στα προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα.

Η πρώτη ερώτηση, λοιπόν, που πρέπει να κάνετε στον πωλητή είναι «
κάθε πότε και πόσα χιλιόμετρα θέλει service;». Ο κανόνας υπαγορεύει κάθε: 1 χρόνο και 15.000 χιλιόμετρα, όμως υπάρχουν περιπτώσεις, όπως η Ford με τους EcoBoost κινητήρες, που το service είναι κάθε 20.000 χλμ. Φυσικά, όσο πιο πολλά χιλιόμετρα, τόσο καλύτερο. Και τέλος, αν σας πούνε κάθε 2 χρόνια, επιμείνετε πάλι και ρωτήστε: «δηλαδή δεν θα έρθω ούτε για αλλαγή λαδιών;». Αυτή η ερώτηση θα σας γλιτώσει από «κρυφές» χρεώσεις.

Η δεύτερη ερώτηση είναι «
πόσο κοστίζει» το service;». Αυτή καθορίζει το αν το service ενός μοντέλου είναι φθηνό ή ακριβό. Και εδώ, πρέπει να μπουν τα δεδομένα σε βάθος χρόνου. Εμείς, από την έρευνα που έχουμε κάνει, σημειώνουμε πως το κόστος service στην 3ετία ενός μίνι οχήματος πρέπει να κυμαίνεται από τα 320 έως τα 360 ευρώ, ενός μικρού diesel από τα 350 έως τα 390 ευρώ και ενός μικρομεσαίου diesel από τα 360 έως τα 400 ευρώ. Αν υπάρχει απόκλιση από αυτά τα νούμερα, τότε το ακριβό μπορεί να είναι… πιο φθηνό.

Και τέλος, η τρίτη ερώτηση πρέπει να αναφορά το κόστος των αναλώσιμων. Ενδεικτικά,
ρωτήστε το πόσο κοστίζει ο εμπρός προφυλακτήρας, τα φανάρια, τα τακάκια και ο δίσκος-πλατό γιατί αυτά είναι οι πιο συνήθεις extra επισκευές. Εδώ θα βρείτε τις μεγαλύτερες διαφορές που μπορεί να επηρεάσουν την επιλογή. Για παράδειγμα στο Hyundai i20 1,2 η αλλαγή δίσκου-πλατό κοστίζει περίπου 130 ευρώ, στο Renault Clio 0,9 TCe κοντά στα 400 ευρώ.

Εσείς λοιπόν, το ψάχνετε το πόσο κοστίζει το service ή μένετε στην αρχική τιμή; Θεωρείτε ότι το ακριβό, μπορεί να είναι πιο φθηνό;
Κάντε κλικ εδώ και πάρτε μέρος στην μεγάλη μας έρευνα AUTOCHECK αφήνοντας την αναφορά σας
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
eltra... (7/12/2015, 17:34) #Χριστος Φαντάζομαι πως γνωρίζεις ότι το clio κατασκευάζεται επίσης στην Τουρκία και ότι η vw κατασκευάζει στη Σλοβακία και στο Μεξικό...
nikos... (27/11/2015, 22:13) Japan Και παλι Japan κυριοι... 200ευρω max στα σερβις ως τωρα (πλην του τελευταιου 270) για Almera 2005 οταν κατι γερμανικα (κ seat μεσα-για Skoda δε ξερω) θελουν μεχρι κ 500-600 για αλλαγη ιμαντες, βλαβες (ολο κ κατι εμφανιζουν) κ δε ξερω κ γω τι αλλο
koss... (26/11/2015, 23:45) Κάποιοι λένε για TOYOTA και HYUNDAI πως έχουν φθηνή συντήρηση και ανταλλακτικά. Μα λογικό. Τούρκικα είναι πλέον. Όχι πως αυτό δικαιολογεί και πολύ τις εξωφρενικές τιμές της VW αλλά λέμε τώρα...
gc330... (26/11/2015, 17:25) TOYOTA φιλοι μου,κανεις σερβις οπου και οπως γουσταρεις χωρις να σε γδερνουν.Στο VW group πχ σου βγαζει ενδειξη σερβις(κλειδι) και θα πρεπει να μπει φισα για να σβησει,αλλιως δεν διαβαζει ο εγκεφαλος οτι εγινε συντηρηση...
georg... (26/11/2015, 17:06) Δεν είναι υποχρεωτικά ακριβά τα σέρβις από μόνα τους. Είναι η τάση για αισχροκέρδια από ορισμένες αντιπροσωπείες. Και μην ακούσω παλαβά για μεταφορικά. Ο μετρικός τόνος είναι ακόμη σχετικά φτηνός. Ναι πρέπει και αυτοί να ζήσουν με το κέρδος από την δουλειά τους, οικογένειες έχουν και αυτοι. Όχι όμως και έτσι. Και εμείς οικογένειες έχουμε. Δεν πατάς τον άλλον στην ανάγκη του.
geana... (26/11/2015, 15:11) Η daihatsu ξεφυγε λιγο και ζητησε για σερβις των 15000 120 ευρω ......ευτυχως η εγγυηση ληγει το αλλο καλοκαιρι οποτε δεν θα με ξαναδουν......
nskoy... (26/11/2015, 14:20) Polo πρώτο sercive μου λέει η WV 200€ περίπου, Toyota Yaris 70€. Αντέ γειά.....
nskoy... (26/11/2015, 13:30) Παραλίγο να κάνω την Μ@λ@κια και να αγοράσω wv polo έμαθα από την Kosmocar ότι το πρώτο Service του θα είναι γύρω στα 200€ ενώ του Yaris 70€, το polo βενζίνη θα μου στοίχιζε περίπου 15400€ και το Yaris diesel μου στοίχισε 16500€. Τι πίνουν οι Γερμανοί και δεν μας δίνουν.
gr... (26/11/2015, 13:30) Το (λίγο πιο) ακριβό καταλήγει (αρκετά πιο) φθηνό αν έχεις Toyota. Ευχαριστώ