Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Εγγύηση και Ι.Χ.
Διαβάστηκε από 4642 αναγνώστες

Μετράει η εγγύηση στην αγορά νέου αυτοκινήτου; Πόσο πολύ τη λαμβάνουμε υπόψη στην τελική μας επιλογή; Τελικά πόσο ρόλο παίζει η εγγύηση ενός αυτοκινήτου κατά την αγορά του; Μετράει η εγγύηση στην αγορά νέου αυτοκινήτου; Πόσο πολύ τη λαμβάνουμε υπόψη στην τελική μας επιλογή; Η αγορά αυτοκινήτου προκειμένου να κερδίσει νέους πελάτες αλλά και να επικρατήσει του εσωτερικού ανταγωνισμού συνεχώς αυξάνει τις παροχές για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου. Πέρα από τον εξοπλισμό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά οι διαφημιστές επικεντρώνονται αρκετά και στην εγγύηση που προσφέρουν καθώς και στις after sales υπηρεσίες των εταιρειών.

Οι παροχές όσον αφορά τις εγγυήσεις διαφέρουν από μάρκα σε μάρκα και ποσοτικά αλλά και ποιοτικά. Το ποσοτικό κομμάτι που είναι και πιο ευδιάκριτο, αφορά τα προσφερόμενα έτη ή αντίστοιχα τα διανυόμενα χιλιόμετρα που απολαμβάνει κάποιος τη δωρεάν εγγύηση. Έτσι υπάρχουν αυτοκίνητα με δύο και αυτοκίνητα με έξι ή και επτά χρόνια εγγύησης.
Η πολυετής εγγύηση σίγουρα προσφέρει ξεγνοιασιά στον καταναλωτή, αφού γνωρίσει πως ότι και αν πάθει το Ι.Χ του, έχει το κεφάλι του ήσυχο. Όμως τα έτη της εγγύησης είναι τιμολογήμενα στην τιμή αγοράς, άρα μήπως θα προτιμούσαμε αντί για πολλά χρόνια κάποιο extra εξοπλισμό ή ακόμα και έκπτωση; Από την άλλη το ποιοτικό σκέλος αφορά αν πρόκειται για ολική κάλυψη, δηλαδή ανταλλακτικά, βλάβες ακόμη και φανοποιεία. Από την άλλη η μερική μπορεί να εξαιρεί κάποιες βλάβες ή το κόστος εργασίας. 

Επίσης οι εταιρείες συχνά προσφέρουν και τη δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης με το ανάλογο αντίτιμο δείχνοντας έτσι εμπιστοσύνη στο μοντέλο τους αλλά και αφοσίωση στον πελάτη.Με μια μεγάλη εγγύηση δε δίνουν μόνο το αίσθημα σιγουριάς πως το αυτοκίνητο είναι αξιόπιστο, αλλά και την εξασφάλιση στον πελάτη ότι όποτε τους χρειαστεί θα είναι δίπλα του. 

Η ποιότητα του after sales είναι αυτή που θα κρατήσει τον πελάτη στη μάρκα, ακόμη και αν δε μείνει ικανοποιημένος από το ίδιο το αυτοκίνητο.
Βέβαια ο πελάτης εκτός από δικαιώματα έχει και υποχρεώσεις. Για να έχει ισχύ η εγγύηση του θα πρέπει οποιαδήποτε εργασία να γίνεται μόνο από εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Επιπλέον ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να κάνει ορθή χρήση του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα δεν μπορεί να έχει απαιτήσεις από την αντιπροσωπεία να του επισκευάσει βλάβες που δημιούργησε επειδή έκανε "κόντρες".

Θα πρέπει να συνυπολογιστεί βέβαια ότι ένα αυτοκίνητο που έχει κάνει αποκλειστικά όλα τα service και τις εργασίες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο έχει και μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από το αντίστοιχο που το έφτιαχνε ο μηχανικός της γειτονιάς…

Για εσάς όμως παίζει ρόλο η εγγύηση στην αγορά; Θα προτιμούσατε περισσότερο κάποια έκπτωση αντί της ή μια custom πολιτική; Είστε ικανοποιημένοι είστε από το After Sales της εταιρείας σας; 

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
alexa... (30/11/2015, 21:25) Η εγγύηση προφανώς είναι κοστολογημένη και περιλαμβάνεται στη τιμή του αυτοκινήτου. Τα περισσότερα έτη εγγύησης δίνουν μεγαλύτερη σιγουριά στον αγοραστή. Η εγγύηση ισχύει για ορισμένο χρόνο ή ορισμένα χιλιόμετρα και λήγει όποιο από τα δύο τελειώσει πρώτο. Αν είναι κάτι απλό μπορεί θα στο επισκευάσει- αντικαταστήσει η αντιπροσωπεία δωρεάν . Αν είναι κάτι σοβαρό , τα πράγματα γίνονται δύσκολα!!!! Πριν μερικά χρόνια , στην αντιπροσωπεία που είχα πάει για σέρβις , πριν από μένα ήταν κάποιος με ίδιο αυτοκίνητο σαν το δικό μου .Το αυτοκίνητο του κυρίου έκαιγε λάδια και είχε ακόμη εγγύηση. Η αντιπροσωπεία το είχε αναγνωρίσει , είχε κινήσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες , για να έλθουν τα ανταλλακτικά για την επισκευή του και όρισαν ραντεβού. Όπως πληροφορήθηκα όμως , δεν θα άλλαζε ο κινητήρας και θα έμπαινε καινούριος , αλλά θα άλλαζε μόνο το μπλοκ του κινητήρα. Στην περίπτωση αυτή ο επισκευασμένος κινητήρας , θα είχε την απόδοση και την διάρκεια ζωής , αν ο κινητήρας που είχε το αυτοκίνητο από τη μάνα του , δεν έκαιγε λάδια????
stath... (29/11/2015, 10:11) Η γνώμη μου είναι ότι η εγγύηση θα πρέπει να επιβάλλεται υποχρεωτικά από το νόμο, να υποχρεώνει τις εταιρείες και να καλύπτει τα πάντα. Επίσης ο νόμος να υποχρεώνει τις εταιρείες να διαθέτουν όλα τα ανταλλακτικά ενός αυτοκινήτου, τουλάχιστον για 20 χρόνια, για να μην πω για πάντα. Όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο, κανείς δεν μας λέει ότι έχει ημερομηνία λήξης και πόσο μάλλον όταν αυτό είναι πανάκριβο. ’ρα θα πρέπει να μπορείς να βρίσκεις και ανταλλακτικά για να το συντηρείς όσα χρόνια θέλεις. Επίσης οι εταιρείες θα πρέπει να φτιάχνουν τα αυτοκίνητα με τρόπο ώστε να μην παθαίνουν βλάβες, από τη χρήση τους. Με αυτό θέλω να πω ότι ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει κινούμενα μέρη, όπως π.χ. κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό κ.λ.π. που να αντέχουν την ισχύ του κινητήρα και να μην χαλάνε, αν π.χ. ο οδηγός ξεκινάει με σπιναρίσματα. Το να φθείρονται τα λάστιχα, είναι φυσιολογικό, αλλά το να διαλύεται π.χ. το διαφορικό, είναι απαράδεκτο. Αυτός π.χ. που θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο με ένα κινητήρα, π.χ. 100 ίππων, το αγοράζει για να εκμεταλλευτεί αυτή τη δύναμη. Θα κάνει και κόντρες άμα λάχει. Δεν το αγοράζει για να το οδηγεί σαν γιαγιά. Αλλοιώς γιατί να το αγοράσει; Θα πρέπει λοιπόν όλο το αυτοκίνητο να αντέχει στη δύναμη του κινητήρα του και να μην παθαίνει βλάβες. Τώρα από τη μεριά του ο οδηγός θα πρέπει να είναι υποχρεωμένος να τηρεί τα προβλεπόμενα σέρβις και να χρησιμοποιεί τα κατάλληλα ανταλλακτικά και λιπαντικά, για να ισχύει η εγγύηση.
pap_3... (27/11/2015, 11:21) Η εγγύηση υπάρχει γιατί Και οι αντιπροσωπείες πρέπει να πουλήσουν Ανταλλακτικά. πόσοι την πατήσαν και τους είπαν ότι το ανταλλακτικό δεν είναι μέσα στην εγγύηση ενώ το αμάξι Ήταν. θες εγγύηση Πάρε Honda εσύ θα πεθάνεις αυτός ο κινητήρας θα συνεχίσει Να δουλεύει ’ψογα.