Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πόσο νερό χωράει ένα πυροσβεστικό όχημα;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
Σου φαίνονται τώρα χαμηλά τα όρια ταχύτητας; Ετοιμάσου για χαμηλότερα
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Επικίνδυνα τα 7θέσια;
Διαβάστηκε από 6341 αναγνώστες

Η τρίτη σειρά καθισμάτων σε ένα αυτοκίνητο αυξάνει σημαντικά την πρακτικότητα. Τι γίνεται όμως σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης; Ευάλωτα στις οπίσθιες συγκρούσεις τα αυτοκίνητα με τρίτη σειρά καθισμάτων στο πίσω μέρος τους. Η τρίτη σειρά καθισμάτων σε ένα αυτοκίνητο αυξάνει σημαντικά την πρακτικότητα. Τι γίνεται όμως σε περίπτωση οπίσθιας σύγκρουσης; Έχοντας επτά καθίσματα σε ένα αυτοκίνητο, έχεις αυτομάτως ένα τεράστιο πλεονέκτημα σε σχέση με όλα τα άλλα 5θέσια μοντέλα. Μπορείς να μεταφέρεις την πολυμελή οικογένειά σου ή τη μεγάλη παρέα σου και να τη χαρείς σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού

Κάτι που μοιάζει πολύ όμορφο, όμως, δεν απέχει πολύ από το να γίνει τρομακτικό. Και αυτό γιατί σύμφωνα με δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποίησε ο ADAC στη Γερμανία, τα μικρά 7θέσια αυτοκίνητα θα μπορούσαν να αποβούν μοιραία για τους πίσω επιβάτες σε ενδεχόμενο οπίσθιας σύγκρουσης.

Επειδή τα τελευταία καθίσματα τοποθετούνται πάνω από τον άξονα, οι τελευταίοι επιβάτες κάθονται ψηλότερα από τους υπόλοιπους και όπως διαπίστωσε ο ADAC, εξαιτίας αυτού του γεγονότος, το κεφάλι των επιβατών είναι πολύ κοντά στην οροφή, που σημαίνει ότι εύκολα έρχεται σε επαφή με συνέπεια ακόμη και βαρύ τραυματισμό.

Αυτό πιστοποίησαν και οι δοκιμές που έγιναν με τη βοήθεια ενός μικρού 7θέσιου μοντέλου το οποίο «θυσιάστηκε» σε οπίσθια σύγκρουση με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα πάντα με τον ADAC, τα αποτελέσματα μίας οπίσθιας σύγκρουσης είναι πολύ χειρότερα αν το όχημα που θα χτυπήσει από πίσω το 7θέσιο μοντέλο είναι μεγάλο και ψηλό (πχ. μεγάλο SUV ή φορτηγό). Και αυτό γιατί διαπίστωσε ότι τα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων κυριολεκτικά σπάνε πάνω στο πίσω παράθυρο. Κάτι που φυσικά θα είναι θανάσιμο για τους επιβάτες.

Πάντως δεν είναι όλα αρνητικά, καθώς η πλάτη των πίσω καθισμάτων αποδείχθηκε ιδιαιτέρως ανθεκτική κάτι που εξέπληξε ευχάριστα τους μηχανικούς που διεξήγαν τις δοκιμές πρόσκρουσης.

Η μελέτη ολοκληρώνεται με μία προειδοποίηση προς τους γονείς, η οποία αναφέρει πως απαγορεύεται ρητά η χρήση παιδικών καθισμάτων στις θέσεις αυτές καθώς τα περισσότερα παιδικά καθίσματα δεν είναι σχεδιασμένα για να τοποθετηθούν σε αυτές τις θέσεις.

Εσείς τι θα κάνατε; Θα αγοράζατε 7θέσιο αυτοκίνητο ή όχι; Θεωρείτε πως η τρίτη σειρά καθισμάτων θα έπρεπε να προσφέρετε μόνο σε πολύ μεγάλα αμαξώματα τα οποία θα εξασφαλίζουν αρκετό χώρο για την προστασία των επιβατών της τρίτης σειράς;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
bilel... (25/1/2017, 18:22) Εφοσον ρε παιδια ειναι επικινδυνα γιατι περνουν αδεια παραγωγης και τα πουλανε?
topma... (29/4/2016, 09:56) Και όσοι έχουν πολυμελή οικογένεια, πως θα την μεταφέρουν ρε παιδιά; Ή πρέπει όλοι να πάρουν 7θεσια SUV για να νιώθουν ασφαλείς; Να κοιτάξουν οι κατασκευαστές 7θεσιων αυτοκινήτων να ενισχύσουν το πίσω μέρος των αυτοκινήτων αυτών, για περισσότερη ασφάλεια.
geome... (28/4/2016, 10:24) Το πρόβλημα δεν είναι μόνο των μικρών 7-θεσίων, αλλά και των μικρών διθεσίων (τύπου Smart), και υποθέτω ότι η καλύτερη λύση είναι η ενίσχυση των καθισμάτων της τελευταίας σειράς με παράλληλη χρήση ενσωματωμένου προσκέφαλου, ενώ η κακή ορατότητα που θα προκύψει προς τα πίσω μπορεί να αντιμετωπιστεί με κάμερα.