Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Πάνω ή κάτω από 120.000 χλμ. στο κοντέρ είναι «OK» για μεταχειρισμένο;
Η ΕΕ θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να φτιάξουν φθηνότερα ηλεκτρικά. Πως;
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Έξτρα εξοπλισμός
Διαβάστηκε από 6867 αναγνώστες

Τι έχει το αμάξι σου που το κάνει καλύτερο από τα άλλα στη μεταπώληση; Ή μήπως του λείπει κάτι και του κόβει σε τιμή; Τι έχει το αμάξι σου που το κάνει καλύτερο από τα άλλα στη μεταπώληση; Ή μήπως του λείπει κάτι και του κόβει σε τιμή;
Έχει το αυτοκίνητό σου ηλιοροφή; Δερμάτινα καθίσματα; Έχει ζάντες αλουμινίου; Μήπως έχει σύστημα ευστάθειας; Και τελικά μήπως έχει κάτι που το κάνει καλύτερο από τα άλλα στη μεταπώληση; Ή μήπως του λείπει κάτι και του κόβει σε τιμή; 

Εσείς θα αγοράζατε σήμερα ένα αυτοκίνητο χωρίς σύστημα ευστάθειας; Είναι υποχρεωτικό στα καινούργια και έτσι δεν είναι θέμα πλέον, όμως μέχρι πριν μερικά χρόνια τα συστήματα αυτά ήταν προαιρετικά. Κάποιοι λοιπόν τα απέφευγαν για να κόψουν τιμή, πως όμως δείχνει ένα αυτοκίνητο χωρίς ESP σήμερα; Λίγο… αρχαίο; 

Είναι κάτι τέτοια εξτρά που όταν αγοράζεις καινούργιο θες να κόψεις για να πετύχεις καλύτερη τιμή. Ή αντίθετα κάποια εξτρά που βάζεις για να τα έχει το αυτοκίνητο όχι μόνο για να τα ευχαριστηθείς εσύ, αλλά και για να το κάνουν πιο ανταγωνιστικό στη μεταπώληση. Ποια; 

Πολλοί θα πουν πως αν το αυτοκίνητο έχει δερμάτινα καθίσματα πουλάει καλύτερα. Δεν λερώνουν τόσο εύκολα ή καθαρίζουν καλύτερα. Δείχνουν πιο ακριβά και αποτελούν «κράχτη» στην αγορά μεταχειρισμένου. Δεν είναι όμως για όλους, ενώ άλλοι τα αντιπαθούν. Ακόμη χειρότερα αν δεν είναι προσεγμένα και έχουν «σκάσει» το αυτοκίνητο χάνει αξία γρήγορα.

Ακόμη ένα εξτρά που θεωρείται κράχτης είναι η οροφή. Ηλιοροφή ή πανοραμική, είναι ένα εξτρά ακριβό που περιμένει πολύς κόσμος να ξεχωρίσει το αυτοκίνητό του στο δεύτερο χέρι αφού θα έχει το «καλό» αξεσουάρ. Όμως, ειδικά στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλοί που αντιπαθούν τις οροφές, κάποιοι γιατί φοβούνται μην βάζουν νερά, άλλοι γιατί θεωρούν ότι κάνουν την καμπίνα πολύ ζεστή.

Όμως αυτά είναι επιπλέον. Το θέμα είναι τι θα βάλεις σίγουρα σήμερα ώστε να μην δείχνει το αυτοκίνητό σου αρχαίο όταν το πουλήσεις δεύτερο χέρι. Εδώ θέλει λίγο γνώση και παρακολούθηση των εξελίξεων. Τι θα έχουν όλα τα αυτοκίνητα στάνταρ «αύριο» που σήμερα το έχουν εξτρά; Θα είναι σίγουρα κάποιο σύστημα ασφαλείας. Πιο πολλοί αερόσακοι, ίσως, ή κάποιο από αυτά τα ραντάρ που ελέγχει και διατηρεί απόσταση με προσαρμογή της ταχύτητας. Πανάκριβο, αλλά θα θεωρείται απολύτως απαραίτητο σε μερικά χρόνια.

Εσείς όμως ποιο εξτρά θα βάλετε για να μην γίνει το αυτοκίνητό σας «αρχαίο» ως μεταχειρισμένο; Και ποιο για να το κάνει να ξεχωρίζει από τα άλλα όταν έρθει η ώρα; Εσείς βλέπετε κάποια εξτρά χωρίς τα οποία δεν θα αγοράζατε αυτοκίνητο; Ή άλλα που θα βάζατε οπωσδήποτε; Τι λέτε; 

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...