Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Η τρίτη φάση και φαρμακερή
Διαβάστηκε από 17715 αναγνώστες

Ποια μάρκα παρέμεινε σταθερή στα «κόκκινα»; Και ποιες μάρκες είναι ακόμη «πράσινες», αλλά πλέον όχι 100%; To Autocheck μπήκε στην τρίτη και πιο φαρμακερή φάση του. Ας δούμε τα αποτελέσματα. Ποια μάρκα παρέμεινε σταθερή στα «κόκκινα»; Και ποιες μάρκες είναι ακόμη «πράσινες», αλλά πλέον όχι 100%; Η έρευνα του Autocheck καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές. 

Αυτό σκεφτείτε το λίγο, είναι και το σημαντικότερο για ένα αυτοκίνητο (και όχι μόνο). Ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας; Μας απογοήτευσε; Η μήπως είναι τόσο καλό, που αισθανόμαστε την ανάγκη να το επιβραβεύσουμε ή …να του γράψουμε και ποίημα; (έγινε και αυτό, από έναν αναγνώστη μας!). 

Να υπενθυμίσουμε, ότι
η πρώτη φάση της έρευνας, δηλαδή οι 400 πρώτες αναφορές, ήταν ιδιαίτερα σημαντική φάση. Μετά την δημοσίευση της έρευνας, είχαμε εκατοντάδες σχόλια αναγνωστών που συμφωνούσαν, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, με τα αποτελέσματα της έρευνας. 

Στη συνέχεια, η έρευνα μπήκε στην δεύτερη φάση, όπου οι καταναλωτές συμμετείχαν στην έρευνα, έχοντας δει πλέον τα αρχικά αποτελέσματα. Σε αυτή φάση οι αναγνώστες του AutoΤρίτη πρασίνισαν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκίνισαν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους.

Μια μάρκα που εμφανίζεται 100% πράσινη, είναι επειδή είχε μόνο πράσινες «μπαλίτσες». Μία που εμφανίζεται κόκκινη στο 45% είναι γιατί μόνο το 45% από τις «μπαλίτσες» που συγκέντρωσε ήταν πράσινες, ενώ οι υπόλοιπες ήταν κόκκινες. Είχε δηλαδή περισσότερες κόκκινες.

Και πλέον μπαίνουμε στην τρίτη φάση του Autocheck με τα αποτελέσματα να είναι εντυπωσιακά:

-
Σταθερά στην τελευταία θέση και στα κόκκινα βρίσκεται η BMW με ποσοστό 47%. 

-
Την μεγαλύτερη πτώση (-19%) είχε η SEAT με αποτέλεσμα να αγγίξει και αυτή τα κόκκινα, έστω και οριακά, δηλαδή με ποσοστό 50%.

- Η Volkswagen
βγήκε από τα κόκκινα και πήρε ποσοστό 51% χάρη στα νέα προγράμματα after sales που παρουσίασε το δεύτερο εξάμηνο του 2015.

- Η Honda έγινε
«100άρα», μαζί με την Daihatsu. Θετικά σχόλια για τις τιμές και το after sales της εταιρείας, όμως, συνεχίζουν να μην υπάρχουν, κάτι που δείχνει ότι υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στο συγκεκριμένο τομέα.

- Alfa Romeo και Mercedes είναι
οι μόνες ευρωπαϊκές από τις 10 συνολικά εταιρείες που βρίσκονται στις πράσινες θέσεις. Κυριαρχούν οι ιαπωνικές και οι κορεατικές.

- Mitsubishi, Hyundai, Alfa Romeo, Mazda και Mercedes έπεσαν σε ποσοστό, όμως
παραμένουν στις πράσινες θέσεις.

- Η Citroen είχε την
μεγαλύτερη αύξηση (14%) και από το 68% της προηγούμενης φάσης ανέβηκε στο 82%. Αύξηση παρουσίασε και η Renault ανεβαίνοντας στο 83%.

Τέλος, σημειώστε πως κάποιες εταιρείες δεν εμφανίζονται στη τρίτη φάση της έρευνας καθώς οι αναφορές για αυτές ήταν λίγες.


Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
mercu... (31/7/2016, 18:24) Κανένα πρόβλημμα. Τα service στην ώρα τους και στην αντιπροσωπεία. Ανταλλακτικά διαθέσιμα και σε λογικές τιμές. Ακόμα και μετά από τρακάρισμα πριν 5 χρόνια τα ανταλλακτικά βγήκαν σε λογικές τιμές και όλα δουλεύουν ρολόι. 120.000 χλμ και άλλαξα μια φορά μπαταρία, και πριν μια βδομάδα λάμπα πορείας(10€) σε χρόνι μηδέν
chris... (28/5/2016, 08:17) Αξιοπιστία - Φθηνά ανταλλακτικά και συντήρηση
km357... (5/4/2016, 10:44) Από τον Σεπτέμβριο 2015 κάτοχος ενός polo 1,2 tsi ,η μόνη παρατήρηση που έχω να κάνω είναι ο τριγμός του καντράν στις χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.Δεν ανέφερα τίποτα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Ν.Φιλαδέλφειας που επισκέφθηκα πρόσφατα,για δωρεάν έλεγχο,γιατί μου δίνουν έντονα την εντύπωση ότι θα τα κάνουν χειρότερα..κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι σκέτη απόλαυση σε όλους τους τομείς,οδική συμπεριφορά,κατανάλωση,φρένα κλπ.
stell... (24/3/2016, 22:40) ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΛΟΓΟ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ
takis... (21/3/2016, 01:30) Είχα αγοράσει το 2001 ένα καινούργιο αυτοκίνητο HYUNDAI ATOS! Τι ... να πρωτοαναφέρω; Απαράδεκτο, στις στροφές και στον παραμικρό αέρα έπλεε σαν...κονσερβοκούτι. Και το πιό σημαντικό από όλα κόντεψε να πάθω οσφυαλγία από τα απαράδεκτα καθίσματα, χωρίς σούστες (ελατήρια). ¨Οτα ρώτησα κάποιον ταπετσέρη μου είπε ότι δεν γίνεται τίποτα! Είναι μια λαμαρίνα με ένα μικρό πανάκι επάνω! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ Το έδωσα πίσω σε δύο μλήνες και πήρα clio το νοποίο έχω 15 χρόνια! Μακρία από μάρκες που είναι τριτοκοσμικές!!!
geopa... (19/3/2016, 22:08) ΤΙΜΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ........ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ........
dtzou... (16/3/2016, 19:51) Γενικά χωρίς προβλήματα 100χιλ. χλμ .Μια αλλαγή αντλίας βενζίνης και τα προγραμματισμένα σερβίς. Συμβουλή αγοράζεται αυτοκίνητα στο τελευταιο facelift του είναι τα πιο αξιόπιστα.
haris... (12/3/2016, 20:48) μετά από 14 χρόνια και 110000 χλμ είναι ακόμα best value for money και δεν ζητάει τίποτα
lazar... (4/3/2016, 13:58) Το αυτοκίνητο audi a2 1400 TDI αγοράστηκε το 2008 με 78.500, και τώρα έχω 320000. συντήρηση κάθε 15,000 km. Στις 250000 άλλαξα intercooler aftermarket 65 ευρω, καλωδίωση κινητήρα εσωτερική 75 ευρώ + εργατικά. 1 γρύλο παραθύρου οδηγού, τακάκια φρενών δυο αλλαγές, δίσκους φρενών 1 αλλαγή, ιμάντα χρονισμού, αντλία ψυκτικού κάθε 90000. το θεωρώ πολύ κάλο αυτοκίνητο. 5lt καύσιμο και κάτω ανά 100Km
vsilv... (25/2/2016, 09:51) Ούτε ένα πρόβλημα μετά από 120000 χλμ με απλά τακτική συντήρηση, κ φυσιολογικη οδήγηση (με αρκετά ξεσπάσματα σπορτίφ οδήγησης σε επαρχιακούς δρόμους)
alexd... (23/2/2016, 22:49) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2009 ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 60.000 ΧΙΛ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΑ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ 15.000 ΧΙΛ ΦΟΥΛ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΑΛΑ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΙΧ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΗΔΕΝ ΤΡΙΓΜΟΙ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΜΗΔΕΝ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 18 ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
katsp... (23/2/2016, 20:13) Το αγορασα καινουργιο.Η μηχανη ειναι της FORD.Κατασκευαζοτανε στη βαλενθια μαζι με το FUSION απο οτι ξερω.Εχω αλλαξει μεσα στην εγγυηση αντλια νερου και τα 4 κουμπια των παραθυρων που ειναι σετ ολα μαζι στον οδηγο,{400 ευρω χωρις εγγυηση).Εκτος εγγυηση εχω αλλαξει 2 φορες πολ/στη στα 55000 και στα 130000, και αντλια τιμονιου στα 65000.Τα υπολοιπα ηταν φυσιολογικες.φθορες.Στα 120000 δισκοπλακες στα 145000 δισκο πλατο.Το αυτοκινητο σημερα εχει κανει 161000 χιλιομετρα και δεν με εχει αφησει ποτε στο δρομο .Καθε μερα κανει 45 χιλιομετρα αργυρουπολη-Κορωπι. Την αντιπροσωπεια την εχω αφησει στα 90000 χιλιομετρα λογο κρισης δεν ειχα παραπονα.Την συντηρηση του την συνεχιζω κανονικα οτι χρειαζεται αλλαζεται.
trian... (23/2/2016, 20:49) Με παραπανω απο 100χιλιαδες χλμ ουτε μια ζημια δεν εχει βγαλει, τα σερβις του στην ωρα του κανω μονο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απ το οτιδηποτε εχει να κανει μαζι του!
gpoli... (21/2/2016, 01:59) Θετικά : 125.000.Πολυ ποιοτικό αυτοκίνητο.Αξιόπιστο και δυνατό ακόμα και μετά από 11 χρόνια οδήγησης του. Κλειδί στη μίζα και φεύγεις.Πολύ μικρή κατανάλωση.Μέσα στην εγγύηση του χάλασε το ράδιο cd, το οποίο και αλλάχθηκε δωρεάν. Αρνητικά : Τα μπροστινά φανάρια θάμπωσαν,αλλαγή δυο μπαταριών και κάποια καμένα λαμπάκια.το μεγάλο πρόβλημα το έβγαλε πρόσφατα.Η τουρμπίνα του air condition χάλασε.αναγκάστηκα να αγοράσω ολόκληρο το μηχανισμό απο μεταχειρισμένο.Ελπίζω να κρατήσει.Ακριβά τα σέρβις και τα ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεία.
honda... (19/2/2016, 21:55) Το chevrolet spark το έχω σχεδόν 5 χρόνια δεν έχει βγάλει κανένα μα κανένα πρόβλημα. Είναι πολύ καλά δεμενο αυτοκίνητο τα service του τα κάνω κάθε χρόνο κανονικά ότι προβλέπεται. Η αντιπροσωπεια πολύ καλή εξυπηρέτηση άψογη ακόμα και πρόπερσι που χρειάστηκε να γίνει ανάκληση ενως ανταλακτικου από το καπό ο μεντεσες που κλείνει το καπό με έστειλαν ειδοποίηση έκλεισα ραντεβού και την ίδια μέρα αλλακτηκε ο μεντεσες με καινούργιο. Γενικά πολύ ευχαριστημένος. Θα ξαναεπερνα chevrolet.
lista... (18/2/2016, 16:38) Καμία βλαβη. Το πηρα μεταχειρισμενο το 2012 με 9000. Τώρα εχω 32.000 χλμ. Μόνο μπαταρια αλλαξα προ διμηνου. Πολυ ευχαριστημενος.
mg... (17/2/2016, 23:10) ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ
funko... (16/2/2016, 23:19) Μετα απο 215.000 χιλιομετρα μονο καλα λογια. Ολα τα service στην αντιπροσωπεια σε ανταγωνιστικες τιμες και ιχνος προβληματος.
geoan... (12/2/2016, 19:44) δεν σπάει, δεν λυγάει
mat_d... (10/2/2016, 21:39) 208500 χλμ.Αγορασμενο καινουριο -Αντλια βενζινης (ισως φταιω κ εγω, το αφησα σχεδον αδειο κ αρχισε τις διακοπες) -Δυο πολλαπλασιαστες (ενας ανα 6χρονια!), -μια βαλβιδα που δεν επερνε μπροστα κ εσβηνε στο ρελαντι (στην εγγυηση αυτο),- πισω αριστερο ηλεκτρικο παραθυρο, ρουλεμαν τροχου πισω δεξιο, μια φορα δισκοπλακες, δυο τακακια, μια συμπλεκτη-δισκο πλατω, αισθητηρας λ και καταλυτης...αυτα. Νομιζω φυσιολογικες φθορες σε γενικες γραμμες για τα χλμ. που εχει. Α! και μοα φορα αλλαγη αμορτισερ. Παντως ειναι ακομα καλο στο δρομο και "δεμενο", δε πολυτριζει και το εσωτερικο καθισματα-πλαστικα ειναι καλα χωρις φθορες. Μονο το δερμα του τιμονιου εχει φθορες. Αυτα τα ολιγα!
balbi... (10/2/2016, 16:17) Υπερευχαριστημενος. Και από.την εξυπηρέτησηβτης εταιρείας και από το αμάξι. Οικονομικοτατο. 45000 χιλιόμετρα και συνεχίζουμε.
pmora... (10/2/2016, 08:33) Μόνο μια μικρη βλάβη στον κλιματισμο στα 55000χλμ με κόστος 300 ευρώ. Κατά τα άλλα μόνο τα προβλεπόμενα service (λαδια-φιλτρα) έως τα τωρινά 110000χλμ σε γνωστό μου μαστορα
panag... (9/2/2016, 22:28) 85.000 Χιλιόμετρα και κανένα μα κανένα πρόβλημα.Βασική λεπτομέρεια: το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούριο, έχει στρωθεί για 5.000 Χιλιόμετρα αλλάζει λάδια 5W-40 καλής ποιότητας και έχει σταθερό μηχανικό που είναι και γνώστης και όχι τσαρλατάνος...
spiro... (9/2/2016, 09:45) Μετά από ένα 1,5 χρόνο και 30,000χλμ δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Εκτός ίσως από τον ήχο που κάνουν κάποιες φορές τα φρένα. Είναι αυτοκίνητο για εκτός πόλης γενικά, όχι ότι δεν πάει παντού, απλώς μέσα στην πολή θα ήταν πιο βολικό ένα όχημα μικρότερου μεγέθους. Από εμένα τρία χαμογελάκια, επειδή είναι άνετο και βολικό όσο χρειάζεται, (ίσως το καπό θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο), έχει πολύ καλή κατανάλωση, αλλά και δυνατό όπου χρειάζεται!
panos... (9/2/2016, 00:31) Πολύ καλό φθηνά ανταλλακτικά τα service και κ.τ.λ.π πολύ οικονομικό και ειναι αμάξι αντοχής δεν βγάζει εύκολα προβλήματα
alexa... (8/2/2016, 21:47) Γενικα ποτε δεν με αφησε στο δρομο. Απο τα πιο αξιοπιστα αμαξια. Και οταν με το καλο ξαναγορασω vw θα αγορασω με κλειστα ματια!
Info... (9/2/2016, 18:57) ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΧΝΑ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ
stsan... (8/2/2016, 21:39) Μετα απο ενα χρονο ολα ειναι αψογα.δικαιωμενος για την επιλογη μου.
Steli... (9/2/2016, 16:57) Από τα πιο αξιόπιστα, τίμια αυτοκίνητα που πάντα θες να παίξεις στην άσφαλτο μαζί τους.
sarri... (8/2/2016, 15:05) Κινητηρας diesel με πολλη χαμηλη καταναλωση!
tmakr... (8/2/2016, 14:19) Ολα ειναι αψογα
anato... (8/2/2016, 12:55) Κανενα ιδιαιτερο προβλημα προς το παρον,μικρη ενοχληση απο τριξιματα στα πισω καθισματα κ πορτες και μικρο προβλημα με ηλεκτρικο παραθυρο συνοδηγου,δν ανεβαινει αυτοματα μονο του τις περισσοτερες φορες..