Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Κινητό και αυτοκίνητο
Διαβάστηκε από 3021 αναγνώστες

Πόση σαβούρα κουβαλάτε στο αυτοκίνητό σας για να λειτουργεί το κινητό σας; Μήπως η προίκα του κινητού έχει αρχίσει να γίνεται πρόβλημα και τελικά τι λύση έχετε βρει για τη συμβίωση κινητού και αυτοκινήτου; Εσείς πόση σαβούρα κουβαλάτε μαζί με το κινητό στο αυτοκίνητό σας; Πόση σαβούρα κουβαλάτε στο αυτοκίνητό σας για να λειτουργεί το κινητό σας; Μήπως η προίκα του κινητού έχει αρχίσει να γίνεται πρόβλημα και τελικά τι λύση έχετε βρει για τη συμβίωση κινητού και αυτοκινήτου;

Όταν τα τηλέφωνα ήταν «χαζά», δηλαδή όχι έξυπνα (smart), η συμβίωση με το αυτοκίνητο ήταν απλή υπόθεση. Όπως περίπου και κάθε άλλο αντικείμενο που κρατάτε, τα κλειδιά ή το πορτοφόλι, το κινητό τηλέφωνο έβρισκε μία θέση στο αυτοκίνητο και έμενε εκεί.

Όμως τα τηλέφωνα άλλαξαν. Πρώτον τα έξυπνα τηλέφωνα έχουν πλέον συνεχή ανάγκη από φόρτιση. Με τις μπαταρίες τους να κρατάνε το πολύ μία μέρα, κάθε φορά που μπαίνετε στο αυτοκίνητο είναι μία ευκαιρία να φορτίζετε το κινητό και να αυξάνετε την αυτονομία του. Που σημαίνει πως σίγουρα θέλετε έναν φορτιστή αυτοκινήτου ή καλώδιο USB.

Από κει και πέρα είναι και η χρήση του τηλεφώνου. Παλιότερα το τηλέφωνο καθόταν σε κάποια θήκη του αυτοκινήτου μέχρι να το χρειαστείς, να κάνεις μία κλήση και να το αφήσεις πάλι στη θέση του. Σήμερα το τηλέφωνο στο αυτοκίνητο είναι το επίκεντρο του ενδιαφέροντος, ακόμη και του οδηγού. Γιατί εκτός από τηλέφωνο, είναι πλοηγός, χάρτης, κέντρο ψυχαγωγίας, για να μην πούμε κέντρο επικοινωνίας και επαφής με τον διαδικτυακό κόσμο, ακόμη κι αν κάτι τέτοιο είναι επικίνδυνο.

Αυτό που έχει σημασία είναι πως το κινητό σήμερα πρέπει να είναι σε περίοπτη θέση. Θέλει την δική του βάση με βεντούζα συνήθως στο τζάμι, πρέπει να είναι σε θέση ώστε να φαίνεται, αλλά να μπορείς και να το φτάνεις με το χέρι για να το λειτουργείς, ενώ πρέπει να είναι και τοποθετημένο ώστε το καλώδιο του φορτιστή να μην είναι μέσα στη μέση.

Αν τώρα υπάρχει και δεύτερο τηλέφωνο, ή αν στο αυτοκίνητο κινούνται και άλλα μέλη της οικογένειας με τις δικές τους συσκευές, το πράγμα μπλέκει. Μπορεί να μην έχουν δική τους βάση, θέλουν όμως σίγουρα φορτιστή ή και καλώδιο ήχου για σύνδεση με το ηχοσύστημα.

Δεν είναι λίγα τα αυτοκίνητα που έχουν μαζέψει δύο τρεις φορτιστές, άλλα τόσα καλώδια ήχου, ή ακουστικά και συστήματα ανοιχτής ακρόασης, με τα μικρόφωνά τους, τα ηχεία τους και ένα σωρό άλλα καλώδια. Βάσεις, θήκες, ακόμη και μπαταρίες φόρτισης, κλείνουν το πακέτο σαβούρας που το κινητό φέρνει στο αυτοκίνητο.

Εσείς πόση σαβούρα κουβαλάτε στο αυτοκίνητο για χάρη του κινητού σας; Και τελικά τι κάνετε για να απαλλαγείτε από αυτή; Τι τρόπους έχετε βρει για να κάνετε τη συμβίωση αυτοκινήτου και κινητού πιο άνετη; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
nikos... (4/2/2016, 22:07) Έχω ένα κινητό απαντώ σε κλήσεις μέσω σύνδεσης με ανοικτή ακρόαση, και θα κάνω κλήση παρά πολυ σπάνια και αυτο το εννοώ μόνο αν ειναι κάτι που δεν πάει άλλο. Κλήση θα κάνω μόνο σε ευθεία και έχοντας μειώσει κατα πολυ την ταχύτητα μου και τώρα που το σκέπτομαι περισσότερο μάλλον θα έλεγα ότι συνειδητά αποφεύγω να τηλεφωνώ στο αυτοκίνητο σκεπτόμενος ότι τις περισσότερες φορές η κλήση μπορει να περιμένει η και να αναβληθεί.Ειλικρινα μετα την υγεία μου με ενδιαφέρει παρά πολυ η ασφάλεια μου στο δρόμο.
fania... (4/2/2016, 18:06) Είμαι 21 κ ανήκω στην γενιά των έξυπνων κινητών και των χαζών ανθρώπων. Έχω τη τύχη να έχω καινούργιο δικό μου αυτοκίνητο όπως και έξυπνο τηλέφωνο. Πριν ακόμα ξεκλειδώσω το αυτοκίνητο, ενεργοποιώ το Bluetooth στο κινητό μου, μπαίνω στο αυτοκίνητο, φοράω ζώνη, πετάω το κινητό σε θήκη στη κεντρική κονσόλα και βάζω το κλειδί στη μίζα και το κινητό συνδέεται αυτόματα με το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου. Το κινητό μένει εκεί μέχρι να σβήσω τον κινητήρα! Χάρη στο Bluetooth μπορώ να απαντώ και να κάνω κλήσεις χωρίς να πάρω τα χέρια μου από το τιμόνι. Έχω όλη μου τη μουσική σε ένα στικακι και αν ποτέ χρειαστώ πλοήγηση, σταματάω στην άκρη, επιλέγω τον προορισμό και πηγαίνω εκεί μέσω των φωνητικών οδηγιών του κινητού μέσω του ηχοσυστήματος. Έχω κάνει ταξίδια αρκετών ωρών με αυτό τον τρόπο και ποτέ δεν χρειάστηκε να φορτίσω το κινητό. Για να απαντήσω στην ερώτηση, δεν κουβαλάω τίποτα σχετικά με το κινητό μου στο αυτοκίνητο, επειδή δεν το χρειάζομαι. Και θα συνιστούσα σε όλους να κάνουν το ίδιο, να καταλάβουν πόσο μεγάλη ευθύνη η οδήγηση και μα σταματήσουν να το χρησιμοποιούν συνεχώς! Ένα μήνυμα, ένα τηλεφώνημα, μια συζήτηση δεν αξίζουν όσο η ανθρώπινη ζωή. Μην αφήνετε το κινητό να σας αποσπά κατά την οδήγηση σας παρακαλώ!
stath... (4/2/2016, 15:39) Εγώ έχω χαζό κινητό και αυτό διότι το κινητό το χρησιμοποιώ πολύ σπάνια και μόνο ως τηλέφωνο. Στο σπίτι έχω υπολογιστή, για όλες τις εργασίες που χρειάζονται σύνδεση με ίντερνετ. Επομένως δεν με απασχολεί το θέμα. Συμφωνώ απόλυτα με τη Λουκία. Με εκνευρίζει αφάνταστα να βλέπω κόσμο με ένα κινητό στο χέρι και να ασχολούνται ολημέρα και οπουδήποτε βρίσκονται, μόνο με αυτό. Σκέφτομαι ότι την εποχή, πριν εφευρεθούν τα κινητά, είμαστε όλοι πιό καλά.
ferra... (4/2/2016, 15:10) Αν παλιά δεν είχαμε οδηγική παιδεία, συμπεριφορά, σαν πεζοί, κ.τ.λ. ΤΩΡΑ ΤΟ ΧΑΣΑΜΕ, και το βλέπετε όλοι σας...Προέκταση του χεριού το κινητό, οι νέοι ειδικά την αναισθησία που κουβαλάν όταν βλέπουν όχημα, άσε που δεν το βλέπουν, θεωρούν ότι πάντα αυτοί έχουν προτεραιότητα και πρέπει να κάνουν ότι θέλουν, κρίνουν ότι έχουν δικαιώματα και καμία υποχρέωση, η ανσισθησία τους είναι ανυπέρβλητη...ΛΥΠΗΡΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ...Τα υπόλοιπα είναι λίγο πολύ γνωστά...ΞΕΡΩ ΚΆΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΩ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ, κ.τ.λ. ο στρουθοκαμηλισμός σε όλο του το μεγαλείο...