Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Επιδότηση ηλεκτρικών: Μήπως να γίνει επιδότηση για καινούριο γενικά;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
Με 2 ευρώ το λίτρο & κίνηση παντού τι θα το κάνεις το «φτιαγμένο» σου;
Τι άλλαξε και η Lancia λανσάρισε την Ypsilon και με μοτέρ βενζίνης;
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Γερμανία vs Ιαπωνία
Διαβάστηκε από 9828 αναγνώστες

Γερμανικό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο; Είναι όπως λέμε Μύκονος ή Σαντορίνη, ξανθιά ή μελαχρινή ή κάτι με περισσότερο βάθος; Πείτε μας τη γνώμη σας για το μεγάλο αυτό ντέρμπι της αυτοκίνησης! Τελικά ποιος θα κερδίσει αυτή την κόντρα; Ο Γερμανός ή ο Ιάπωνας; Γερμανικό ή ιαπωνικό αυτοκίνητο; Είναι όπως λέμε Μύκονος ή Σαντορίνη, ξανθιά ή μελαχρινή ή κάτι με περισσότερο βάθος; Πείτε μας τη γνώμη σας για το μεγάλο αυτό ντέρμπι της αυτοκίνησης! Από τη στιγμή, που οι Ιάπωνες (έστω και με σχετική καθυστέρηση) μπήκαν στο παιχνίδι της αυτοκίνησης, η κόντρα με τους Γερμανούς είναι αέναη. Και, όπως φαίνεται θα κρατήσει στον αιώνα των αιώνων, αμήν. Και λέμε αμήν γιατί ο ανταγωνισμός και οι κόντρες τέτοιου τύπου μόνο όφελος επιφέρουν για τον καταναλωτή. Οι δυο σχολές όμως έχουν καθεμιά το φανατικό τους κοινό.

Ας δούμε τι λένε ο Γερμανός Kλάους Α. Ποιότεν και ο Ιάπωνας Φοβερό Τομοτεράκι:

- «Εμείς ανακαλύψαμε το αυτοκίνητο. Εσείς φτιάξατε αυτοκίνητα από το 1930 και μετά», είπε ο Γερμανός για να αρχίσει ο καβγάς και δεν έχει άδικο, αφού το 1885 στη Γερμανία εμφανίστηκε από τον Καρλ Μπεντζ αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, από τον Νικόλαους Όττο. Οι Ιάπωνες από την πλευρά τους, άρχισαν να παράγουν τα πρώτα αυτοκίνητα από τη Nissan και την Toyota στις αρχές της δεκαετίας του ’30.

- «Εμείς όμως εξελίσσουμε συνεχώς και σύντομα καλύψαμε το χαμένο έδαφος», απάντησε ο Ιάπωνας. Για να μην σου θυμίσω τον αστικό μύθο με το λεπτότερο σύρμα που μας στείλατε και σας το επιστρέψαμε κούφιο.

- Τομοτεράκι Σαν, όπως είπες και εσύ αυτά είναι αστικοί μύθοι. Κοίτα την πραγματικότητα. Τα γερμανικά αυτοκίνητα όχι μόνο τα προτιμούν αυτοί που τα θέλουν, αλλά και όλοι οι υπόλοιποι θα τα έπαιρναν ευχαρίστως. Και το σίγουρο είναι πως οι Γερμανοί έχουν ξεπεράσει την εποχή που τα αυτοκίνητά τους ήταν απλά «ποιοτικά». Είναι πλέον πολύ παραπάνω. Είναι τεχνολογικά προηγμένα. Οι σημερινές γενιές των γερμανικών μοντέλων συνδυάζουν υψηλές αποδόσεις που όλοι περιμένουν από ένα γερμανικό αυτοκίνητο, με χαμηλές καταναλώσεις που όλοι θεωρούμε πλέον δεδομένες σήμερα. Σίγουρα στη σχεδίαση δεν τολμάμε, δεν δείχνουμε και πολύ πάθος. Έχουμε και τη μύτη λίγο ψηλά, μαζί με τις τιμές. Όμως το αξίζουμε γιατί φτιάχνουμε τα καλύτερα και πιο ποιοτικά αυτοκίνητα.

- Αν νομίζεις Κλάους πως θα κάνω χαρακίρι είσαι γελασμένος. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, έφερε στην αγορά μοντέλα που δεν σου μένουν στο δρόμο, δεν πάνε για πέταμα και δεν περνάνε τη ζωή τους στα συνεργεία. Για κοίτα στην έρευνα Αutocheck του Auto Τρίτη και τα ξαναλέμε. Έπειτα, όταν οι Ιάπωνες έφτιαχναν πολύστροφα μοτέρ και έβγαζαν από 120 ίππους στο λίτρο χωρίς turbo εσείς ζουλάγατε τα πλαστικά να δείτε αν είναι μαλακά. Τα υβριδικά; Ποιος σας τα έμαθε; Είμαστε στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και αν καμιά φορά υστερήσουμε, όπως στα turbo βενζίνης, ερχόμαστε για να το τερματίσουμε. Εντάξει στη σχεδίαση και εμείς δεν είμαστε Ιταλοί, αλλά ό,τι κάνουμε «δουλεύει» για χρόνια!

Και η κόντρα των δύο εκπροσώπων μπορεί να συνεχιστεί για ακόμη περισσότερο…

Όμως το ερώτημα παραμένει: Γερμανία ή Ιαπωνία;

Για να σας βοηθήσουμε, ετοιμάσαμε στο νέο τεύχος του περιοδικού auto Τρίτη που κυκλοφορεί σήμερα στα περίπτερα, ένα πλήρως αναλυτικό θέμα που συγκρίνει 5 από τα καλύτερα Γερμανικά μοντέλα, με 5 από τα καλύτερα Ιαπωνικά.

Δείτε λοιπόν το θέμα και μετά από όλα αυτά πείτε μας τη γνώμη σας: Ποιας σχολής είσαστε οπαδός; Και τελικά τι προτιμάτε, Γερμανικό ή Ιαπωνικό αυτοκίνητο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
Theod... (14/2/2016, 21:05) Ότι και να πούμε πιστεύω ότι ο κόσμος πλέον έχει μία σαφή τοποθέτηση και ορθή κατά την γνώμη μου άποψη, αξιοπιστία έχουν Ιαπωνικά αλλά όλα τα άλλα τα γερμανικά....Φυσικά εγώ προτιμώ τα γερμανικά γιατί μ'αρέσει η οδήγηση και να ταξιδεύω μεγάλες αποστάσεις με αυτοκίνητο που μόνο με γερμανικό μπορείς να απολαύσεις ! Δεν είναι μόνο τα όμορφο εσωτερικό περιβάλλον και η τέλεια ηχομόνωση που παρέχουν τα Γερμανικά και χλευάζουν οι αρέσκοντες στα Ιαπωνικά αλλά ότι δίνουν σημασία σε αυτό που λέμε !άνθρωπο! σε κάνουν να αισθάνεσαι βασιλιάς!Πλέον τα γερμανικά δεν είναι τα βαριά αργοκίνητα αυτοκίνητα αλλά τα στιβαρά τα γρήγορα αλλά και τα οικονομικά συγχρόνως αυτοκίνητα που στρίβουν φρενάρουν επιταγχύνουν και προπάντων δεν σε αγχώνουν! Δυστυχώς τα ιαπωνικά μπαίνεις μέσα στα αυτοκίνητά τους και ετοιμάζεσαι να πας στον πόλεμο......τι να το κάνω να έχω αξιοπιστία (δεν είναι βέβαια και το κάτι άλλο εδώ που τα λέμε εεε που και που βγάζουν τα προβληματάκια τους) και στην κάθε στροφή η προσπέραση να κάνω την προσευχή μου.!Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι από πλευρά αξιοπιστίας δεν είναι τα γερμανικά και το ότι χειρότερο μην τρελαθούμε κιόλας, (εκτός από την vw ίσως) αλλά opel , ford και ειδικά οι ακριβές μάρκες bmw audi Mercedes είναι αξιόπιστα και για πολλά χρόνια ζωής και ειδικά κατά την γνώμη μου η Mercedes είναι τρομερά αξιόπιστη και για μένα πολύ πιο πολύ από τα αντίστοιχα ιαπωνικά άλλωστε δεν είναι τυχαίο που κυκλοφορεί ως ταξί τόσα χρόνια ,και χαίρει της εμπιστοσύνης τόσο πολλών επαγγελματιών οδηγών!Όπως επίσης πρέπει να σκεφτόμαστε και το γεγονός ότι π.χ. τα Γερμανικά έχουν στα αυτοκίνητα τους 200 αυτοματισμούς και τα Ιαπωνικά 5 δλδ βγαίνει πρώτο σε αξιοπιστία το Daihatsu ένα αυτοκίνητο κουβάς άσχημο άγευστο και χαζό.............και λένε οι Ιαπωνεζάκηδες κοιτάξτε Αξιοπιστία που έχει ,χαχα.......είναι να γελάς ένας κουβάς με κινητήρες απλούς (άρα αξιόπιστους) να συγκρίνεται με Porsche ......χαχα δεν βλέπουν ότι όταν οδηγάς Porsche είσαι σε άλλο πλανήτη και με τα γιαπωνέζικα είσαι με panadol από τους πονοκέφαλους που σου προκαλούν από τις αναρτήσεις της πλάκας που έχουν ακόμα και σοβαρά Ιαπωνικά αυτοκίνητα π.χ. Lexus! Τελειώνοντας θα ήθελα να ρωτήσω πόσες φορές έχουν κατακτήσει πρωταθλήματα formoula 1, Le Mans, Παρίσι Ντακάρ, Ευρωπαίοι κατασκευαστές και πόσες φορές οι Ιάπωνες? Ένα ακόμη δείγμα της σαφής υπεροχής που έχουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές στην τεχνογνωσία και στην κατασκευή αυτοκινήτων και όπως μου έλεγε και ο καθηγητής μου στην σχολή Μηχανικών Ε.Ν οι πατέρες της μηχανολογίας είναι οι Γερμανοί!
bapa... (14/2/2016, 20:15) ειναι μακραν καλυτερα.Τα Ευρωπαικα "κρεμανε" με τα χρονια.Καλυτερα (μακραν) τα διαφορα περιφερειακα εξαρτηματα στα Ιαπωνικα(ηλεκτρικα,εξατμισεις,δισκοπλακες,μηχανισμοι,κα).Τα Ευρωπαικα καλυτερη εργονομια σε σχεση με τα παλαιοτερα Ιαπ.(τα πιο νεα σχεδιαζονται στην Ευρωπη οποτε ειναι ΟΚ)Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες πουλανε σε ολο το κοσμο,ειλικρινα δε μπορω να πιστεψω ποσο θα αντεχε ενα Golf σε σχεση με μια Corolla,σε Ασια,Αφρικη,Νοτιο Αμερικη (δηλ. σε χωρες με ελαχιστη συντηρηση)...
georg... (14/2/2016, 13:49) Τίποτε από τα δύο. Δεν έχει σημασία. Ιαπωνικά βουτούσανε στις βιτρίνες των εκθέσεων με κολλημένω τσίτα το ηλεκτρικό γκάζι και γερμανικά πίνουν και καπνίζουν λές και είναι στο Oktoberfest. Παίρνεις ένα και πρίν βάλεις πινακιδες το κάνεις Αγιασμό. Εκεί κατάντησε η αυτοκίνηση... Ολόκληρη επιστήμη για να πάς από το σημείο Α στο σημείο Β. Και όλοι εμείς τα χάβουμε κανονικά, μη μπορώντας όμως να κάνουμε και κάτι. Και μην ξεχνάτε: Για τις αυτοκινητοβιομηχανίες πάντα φταίει ο καταναλωτής. Ποτέ το προΐον τους. Ότι και να γίνει.
nikls... (9/2/2016, 23:55) VW transporter T2 φορτηγάκι του 1972 με 383.000 χιλόμετρα και ακόμη "εργάζεται" στο χωράφι. Ποια ιαπωνικά και τρίχες κατσαρές. Είχα και ιαπωνικό αγροτικό και μάλιστα πετρέλαιο. Στα 20 χρόνια περίπου....
phili... (9/2/2016, 22:39) ο καθενας στον τόπο του. στην ευρωπη πανε ακλαφτοι οι γιαπωνεζοι .αυστραλια ασια πανε ακλαφτοι οι ευρωπαιοι. σιγα σιγα ξυπναμε και εδω δεν μπορει μια εταιρεια να τιμολογει πανακριβα βασισμενη στην αξιοπιστία της - θα παρει τα @@ μας -->δες honda νεα μοντελα : το φημισμενο jazz πουλησε 5 κομματια και το νεο hrv 14. η suzuki παλι που ειναι σχετικα τιμια προταση πουλησε 186 vitara kai 44 sx4. οποιος εχει λεφτα αγοραζει volvo, mercedes για να κανει το κομματι του και για την ασφαλεια του
pomis... (9/2/2016, 17:56) MEXΡΙ ΤΑ 1600cc ΟΙ ΑΝΑΤΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΑΣΤΟΙ, ΑΠ' ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΜΟΝΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ.
micha... (9/2/2016, 16:47) ΙΑΠΩΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ ΤΟ AVENSIS 2006 ,O ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΤΟΥ 2005,Ο ΠΑΤΕΡΑς μου το COROLLA TOY1992 KAI ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΦΗΣΕΙ ΠΟΤΕ,ΤΑ AVENSIS ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΙΑΠΩΝΑΣ,ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ,Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ,Η Toyota κατάφερε το Νοέμβριο να βρεθεί στην πρώτη θέση των πωλήσεων για 5ο συνεχή μήνα ενώ βρίσκεται πρώτη και στις πωλήσεις για το 11μηνο του 2015. Η Toyota ανακοίνωσε ότι έφθασε τις 9,21 εκατομμύρια πωλήσεις. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο όμιλος VW με μικρή διαφορά με την ιαπωνική φίρμα. Συγκεκριμένα, στους 11 μήνες του 2015, η γερμανική φίρμα άγγιξε σε πωλήσεις τα 9,10 εκατομμύρια οχήματα. Πάντως, και οι δύο φίρμες σημείωσαν μικρή μείωση στις πωλήσεις τους σε σχέση με το 11μηνο του 2014: H Toyota βρίσκεται στο -1,0% και η VW στο -1,7%.
thano... (9/2/2016, 16:10) Τα ιαπωνικα για μια ζωη μωρε;;; Δηλαδη τα Mercedes τι να πουν;; Εχετε δει αμαξι 45ετων να κυκλοφορει ιαπωνικο;; Εγω μονο mercedes εχω δει και το Citroen του James bond!
panva... (9/2/2016, 16:05) ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ 4ΑΣΤΕΡΑ-5ΑΣΤΕΡΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΟΙΤΗΤΑ Κ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΟ ΤΙΜΙΕΣ ΤΙΜΕΣ. ΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ VW, ΑΝ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΑ ΠΕΣΜΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ Κ ΟΡΟΦΕΣ....ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ-ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΡΗΤΟ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΜΑΞΙΑ. ΔΙΝΕΙΣ 35-40000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ Κ ΑΠΛΑ ΝΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ Κ.Α ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΠΑΤΖΕΤ.
leoil... (9/2/2016, 15:47) ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ Η HONDA ΕΙΧΕ ΠΟΛΥΒΑΛΒΙΔΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΣΤΑ ΜΟΤΕΡ ΑΠΟ ΤΟ 1964 , ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΜΑΚΡΑΝ ΕΧΩ JAPAN KAI FIAT. ΣΤΟ fiat KΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΣΤΟΡΕΜΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.
eyrid... (9/2/2016, 14:23) για ριξτε μια ματια εξω κ δειτε απο μονοι σας!!αμαξια 20ετιας η και παραπανω αν θες,ποιο πολλα ποια ειναι??μηπως τα japan??λεω μηπως??ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!!λεξη αγνωστη για τα ευρωπαικα!!κατοχος carina e ii ,με 337.000 χλμ πανω, μοντελο 1991 και ακομα παει!!δεν ζητησε τπτ.δε θεωρω οτι ημουν τυχερος παρα μονο αν πιασω το ΤΖΟΚΕΡ..τα σερβις ουτε στη αντιπροσωπεια παρα σε κλασσικο συνεργειο της γειτονιας!!τα αντιστοιχα τοτε ευρωπαικα ανταγωνιστικα που ειναι??ολα στη αποσυρση??δε νομιζω!!μιλαμε για αμαξι του λαου ετσι!!
kaima... (9/2/2016, 13:15) ναι λεπε μκ7 απλο ειναι οπως λες...θες αμαξι που να ειναι τεχνολογικα ποιοτικο και με πραγματικα στανταρντ ασφαλειας θα πας ευρωπαιο γιατι αμαξια 30ετιας και πανε ακομα και καποια ειναι και ασκουριαστα και δεν σου παει η καρδια να τα πεταξεις,με συστηματα ασφαλειας πριν τα συστηματα ασφαλειας και με διαγνωστικα οταν ο ιαπωνας αντεγραφε τον μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων απο τους ευρωπαιους...δεν θα πω αλλα εδω δεν χωραει κειμενο...οσο για το τι ειναι πραγματικα αξιοπιστο εχουμε εικονα και δεν θα μας το πει ενας πινακας οτο τριτη τον μαθανε και οι ασφαλιστες και λενε εξυπναδες.....δεν ειναι απολυτος και ειναι λαθος να στηριζεσαι σε κατι τετοιο.....μου εχει αποδειχθει το αντιθετο με καινουργιο honda civic...και toyota avensis...ειναι και θεμα τυχης αλλα ειναι σιγουρο οτι και ο ιαπωνας κοιταει πια να πουλησει οσο γινεται περισσοτερα και εχει ψηλα τις τιμες σε κακη αναλογια με τις επιδοσεις που προσφερει.....ο γερμανος πυροδοτει οπως παντα τις εξελιξεις με πραγματικη αξιοπιστια και οχι μονο με πλαστικα οπως γελοιοποιουν μερικοι.....με ποιοτητα κατασκευης που βγαζει και εφορου ζωης χωρις βλαβες αν προσεξεις.....για κινητηρες του λιτρου και turbo δειτε bmw και αλφα και οχι μονο να δειτε ποιον εκαναν αντιγραφη οι ιαπωνες και τωρα ζηταν και τα ρεστα για αμαξια τεχνολογιας 90 και πριν.. καμια σχεση με τα πρωτα των 90s σε νευρο και αξιοπιστια.....αν κεκεινα σαν αμαξωμα ηταν κουβαδες σκουριοι.....και το design του γερμανου ηταν μεγαλειωδες και διαχρονικο αρκει να δεις bmw,audi,mercedes της εποχης.....οχι εμπορικο σαν του ιαπωνα.....δεν φτανει μονο να δηλωνεις αξιοπιστος πρεπει και να εισαι.....δεν διαφερουν και πολυ οι τακτικες τους πια σε σχεση με κερδοσκοπικη vw.....αλλα η αληθεια ειναι οτι αν θες ασφαλεια και επιδοσεις μιλωντας για μεσο αμαξι παρε γερμανο,αν σαρεσει να νομιζεις οτι εισαι αξιοπιστος και ας εχεις...προβληματα παρε ιαπωνα θαχεις και λιγοτερα αλογα επισης,θα σε πατανε τα γερμανικα ..τα γερμανικα πια εχουν κινητηρες λιτρου και με 140 αλογα...ιαπωνας ή κορεατης γιατι ειμαστε πατριωτες και δεν ανηκουμε στους γερμανους ή γαλλος εχει καλα ντιζελ
giorg... (9/2/2016, 12:45) Πολυ απλα κανενα απο τα δυο.. Με διαφορα καλυτερα τα Γαλλικα!!!!
Vasil... (9/2/2016, 10:59) οποιον τον ενδιαφερει η καρδια-ψυχη θα κοιταξει να παρει ΙΑΠΩΝΙΚΟ ενω οποιον τον ενδιαφερει τα γυρω γυρω ευρωπαικο.απλα ειναι, θες αμαξι για μια ζωη η να αλλαζεις καθε 10 χρονια . .
vanka... (9/2/2016, 10:47) Γερμανια-Ιαπωνια=Γαλλια