|
|
Non-Paper |
Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις | |||||||
περισσότερα » | |||||||
Η χρονιά της το 2016 | |||||||
Διαβάστηκε από 2511 αναγνώστες | |||||||
Είναι το 2016 η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας;
Η Fiat γιγαντώνεται ως όμιλος FCA, η Ferrari μπήκε χρηματιστήριο και η Alfa ετοιμάζει την αντεπίθεσή της. Μήπως το 2016 θα είναι η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας;
Με τον όμιλο Fiat να
γιγαντώνεται (FCA πλέον) τα τελευταία χρόνια, θα ήταν εύκολο κανείς να πει πως η ιταλική
αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στην καλύτερη φάση της. Μήπως όμως σε αντίθεση
με τον όμιλο Fiat, οι ιταλικές μάρκες περιμένουν από το 2016 να
είναι η καλύτερη χρονιά τους; Μισό λεπτό. Άλλο Fiat και
άλλο ιταλικές μάρκες; Πως γίνεται αυτό; Είναι καθαρά θέμα οργάνωσης. Βλέπεις η Fiat δεν είναι απλά μια μάρκα, αλλά ένας όμιλος ο οποίος γιγαντώθηκε τα
προηγούμενα χρόνια με την εξαγορά της Chrysler. Ο όμιλος Fiat σήμερα
εκτός από τις Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Maserati, περιλαμβάνει την Chrysler, την Dodge, την Ram και την
Jeep. Σε ότι αφορά τις
πωλήσεις, ο αμερικανικός κλάδος του ομίλου έχει σχεδόν το 60% με το ιταλικό
σκέλος, βασικά δηλαδή την μάρκα Fiat να μετρά το υπόλοιπο. Μπορεί ο όμιλος λοιπόν να
«πετάει», οι ιταλικές μάρκες όμως περιμένουν ακόμη τη δική τους άνοιξη. Δεν είναι τόσο η Fiat, που βρήκε μέσα από τη νεοσύστατη γκάμα του 500 (500L, 500X) ένα
μοντέλο που την ανέβασε κατηγορία και παίζει πλέον παγκόσμια απέναντι σε όλες,
και κυρίως τις premium μάρκες, εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη κερδοφορία. Είναι η υπόλοιπη Fiat, που παραδοσιακά αποτελούσε τη ραχοκοκαλιά των μοντέλων που πωλούνται στην
(νότια κυρίως Ευρώπη). Εκτός από το ολοκαίνουργιο 124 Spider, σήμερα η Fiat, έχει μείνει με το Panda, που κρατάει τη μάρκα, και ένα Punto που διανύει πλέον τη δεύτερη δεκαετία ζωής στη
γκάμα. Το νέο Tipo ακόμη δεν έχει δείξει δείγμα γραφής, φαίνεται όμως πως έχει στόχο κυρίως
την μεγάλη αγορά της Μ. Ανατολής και βόρειας Αφρικής και Μεσογείου, και
λιγότερο τη βόρεια Ευρώπη. Εδώ το 2016 περιμένουμε να δούμε εξελίξεις. Εξελίξεις περιμένουμε και
στην premium μάρκα του ομίλου. Η Maserati έχει βάλει στόχο να διπλασιάσει τα νούμερά της στις 70.000 μονάδες,
επέκταση που θα έρθει με το νέο της SUV, το Levante, σε μία αγορά που διψάει για ακριβά SUV. Την ίδια στιγμή
περιμένουμε και νέα από την Alfa Romeo που
περίμενε με υπομονή τόσα χρόνια να υλοποιηθούν όλα τα υπόλοιπα σχέδια του
ομίλου για να έρθει η σειρά της. Η νέα Giulia θα έρθει, αν δεν έχουμε τίποτα εκπλήξεις, μέσα στο 2016, αν και η γκάμα
που στηριχθεί πάνω στο νέο πισωκίνητο μοντέλο της μάρκας έχει πάρει ήδη αναβολή
για το τέλος της δεκαετίας. Ακόμη κι έτσι όμως μιλάμε για ένα μοντέλο που
αναμένεται να σηκώσει τις πωλήσεις πάνω από τις 100.000 για πρώτη φορά μετά το
2012. Εσείς τι άλλο περιμένετε
από τις ιταλικές μάρκες το 2016; Τι μοντέλα αδημονείτε να δείτε από κοντά και
τι άλλο θα θέλατε να δείτε; Και τελικά τι λέτε, θα είναι το 2016 η χρονιά των
Ιταλών; |
|||||||
Σχολιάστε την είδηση | |||||||
|
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr