Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Με 6 Β-SUV & τώρα τη Junior, τι άλλο θες για να πάρεις SUV Stellantis;
«Κουλομαρίες» με 1.000 άλογα που δεν ξέρουν ούτε να αλλάζουν ταχύτητες
Εν έτει 2024, γίνεται μικρό με 65 άλογα και 18 χιλιάρικα;
Γέμισε αφρικανική σκόνη: Το πλένεις έξω & πληρώνεις, στο χέρι ή άπλυτο;
Γιατί οι μάντρες θα πλακώνονται για βενζίνης/diesel τα επόμενα χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Η χρονιά της το 2016
Διαβάστηκε από 2511 αναγνώστες

Η Fiat γιγαντώνεται ως όμιλος FCA, η Ferrari μπήκε χρηματιστήριο και η Alfa ετοιμάζει την αντεπίθεσή της. Μήπως το 2016 θα είναι η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Είναι το 2016 η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας; Η Fiat γιγαντώνεται ως όμιλος FCA, η Ferrari μπήκε χρηματιστήριο και η Alfa ετοιμάζει την αντεπίθεσή της. Μήπως το 2016 θα είναι η χρονιά της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας;

Με τον όμιλο Fiat να γιγαντώνεται (FCA πλέον) τα τελευταία χρόνια, θα ήταν εύκολο κανείς να πει πως η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται στην καλύτερη φάση της. Μήπως όμως σε αντίθεση με τον όμιλο Fiat, οι ιταλικές μάρκες περιμένουν από το 2016 να είναι η καλύτερη χρονιά τους;

Μισό λεπτό. Άλλο Fiat και άλλο ιταλικές μάρκες; Πως γίνεται αυτό; Είναι καθαρά θέμα οργάνωσης. Βλέπεις η Fiat δεν είναι απλά μια μάρκα, αλλά ένας όμιλος ο οποίος γιγαντώθηκε τα προηγούμενα χρόνια με την εξαγορά της Chrysler. Ο όμιλος Fiat σήμερα εκτός από τις Fiat, Alfa Romeo, Lancia και Maserati, περιλαμβάνει την Chrysler, την Dodge, την Ram και την Jeep.

Σε ότι αφορά τις πωλήσεις, ο αμερικανικός κλάδος του ομίλου έχει σχεδόν το 60% με το ιταλικό σκέλος, βασικά δηλαδή την μάρκα Fiat να μετρά το υπόλοιπο. Μπορεί ο όμιλος λοιπόν να «πετάει», οι ιταλικές μάρκες όμως περιμένουν ακόμη τη δική τους άνοιξη.

Δεν είναι τόσο η Fiat, που βρήκε μέσα από τη νεοσύστατη γκάμα του 500 (500L, 500X) ένα μοντέλο που την ανέβασε κατηγορία και παίζει πλέον παγκόσμια απέναντι σε όλες, και κυρίως τις premium μάρκες, εκεί όπου υπάρχει μεγαλύτερη κερδοφορία.

Είναι η υπόλοιπη Fiat, που παραδοσιακά αποτελούσε τη ραχοκοκαλιά των μοντέλων που πωλούνται στην (νότια κυρίως Ευρώπη). Εκτός από το ολοκαίνουργιο 124 Spider, σήμερα η Fiat, έχει μείνει με το Panda, που κρατάει τη μάρκα, και ένα Punto που διανύει πλέον τη δεύτερη δεκαετία ζωής στη γκάμα. Το νέο Tipo ακόμη δεν έχει δείξει δείγμα γραφής, φαίνεται όμως πως έχει στόχο κυρίως την μεγάλη αγορά της Μ. Ανατολής και βόρειας Αφρικής και Μεσογείου, και λιγότερο τη βόρεια Ευρώπη. Εδώ το 2016 περιμένουμε να δούμε εξελίξεις.

Εξελίξεις περιμένουμε και στην premium μάρκα του ομίλου. Η Maserati έχει βάλει στόχο να διπλασιάσει τα νούμερά της στις 70.000 μονάδες, επέκταση που θα έρθει με το νέο της SUV, το Levante, σε μία αγορά που διψάει για ακριβά SUV.

Την ίδια στιγμή περιμένουμε και νέα από την Alfa Romeo που περίμενε με υπομονή τόσα χρόνια να υλοποιηθούν όλα τα υπόλοιπα σχέδια του ομίλου για να έρθει η σειρά της. Η νέα Giulia θα έρθει, αν δεν έχουμε τίποτα εκπλήξεις, μέσα στο 2016, αν και η γκάμα που στηριχθεί πάνω στο νέο πισωκίνητο μοντέλο της μάρκας έχει πάρει ήδη αναβολή για το τέλος της δεκαετίας. Ακόμη κι έτσι όμως μιλάμε για ένα μοντέλο που αναμένεται να σηκώσει τις πωλήσεις πάνω από τις 100.000 για πρώτη φορά μετά το 2012.

Εσείς τι άλλο περιμένετε από τις ιταλικές μάρκες το 2016; Τι μοντέλα αδημονείτε να δείτε από κοντά και τι άλλο θα θέλατε να δείτε; Και τελικά τι λέτε, θα είναι το 2016 η χρονιά των Ιταλών; 

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
d_ale... (9/2/2016, 22:16) Η φιατ πραγματικά με το λανσάρισμα του 500 έκανε ένα βήμα προς στις premium μάρκες αυτοκινήτων, η καθυστέρηση όμως ανανέωσης κάποιων μοντέλων της φίρμας όπως το Punto αλλά και η εγκατάλειψη της Lancia, πιστεύω ότι έχει στοιχίσει στην εταιρεία. Ειδικά η Lancia, με την ίδια λογική αναβίωσης του 500, θα μπορούσε να επαναφέρει στην παραγωγή Μοντέλα του παρελθόντος της φίρμας, που έχουν αφήσει εποχή, όπως το δέλτα, το fulvia, το beta, το Stratos, κ.α.
d_ale... (9/2/2016, 22:11) Η φιατ πραγματικά με το λανσάρισμα του 500 έκανε ένα βήμα προς στις premium μάρκες αυτοκινήτων, η καθυστέρηση όμως ανανέωσης κάποιων μοντέλων της φίρμας όπως το Punto αλλά και η εγκατάλειψη της Lancia, πιστεύω ότι έχει στοιχίσει στην εταιρεία. Ειδικά η Lancia, με την ίδια λογική αναβίωσης του 500, θα μπορούσε να επαναφέρει στην παραγωγή Μοντέλα του παρελθόντος της φίρμας, που έχουν αφήσει εποχή, όπως το δέλτα, το fulvia, το beta, το Stratos, κ.α.