Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
Ποιο αμάξι θα αγόραζες αν ήξερες πως θα το κρατούσες 20 χρόνια;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Το μέλλον της Citroen
Διαβάστηκε από 4352 αναγνώστες

Τι αλλάζει στη Citroen, και πως επιστρέφει στις ρίζες της χωρίς να γίνεται ρετρό; H Citroen επιστρέφει στις ρίζες της αλλά χωρίς να γίνεται ρετρό. Τι αλλάζει στη Citroen, και πως επιστρέφει στις ρίζες της χωρίς να γίνεται ρετρό;

Τι έχει αλλάξει στη Citroen τα τελευταία πέντε χρόνια; Και τι θα δούμε στα επόμενα; Μπορεί η Citroen να ξαναγίνει αυτό που ήταν χωρίς όμως να γίνει ρετρό και απλά σκιά του παρελθόντος της; Ο επικεφαλής της μάρκας αυτό νομίζει.

Η Citroen διέφερε πάντοτε. Όταν όλοι οι κατασκευαστές είχαν πισωκίνητες μαούνες πάνω σε σασί τύπου σκάλας, η Citroen διέθετε κίνηση εμπρός και αυτοφερόμενο αμάξωμα. Όταν οι άλλοι κατασκευαστές είχαν φύλλα σούστας και άκαμπτους άξονες, η Citroen είχε ανεξάρτητη και υδροπνευματική ανάρτηση σε όλους τους τροχούς. Όταν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές έφτιαχναν αυτοκίνητα που δεν ξεχώριζαν μεταξύ τους, τα Citroen έκαναν «μπαμ» από χιλιόμετρα για αυτό που ήταν.

Φυσικά δεν περιμένουμε σήμερα, όταν η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο και είναι διαθέσιμη σε όλους, να δούμε κάτι τόσο πρωτοποριακό. Όχι, αυτό θα ήταν αδύνατον. Αυτό που όμως περιμένουμε είναι να δούμε αυτοκίνητα με δικό τους χαρακτήρα, που δεν ακολουθούν τη μάζα και προσφέρουν σχέση τιμής αξίας καλύτερη από το μέσο όρο.

Ο επικεφαλής του ομίλου PSA, Carlos Tavares, ανακοίνωσε στις αρχές του μήνα τα σχέδια και για τις τρεις μάρκες του ομίλου. Η DS μπαίνει σε πρόγραμμα 20ετίας με στόχο να βρεθεί επί ίσοις όροις απέναντι στις Mercedes, BMW και Audi. Η Peugeot παίρνει το δρόμο της απέναντι στον ανταγωνισμό από μάρκες όπως η VW, η Ford και η Opel, ενώ η Citroen γίνεται το κόσμημα του ομίλου. Διαφορετική.

Στο ίδιο πρόγραμμα υπάρχουν σχέδια για 26 νέα μοντέλα, εκ των οποίων 4 ηλεκτρικά και 7 υβριδικά με φόρτιση στην πρίζα. Χώρια τα επαγγελματικά. Η Citroen εκτός από το μερίδιό της σε μοντέλα από αυτά τα 26, θα ξεκινήσει, ξανά, την καριέρα της και στην Αμερική. Που σημαίνει πως τα αυτοκίνητα που ετοιμάζονται με τα σήματα της μάρκας θα είναι πραγματικά ιδιαίτερα.

Δείγματα γραφής μέχρι σήμερα; Μετά τα C3/C4 Picasso, το C4 Cactus είναι το μοντέλο που ξεκινάει αυτή τη νέα φάση της μάρκας. Οι επόμενες εκδοχές των C3 και C4 θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε αναβιώσεις μοντέλων όπως η GS, με έμφαση στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και όχι κάτι απλά ρετρό.

Εσείς όμως τι λέτε; Τι θέλετε να δείτε από τη Citroen; Πως θέλετε να δείχνει αυτή της την διαφορετικότητα; Και τελικά πόσο πιο κοντά στη μάρκα είστε τώρα σε σχέση με το παρελθόν; Τι λέτε;

Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...