Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Γιατί βούτηξαν 25% οι πωλήσεις των ηλεκτρικών το 2024;
Μπορεί το ID. Buzz να αναστήσει την κατηγορία των πολυμορφικών;
Τι κάνει ο «κάφρος» γείτονας με το αυτοκίνητό του και σε εκνευρίζει;
Σχεδίαση, υλικά, εξοπλισμός: Ποια παλιώνουν σαν κρασί & ποια σα γάλα;
Φώτα που τυφλώνουν: Φταίνε τα LED, τα ψηλά SUV ή η αδιαφορία;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Αυτοκίνητο για... αρχάριους
Διαβάστηκε από 15304 αναγνώστες

Ρημάδι για σπάσιμο ή καινούργιο για ασφάλεια; Τι προτείνετε στους νέους οδηγούς; Εσείς τι προτείνεται σε έναν νέο οδηγό; Παλιό ή καινούργιο αυτοκίνητο; Τι θα λέγατε στο παιδί σας; Ρημάδι για σπάσιμο ή καινούργιο για ασφάλεια; Τι προτείνετε στους νέους οδηγούς; Πόσες φορές θα τρακάρεις μέχρι να μάθεις; Πόσες γρατζουνιές, λακκούβες, σπασμένα φώτα, στραβωμένες ζάντες και σπασμένα πλαστικά χρειάζεται να «γράψεις» πριν πεις πως εκτός από δίπλωμα, τώρα ξέρεις και να οδηγείς; Αν όμως τρακάρεις για τα καλά;

Παραδοσιακά η κοινή συμβουλή για νέους οδηγούς είναι να βρουν ένα ρημάδι να μάθουν «πάνω» του και να μην στεναχωριούνται αν του κάνουν και καμιά ζημιά. Τι καμιά, δηλαδή, αφού οι νέοι οδηγοί είναι οι πιο επικίνδυνοι όταν μιλάμε για μικροτρακαρίσματα.

Πρώτον ότι αυτοκίνητο και να έχουν, είναι νέο για αυτούς. Δεν φτάνει δηλαδή που δεν ξέρουν πως να το υπολογίζουν, σε μήκος και πλάτος, δεν ξέρουν και πόσο είναι το αυτοκίνητο. Σε δρόμο που χωράει νταλίκα φοβούνται ότι δεν περνάνε και από εκεί που δεν χωράνε με τίποτα πάνε ντουγρού και μαζεύουν στην πορεία καθρέφτες γύρω γύρω.

Και φυσικά το «έλα, έλα, έλα» στο παρκάρισμα και το «έλα να δεις τι έκανες» μετά το «μπαμ» είναι μια εμπειρία που οι περισσότεροι έχουμε από τις πρώτες μέρες της οδήγησης. Βάλε τώρα και τις ζάντες. Ανέβα πεζοδρόμιο, κατέβα πεζοδρόμιο, καβάλησες, δεν καβάλησες, επίτηδες με προσοχή ή χωρίς προσοχή, με φόρα και κατά λάθος και πάνε οι ζάντες, πάνε τα λάστιχα.

Αντε τώρα όλα αυτά να τα περνάει αυτοκίνητο του κουτιού. Σε δύο-τρεις μήνες, μέχρι να μάθεις, θα έχει γίνει για πέταμα. Και δεν είναι λίγα αυτά που κυκλοφορούν και τα βλέπεις και τα λυπάσαι.

Αρα λοιπόν παλιό να μην στεναχωριέσαι. Σωστά;
Τι γίνεται όμως με το παλιό αν έχεις σοβαρό τρακάρισμα; Ως νέος οδηγός το να τρακάρεις «γερά» είναι πολύ πιθανό. Και οι ασφαλιστικές ακόμη, τους νέους οδηγούς τους «τσεκουρώνουν» γιατί ξέρουν πως το ρίσκο είναι μεγαλύτερο.

Αν είναι έτσι, σε ένα τέτοιο τρακάρισμα προτιμάς να βρεθείς στο σαράβαλο 30ετίας που πήρες να «σπάσεις»; Ή σε ένα πεντάστερο καινούργιο αυτοκίνητο που θα σου σώσει τη ζωή;

Αυτό το δίλημμα δεν πρέπει να ερευνάται με περισσότερη προσοχή, και το κλισέ που θέλει «παλιό» να το «σπάσεις» καλό δεν είναι να το ξανασκεφτούμε; Ειδικά όταν πίσω από το τιμόνι του σαράβαλου θα είναι το παιδί μας, ότι πιο πολύτιμο έχουμε στη ζωή;

Εσείς λοιπόν τι λέτε; Για τους νέους οδηγούς τι προτείνετε; Παλιό να το «σπάσουν» και να μάθουν, ή καινούργιο να είναι ασφαλείς, και ας μην μείνει τίποτα μαθαίνοντας; 
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
c.bin... (16/8/2017, 19:20) Παλιό. Όχι μόνο για να μην σε νοιαξει πολύ αν χτυπηθεί, αλλά και για να μάθεις να οδηγας. Τα παλιά οχήματα ελλείψει σύγχρονων συστημάτων, απαιτούν αυξημένη προσοχή και αντίληψη, όπως και αυξημένη σωματική προσπάθεια προκειμένου να διατηρήσεις την πορεία σου, να στρίψεις, να φρενάρεις κτλ. Θα πρότεινα λοιπόν σε έναν καινούργιο οδηγό να ξεκινήσει με ένα τέτοιο όχημα ,προκειμένου να εξασκηθεί καλά και μετά να κάνει την μετάβαση σε ένα πιο σύγχρονο αμάξι που θα του φανεί παιχνίδι...
agora... (16/8/2017, 17:59) Παλιό ανεπιφύλακτα. Αλλά ελεγμενο και καλή κατάσταση. Και αν τους βγει καλό να το κρατήσουν και μελλοντικά δε χρειάζεται να το αλλάξουν